تعمیر یخچال فریزر سینجر اصفهان

تعمیر یخچال فریزر سینجر اصفهان

تعمیر یخچال فریزر سینجر اصفهان زیر نظر بهترین تعمیرکار سینجر در اصفهان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09395484060 تماس حاصل فرمایید.

09395484060

تعمیر یخچال فریزر سینجر اصفهان تخصص ماست با ما تماس بگیرید.

 

 

 

تعمیر یخچال فریزر سینجر اصفهان 

تعمیر یخچال فریزر سینجر اصفهان . یخچال فریزر«سینجر» مدل SC-54S از یخچال فریزرهای طرح کمبی است که توسط تعمیر یخچال فریزر سینجر اصفهان تولید و عرضه شده است. یخچال‌های کمبی که یخچال و فریزر روی یکدیگر است از انواع کلاسیک یخچال فریزر به شمار می‌رود و هنوز با توجه به فضای کمی که اشغال می‌کنند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها بویژه برای خانواده‌های کم‌جمعیت یا برخی خانواده‌های با جمعیت متوسط محسوب می‌گردد.

نمایندگی تعمیر یخچال سینجر اصفهان

 نمایندگی تعمیر یخچال سینجر اصفهان واین محصول از ظرفیت مناسبی برخوردار است و فضای نسبتاً کمی اشغال می‌کند. قابلیت نوفراست یا ضدبرفک این یخچال فریزر از ایجاد برفک و همچنین وقت زیادی که عمل یخ‌زدایی صرف می‌کند جلوگیری می‌نماید. فیلتر کربن اکتیو و سیستم کنترل هوشمند این دستگاه از جمله مشخصات قابل توجه این مدل است. در قسمت یخچال دو کشو یا محفظه مجزا برای نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است.

تعمیر یخچال سینجر اصفهان 

آبسردکن روی درب بالایی قرار گرفته و بالاتر از آن یک صفحه نمایشگر LED وجود دارد که مصرف‌کننده از طریق آن ضمن مشاهده وضعیت تنظیمات، می‌تواند دمای یخچال و فریزر را تغییر دهد. در بخش یخچال و درب آن تعداد مناسبی از طبقات طراحی شده و وجود چهار طبقه در بخش فریزر این مدل را به گزینه‌ای مناسب برای اغلب خانواده‌ها تبدیل می‌سازد. استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی برای روشنایی طبقات یخچال به زیبایی این مدل می‌افزاید. لازم به ذکر است که شرکت سینجر، سازنده این محصول یکی از شرکت‌های فعال در تولید و عرضه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه است که با توجه به تولید لوازم با کیفیت و قیمت مناسب از محبوبیت خوبی بین مصرف‌کنندگان داخلی بهره می‌برد.

 

Rate this post
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت