مشکلات یخچال اسنوا

مشکلات یخچال اسنوا، اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که رایج ترین مشکلات یخچال اسنوا چیست؟ خوب، شما به جای درست آمده اید. چندین موضوع وجود دارد که نیاز به توجه شما دارد.

مشکلات یخچال اسنوا

اسنوا یک برند درجه یک در صنعت لوازم خانگی است. اما اخیراً خریداران آنها با مشکلات مختلفی روبرو هستند. بنابراین، قبل از اینکه روی این برند حساب کنید، باید مشکلات یخچال اسنوا را بررسی کنید تا از ایجاد مزاحمت جلوگیری کنید.

لیست 4 مشکل یخچال اسنوا

برای آشنایی با تمام مشکلات یخچال های اسنوا و نحوه عیب یابی آنها به خواندن ادامه دهید.

1. یخ ساز یخچال اسنوا کار نمی کند

اسنوا ظاهراً درگیر یک نبرد حقوقی بر سر یخ سازهای بی کیفیت خود است. بسیاری از صاحبان خانه ها با کیفیت یخ سازها مشکل دارند و در انجمن های مصرف کنندگان و نظرسنجی های رسانه های اجتماعی از آن شکایت کرده اند.

در اینجا مشکلات یخ ساز زیر توسط مالکان گزارش شده است.

  • نشت آب از زیر سینی های یخچال اسنوا
  • کریستال‌های یخ، چکیدن قطرات آب در زیر یخساز تشکیل می‌شوند.
  • یخساز گیر کرده و به سختی جدا می‌شوند، احتمالاً در نتیجه گرفتگی لوله های یخساز که بیش از حد یخ زده است این در حالی هست که در برخی موارد اصلا یخ نمی زند و صاحبان خانه باید خودشان یخ اضافی را در یخچال قرار دهند.
  • یخچال اسنوا به هیچ وجه یخ زدایی نمی کند. یخ سازها در قالب‌های بزرگ یخ منجمد می سازند. برخی از صاحبان خانه ها از بخارشوی یا سشوار برای آب کردن یخ ساز یخچال اسنوا استفاده می کنند.

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در تهران

2. فساد مواد غذایی به دلیل یکنواخت نبودن دما

در کنار سایر مشکلات رایج یخچال اسنوا، میتوان از یخچال های اسنوا یکنواخت نبودن سردی دما باعث بد شدن نام این برند شده اند. ترموستات یخچال اسنوا که وظیفه کنترل دما را دارد زود به زود خراب می شود.

بنابراین، متغییر بودن دما در یخچال فریزر اسنوا این پتانسیل را دارد که غذای شما را درون دستگاه خراب کند. نگهداری مواد غذایی در دمای بالای 40 درجه فارنهایت خطر آلودگی مواد غذایی را در بر دارد.

چگونه می توانید بررسی کنید که یخچال شما دما و خنکی لازم را دارد؟

اگر از خنکی یخچال مطمئن نیستید، باید کارهای زیر را انجام دهید تا مواد غذایی خود را از رشد باکتری های خطرناک که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند، حفظ کنید.

  • کنترل دمپر هوا را بررسی کنید. اگر دمپر یخچال شکسته است آن را تعویض کنید زیرا هوای گرم زیادی وارد یخچال می شود و باعث ایجاد رطوبت و در نهایت یخ زدن بیش از حد یخچال می شود.
  • ترمیستور را با استفاده از مولتی متر بررسی کنید. مقاومت ترمیستور باید همراه با دمای یخچال تغییر کند. اگر اینطور نیست، ترمیستور را تعویض کنید، زیرا فن و کمپرسور را فرا می‌گیرد و باعث می‌شود یخچال خیلی سرد شود تا مواد غذایی داخل یخچال منجمد شوند.
  • برد کنترل دما را از نظر نقاط لحیم کاری آسیب دیده بررسی کنید. اگر برد آسیب دیده یا سوخته است، باید آن را تعویض کنید.
  • ترموستات کنترل دما را از پایین ترین تا بالاترین نقطه بررسی کنید و منتظر صدای شبیه کلیک باشید. اگر صدای کلیک شنیده نمی شود، از یک مولتی متر برای تست ثبات ترموستات استفاده کنید. در صورت عدم ثبات دما آن را تعویض کنید.
یخچال فریزر اسنوا
یخچال فریزر اسنوا

3. یخچال اسنوا یخ زدایی نمی کند

عدم یخ زدایی دستگاه باعث ناراحتی و ایجاد مشکل زیادی در بین خریداران یخچال اسنوا شده است. بسیاری از کاربران ادعا کرده اند که یخچال آنها اصلا یخ زدایی نمی کند.

آنها مجبورند از گرما برای ذوب کردن یخ منجمد تشکیل شده روی کویل های اواپراتور استفاده کنند، که مسئول گردش هوای سرد در یخچال اسنوا هستند.

اگر مجموعه یخ زدایی یخچال اسنوا به درستی کار نکند، یخ زدگی بیش از حد روی سیم پیچ های ایجاد می شود و جریان هوا را محدود می کند که باعث می شود یخچال اسنوا خنک نکند.

چرا یخچال اسنوا یخ زدایی نمی کند ؟

هیتر المنت یخچال را با یک مولتی متر بررسی کنید تا ببینید آیا گرمای کافی به کویل های اواپراتور برای ذوب شدن یخ جمع شده می دهد یا خیر. اگر جایگزین آن نشود

4. یخچال اسنوا خنک نمی شود

این یکی دیگر از مشکلات یخچال اسنوا است. بسیاری از مصرف کنندگان از خرابی فن اواپراتور و خرابی کمپرسور شکایت داشتند که در نهایت منجر به خنک نکردن یخچال اسنوا می شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر اسنوا در اصفهان
نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر اسنوا در اصفهان

دلیل سرد نشدن یخچال اسنوا به شرح زیر است:

  • یخ زدگی روی سیم پیچ های اواپراتور ایجاد می شود
  • فن اواپراتور یخ زد
  • هیتر یخ زدایی کار نمی کند
  • سنسور دما یا ترمیستور معیوب است
  • خرابی ترموستات یخ زدایی

موارد زیر رایج ترین مشکلات یخچال  درب فرانسوی اسنوا هستند:

  • نشتی آب یخچال
  • یخ ساز خراب
  • نوسان دما
  • درهای نامناسب
  • یخچال صدای بلندی می دهد
  • برای طول عمر مورد اعتماد نیست

نتیجه:
در این مقاله اصفهان تعمیر، ما رایج ترین مشکلات یخچال اسنوا را مورد بحث قرار داده ایم تا به شما در رفع آنها کمک کنیم.

بدون شک اسنوا یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی است. بسیاری از خریداران اسنوا در انجمن های مختلف مشتریان، به ویژه در مورد یخچال های درب فرانسوی، از تعدادی از مسائل شکایت کرده اند.

اگر قبلاً یخچال اسنوا خریداری کرده اید و با آن مشکل دارید. در این صورت، باید با نمایندگی تعمیرات اسنوا تماس بگیرید تا خدماتی را برای کمک به شما در حل مشکل درخواست کنید.

مزایا و معایب یخچال اسنوا

مزایا و معایب یخچال اسنوا را در این مقاله سعی شد به معایب یخچال اسنوا پرداخته بشه که برای یخچال ساید اسنوا، دوقلو و بالا پایین اشاره کرد.

 
مشکلات یخچال اسنوا چیست؟

یخچال های اسنوا تعدادی از مشکلات گزارش شده توسط کاربران خود به خصوص در مدل ها مانند نشتی آب، نامرتب بودن درب ها، صداهای بلند، دمای نامناسب و عملکرد نامناسب یخ ساز دارند. 

عمر یخچال های اسنوا چقدر است؟

به طور متوسط، یک یخچال اسنوا می تواند تا 15 سال عمر کند. پس از آن، شروع به افزایش هزینه تعمیر شما می کند. با این حال، طول عمر به شدت به نحوه نگهداری آن بستگی دارد.

3.7/5 - (10 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

12 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات یخچال اسنوا»

  1. سلام روز بخیر راجع به یخچال فریزر اسنوا 676 سوالی داشتم قسمت فریزر سالمه و تا منفی23 درجه سرد میکنه و اتومات هم میکنه ولی قسمت یخچال تا مثبت 7 میتونه خنک کنه و بااینکه روی 2+یا 3+تنظیم میکنم و با انکه فن مربوطه چه در عمل و چه روی نشاندهنه درست کار میکنه ولی نمیتونه درجه برودت محفظه یخچال رو پایین بیاره (از 9+ تا 7+ قادره اینکار رو بکنه) بنظرتون مشکل چیه؟؟….ممنون میشم راهنمایی کنید .(گاز درسته فن مربوطه سالمه و یکسره کار میکنه ولی یخجال نمیتونه خوب خنک کنه)

    1. اگر فن سالم می باشد و فریزر هم سالم است احتمالا گاز یخچال ، لاستیک دور درب، باز بسته زیاد درب و… می تواند دارای مشکل باشد

  2. سلام لطفا یه نمایندگی مجاز و کار بلدساید اسنوا در غرب تهران به من معرفی کنید

    متشکرم

  3. درود بر شما یخچال ما یه هفته هستش که خنک نمیکنه بطری های آب.
    دماش 18
    5 فریزر
    هستش از اول نصاب رو همین دما تنظیم کردند.
    باید چیکارش کنم تا درست بشه؟

    1. سلام دما رو می کمتر بکنین اگر باز مشکل داشت باید کارشناس از نزدیک ببینه مورد از چیست

  4. سلام وقت بخیر
    یخچال فریزر دوقلو اسنوا دارم
    الان متوجه شدم روی نمایشگر عبارتFILTERبارنگ قرمز روشن شده خواستم بدونم مشکل خاصی هست
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  5. سلام. یخچال اسنوا810دارم یخچال خاموش شده فقط روی نمایشگرساعت وقفل نشون میده لامپ داخل یخچال هم روشنه هیچ علامت دیگه روی نمایشگرنشون نمیده مشکل چیه؟ لطفأراهنمایی کنید ممنون

    1. سلام حتما باید کارشناس از نزدیک یخچال اسنوا شما را بررسی نماید. چون چندین دلیل باعث این مشکل می شود

  6. سلام روز بخیر راجع به یخچال فریزر اسنوا 676 سوالی داشتم قسمت فریزر سالمه و تا منفی23 درجه سرد میکنه و اتومات هم میکنه ولی قسمت یخچال تا مثبت 7 میتونه خنک کنه و بااینکه روی 2+یا 3+تنظیم میکنم و با انکه فن مربوطه چه در عمل و چه روی نشاندهنه درست کار میکنه ولی نمیتونه درجه برودت محفظه یخچال رو پایین بیاره (از 9+ تا 7+ قادره اینکار رو بکنه) بنظرتون مشکل چیه؟؟….ممنون میشم راهنمایی کنید .(گاز درسته فن مربوطه سالمه و یکسره کار میکنه ولی یخجال نمیتونه خوب خنک کنه)

  7. سلام من یخچال اسنواخریدم بعداز ۶ماه هم لامپ فریزرش سوخت وهم بدنه فریزرازداخل سه تا ترک برداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت