تعمیر کولرگازی در شهرکرد

تعمیر کولر گازی در شهرکرد مفتخر است به تمام همشهریان اصفهانی این نوید را بدهد که همه تکنیسن های این مجموعه کارشناسان مجرب و آموزش دیده میباشند و شما عزیران میتوانید با خیال آسوده تعمیر کولر گازی در شهرکرد را به مجموعه ما بسپارید.

در صورتی که کولر گازی شما نیاز به تعمیرات دارد و یا زمان سرویس های دوره ای آن فرا رسیده و چنان چه منزل خود را جا به جا کرده اید و نیاز به نصب اصولی کولر گازی خود دارید و صد ها خدمات دیگر ، میتوانید با نمایندگی تعمیرات در شهرکرد تماس بگیرد تا کارشناسان مجموعه ما در کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام شوند.

همچنین برای اثبات اعتبار نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شهرکرد کارشناسان ما پس از پایان تعمیرات و بررسی عملکرد دستگاه گارانتی 3 تا 12 ماهه تعمیرات به شما ارائه میدهند تا در صورتی که دستگاه مجددا نیاز به تعمیر داشت این خدمت توسط کارشناسان ما در اسرع وقت انجام شود.

تعمیر کولر گازی در شهرکرد

برای کسب اطلاعات بشتر تماس بگیرید: 09395484060 _ مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر شهرکرد

 

7 دلیل برای انتخاب نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شهرکرد

7 دلیل برای انتخاب نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شهرکرد برای شما قرار داده ایم تا با خیال راحت تعمیرات لوازم خانگی خود را به نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شهرکرد بسپارید.

  1. استفاده از قطعات اورجینال.
  2. امکان هماهنگی با مشتری برای انتخاب زمان تعمیرات.
  3. خدمات رسانی به تمام مناطق اصفهان و حومه.
  4. اعزام کارشناس به منزل شما در کمتر از یک ساعت.
  5. الویت در تعمیر قطعات برای کاهش هزینه های مشتری و بعد تعویض آن.
  6. کارشناسان ما پس از انجام تعمیرات و اطمینان از عملکرد دستگاه، کارت گارانتی 3 تا 12 ماه ارائه میدهند.
  7. تمام روند تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای انجام میشود و نیاز به جابه جایی دستگاه به محل دیگری نمیباشد.

مشکلات رایج کولر گازی 

در این قسمت مشکلات رایج کولر گازی که تکنسین های نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شهرکرد به کررات با آن مواجه هستند را با هم بررسی میکنیم:

  • روشن نشدن کولرگازی

روشن نشدن کولر گازی از مشکلات رایج این دستگاه میباشد که تیم تعمیر کولر گازی در شهرکرد مقاله اختصاصی برای رفع این مشکل آماده کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است برای مطالعه این مطلب به سایت علت روشن نشدن کولر گازی  مراجعه نمایید.

  • کم شدن سرمای کولر گازی

قدم اول برای رفع این مشکل تعویض فیلتر کولر گازی میباشد. در صورتی که مشکب رفع نشد از درست عمل کردن ترموستات مطمئن شوید. ممکن است این مشکل به دلیل نشتی گاز از کولر باشد برای رفع این مشکل باید با نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شهرکرد تماس بگیرید.

  • برفک زدن شلنگ های کولر گازی

ابتدا برای رفع این مشکل فیلتر کولر گازی را تمیز کنید در صورتی که رفع نشد ممکن است به دلیل تبرید کم یا محدود بودن جریان هوا اتفاق افتاده باشد بنابراین کولر را به هیچ وجه مجددا روشن نکنید و با نمایندگی تماس بگیرید.

  • نشتی آب از کولر گازی

نشتی آب از داخل کولر گازی ممکن است به دلیل بسته شدن خروجی سینی تخلیه آب است همچنین امکان دارد در اثر مسدود شدن فیلتر، ترک برداشتن لوله تخلیه آب ، شکستن قاب ناودانی ، کمبود گاز موجود در اسپیلت و یا خراب شدن عایق‌بندی این اتفاق رخ دهد. بنابر این برای تشخیص دقیق تر با نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شهرکرد تماس بگیرید.

  • ایجاد صدای نویز از کولر گازی

تولید این صدا تا حدودی طبیعی میباشد اما اگر این صدا سبب آزار شما میشود تنظیمات فن را روی کم بگذارید همچنین در صورتی که این صدا به شدت زیاد شده است با نمایندگی تعمیر کولر گازی در شهرکرد تماس بگیرید.

  • لرزش پنجره کولر گازی

عمده ترین دلیل رخ دادن این اتفاق نصب غیر اصولی کولر گازی میباشد. کولر گازی باید توسط متخصص تعمیرات نصب شود تا از بوجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

  • ریمت کنترل کولر گازی عمل نمیکند

ریموت کنترل در فاصله زیادی از کولر گازی قرار دارد. ریموت کنترل را در فاصله‌ی ۶ متری و زوایه ۱۲۰ درجه از جلوی کولر گازی قرار دهید.

رفع ارور های کولر گازی 

برای رفع ارور های کولر گازی راه حل هایی در این بخش آمده کرده ایم تا در صورت داشتن دانش فنی کافی به حل آن ها بپردازید در صورت نداشتن اطلاعات فنی میتوانید با نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شهرکرد تماس بگیردید و درخواست تعمیرکار بدهید.

  • علت ارور EA در کولر گازی

    این ارور به دلیل معیوب بودن سنسور دمای کولر گازی نمایش داده میشود برای رفع آن با نمایندگی تماس بگیرید.

  • علت ارور ES در کولر گازی 

این ارور به دلیل مشکل داشتن سنسور دمای اپراتور است.

  • علت ارور E4 در کولر گازی

این ارور به دلیل مشکل دار شدن ارتباطات کولر گازی با نمایشگر است برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شهرکرد تماس بگیرید.

  • علت ارور P1 در کولر گازی

این ارور به دلیل آبگرفتگی محفظه اپایینی کولر گازی میباشد یونیت را با دقت به محلی مناسب منتقل کرده و درپوش تخلیه پایینی را در آورید و اجازه دهید که آب تخلیه شود. کولر گازی را دوباره روشن کنید تا ارور P1 حذف شود. در صورتی که مشکل تکرار شد با نمایندگی کولر گازی تماس بگیرید.

کارت گارانتی کولر گازی در شهرکرد  

در صورتی که کولر گازی شما دچار اشکال شده است میتوانید با داشتن کارت گارانتی معتبر آن از همه خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شهرکرد بهره ببرید. اما اگر به هر دلیلی برگه گارانتی معتبر گم شده و یا تاریخ انقضای آن به اتمام رسیده هم میتوانید از خدمات بی شمار مجموعه ما استفاده نمایید.

هزینه تعمیر کولر گازی در شهرکرد

هزینه های تعمیرکولر گازی در شهرکرد طبق مصوبه شرکت میباشد و نرخ تعمیرات ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی کنترل میشود. همچنین به منظور کاهش هزینه های شما تمام تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای صورت میگیرد و نیازی به حمل و نقل دستگاه به محل دیگری نمیباشد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شهرکرد اصفهان

شماره تماس تعمیرات در نمایندگی کولر گازی شهرکرد اصفهان به شرح زیر می باشد برای اطلاعات بیشتر با شماره :09395484060 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – تماس بگیرید.

 

نمایندگی ها :

5/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت