نمایندگی فروش فر توکار التون در اصفهان

نمایندگی فروش فر توکار التون در اصفهان

فروش فر توکار آلتون در اصفهان، فر نوعی وسیله بروز آشپزی است که در آشپزخانه استفاده می شود این نوع فر توکار  که به دو صورت برقی، گازی یا ترکیب برق و گاز تولید می شود از این نوع فرتوکار که اصولا برای پختن، داغ کردن، کبابی کردن، سرخ کردن یا گرم کردن مواد غذایی استفاده میشود.

شماره تماس برای خرید 09132070430 ایرانپور

نمایندگی فروش فر توکار آلتون در اصفهان

فر توکار آلتون یکی از لوازم خانگی کارخانه آلتون تولید می شود که توانسته در این سالها از نظر کیفیت و کارایی رضایت خیلی ها را جذب کند از این رو نمایندگی فروش فر توکار آلتون در اصفهان را جز خدمات خود قرار دهیم.

معرفی شرکت آلتون

کمپانی تولیدی صنعتی البا گاز از سال 1384 با برند تجاری آلتون  تولید کننده وسایل آشپزخانه مخصوصا فر توکار شروع به تولید کرد. این کارخانه با اینکه یک مجموعه تولیدی تازه می باشد ولی بدلیل ساخت فر تو کار با مشخصات به روز رضایت خیلی ها را جلب کند. ما نیز فروش فر توکار آلتون در اصفهان را در دستور کار قرار دادیم.

انواع فر توکار آلتون

فرهای بروز آلتون دارای سری ساخت متفاوت می باشد که در زیر چند نمونهاز این نوع سری ذکر شده است این فرها بسیار با کیفیت و کارایی بالایی می باشد و مصرف کننده راضی می باشد پس از استفاده از این نمایندگی فر آلتون در اصفهان می باشد.

فرهای آلتون ۴ سری مختلف دارند:

  • فر سری ۲۰۰
  • فر سری ۳۰۰
  • فر سری ۴۰۰
  • فر سری ۹۰۰
  • این سری را میتوانید از فروش فر توکار آلتون در اصفهان ما تهیه نمایید.

فر آلتون اصفهان

در ادامه توضیح فر آلتون لازم به ذکر است فرق مهم این دو نوع فر آلتون در منبع انرژی ان است  در کارایی فر برقی آلتون با فر گازی آلتون فرقی ندارد. ( نمایندگی فر آلتون در اصفهان )

در سیستم­های کنونی آشپزخانه هرکدام از این فر آلتون در اصفهان ممکن است به صورت اجاق مجزا یا توکابینتی ( نمایندگی فروش فر توکار آلتون در اصفهان) استفاده قرار گیرد.

فر توکار گازی آلتون

در این مدل فر آلتون، پخت و پز به توسط شعله­ های آتش توسط گاز شهری صورت میگیرد. برای چراغ های این فر آلتون نیاز به جریان برق است. خوبی زیادی برای این نوع فر بیان شده است. مثال اینکه مدت عمر بیشتر نسبت به برقی است به دلیل اینکه جریان برقی در ان نیست.

اما معایب آن برای نمونه، به دلیل نیاز داشتن  به شعله گاز، کنترل دمای درونی فر به خوبی میسر نیست. همچنین نمی ­توان از آن ، برنامه­ های پخت کمی دارد. برای پخت نان و کیک­های اسفنجی این نوع فر گازی عالی نیستند

بیشتر بخوانید: نمایندگی محصولات آلتون در اصفهان

فر توکار برقی آلتون

در فر­های برقی آلتون پخت مواد غذایی از طریق حرارت  از المنت­های برقی که در بخشی زیرین و بالای فر آلتون و گاهی هم در کناره ­های جانبی قرار دارند صورت می گیرد. این نوع فر برق مصرف بالایی دارد و مصرف انرژی بالاست

در این فر توکار آلتون می توان درجه حرارتهای مختلفی تنظیم نمود که دارای دستور پخت زیادی می باشد که دست اشپز رو بسیار باز نگه میدارد تا بسته به مواد غذایی درجه مورد نظر انتخاب کند برای فروش فر توکار آلتون در اصفهان لا ما تماس بگیرین..

این فر توکار آلتون برای پخت نانها و کیکها عالی ­تر می باشند بدای همین ایت در آموزشگاه­ های آشپزی و شیرینی­ پزی از فرهای برقی برای تولید مورد ایتفاده قرار می گیرد .  برای خشک کردن میوه­ ها و سبزیجات هم کارایی بهتری دارند.

خرید فر آلتون در اصفهان

مجموعه فروشگاهی ما برای استفاده همشهریان برای خرید فر آلتون در اصفهان سعی نموده خدمات فروش فر آلتون در اصفهان را در اختیار شما قرار دهد.

برای کسب اطلاعات و شماره تماس نمایندگی فروش فر آلتون در اصفهان می توانید با ما همراه شوید. برای تماس با نمایندگی فر آلتون در اصفهان با شماره تماس 09132070430 ایرانپور در اصفهان تماس بگیرین.

آدرس نمایندگی آلتون در اصفهان؟

نمایندگی فروش آلتون در اصفهان از جمله سوالاتی می باشد که کسانی که می خواهند اجاق گاز مبله یا رومیزی ، فر توکار ، هود خود را نو کنند و تهیه کنند می پرسند.

قیمت محصولات آلتون؟

محصولات آلتون توانسته بهترین قیمت را نسبت به کیفیت خیلی عالی که دارد، اعلام کند و با این قیمت روانه بازار کند.

کیفیت لوازم خانگی آلتون ؟

کیفیت محصولات آلتون از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و این محصولات اجاق صفحه ای، فر برفی آلتون، هود دارای عمر بالایی هستند.

4.9/5 - (18 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت