نمایندگی فروش اجاق صفحه ایی آلتون در اصفهان

نمایندگی فروش اجاق رومیزی التون در اصفهان

نمایندگی فروش اجاق آلتون برای خرید اجاق گاز توکار و صفحه ایی می‌توانید به آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر مراجعه یا با شماره 09199595819 تماس بگیرین.

بیشتر بخوانید: مشاهده قیمت محصولات آلتون

نمایندگی فروش اجاق صفحه ایی آلتون در اصفهان

آشپزخانه‌ امروزه هم مثل بقیه قسمت های زندگی بشر تغییرکرده است. یکی این تغییرات  آشپزخانه‌ها استفاده از گاز صفحه‌ای یا گاز رومیزی به جای اجاق گازهای قدیمی می باشد است. در این مقاله از اجاق توکار آلتون در اصفهان برای شما شرح میدهیم.

نمایندگی فروش اجاق رومیزی آلتون در اصفهان عرضه کننده کلیه اجاق گاز رومیزی آلتون در اصفهان ( اجاق گاز توکار آلتون در اصفهان ) می باشد. گاز صفحه‌ای آلتون جدیدترین مدل انواع گاز رومیزی آلتون است آشپزخانه است که به گاز تو کار آلتون نیر شناخته می شود.

مدل های اجاق آلتون توکار

گاز رومیزی صفحه ایی آلتون در چند ورژن طراحی و تولید می‌شود. هر یک از آن‌ها خصوصیت های خاص را دارند. این اجاق‌ صفحه ایی به دو گونه تولید می شود:

  • گاز رومیزی آلتون برقی
  • گاز رومیزی آلتون گازی

هستند. مدل‌های برقی ایران زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرد اما که در بسیاری از کشورها از طرح برقی آن‌ها استفاده میکند.  در ساختمانهای جدید از این نوع گاز صفحه ای آلتون استفاده می شود که باید به نمایندگی فروش اجاق صفحه ایی آلتون در اصفهان حضور پیدا نمایید.

انواع گاز صفحه ای

تعداد شعله‌های اجاق گاز صفحه‌ای آلتون در اصفهان متفاوت است. اجاق صفحه ای کوچک دارای دو شعله می باشد و  نمونه های دیگر گاز صفحه ای آلتون در اصفهان چهار شعله می باشد. این نوع اجاق گاز توکار آلتون در اصفهان برای خانه‌های کوچک خوب می باشد و مدل بزرگ‌تر اجاق توکار آلتون شامل پنج تا شش شعله می باشد که برای آشپزخانه‌های خانه های بزرگ استفاده شده است.

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای

اجاق گاز ازجنس صفحه‌ی این گازها معمولاً از شیشه است که به ان اجاق گاز صفحه ای شیشه ای آلتون معروف است که تمیز کردن اجاق صفحه ای شیشه ای آلتون نیازمند استفاده از مواد شوینده‌ی می باشد. شیشه از مقاوم‌ترین شیشه مانند شیشه سکوریت می باشد تا در مقابل گرما که توسط شعله ان ایجاد می شود نشکند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی محصولات آلتون در اصفهان

مشخصات

اجاق گاز توکار آلتون در اصفهان که شبکه‌ی شعله‌های این گاز توکار آلتون معمولاً از جنس چدن می باشد تا توسط گرما خراب نشودو تامدتها کار کند. گازهای رومیزی آلتون در اصفهان دارای  فندک خودکار است و استفاده از آن‌ها بسیار راحت می باشد. برای نمایندگی اجاق توکار آلتون در اصفهان میتوانید به ما مراجعه کنید.

تنها عیب این نوع مدل اجاق گاز رومیزی آلتون نداشتن فر می باشضد که باید فر آلتون ان به صورت جدا تهیه شود. آشپزی به‌وسیله‌ی اجاق گازهای صفحه‌ای آلتون در اصفهان بسیار راحت می باشد. اجاق گاز آلتون دارای شعله‌ی پلوپز هستند تا گرما را به کلیه قسمت های مختلف قابلمه و ظروف پراکنده می‌رسانند.

اجاق گاز صفحه ایی استیل آلتون

مدل دیگر تولیدی این کارخانه اجاق صفحه ای ( توکار ) استیل می‌باشد. صفحه اجاق گاز از استیل ضد خش می‌باشد که راحت تمیز می‌شود و.

برای خرید اجاق گاز صفحه‌ای آلتون  باید به متراژ و فضای آشپزخانه را در نظر بگیرین. آشپزخانه قلب خانه می باشد و  اجاق قلب آشپزخانه است. برای خرید می توانید به نمایندگی اجاق صفحه ای آلتون مراجعه کنید.

از دیگر محصولات آلتون گاز آلتون فردار، هود آلتون، فر توکار آلتون می باشد.

آدرس نمایندگی آلتون در اصفهان؟

نمایندگی فروش آلتون به آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر می‌باشد که برای خرید می‌توانید مراجعه نمایید.

قیمت محصولات آلتون؟

محصولات آلتون با بهترین قیمت می‌باشد برای اینکه بتوانید با قیمت مناسب بهترین کیفیت محصولات آلتون را دریافت نماید.

کیفیت لوازم خانگی آلتون ؟

کیفیت محصولات آلتون از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و این محصولات اجاق صفحه ای، فر برفی آلتون، هود دارای عمر بالایی هستند.

شماره تماس نمایندگی اجاق گاز توکار آلتون در اصفهان

شماره تماس نمایندگی اجاق گاز توکار آلتون در اصفهان برای خرید شماره تماس 09199595819 می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت