نمایندگی تعمیر لباسشویی صنعتی در اصفهان

اصفهان تعمیر » نمایندگی تعمیر لباسشویی صنعتی در اصفهان
نمایندگی تعمیر لباسشویی صنعتی در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان توسط بهترین تعمیر کار ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر ومطرح نمودن مشکل خرابی تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان با شماره ( 09137512192 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – عضو اتحادیه لوازم خانگی – با ارائه فاکتور )تماس حاصل فرمایید. تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی اصفهان برای تعمیر با ما همراه شوید و تماس بگیرید.

تعمیرات ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان

تعمیر لباسشویی صنعتی در اصفهان به دلیل حساسیت قطعات و پیچیدگی تکنولوژی به کار رفته در آن باید تنها توسط تعمیرکار حرفه­ ای انجام شود. اصفهان تعمیر نمایندگی تعمیر لباسشویی در اصفهان با بهره­ گیری از تکنسین­ های مجرب خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه می­دهد.

شرکت اصفهان تعمیر در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین مرکز تخصصی سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان هتلی می­ باشد. این مجموعه بیش از نیم قرن است که با انجام تعمیرات تخصصی لباسشویی صنعتی در اصفهان در سریع­­ترین زمان ممکن موفق به جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود شده است. جهت رفاه مشتریان عزیز اعزام کارشناس به محل در کمتر از دو ساعت صورت می­ گیرد.

سپس تکنسین فنی پس از بررسی­ های لازم علت خرابی را به همراه هزینه خدمات و مدت زمان مورد نیاز به شما اطلاع خواهد داد. در صورت نیاز به تعویض قطعات تعمیرکاران اصفهان تعمیر به منظور پیشگیری از تکرار خرابی در آینده تنها از قطعات یدکی اصل برای تعمیر لباسشویی صنعتی استفاده می­کنند. همچنین در صورت استفاده از خدمات سرویس، تعویض قطعات و یا تعمیر لباسشویی اصفهان تعمیر شما از گارانتی مدت دار برای تمامی خدمات بهره مند خواهید شد.

تعمیرات ماشین لباسشویی صنعتی برای مراکز بهداشتی درمانی ، هتل ها ، بیمارستان ها ، خشک شویی ها و …

تعمیر لباسشویی صنعتی را در محل اصفهان 

تعمیرات لباسشویی صنعتی در محل اصفهان  تخصص میخواهد و حتما باید توسط تعمیرکار مجرب و متخصص عیب یابی شود ، اصفهان تعمیر با شعبات مختلف در سراسر اصفهان ( شاهین شهر، نجف آباد، خمینی شهر و فولادشهر، بهارستان و… ) خدمات و عیب یابی لباسشویی صنعتی را در محل در اصفهان  شما انجام میدهد.

تعمیرات ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان

تعمیر لباسشویی صنعتی در اصفهان به دلیل حساسیت قطعات و پیچیدگی تکنولوژی به کار رفته در آن باید تنها توسط تعمیرکار حرفه­ ای انجام شود. اصفهان تعمیر نمایندگی تعمیرات لباسشویی صنعتی در اصفهان با بهره­ گیری از تکنسین­ های مجرب خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه می­دهد.

شرکت اصفهان تعمیر در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین مرکز تخصصی سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان هتلی می­ باشد. این مجموعه بیش از نیم قرن است که با انجام تعمیرات تخصصی لباسشویی صنعتی در اصفهان در سریع­­ترین زمان ممکن موفق به جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود شده است. جهت رفاه مشتریان عزیز اعزام کارشناس به محل در کمتر از دو ساعت صورت می­ گیرد.

سپس تکنسین فنی پس از بررسی­ های لازم علت خرابی را به همراه هزینه خدمات و مدت زمان مورد نیاز به شما اطلاع خواهد داد. در صورت نیاز به تعویض قطعات تعمیرکاران اصفهان تعمیر به منظور پیشگیری از تکرار خرابی در آینده تنها از قطعات یدکی اصل برای تعمیر لباسشویی صنعتی استفاده می­کنند. همچنین در صورت استفاده از خدمات سرویس، تعویض قطعات و یا تعمیر لباسشویی اصفهان تعمیر شما از گارانتی مدت دار برای تمامی خدمات بهره مند خواهید شد.

تعمیر لباسشویی صنعتی اصفهان
تعمیر لباسشویی صنعتی اصفهان

تعمیرات ماشین لباسشویی صنعتی اصفهان برای مراکز بهداشتی درمانی ، هتل ها ، بیمارستان ها ، خشک شویی ها و …

اصفهان تعمیر نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی صنعتی زیمنس ، آریا و هیمورا … تمام برندهای دیگر در اصفهان می­باشد. در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی می­ توانید با یکی از شماره­های پایین صفحه تماس بگیرید. سپس:

عیب یابی لباسشویی صنعتی در تعمیرگاه مجاز اصفهان تعمیر

لباسشویی صنعتی برای شسشتوی البسه در بیمارستان­ها ، هتل­ها و… مورد استفاده قرار می­گیرد. تعمیر تخصصی و حرفه­ای لباسشویی صنعتی باید توسط تکنسین مجرب صورت گیرد، اما شما می­توانید با چک لیست زیر به آسانی مشکلات دستگاه خود را  در مواقع ضروری عیب یابی کنید. متداول ترین مشکلات لباسشویی صنعتی که به نمایندگی تعمیرات گزارش می­شود مرتبط با سیستم عملکرد و قطعات دستگاه است.


  • علت نیامدن آب ، داخل لباسشویی صنعتی چیست ، برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد؟


علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می تواند :

  • ناشی از خرابی میکروسوئیچ یا هیدروستات باشد.
  • همچنین ممکن است سیم­های رابط بین کلید تایمر لباسشویی، میکروسوئیچ، هیدرواستات و شیر قطع شده باشند.
  • یکی دیگر از مهم­ترین دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی صنعتی خرابی شیر برقی است.

در صورتی که از دانش وتجربه کافی تعمیر برخوردار نیستید از تعمیرکار لباسشویی صنعتی در اصفهان کمک بگیرید.


  • چرا عملیات بعد از آبگیری در لباسشویی صنعتی انجام نمی شود ، برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟


  • موتور تایمر لباسشویی صنعتی سوخته است.
  • در این صورت باید سیم‌های ﺑﻮﺑﯿﻦ ﻣﻮﺗﻮر ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی را به آرامی از ﺳﺎﯾﺮ قسمت‌های ﻣﺪار ﺟﺪا کنید.
  • سپس آن را به صورت مستقیم ﺑﻪ برق ۲۲۰ وﻟﺖ ﻣﺘﺼﻞ کنید.
  • در صورتی که صدای چرخ‌دنده‌ به گوش تان رﺳﯿﺪ، ﻣﻮﺗﻮر ﺗﺎﯾﻤﺮ معیوب نیست و کاملا ﺳﺎﻟﻢ اﺳﺖ. در ﻏﯿﺮ اﯾﻦ ﺻﻮرت ﺑﻮﺑﯿﻦ را ﺗﻌﻮﯾﺾ نمایید.
  • سیم رابط موتور تایمر و هیدرواستات قطع شده است.
  • برای رفع این مشکل باید با استفاده از اهم‌متر ارﺗﺒﺎط اﯾﻦ ﺳﯿﻢ را بررسی ﮐﻨﯿﺪ.
  • هیدرواستات خراب است. با استفاده از اهم‌متر ارﺗﺒﺎط ﮐﻨﺘﺎﮐﺖ مشترک که به موتور متصل است را بررسی کنید.
  • اﮔﺮ ارﺗﺒﺎطی وجود ندارد، باید ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت ﺗﻌﻮﯾﺾ گردد.

برای تعویض قطعات به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان مراجعه کنید.


  • چرا پس از آبگیری در لباسشویی صنعتی موتور شستشو کار نمی کند ، برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟


علت این امر یا خود موتور است یا خازن راه انداز یا یاتاقان دچار مشکل شده است


  • چرا آب کثیف پس از شستشو در لباسشویی صنعتی تخلیه نمی شود ، برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد؟


خارج نشدن آب کثیف به علت مسدود بودن و گرفتگی مجاری تخلیه و یا خرابی پمپ تخلیه و اجزای آن است. مجاری و پمپ تخلیه را چک کنید. در صورت مشاهده هر گونه مشکل، نیاز به تعمیر لباسشویی صنعتی در اصفهان است.


  • چرا لباسشویی صنعتی هنگام شستشو حرکت می کند ، برای عیب یاب و تعمیر چه باید کرد؟


از عمده ترین علل حرکت لباسشویی صنعتی حین شستشو، تراز نبودن لباسشویی یا قطع بست های ماشین باز نشده است. همچنین گاهی در تعمیر لباسشویی صنعتی در اصفهان مشاهده می شود که فنر ها و تسمه دیگ آسیب دیده است. در این صورت باید ابتدا با استفاده از پایه­های زیر ماشین لباسشویی محل آن را تراز کنید و محل بست­ها را باکمی فشار محکم کنید.


  • علت صدای زیاد ماشین لباسشویی صنعتی در هنگام شست و شو چیست ، برای رفع مشکل و تعمیرات چه باید کرد؟


علت این امر خرابی یاتاقان یا شکستگی سه نظام نگه دارنده دارم است. همچنین ممکن است لاستیک دور درب از جای خود خارج یا تسمه خراب شده باشد.


  • علت حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی صنعتی چیست ، برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد؟


در صورتی پودر در ماشین لباسشویی حل نمی شود که فیلتراﻟﮑﺘﺮﯾﮑﯽ یا جا پودری ﮐﺜﯿﻒ باشد. برای تمیز کردن فیلتر و یا جاپودری به دفترچه راهنمای فارسی ماشین لباسشویی صنعتی مراجعه کنید. همچنین ممکن است پودر مصرفی نامناسب یا بیش از اندازه باشد.


  • چرا ماشین لباسشویی صنعتی در حین شست و شو خاموش یا متوقف می شود؟


در تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان ممکن است هر یک از مشکلات زیر علل خاموش یا متوقف شدن ماشین در حین شست و شو باشد:

  • خرابی میکروسوئیچ درب
  • خرابی زبانه و قفل درب
  • خرابی تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی صنعتی
  • ایراد شیر برقی ورودی آب
  • ایراد موتور لباسشویی
  • نوسانات برق یا خرابی دوشاخه برق

عیب یابی هریک از موارد فوق باید توسط تکنسین تعمیرگاه مجاز لباسشویی صنعتی در اصفهان صورت گیرد.


  • چرا لباس ها در ماشین لباسشویی صنعتی تمیز نمی شوند ، برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد؟


تمیز نشستن لباس­ها توسط ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان علل مختلفی دارد از جمله:

  1. تنظیمات اشتباه برنامه شستشو: برای انتخاب برنامه مناسب با جنس البسه می­توانید به دفترچه راهنمای فارسی ماشین لباسشویی صنعتی خود مراجعه کنید.
  2. پر شدن بیش از حد مخزن: ظرفیت لباسشویی صنعتی می­تواند متفاوت باشد. هرگز پیش از ظرفیت تعیین شده دستگاه را پر نکنید. زیرا آب باید فضای کافی برای حرکت در بین البسه داشته باشد.
  3. عدم استاندارد بودن ماده شوینده: برخی به اشتباه از مواد شوینده دستی برای شستشو استفاده می­کنند که باعث می­شودلباس ­ها به صورت مطلوب شسته نشوند. همواره از پودر شستشوی مرغوب و مناسب با دستگاه خود استفاده کنید.

کثیفی مخزن داخلی: به صورت دوره­ای داخل مخزن را تمیز کنید. همچنین پس از اتمام فرآیند شستشو درب دستگاه را سریعا باز کنید و البسه را خالی کنید. رطوبت باقی مانده در داخل مخزن منجر به ایجاد بوی بد و رشد باکتری­ها می­شود.


  • چرا ماشین لباسشویی صنعتی دارای اتصال برق بدنه است؟

علت اصلی این مشکل آن است که یکی از قطعات الکترونیکی ماشین به بدنه اتصال پیدا کرده است یا سیم های رابط دارای مشکل هستند. برای حل این مشکل، باید تمامی سیم های لباسشویی چک شده و یا سیم بندی آن تعویض گردد.

نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان تعمیر

اصفهان تعمیر جهت رفاه حال مشتریان خود و تسریع تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان خدمات تعمیر در محل را به سرویس­ های خود افزوده است. با توجه به پوشش دهی تمام نقاط اصفهان توسط شعبات مختلف اصفهان تعمیر تعمیرکاران در کمتر از دو ساعت در محل شما برای عیب یابی دستگاه حضور پیدا می­کنند. تمام هزینه ­های تعمیر توسط کارشناس به شما توضیح داده خواهد شد. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نگرانی در مورد دستگاه می­توانید با یکی از شماره­ های پایین صفحه تماس بگیرید تا از مشاوره تعمیر رایگان اصفهان تعمیر بهره مند شوید. ارائه ضمانت نامه 2 الی 12 ماهه و استفاده از قطعات یدکی اصل تنها بخشی از مزیت­ های بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی صنعتی در اصفهان  تعمیر است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی صنعتی در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان برای بیمارستان ، هتل ، خشکشویی و … با استفاده از خدمات تعمیرکار آموزش دیده در محل انجام میگردد.

 

تعمیر لباسشویی در بهارستان
تعمیر لباسشویی در فولادشهر

تعمیر لباسشویی در نجف آباد

تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان

تعمیر لباسشویی پاکشوما در اصفهان

نمایندگی ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان

موارد بالا نیاز به تعمیر کار باتجربه لباسشویی صنعتی در اصفهان  تجربه دارد پس اگر اطلاعات فنی در این مورد ندارید از باز کردن لباسشویی خود داری نمایید نمایندگی ماشین لباسشویی صنعتی در اصفهان .

نمایندگی تعمیرات تخصصی یخچال صنعتی اصفهان

برای اطلاع از موارد زیر در شهرستان های سپاهان شهر ، شاهین شهر ، بهارستان میتوانید با شماره 09395484060 همراه باشید.

نمایندگی شهرستان های شاهین شهر ، سپاهان شهر ، بهارستان اصفهان

تعمیرات لباسشویی صنعتی اصفهان

نمایندگی تعمیر لباسشویی صنعتی اصفهان کجاست؟

تعمیر لباسشویی صنعتی نیمه اتوماتیک یکی از چند سرویس می باشد که مجموعه بزرگ اصفهان  تعمیر برای خدمات به همشهریان عزیز انجام میدهد که ب بهترین سرویس کاران صورت میگیرد.

آیا تعمیر تعمیر لباسشویی صنعتی در محل و منزل شما انجام میگیرد؟

کلیه تعمیرات برای تعمیر لباسشویی صنعتی اصفهان شما نیاز به جابجایی نمی باشد و همه در محل شما صورت میگیرد که این کار باعث جلوگیری از هزینه های اضافی به شما خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت