تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان

تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان

تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان را در قالب مقاله مطالعه مینماید. در روز های گرم و طاقت فرسای تابستانی فقط استراحت زیر کولر میتواند خستگی تمام روز رو از تن هرکس خارج کنه از این رو کولر از نیاز های ضرور برای هر مکان سرپوشیده ای به شمار میرود. اما تصور این که یک روز به شدت گرم به خانه برگردید و کولر گازی شما خراب باشد فاجعه بار است. ولی نمایندگی کولرگازی اسنوا در اصفهان این نگرانی را برای همشهریان اصفهانی از بین برده.

تعمیر کولرگازی اسنوا در اصفهان

به طور کلی تمام لوازم برقی خانگی نیاز به مراقبت یا به عبارتی سرویس منظم دوره ای دارد تا همواره عملکرد خوب و بی نقصی داشته باشد. همچنین در صورتی که منزل خود را جابه جا کرده اید و نیاز به راه اندازی اصولی مجدد دارید نگران پیدا کردن نمایندگی معتبر نباشید، نمایندگی اسنوا در اصفهان دارای صدها متخصص برای تعمیر انواع لوازم خانگی اسنوا اعم تعمیر کولر گازی در اصفهان  لباسشویی اسنوا ، ظرفشویی اسنوا  ، یخچال فریزر اسنوا ,   اجاق گاز اسنوا میباشد که شما میتوانید با خیال راحت تعمیر لوازم خود را به ما بسپارید.

شماره تماس: 09395484060 – مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر  با ارائه فاکتور برای اطمینان از حسن نیت ما

 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان  و   نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان   و  نمایندگی تعمیرات دوو در اصفهان   مراجعه نمایید.

خدمات تخصصی نمایندگی کولرگازی اسنوا اصفهان

طبیعی است که طی استفاده مداوم از کولر گازی ممکن باشد دستگاه دچار خرابی شود ، مسلماٌ با هر بار خراب شدن کولر گازی کسی اقدام به تعویض آن نمیکند. از این رو مهم است که تعمیرات آن توسط متخصصان این رشته صورت بگیرد و اگر توسط افراد مبتدی انجام شود ممکن است خسارات زیادی به دستگاه وارد شود.

تکنسین های نمایندگی تعمیر کولرگازی اسنوا در اصفهان همواره در حال به روزرسانی اطلاعات خود در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هستند و از تجربه بالایی در این باره بهرمند هستند از این رو شما میتوانید تمام خدمات برند اسنوا که عبارتند از تعمیرات تخصصی دستگاه ها ، نصب و راه اندازی اصولی محصولات( مطابق استاندارد های موجود ) ، سرویس های دوره ای و … را به کارشناسان مجرب نمایندگی کولر گازی اسنوا در اصفهان بسپارید.

علاوه بر آنچه که موجب صلاحیت تکنسین متخصص این مجموعه برای رسیدگی به کولر گازی شما می شود ، با ارائه کارت گارانتی تعمیرات 3 تا 12 ماه پس از تعمیر دستگاه ، خدمات متخصصین خود را به شما تضمین خواهیم کرد.

8 دلیل احتمالی سرد نکردن کولرگازی

نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان

مهم نیست کولرگازی اسنوا خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه ما نصب ، شارژ گاز  و سرویس و تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان و شهر های شاهین شهر ، بهارستان ، سپاهان و…  پشتیبانی می کنند.

 برخی از مشکلات رایجی که توسط نمایندگی اسنوا اصفهان تعمیر میشود!

کارشناسان مجموعه ما با سال‌ها تجربه و آموزش در زمینه تعمیر تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان، با این مشکلات به خوبی آشنا بوده و می‌توانند به بهترین شکل ممکن آنها را برای شما رفع کنند.  در صورتی که با هر یک از مشکلات زیر و یا مشکلات دیگر مواجه بودید با نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید تا کمتر از یک ساعت تنکسنس های مجرب ما به محل شما اعزام شوند و تمام تعمیرات در منزل شما بدون نیاز به جا به جایی دستگاه انجام شود. برخی از مشکلات رایج کولر گازی اسنوا عبارتند از:

  • کولر گازی روشن نمی‌شود.
  • کولر گازی بوی بدی می‌دهد.
  • کولر گازی یک سره کار می‌کند.
  • کولر گازی کد ارور نمایش می‌دهد.
  • کولر گازی با صدای بلند کار می‌کند.
  • ریموت کنترل کولر گازی کار نمی‌کند.
  • کولر گازی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • کولر گازی آب ریزش دارد و یا آب پرتاب می‌کند.
  • کویل‌ها یا لوله‌های کولر گازی یخ و یا برفک می‌زنند.
  • کولر گازی سرما و باد خنک ندارد و یا سرمای آن کم شده است.
  • تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان

 

برخی از ارور های کولرگازی اسنوا:

  • توضیح:خطای 64

اشکال در ارتباط بین یونیت داخلی و یونیت خارجی

راه حل: کابل ارتباطی را بررسی نمایید.

برد یونیت بیرونی باید تعویض شود.

برد یونیت داخلی باید تعویض شود.

  • توضیح: خطای 73

ایراد در EEPROM برد پنل

راه حل:برد پنل را تعویض نمایید.

  • توضیح: خطای 80

ایراد در برد Display

راه حل: برد Display باید تعویض شود. ( تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان )

برد پنل باید تعویض شود.

  • توضیح: خطای 81

خطای سنسور اتاقی ROOM

راه حل: سیم و کانکتور سنسور را بررسی نمایید.

سنسور باید تعویض شود.

برد پنل بایدتعویض شود.

  • توضیح: خطای 83

خطای سنسور لوله Coil

راه حل: سیم و کانکتور سنسور کولرگازی را بررسی نمایید. ( تعمیر کولرگازی اسنوا در اصفهان )

سنسور باید تعویض شود.

برد پنل باید تعویض شود.

تعمیر کولرگازی اسنوا در اصفهان

تمام موارد ذکر شده برای تعویض قطعات باید توسط کارشناسان با تجربه و قطعات اصلی صورت بگیرد تا مجدداٌ دستگاه دچار مشکل اساسی تر نشود. شایان ذکر است تمام قطعاتی که توسط تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان تعویض میشود قطعات اورجینال و درجه یک میباشند.

راهنمای استفاده از کارت گارانتی کولر گازی اسنوا

زمانی که کولر گازی شما نیازمند تعمیر و یا خدمات دیگری شد، میتوانید با ارائه کارت گارانتی شرکتی که تاریخ انقضاء آن تمام نشده است، از مزایا و تعهداتی که نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان در قبال محصولات خود دارد استفاد و با یک تماس از این خدمات بهرمند شوید. اما در صورتی که کارت گارانتی گم شده و یا اعتبار آن به پایان رسیده میتوانید با نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا در اصفهان تماس بگیرد و مشکل خود را به همکارانمان شرح دهید تا بهترین راه حل را برای مشکل خود دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به تعمیر اجاق گاز در اصفهان  و  تعمیر کولر گازی در اصفهان   و   تعمیر لباسشویی در اصفهان   و  تعمیر یخچال در اصفهان    مراجعه نمایید.

هزینه تعمیرات در نمایندگی اسنوا اصفهان

هزینه های تعمیر کولر گازی در نمایندگی تعمیرکولر گازی اسنوا اصفهان طبق مصوبه شرکت میباشد و نرخ تعمیرات ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی کنترل میشود. همچنین به منظور کاهش هزینه های شما تمام تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای صورت میگیرد و نیازی به حمل و نقل دستگاه به محل دیگری نمیباشد.

برای مطاله بیشتر در رابطه با برند اسنوا به اینجا مراجعه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  09395484060 – مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در اصفهان

نمایندگی ها :

  •  نمایندگی تعمیرات کولر گازی اسنوا در شاهین شهر 
  •  نمایندگی تعمیرات کولر گازی برند اسنوا در بهارستان
  • نمایندگی تعمیرات کولر گازی اسنوا در سپاهان شهر
5/5 - (5 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت