فروش فر توکار در اصفهان

فروش فر توکار در اصفهان

فروش فر توکار در اصفهان نمایندگی انحصاری بهترین برندها اخوان ، آلتون، کن ، استیل البرز ، بیمکث ، آلتون و… در اصفهان را میتوانید از ما تهیه کنید.

فروش بدون واسطه از کارخانه در اصفهان 09021091012 ایرانپور

جشنواره تخفیف ده روزه

فروش فر توکار در اصفهان

فروش فر توکار در اصفهان ، این محصول ویژه که امروزه جایگاه ویژه ای در آشپزخانه ها را دارا می باشد با بهره مندی از دانش برترین مهندسان و همچنین بهترین کیفیت قطعات فر توکار برقی و گازی به بازار عرضه شده است.

مدل های فر توکار

فر توکار با سه مدل وارد بازار می باشد

  • فر توکار برقی
  • فر برقی و گازی
  • فر گازی

و در سه رنگ فر مشکی، فر سفید و استیل زا میتوانید خرید فر توکار را در اصفهان خریداری کنید.

ویژگی های فر

فر توکار علاوه بر تنوع در طراحی و رنگ بندی جز فرهای توکار است که بیشترین برنامه پخت را دارد و و عملکرد به صورت دستی نیز می باشد.

همچنین فر با حجم داخلی 60 لیتری و عرض 60 سانتی می باشد و قطعاتی چون

  • سینی های عمیق و متعددش
  • ریل تلسکوپی
  • سیستم پنل کنترل خودکار
  • روشنایی
  • حسگر پخت گوش
  • آرام بند
خرید فر توکار در اصفهان
خرید فر توکار در اصفهان

فر توکار گازی

در این مدل فر ، پخت و پز به توسط شعله­ های آتش توسط گاز شهری صورت میگیرد. برای چراغ های این فر نیاز به جریان برق است. خوبی زیادی برای این نوع فر بیان شده است. مثال اینکه مدت عمر بیشتر نسبت به برقی است به دلیل اینکه جریان برقی در ان نیست.

اما معایب آن برای نمونه، به دلیل نیاز داشتن  به شعله گاز، کنترل دمای درونی فر به خوبی میسر نیست. همچنین نمی ­توان از آن ، برنامه­ های پخت کمی دارد. برای پخت نان و کیک­های اسفنجی این نوع فر گازی عالی نیستند

فر توکار برقی 

در فر­های برقی پخت مواد غذایی از طریق حرارت  از المنت­های برقی که در بخشی زیرین و بالای فر و گاهی هم در کناره ­های جانبی قرار دارند صورت می گیرد. این نوع فر برق مصرف بالایی دارد و مصرف انرژی بالاست

در این فر توکار می توان درجه حرارتهای مختلفی تنظیم نمود که دارای دستور پخت زیادی می باشد که دست اشپز رو بسیار باز نگه میدارد تا بسته به مواد غذایی درجه مورد نظر انتخاب کند برای فروش فر توکار در اصفهان با ما تماس بگیرین..

این فر توکار برای پخت نانها و کیکها عالی ­تر می باشند بدای همین ایت در آموزشگاه­ های آشپزی و شیرینی­ پزی از فرهای برقی برای تولید مورد ایتفاده قرار می گیرد .  برای خشک کردن میوه­ ها و سبزیجات هم کارایی بهتری دارند.

فروش فر توکار برقی در اصفهان

فروش فر توکار برقی در اصفهان و یا فروش فر توکار گازی در اصفهان را میتوانید از ما تهیه کنید و پخت هر گونه غذا،کیک و شیرینی در این فر توکار برقی و یا فر گازی   با استفاده از سیستم گرمایش عالی معروف به فن دایوکشن به بهترین نحو را انجام دهید.

از ویژگی های دیگر آن می توان به

  • فن خنک کننده
  • سیستم گرمایش سریع
  • ریل های تلسکوپی
  • سنسور پخت
  • موتور جوجه گردان
  • قفل کودک و …

اشاره کرد.

فروش فر توکار گازی در اصفهان

فروش فر توکار گازی در اصفهان میتوانید فر گازی را تهیه کنید اگر میخواهید خرید فر توکار برقی در اصفهان را انجام دهید میتوانید بهترین فر برقی توکار را در اصفهان تهیه کنید.

خرید فر توکار در اصفهان

خرید فر توکار در اصفهان از بهترین برندهای فر برقی توکار و فر گازی توکار میتوانید خریداری کنید. الین نمایندگی بدون واسطه محصولات را بدست شما میسپارد تا شما بهترین قیمت را در کنار بهترین برند و کیفیت تهیه کنید.

فروشگاه فر در اصفهان

فروشگاه فر در اصفهان با دارا بودن تنوع بالای جنس آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

نمایندگی فر توکار در اصفهان

نمایندگی فر توکار در اصفهان آماده فروش بهترین فر برقی و گازی ها بر طبق عقیده شما و نظره شما می باشد چون فر برقی دارای مدل ها و طرح های متفاوتی هست که بسته به کارایی که شما در نظر دارین میتوانین مدل مورد نظر فر گازی خود را در نمایندگی فر توکار در اصفهان انتخاب کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

2 دیدگاه دربارهٔ «فروش فر توکار در اصفهان»

    1. بله انواع مدلهای
      اخوان التون داتیس کن استیل البرز و… موجوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت