قیمت سینک استیل البرز در اصفهان

اصفهان تعمیر » قیمت سینک استیل البرز در اصفهان
قیمت سینک استیل البرز در اصفهان

قیمت سینک استیل البرز در اصفهان را همواره میتوانید از مجموعه ما که نمایندگی استیل البرز در اصفهان می باشد را تهیه کنید. در کنار کیفیت بهترین قیمت را نیز از ما میتوانید تهیه کنید.

فقط خرید – لطفا برای نصب جایی که خرید کرده اید تماس بگیرین

  • 09199595819

ایرانپور

اطلاع از نمایندگی مجاز به دفتر مرکزی کارخانه در ساعات اداری  :8544-021 تماس بگیرین.

قیمت سینک استیل البرز در اصفهان

قیمت سینک استیل البرز در اصفهان از جمله سوالاتی می باشد که کسانی که میخواهند سینک خریداری کنند می پرسند برای خرید و اطلاع قیمت از سنک های استیل البرز به ما مراجعه کنید.

نمایندگی سینک استیل البرز در اصفهان

نمایندگی سینک استیل البرز در اصفهان دارنده انواع سینک استیل البرز در اصفهان را میتوانید از ما تهیه کنید و همیشه قیمت سینک استیل البرز در اصفهان را از ما دریافت کنید.

تعداد لگن سینک و یا جهت لگن به چه صورتی است؟

سینک‌ها تک لگن، دو لگن و در بعضی از محصولات دارای لگن میوه‌شوی هستند و برای مصرف کنندگان حق انتخاب لگن چپ یا راست در هر یک از محصولات  وجود دارد.محصولات سینک استیل البرز از این حیث به سه بخش بدون سینی، با یک سینی در چپ و یا راست محصول و دوسینی تقسیم‌بندی می‌شوند .

جنس و کیفیت سینک ها تولیدی چگونه است؟

سینک‌های استیل البرز از جنس استنلس استیل 304 با کیفیت وارداتی بوده  و به دو شکل مات و براق تولید می‌شوند. مدل‌ سینک‌های شیشه‌ای نیز برای افزایش تنوع در سبد محصولات سینک قرار داده شده‌اند که در آنها از شیشه‌های سفید و مشکی وارداتی استفاده شده است.

روش  تمیز نمودن و نگهداری سینک به  به چه صورتی میباشد؟

شرکت استیل البرز برای سهولت در تمیزی و نگهداری سینک توسط کاربر، نکات مهندسی را به درستی مطالعه، بررسی و در تولید محصولات خود به مرحله اجرا درآورده است. همچنین بر روی محصولات سینک ماده شوینده مخصوصی نیز به مشتریان ارائه می‌شود که در کنار تمیزی و براقی سینک، مانع از آسیب دیگر شوینده‌ها به سینک می‌شود.

 

آشپزخانه استیل چه مزایایی را به همراه دارد؟

فرقی نمی‌کند که آشپزخانه کوچک باشد یا بزرگ، طراحی استیل مزایای بسیار خوبی را به همراه دارد. در اینجا قصد داریم به‌صورت خلاصه به معرفی این مزایا بپردازیم.

۱. مقاوم در برابر حرارت

فولاد ضدزنگ در برابر حرارتی تا 500 درجه سلسیوس کاملاً مقاوم است. این میزان تحمل حرارت نه‌تنها برای آشپزخانه‌های مسکونی، بلکه برای آشپزخانه‌های صنعتی نیز کفایت می‌کند ( قیمت سینک استیل البرز در اصفهان ) .

۲. دارای استانداردهای لازم از نظر بهداشتی

فولاد ضدزنگ یک فلز غیرمتخلخل است؛ بنابراین هیچ‌گاه محلی برای تجمع باکتری‌ها نمی‌شود. همچنین، استیل برخلاف برخی دیگر از فلزات مانند آلومینیوم غیرواکنشی است و هیچ‌گونه اثر منفی در تماس با مواد غذایی برجا نمی‌گذارد. دلیل استفاده از فولاد ضدزنگ در تولید قاشق و چنگال نیز همین مسئله است.

۳. داشتن قابلیت خودترمیمی

در تولید فولاد ضدزنگ از یک لایه کروم روی آن استفاده می‌شود. این کروم، در معرض هوای آزاد تبدیل به اکسید کروم می‌شود؛ درنتیجه، مقاومت آشپزخانه استیل در برابر خراش بسیار زیاد است. همچنین، اگر در مواقعی خراشی روی ناحیه‌ای از استیل بیفتد، به دلیل خاصیت خودترمیمی اکسید کروم، خیلی زود بازسازی می‌شود.

۴. نگهداری آسان آشپزخانه استیل

تشکیل لکه و باقی‌ماندن اثر انگشت افراد روی بخش‌های مختلف آشپزخانه یکی از دردسرهای همیشگی در خانواده‌هاست. طراحی استیل مانع از ایجاد لکه می‌شود و این مسئله باعث می‌شود که نظافت و نگهداری آشپزخانه به‌مراتب راحت‌تر شود.

۵. مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی

فولاد استیل در برابر خوردگی و زنگ‌زدن ناشی از رطوبت کاملاً مقاوم است. این ویژگی موجب افزایش عمر مفید آشپزخانه‌های استیل می‌شود. همچنین، برخلاف چوب و برخی دیگر از سنگ‌ها، استیل به‌هیچ‌وجه ترک نمی‌خورد.

۶. مونتاژ آسان آشپزخانه استیل

مونتاژکردن اجزای مختلف آشپزخانه استیل از سینک، گاز رومیزی، فر برقی توکار، هود، شیرآلات، کابینت‌ها و… به‌مراتب راحت‌تر از آشپزخانه‌هایی است که از متریال‌های دیگر استفاده می‌کنند. نمایندگی اجاق گاز استیل البرز در اصفهان

قیمت سینک استیل البرز در اصفهان

نمایندگی سینک استیل البرز ارائه دهنده انواع سینک ظرفشویی در نمایندگی سینک استیل البرز در اصفهان می باشد همواره میتوانید قیمت سینک استیل البرز در اصفهان را در این نمایندگی با بهترین قیمت دریافت نمایید.

قیمت سینک استیل البرز در اصفهان

4/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت