فروش اقساطی یخچال در اصفهان

اصفهان تعمیر » فروش اقساطی یخچال در اصفهان

فروش اقساطی یخچال در اصفهان به این صورت که یک سوم آن را نقد پرداخت میکنید و بقیه را به صورت چک در چند ماه میتوانید تسویه کنید برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید اقساطی یخچال در اصفهان از بزرگترین فروشگاه میتوانید با ما همراه شوین.

بدلیل جابجایی فعلا خدمات فروش نداریم تماس نگیرین

فروش اقساطی یخچال در اصفهان

فروش اقساطی یخچال در اصفهان در هر برندی مثل اسنوا، دوو ، ال جی ، سامسونگ، امرسان، دیپوینت ، هیمالیا، الکترواستیل و… را میتوانید تهیه کنید.

انواع یخچال از نظر طراحی

مواد غذایی تازه و سالم را ترجیح می‌دهید یا غذاهای فریزشده؟ به نوشیدنی‌های متنوع علاقه‌ی زیادی دارید؟ مدام مهمانی ترتیب می‌دهید و از افراد زیادی پذیرایی می‌کنید؟ مصرف انرژی یخچال و صرفه‌جویی در انرژی برای‌تان اهمیت دارد؟ کمی به سبک زندگی و انتظارات خود از یک یخچال فکر کنید. حالا می‌توانید مدل یخچال و فریزر ایده‌آل خود را به صورت فروش قسطی یخچال در اصفهان انتخاب کنید.

یخچال فریزر بالا-پایین

در این مدل یخچال و فریزر ممکن است یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار داشته باشد یا برعکس. فریزرهایی که در پایین قرار دارند نسبت به فریزرهای بالا، ظرفیت بیشتری دارند. دسترسی به مواد غذایی یخ‌زده در فریزرهای پایین آسان‌تر است. معمولا این نوع فریزرها به شکل کشو طراحی می‌شوند. در یخچال‌هایی که فریزر در پایین قرار دارد، مصرف انرژی بهینه‌تر است. به علاوه فضایی که در بالا برای یخچال در نظر گرفته می‌شود، برای نگهداری مواد غذایی بزرگ و زیاد مناسب خواهد بود. خرید قسطی یخچال در اصفهان همراه ما باشین.

یخچال ساید بای ساید

یخچال‌های ساید بای ساید یخچال‌های بزرگی هستند که در آن‌ها به طور عمودی از وسط باز می‌شود. این نوع یخچال فضای کلی زیادی دارد که به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شود. بنابراین انتظار نداشته باشید که بتوانید قابلمه‌های بزرگ غذا یا ظرف‌های سالاد را به سادگی در آن جا دهید. برای خرید این نوع یخچال باید توجه زیادی به سبک زندگی خود داشته باشید.

اگر هم واقعا قصد دارید یک ساید بای ساید بگیرید، شاید لازم باشد سبک زندگی‌تان را تغییر دهید. به این ترتیب بهتر است از مواد غذایی کم و تازه استفاده کنید. فضای این نوع یخچال برای قرار دادن بطری‌ها و قوطی‌های نوشیدنی بسیار مناسب است. اگر از نوشیدنی‌های متنوع و به میزان زیاد استفاده می‌کنید، این نوع یخچال گزینه خوبی برای شما خواهد بود. یخچال‌های ساید بای ساید آبریز و یخ‌ساز بیرونی دارند که می‌توانید در صورت تمایل از آن استفاده کنید.

برخی یخچال‌های ساید بای ساید مجهز به در دولایه هستند که هم فضای بیشتری ایجاد می‌کند و هم دسترسی بسیار آسانی دارد. به این ترتیب مجبور نیستید مدام در یخچال را باز کنید و نگران از دست رفتن انرژی و سرمای آن باشید. هنگام خرید این نوع یخچال به وزن زیاد و حجم سنگین آن توجه داشته باشید تا هنگام جابه‌جایی محصول یا تغییر مکان زندگی، به مشکل برنخورید. برای فروش اقساطی یخچال در اصفهان با ما همراه باشین.

یخچال فریزر دو قلو

یخچال فریزرهای دوقلو، همان‌طور که از نامش هم پیداست، از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل شده که ممکن است به هم چسبیده یا جدا باشند. به این ترتیب فضای زیادی برای جا دادن و نگهداری از مواد غذایی تازه یا منجمد خواهید داشت، اما باید حجم بزرگ و فضای زیادی که این نوع یخچال و فریزرها اشغال می‌کنند را هم در نظر داشته باشید. از این‌ها گذشته این نوع یخچال و فریزر قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد.

برخی از کشورها، یخچال فریزر دوقلو را زیرمجموعه‌ای از یخچال‌های ساید بای ساید می‌دانند. با این تفاوت که فریزر این نوع یخچال‌ها به جای قفسه، دارای کشوهای مجزایی است که می‌توانید انواع مواد غذایی را در آن‌ها قرار دهید. از این گذشته روی در آن‌ها سیستم یخ‌ساز یا آب‌ریز تعبیه نشده است.

یکی از مزیت‌های این نوع یخچال و فریزر این است که می‌توانید با توجه به چیدمان و فضای آشپزخانه یا دسترسی آسان‌تر، آن‌ها را یا در کنار هم استفاده کنید و یا در قسمت‌های مختلف آشپزخانه استفاده کنید فروش اقساطی یخچال در اصفهان .

 

·      مینی

یخچال‌های مینی که با نام هتلی و کامپکت هم شناخته می‌شوند، برای استفاده در فضاهایی مانند اتاق کار یا خانه‌های مجردی مناسب است. این نوع یخچال هیچ فناوری خاصی ندارد و به ساده‌ترین و مینیمال‌ترین شکل ممکن طراحی می‌شود. ظرفیت آن‌ها هم بسیار کم است. یخچال‌های مینی با این که ابعاد و اندازه‌ی کوچکی دارند، معمولا سروصدای زیاد و کیفیت ساخت پایینی دارند و مصرف انرژی هم در آن‌ها بالاست. در برخی از یخچال‌های مینی، قسمت یخدان هم تعبیه شده که برای نگهداری مواد غذایی منجمد مناسب است، اما از مشکلات اصلی آن این است که به سرعت برفک می‌زند.

البته فریزرهای مینی هم به صورت مجزا تولید می‌شوند که فضای بیشتری برای نگهداری از مواد غذایی منجمد دارد. در صورتی که فضای کمی دارید یا تنها زندگی می‌کنید، می‌توانید از یک یخچال مینی و یک فریزر مینی به صورت مجزا استفاده کنید. برای فروش اقساطی یخچال در اصفهان از فروشگاه قسطی یخچال فریزر در اصفهان با ما همراه باشین.

·      در فرانسوی

یخچال و فریزرهای در فرانسوی طراحی جذاب و خلاقانه‌ای دارند. دو در عمودی و باریک در بالا و یک یا دو در کشویی افقی در پایین. البته بخشی از فضای مفید این نوع یخچال فریزر فدای همین طراحی جذاب شده است. با این حال بعید است در استفاده از این نوع محصول با مشکل کمبود فضا مواجه شوید فروش اقساطی یخچال در اصفهان با ما باشین..

گنجایش یخچال

پس از انتخاب مدل و نوع یخچال براساس فضای آشپزخانه یا سبک زندگی، ظرفیت کلی یک یخچال و فریزر مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک محصول مناسب داشته باشد. گنجایش یخچال را با فوت یا لیتر مشخص می‌کنند. یک یخچال و فریزر فارغ از مدل و طراحی، ممکن است از ۵ تا ۴۰ فوت ظرفیت داشته باشد. واضح است که هر چه گنجایش یخچال بیشتر باشد، اندازه و ابعاد آن هم بیشتر می‌شود. البته فراموش نکنید که نمی‌توانید انتظار داشته باشید امکانات و فناوری به کار رفته در یک یخچال ۳۴ فوتی را در یک یخچال کوچک و جمع‌وجور ۹ فوتی ببینید فروش اقساطی یخچال در اصفهان با ماه همراه باشین.

اندازه و سایز یخچال فریزر قسطی اصفهان

اگر آشپزخانه‌ای دنج و کوچک دارید، باید حتما یخچالی با اندازه‌ی متناسب با این فضا انتخاب کنید. ممکن است یک یخچال و فریزر فول امکانات و بزرگ بگیرید، اما واقعا فضای کافی برای جای دادن و استفاده از آن نداشته باشید.

این را هم فراموش نکنید که یخچال وسیله‌ای است که عمر طولانی و پردوامی دارد و ممکن است سال‌ها بتوانید از آن استفاده کنید. پس یخچالی انتخاب کنید که حتی در صورت جابه‌جایی محل کار یا تغییر چینش آشپزخانه، باز هم بتوانید بدون دردسر جای ثابت و مناسبی برای آن داشته باشید. البته باید چند سانتی‌متر فضای خالی در طرفین یخچال برای گردش هوا و باز و بسته شدن آسان درِ آن وجود داشته باشد.

از این‌ها گذشته، تعداد افرادی که از یخچال استفاده می‌کنند را همیشه در نظر داشته باشید. اگر تنها زندگی می‌کنید یا خانواده کوچکی دارید، می‌توانید از یخچال‌هایی با گنجایش و ابعاد کمتر استفاده کنید فروش اقساطی یخچال در اصفهان همراه باشین..

آبسرد کن یخچال

خیلی از یخچال‌های مدرن امروزی به سیستم‌های آب ریز روی در محصول مجهز هستند. دیگر لازم نیست برای برداشتن آب خنک یا یخ از یخچال، مدام در آن را باز و بسته کنید، و این یعنی مصرف بهینه‌تر انرژی. آب‌ریزها معمولا شامل آب سرد کن و یخ‌ساز می‌شود. در یخ‌سازهای اتوماتیک می‌توانید مستقیما آن را به سیستم آب شهری متصل کنید و همیشه آب سرد و یخ آماده داشته باشید.

نمایشگر یخچال

برخی یخچال‌ها دارای صفحه نمایشی هستند که وضعیت یخچال را نمایش می‌دهد. این نمایشگرها اطلاعات خاصی را نمایش می‌دهد که ممکن است در یخچال‌های شرکت‌های مختلف، متفاوت باشد. از افزایش دمای داخل یخچال و تنظیم دمای فریزر گرفته تا وضعیت یخ‌ساز و نشان‌گر قفل کودک. این نمایش‌گرها برای کسانی که به یخچال‌های هوشمند و مدیریت ساده‌تر و کارآمدتر آن‌ها علاقه دارند، قابلیت بسیار جذاب و مفیدی است.

فروش اقساطی یخچال در اصفهان

فروش اقساطی یخچال در اصفهان عرضه کننده انواع یخچال می باشد.

خرید یخچال قسطی اصفهان

خرید یخچال قسطی اصفهان را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت می توانید از ما تهیه کنید

فروش اقساطی لوازم خانگی سامسونگ در اصفهان

فروش اقساطی لوازم خانگی سامسونگ در اصفهان را میتوانید از مجموعه ما تهیه نمایید.

 

5/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت