تعمیر پکیج در شهرکرد

تعمیر پکیج در شهرکرد یکی از انواع سرویسی می باشد که مجموعه اصفهان تعمیر آن را انجام میدهد.  اصفهان تعمیر مرکز تعمیرات پکیج در شهرکرد میباشد ، الان که در اینترنت دنبال تعمیر کار پکیج میگردین  به احتمال زیاد پکیج شما دچار ایراد است کافیست با کارشناسان و متخصصین تعمیرات پکیج تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ایراد پکیج شما را مرتفع سازند.

شماره تماس تعمیرات : 09395484060 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر شهرکرد

تعمیر پکیج در شهرکرد

اصولا مشکلات زیر برای پکیج پیش می اید و دارندگان پکیج برای دریافت خدمات زیر برای پکیج تماس بر قرار میکنند. در زیر بعضی از نمونه خرابی های که در پکیج می باشد را برای شما اورده ایم.

مشکلات رایج در تعمیرات پکیج

  • روشن نشدن پیکج
  • هواگیری پکیج
  • شستشوی پکیج
  • گرم نشدن رادیاتور پکیج در شهرکرد
  • اسید شویی پکیج
  • گرم نشدن آب پکیج
  • عیب یابی و رفع کد خطای پکیج برای تعمیر پکیج در شهرکرد

کد خطا و ارور پکیج دیواری

نمایشگر مدل‌ دیجیتال پکیج  در صورت بروز هر معیوبیتی ، کد خطا و ارور را در صفحه نمایش را مشخص می شود. در این پکیج‌های دیجیتال ، کد ارور و خطای پکیج از یک حرف لاتین و چند عدد تشکیل شده است.

تعمیر پکیج در شاهین شهر

انواع پکیج های ساختمانی

پکیج های  که درون ساختمان نصب می شوند  در دو نوع پکیج  می باشند

  • پکیج دیواری
  • پکیج های زمینی

که البته امورزه پکیج های زمینی کمتر در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرند  پکیج های دیواری به دلیل راحتی و سهولت در نصب و به خطر مکانی که کمتر مورد اشغال قرار میدهد طرفداری بیشتری دارد.

پکیج های دیواری

این نوع پکیج ها همانگونه که در بالا نیز ذکر شد برای استفاده بیشتر مورد پسند می باشد چون ابعاد آن بسیار کوچکتر میباشد و هم برای تعمیر وسرویس خیلی راحتتر و کم هزینه تر میباشد برای تعمیر تعمیر پکیج در شهرکرد با ماهمراه شوید.

پکیج های زمینی

پکیج های زمینی همانطوری که از اسم آن پیداست بر روی زوین می مانند و قابل حرکت بر روی زمین میباشد  و ابعاد خیلی بیشتری نسبت به پکیج زمینی دارد.

پکیج زمینی دارای یک مخزن آب گرم است  که لازم به ذکر است تعمیرات پکیج زمینی خیلی مشکل تر می باشد و نیاز به تعمیرکار خبره است که بتواند تعمیر پکیج در شهرکرد را انجام دهد. البته باید در نظر داشته باشین این پکیج ها برای محل هایی با متزاي بزرگ قابل استفاده می باشد.

تعمیر پکیج در اصفهان

انواع مختلف پکیج دیواری

در این قسمت میخواهیم انواع مختلفف پکیج دیواری را برای شما بیان کنیم لازم به ذکر است که پکیج های دیواری بسته به کاربردی و مزایا و معایبی که دارند به حالت های مختلفی در کارخانه های انها مانند ایران رادیاتور ، بوتان ، ایساتیس ، اخگر و… ساخته می شوند. در اینجا ما 4 نوع مدل پکیج را برای شما شرح میدهیم.

  1.  پکیج  دیواری مبدل حرارتی
  2. پکیج مخزن دار
  3. پکیج محفظه ی احتراق
  4. پکیج چگالشی
  5. پکیج گازی و برقی

این 4 دسته ی متفاوت از پکیج دیواری می باشد باید بدانید که در  دسته ی پکیج های دیواری مبدل حرارتی دو نوع موجود می باشد.

تعمیرات لوازم خانگی در شهرکرد

پکیج های دیواری مبدل حرارتی

  1. پکیج دیواری تک مبدله
  2. پکیج دیواری دو مبدله

پکیج های تک مبدل:

طریق کارای پکیج تک مبدل به این گونه می باشد که هنگام باز کردن آب مصرفی با عبور کردن  جریان آب از فلومتر  دستگاه شروع بره روشن شدن میکند . بعد دمای آب توسط NCT با دمای تنظیم شده مشعل بررسی میشود و اگر دمای پایین بود پکیج روشن می شود برای تعمیر تعمیر پکیج در شهرکرد با ما همراه باشید.

اگر هنگامی که از آب مصرفی استفاده می کنید در تایم یکسان   پمپ هم شروع به فعالیت کند  پکیج دیواریدر کنار آب گرمایشی  آب مصرفیرا برای شما تامین میکند. اما این کار میسر نیست به دلیل اینکه   طول مناسب مبدل و مصرف گاز مشخص نیست این اتفاق میسر نمی باشد.

این مدل از پکیج ها که به صورت تک مبدل میباشد دیگر قابل استفاده نمیباشند و همانند ابگرمکن های خرگوشی میباشند این نوع پکیج رسوب خیلی زیاد تولید میکرد و به لایه های خود پکیج این رسوب ها ضرر می رساند.

پکیج های دو مبدله:

در این مدل  پکیج های دیواری از دو مبدله جدا مورد استفاده قرار میگیرد در قبلی از یک مبدل دو حالته استفاده قرار میگیرفت. در پکیج های دو مبدله که دارای 2 مبدل می باشد یکی از آن ها را مبدل اولیه و یکی دیگر را مبدل ثانویه می گویند.

مزایای پکیج دو مبدله: آب گرم مصرفی را به صورت  هماهنگ و به صورت یکنواختی تولید می شود. و رسوب خیلی کمتری در اینجا می شود.

معایب پکیج دو مبدله: اولین عیبی که در این نوع پکیج ها میباشد زمان نسبتا زیادی نیاز است تا آب گرم شود  و اینکه زودتر خراب میشوند.

 

پکیج مخزن دار

پکیج مخزن دار نیز به دو صورت زیر موجود می باشد

  • پکیج  مخزن دار برقی
  • پکیج  مخزن دار گازی

لازم به ذکر است در  مدل های آبگرمکن ها و یا پکیج های مخزن دار  از دو نوع برای گرم کردن آب مصرفی استفاده میکنند که میتواند به صورت برقی و استفاده از المنت یا به صورت گازی باشد همواره میتوانید برای تعمیر پکیج در شهرکرد با ما تماس بگیرین.

 تعمیر شوفاژ شهرکرد

عملکرد مدل های  پکیج مخزن دار گازسوز به اندازه  که مدل های مشابه الکتریکی قابل استاندارد و قابل استفاده نیست اما به دلیلی که قیمت گاز سوز قیمت پایین تری دارد مورد استقبال بیشتری نیز قار میگیرد.

و همینطور  باید بدانید در پکیج هایی از نوع دارای محفظه احتراق هم دارای دو نوع  مورد می باشد که  به صورت زیر است

پکیج محفظه احتراق

نحوه کار این نوع پکیج ها به اینگونه است  آب در داخل مخزن جمع میشود و گرم خواهد شد. یکی از خوبی این پکیج ها درجه ثابت گرما در  اب مصرفی مباشد

  1. پکیج دیواری فن دار
  2.  پکیج دیواری بدون فن

پکیج دیواری فن دار

بالکن و یا تراس محل قرار گیری این توع پکیج ها میباشد زیر  برای احتراق نیاز به اکسیژن را لازم دارد بنابراین باید در فضای باز باشد

پکیج فن دار

در پکیج های فن دار دیگر لازم نیست پیش اکسیژن باشند  و چون نیاز به اکسیژن نیست دی اکسید کربن نیز ندارد و نیاز به دود کش نیست که از مزایای داشتن این نوع پکیج می باشد

پکیج های چگالشی:

در این نوع پکیج ها احتراق دارای گرمای زیادی می باشد و این باعث تولید گرما می شود و این گرما آب مصرفی را نیز گرم میکند تعمیر پکیج در شهرکرد

عوامل موثر بر قیمت سرویس و تعمیر پکیج

یکی از  مشکلاتی که هر خانواده در شهرکرد راجع به مسایل تعمیراتی به آن برمیخورد تعمیر پکیج در شهرکرد میباشد. بسته به توع خرابی و قطعه ایی که نیاز است و زمان مصرفی تعمیرکار پکیج در شهرکرد قیمت هزینه دریافتی میتواند تغییر کند.

تعمیر پکیج در شهرکرد

وقتی حتی خاموش شدن شعله  پکیج باعث میشهآب مصرفی ما گرم نشه و این باعث میشه دنبال دفترچه برای تعمیرات پکیج باشیم. اما همه ایرادها به این سادگی نمی باشد و گارهی نیاز به تعمیرکار پکیج در شهرکرد میباشید تا به صورت اصولی اقدام به تعمیر پکیج در نمایندگی تعمیرات پکیج در شهرکرد باشید.

تعمیر پکیج در اصفهان

تعمیر پکیج در شاهین شهر
تعمیر پکیج در شهرکرد

تعمیرات پکیج در شهرکرد اصفهان

برای استفاده از خدمات تعمیرات پکیج در شهرکرد اصفهان همواره میتوانید برای استفاده از این سرویس و خدمات با شماره های دفتر ما تماس برقرار کنید.

سوالات متداول درباره تعمیر پکیج

پکیج ها جزء آن دسته از لوازم خانگی در خانه می باشند که خرابی آن در هر فصلی باعث سردرگمی اعضای خانه میشود و شما میخواهین در کمترین زمان ممکن اقدام به تعمیر این وسیله خانگی کنید تا ارامش به خانه دوباره باز گردد.

تعمیر پکیج در شهرکرد

برخی از خرابی های پکیج ها جدی هستند و برای سرویس کردن پکیج باید از یک تعمیر کار پکیج در شهرکرد کمک بگیرید، اما در گاهی اوقات پکیج شما مشکل مشکلی اساسی ندارد و شما خودتان می توانید  در منزل بدون داشتن دانش خاصی مشکل را بر طرف سازین برای رفع و تعمیر پکیج در شهرکرد میتوانید به نمایندگی تعمیرات پکیج در شهرکرد مراجعه کنید.

رفع مشکلات پکیج

در زیر چند نمونه از مشکلاتی که با تعمیر لوازم خانگی  تماس گرفته اند را برای شما اورده یم امیدوارم با خواندن این مشکلات موارد را حل کنید.

دلیل افت فشار در پکیج دیواری

یکی از مشکلاتی  برای اشخاصی که از پکیج دیواری در منزل استفاده می کنند، این می باشد که چرا پکیج دچار افت فشار است؟

موراد زیر میتواند دلیل این مشکل باشد

  1. خرابی شیر تخلیه فشار
  2. خرابی شیر پرکن
  3. نشتی داخل سیستم
  4. سوراخ شدن منبع انبساط

ازجمله دلایل برای افت فشار پکیج  است.

دلیل نشتی اب پکیج

برای فهمیدن  دلایل نشتی آب در نخست شما اتصالات لوله ها را چک خواهید کرد تا از سفت بودن و سالم بودن آن را بررسی کنید  و در صورتی که اتصالات سفت نباشنداین مشکل را بررسی کنید که از واشر باید کمک بگیرید. اگرنتوانستید این مشکل را برطرف کنید از تعمیرکار پکیج در شهرکرد رای رفع این مشکل استفاده کنید.

اشاید بارها از این صدای ناهنجار ازرده شدهاید یکی از دلایل این تولید صدا منبسط یا منقبظ شدنلوله ها می باشد که برای سرد و گرم شدن آن این صدا تولید میشود. البته وجود هوا نیز امکان دارد این صدا تولید شود

پزا نور پیلوت از پکیج خارج می شود

دلیل شکسته شدن ترموکوپل است  وظیفه ترموکوپل در پکیجاندازه گیری واعلام دقیق دما می باشد دلیل ان از بین رفتن عایق میباشد

خاموش شدن پکیچ به صورت مکرر

دلایل زیادی برای خاموش شدن پکیج میباشد که از جمله میتوان به:

  • کم شدن فشار آب
  • خراب شدن ترموستات
  • منجمد شدن لوله ها
  • خرابی گاز
  • وجود هوا داخل سیستم پکیج و …

می باشد.

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در اصفهان

دلیل گرم نشدن رادیاتور ها

عومل متعددی باعت این اتفاق میباشد که موارد زیر را بررسی کنید

  1. شعله پکیج
  2. فشار اب داخل پکیج
  3.  شیر گاز تنظیم نمی باشد
  4. احتمال وجود هوا در مدار
  5. نا مرغوب بودن جنس رادیاتورها
  6. وجود رسوب در رادیاتورها
  7. مشکل در مبدل
  8. رسوب گرفتن دریچه آب
  9. برد کنترل برای تعمیر تعمیر پکیج در شهرکرد

که باید تمام موارد بررسی شود که اگر مشکلی نبود حل شود

دلیل صدای انفجار وقتی پکیج روشن میشود

  1. وقتی فشار گاز یکسان نباشد
  2. خرابی دودکش
  3. درست نبودن فاصله ی بین مشعل
  4.  خرابی جرقه زننده ( تعمیر شوفاژ شهرکرد با ما همراه باشید)

اینها تمام مواردی هستند که دلیل خرابی و صدای اتفجار پکیج باعث میشود

پایین بودن فشار آب گرم پکیج

از دلایل این مشکل میتوان به

  1. احتمال وجود هوا در مسیر گرمایشی
  2. احتمال نشتی در همان مدار

اشاره نمود

چرا اب سرد است

گاهی وقت ها با اینکه دمای آب در مدار گرمایشیخوب نیباشد اما دمای اب پکیج بسیار سرد میباشد دلایل زیر باعث این مشکل میباشد

  1. برد کنترل  خراب میباشد
  2. فعال نبودن فلوسوئیچ

که باید مشکلات را حل کنید

تعمیر شوفاژ شهرکرد

تعمیر پکیج در شاهین شهر بوتان، ایران رادیاتور، گلدیران، فرولی

 

5/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت