نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در اصفهان

تعمیر لباسشویی در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان TCL توسط بهترین تعمیر کار ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر ومطرح نمودن مشکل خرابی تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان با شماره ( 09137512192 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – عضو اتحادیه لوازم خانگی – با ارائه فاکتور )تماس حاصل فرمایید. تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال اصفهان برای تعمیر با ما همراه شویدو تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال اصفهان

اگر در منزلتان از ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان استفاده می کنید و اکنون ماشین لباسشویی شما خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد و دنبال رفع غیب ماشین لباسشویی در اصفهان و تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان میگردید با ما همراه باشید. ما اطلاعاتی که برای رفع اشکال باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم و نحوه رفع مشکل را با شما در میان خواهیم گذاشت.

نکته مهم :
برای برطرف نمودن مشکل ماشین لباسشویی در منزل توسط خودتان ، لازم به ذکر است حتما باید دارای تخصص کافی مکانیکی و الکتریکی باشید و نحوه کار کردن با قطعاتی ماشین لباسشویی تی سی ال را دارا باشید.

در مبحث بعدی داشتن لوازم و تجیزات مناسب برای تعمیر و بررسی عیب ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان می باشد. اگر به هر دلیلی اشنایی لازم را ندارید به هیچ وجه اقدام به تعمیر نکنید چون ممکن است به قطعات سالم نیزآسیب بزنید و هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان را دو چندان نمایید. پس سعی نموده با تعمیرکاران و متخصصان اصفهان تعمیر تماس حاصل فرمایید در در اسرع وقت اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان کنند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان

برخی از مشکلات که در خانه با ماشین لباسشویی تی سی ال رایج است و میتوان صرفا با دفترچه ماشین لباسشویی تی سی ال آن را حل نمود اما بعضی از عیوب نیاز به متخصص کاربلد و دوره دیده لباسشویی تی سی ال در اصفهان در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان میباشد.

اگر نیاز به تعمیر لباسشویی در اصفهان دارید توسط مجوعه هماهنگ با ارایه فاکتور میتوانید با مجموعه اصفهان تعمیر تماس حاصل فرمایید.

مشکلات ماشین لباسشویی تی سی ال

روشن نشدن ماشین لباسشویی

مشکل: نرسیدن برق به لباسشویی

عیب یابی ماشین لباسشویی که خاموش شده است و روشن نمی شود می تواند  بسیار پیچیده قابل شناسایی باشد، برای اینکه دلیلهای متعددی میتواند سبب این مشکل شوند. یکی از دلایل عمده روشن نشدن دستگاه قطعی بین سیم الکتریسته و ماشین لباسشویی تی سی ال می باشد. هنگامی که صفحه نمایش لباسشویی تی سی ال روشن نشد، دو شاخه دستگاه و بعداز ان پریز برق  را بررسی نمایید . امکان دارد دو شاخه خراب شده باشد و یا سه راهی خراب شده باشد. برای تست سه راهی و یا پریز از فازمتر میتوانید استفاده ننمایید و یا اینکه دستگاهی دیگر را به پریز بزنید ببینید ان دستگاه روشن میشود و یا خیز.

اگر تعدادی از چراغها روشن نمی شود و تعدادی روشن می شود مشکل برق رسانی ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان می باشد  که عمده ترین دلیل برد الکتریکی جلوی ماشین لباسشویی تی سی ال دارای مشکل است که باید یا تعمیر شود و در صورت اینکه قابل تعمیر نباشد و سوخته مامل باشد تعویض گردد.

شروع به کار نکردن هیچ یک از برنامه های لباسشویی تی سی ال

دلایل خرابی:

  • قفل کودک را چک نمایید
  • از بسته بودن درب لباسشویی تی سی ال اطمینان حاصل فرمایید
  • دکمه استارت را دقیق فشار دهید

یکی از دلایلی که گاها باعث شروع نشدن کار لباسشویی میشود روشن بودن قفل کودک می باشد که برای این کار به دفتر چه راهنما مراجعه نمایید چون هر مدل از لباسشویی های تی سی ال به یک صورت قفل کودک آنها غیر فعال میشود.

تعمیر لباسشویی در اصفهان

روش های غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی تی سی ال اصفهان :

  1. یک روش : دکمه استارت را به مدت ۳ الی ۵ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. بعد از ان باید د علامت کلید و یا عبارت “CL” از روی صفحه پاک شده باشد مخفف Cildren Luck.
  2. روش دوم : برخی مدل های لباسشویی های تی سی ال برای غیر فعال کردن قفل کودک   فشار دادن کلید rpm و finished in  به مدت 3 ثانیه می باشدکه بعد از صدای که شنیده می شود قفل کودک غیر فعال می شود.
  3. در صفحه نمایش لمسی  روی مربع روشن با علامت کلید و عبارت ۳ seconds را در زیر آن خواهید دید که ۳ ثانیه نگه دارید.
تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان
تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان

بسته نبودن درب لباسشویی تی سی ال

اگر درب ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان  بسته نباشد ، یا اینکه لباسی اجازه بسته شدن در لباسشویی را نمیدهد که تا زمانی درب ماشین لباسشویی تی سی ال بسته نشده باشد ماشین لباسشویی اقدام به کار کردن نمیکند و شستشو انجام نخواهد شد. از قرار دادن لباس بیش از حد در ماشین لباسشویی تی سی ال خود داری کنید چون باعث بسته نشدن در لباسشویی می شود و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان نداشته باشید.

دکمه استارت را دقیق فشار دهید

برای روشن شدن درست و شروع کردن به کار به مدت یک ثانیه دکمه استارت لباسشویی تی سی ال را فشار دهید تا شروع به کار کند روشن کردن و فشار دادن لحظه ایی کمکی نمیکند همنچنین این زمان نگه داشتن نباید بیش از 3 ثانیه باشد.

ماشین لباسشویی تی سی ال نمی چرخد

دلایل مشکل:

  • لباس که داخل لباسشویی قرار دادید نامتعادل می باشد.
  • برنامه انتخابی در ماشین لباسشویی تی سی ال مورد دارد
  • پاره شدن تسمه درام لباسشویی تی سی ال
  • معیوب شدن زغال موتور
  • مشکل دار شدن یاتاقان ، کلاچ ، کوپلینگ موتور ، قفل درب و…

نمایندگی تعمیر لباسشویی دلمونتی Delmonti در اصفهان

لباس که داخل لباسشویی قرار دادید نامتعادل می باشد.

فهمیدن عیب ماشین لباسشویی تی سی ال که نمی چرخد به اسانی نیست، به خاطر اینکه دلایل زیادی باعث نچرخیدن لباسشویی تی سی ال میشود. در بعضی از مواقع لباسشویی با تشخیص میزان لباس های زیاد و یا نامتعادل بودن لباس ها در ماشین لباسشویی تی سی ال   می تواند از چرخیدن لباسشویی تی سی ال جلوگیری کنند و یا اینکه ماشین لباسشویی تی سی ال به کندی شورع به چرخیدن کند برای برطرف نمودن چنین مشکلی اول از همه لباسهای داخل ماشین لباسشویی را چک کنید و لباسها را اگر دیک طرف جمع شده اند پخش کنید و یا از حجم لباسها کم کنید تا مشکل بر طرف گردد.

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

برنامه انتخابی در ماشین لباسشویی تی سی ال مورد دارد

از دلایل دیگر نچرخیدن لباسشویی تی سی ال برنامه انتخابی شستشو است. گاهی موارد نچرخیدن جای نگرانی ندارد و بدلیل نوع لباسی که درون لباسشویی ریخته ایید سبب این کار می شود.

پاره شدن تسمه درام لباسشویی تی سی ال

از دلایل نچرخیدن ماشین لباسشویی تی سی ال تسمه درام میباشد. کار تسمه درام اتصال و ارتباط بین موتور لباسشویی تی سی ال و درام را ایجاد میکند که درصورت کار زیاد ممکن از این تسمه درام پاره شود و یا نتواند کارایی لازم و ارتباط را انجام دهد. برای تست اینکه تسمه درام سالم می باشد یا خیر با دست درام را بچرخانید اگر دیدید راحت و بدون هیچ مقاومتی چرخیده می شود بدانید تسمه از بین رفته و یا پاره شده است. که دراین صورت نیاز به تعویض دارد و باید تسمه درام تعویض گردد.

معیوب شدن زغال موتور

از وارد نچرخیدن ماشین لباسشویی زغال موتور ماشین لباسشویی تی سی ال می باشد که باید بررسی شود. زغال موتور ماشین لباسشویی تی سی ال موظف است جریان الکتریسیته را ارمیچر انتقال دهد و این اتصال باعث جرخش درام خواهد شد و درام همش باعث جرخش ماشین لباسشویی میشود و اگر ماشین لباسشویی تی سی ال شما نمیچرخد یکی از گزینه های بررسی حتما زغال موتور لباسشویی تی سی ال می باشد که باید به ان توجه نمایید.

مشکل دار شدن یاتاقان ، کلاچ ، کوپلینگ موتور ، قفل درب و…

در ماشین لباسشویی تی سی ال وظیفه کوپلینگ اتصال موتور لباسشویی به سیستم انتقال نیروی ماشین لباسشویی را انجام می دهد. لباس های که داخل  ماشین لباسشویی تی سی ال   زیاد تر از حد مجاز باشد کوپلینگ عمل نخواهد کرد و این باعث حفاظت از لباسشویی شما میشود که ضرر به موتور نرسد. در صورت شکستگی و یا فرسودگی کوپلینگ باید تعویض شود.

تخلیه نکردن آب توسط لباسشویی تی سی ال

دلایل مشکل:

  • مسدودی و یا خم شدنه شیلنگ لباسشویی
  • فیلتر ماشین لباسشویی تی سی ال مسدود شده است
  • خرابی پمپ تخلیه لباسشویی

تعمیر لباسشویی شاهین شهر

مسدودی و یا خم شدنه شیلنگ لباسشویی

برای  اینکه متوجه شویدشیلنگ تخلیه خم نشده است، لباسشویی خود را کمی جلو کشیده و شیلنگ لباسشویی تی سی ال را بررسی کنید. کاره بعدی که باید انجام دهید این است که شلنگ تخلیه توسط شی ایی مسدود نشده باشد که با روشن کردن دکمه تخلیه باید متوجه مسدود بودن آن باید بشوید.

از عوامل دیگر گرفتی ، مسدود شدن فیلتر می باشد. هر چیزی که موجب مسدود شدن فیلتر شود اجازه تخلیه آب را نمیدهد از مواردی که به فور دیده میشود گیر کردن جوراب بچه می باشد که درون شلنگ تخلیه میباشد اگر نتوانستید مشکل را حل نمایید به تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان و یا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی تی سی ال

دلایل مشکل:

  •  مسدودی یا خم شدن لوله های ماشین لباسشویی تی سی ال
  • پایین بودن فشار آب ورودی به ماشین لباسشویی تی سی ال
  • شیر برقی ورودی ماشین لباسشویی تی سی ال

 مسدودی یا خم شدن لوله های ماشین لباسشویی تی سی ال

از خم نبودن  شیلنگ آب ورودی آب سرد به ماشین لباسویی مطمئن شوید و همچنین به شلنگ خوب نگاه کنید که مسدود نشده باشد و اب راحت در آن حرکت میکند. اطمینان حاصل کنید.

پایین بودن فشار آب ورودی به ماشین لباسشویی تی سی ال

از دیگر موارد این مشکل پایین بودن شار آب ورودی به ماشین لباسشویی تی سی ال می باشد. شیلنگ ورودی آب را ماشین لباسشویی جدا نمایید و ببنید فشار وردوی آب چه مقدار است . اصولا در تابستان در واحدهای آپارتمانی فشار آب کم میباشد اگر از پمپ فشار آب استفاده میکنید میتوانید آن را روشن نمایید.

شیر برقی ورودی ماشین لباسشویی تی سی ال

شیر برقی ورودی ماشین لباسشویی تی سی ال یکی از دلایل مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی تی سی ال می باشد اگر اطلاعات کافی درباره شیر برقی ندارید آن را به کارشناس خبره این کاربسپارید به تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان و یا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان  و تعمیر لباسشویی تی سی ال اصفهان تماس حاصل فرمایید.

آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی تی سی ال

یکی از مشکلاتی که گاها ماشین لباسشویی دارد این میباشد که اب در ماشین لباسشویی سر ریز میکند و یا به اصطلاح آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی تی سی ال

دلایل مشکل

  •  شیر ورودی آب مشکل دارد
  • سوئیچ فشار عیب فنی دارد
  • ایراد محفظه فشار ماشین لباسشویی تی سی ال میباشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی وستل در اصفهان

 شیر ورودی آب مشکل دارد

وظیفه تامین آب در ماشین لباسشویی توسط شیر ورودی آب یا شیر برقی صورت میگیرد در اصل ورود آب به ماشین لباسشویی تی سی ال این شیر می باشد. اگر این شیر به هر دلیلی مشکل دار شود در مبحث آبگیری در ماشین لباسشویی دچار مشکل خواهید شد که یا آبگیری نمیکند در صورت خراب بودن آن، امکان بروز مشکل در آبگیری لباسشویی وجود دارد. مثلا آبگیری کند یا آبگیری نکردن و یا در حالت دیگر  آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی تی سی ال رخ میدهد.

سوئیچ فشار عیب فنی دارد

میزان گرمی و سردی آب در ماشین لباسشویی تی سی ال با توجه به دمایی است که شما به ماشین لباسشویی داده اید که سوئیچ فشاری این وظیفه متعادل کردن دمای درخواستی را به عهده دارد که در صورت رخابی این سوئیچ و یا سوئیچ فشار عیب فنی دارد باعث این میشود که آب ماشین لباسشویی سریز کند.

برای حل این مشکل حتما باید تعمیرات ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان توسط کارشناس فنی و با تجربه صورت گیرد.

ایراد محفظه فشار ماشین لباسشویی تی سی ال میباشد.

محفظه فشار وقتی که درام از آب پر شد سرشار از هوا میگردد. هوا موجب به کار افتادن سوئیچ فشار می شودکه اغاز مراتب چرخیدن ماشین لباسشویی استارت میخورد. در صورت مشکل فنی در محفظه ی فشار  باعث اختلال و سر ریز شدن ماشین لباسشویی تی سی ال می گردد.

 نشتی یا آبریزش ماشین لباسشویی تی سی ال

عیب یابی ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان

دلایل مشکل:

به سه صورت نشتی

  • نشتی از پشت لباسشویی تی سی ال TCL
  • نشتی از جلو لباسشویی تی سی ال TCL
  • نشتی از زیر لباسشویی تی سی ال TCL

نشتی از پشت لباسشویی تی سی ال

در نشتی از پشت لباسشویی تی سی ال مشکل از شیلنگ آب ورودی و یا شیلنگ آب خروجی می باشد. که باید این شلنگها مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت دارای مشکل بودن تعویض گردند.

نشتی از جلو لباسشویی تی سی ال

در این حالت یعنی نشتی از جلو لباسشویی تی سی ال  مشکل از درب ویا محفظه جاپودری و احتمالا فیلتر دستگاه می باشد. همیشه درب را چک نمایید که بسته باشد. و از اینکه لاستیک بین درب گیر نکرده مطمئن شوید. مقدار لباس که درون لباسشویی قرار دارد نباید بیش از ظرفیت لباسشویی باشد باید از این مطلب  نیز مطمون شوید.

فشار زیاد آب و یا مسدودیت نازل  باعث میشود که مشکل از جاپودری باشد و باعث نشتی از جلو لباسشویی تی سی ال شود لازم به ذکر است در پوش را نیز چک کنید و از بسته بودن صحیح ان مطمئن شوید.

نشتی از زیر لباسشویی تی سی ال

برای برطرف کردن نشتی از زیر لباسشویی تی سی ال اول باید مواردی که در نشتی از بالا و نستی از جلو لباسشویی بررسی شد را چک نمایید اگر باز هم با بررسی موارد بالا مشکل حل نگردید  از تعمیر کار سیار لباسشویی و یا تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان و یا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

درب ماشین لباسشویی تی سی ال باز یا بسته نمی شود

دلایل مشکل :

  • فعال شدن قفل کودک تی سی ال
  • گیر افتادن لباسها بین درب لباسشویی تی سی ال
  • وزن بیش از حد لباس درون ماشین لباسشویی و پر بودن آن
  • ایراد در قفل درب لباسشویی

فعال شدن قفل کودک تی سی ال

یکی از دلیایل باز نشدن درب لباسشویی به فعال بودن قفل کودک لباسشویی تی سی ال میباشد. که با غیر فعال کردن قفل کودک دوباره لباسشویی شما دربش کار خواهد کرد.

گیر افتادن لباسها بین درب لباسشویی تی سی ال

دلیل دیگر برای بسته شدن و باز شدن دری مشکل ایجاد میکند گیر کردن لباس کوچک بین درب و بدنه می باشد و بهتر است این مورد را حتما نگاه نکایید.

وزن بیش از حد لباس درون ماشین لباسشویی و پر بودن آن

از دیگر دلایل  بسته نشدن درب لباسشویی بستگی به مقدار زیاد لباس هایی که درون لباسشویی باکنست قرار دارد مربوط می باشد. هیچوقت نبیاد بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی درون آن لباس برای شستشو قرار داد.

ایراد در قفل درب لباسشویی TCL

در انتها آخرین موردی که باعث خرابی درب ماشین لباسشویی می شود خرابی قفبپل درب آن می باشد. در این صورت زبانه لباسشویی درگیر نشده و درب به طور استاندارد بسته نمی شود.

اگر با طرف نمودن موارد بالا بار هم مشکل داشتید باید با متخصصین و تعمیر کار لباسشویی تی سی ال در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

ماشین لباسشویی تی سی ال لرزش و تکان های شدیدی دارد

دلایل مشکل :

  • محل قرار گیری نامناسب لباسشویی تی سی ال
  •  لباسشویی تراز نمیباشد
  • بار نامتعادل لباس درون دیگ
  • باز کردن پیچ های مخصوص حمل و نقل
  • کمک فنرها دارای  مشکل است

محل قرار گیری ناناسب لباسشویی تی سی ال

یکی از دلایل که لباسشویی همراه با سر صدا و تکان میباشد به چندین عامل بستگی دارد  امکان دارد بر روی کفپوشی ناهموار قرار گرفته باشد و لباسشویی باید در محلی صف و صاف قرار گرفته باشد.

 لباسشویی تراز نمیباشد TCL

اگر لباسشویی تراز نباشد  حتما با مشکلات تعادلی و سر صدا روبرو خواهد شد، مخصوصا در هنگام دور تند برای خشک کردن لباس استفاده میشود. از تراز بودن و صاف بودن لباسشویی بر روی سطح زمین کاملا اگاهی پیدا کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان

بار نامتعادل لباس درون دیگ

به دلیل اینکه لباسها به صورت هم تراز ریخته نشده اند و در یک طرف تلنبار شدند هنگام چرخش باعث سر صدا میشود. که باید لباس ها را درون دیگ لباسشویی پخش نمایید.

باز کردن پیچ های مخصوص حمل و نقل

گاهی هنگام نصب ماشین لباسشویی تی سی ال ، باز کردن پیچ های مخصوص حمل و نقل  را فراموش می کنند. باز نکردن این پیچ ها باعث لرزش های شدیدی در ماشین لباسشویی هنگام کار کردن و یا خشک کردن می شود.

کمک فنرها دارای  مشکل است

از دیگر دلایل سر صدای ماشین لباسشویی تی سی ال خرابی کمک فنرها میباشد که برای تعمیر کمک فنر ها لباسشویی حتما باید به تعمیر گاه مجاز لباسشویی تی سی ال در نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در اصفهان برای تعمیر لباسشویی تی سی ال در اصفهان مراجعه نمایید

لباسشویی تی سی ال سر و صدای زیادی دارد

دلیلایل مشکل:

  • تراز نبودن لباسشویی
  • باز نشدن پیچ های حمل و نقل
  • یاتاقان
  • پولی
  • کوپلینگ موتور
  • کلاچ
  • تسمه
  • پمپ تخلیه

سر و صدای ماشین لباسشویی می تواند دلایل بسیار زیادی دارا باشد، بنابراین عیب یابی سر صدای  ماشین لباسشویی تی سی ال متفاوت است. برخی از صداهای تولید شده از لباسشویی عادی بوده و مال خود دستگاه می باشد و نیازی به نگرانی نیست.

نمایندگی ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان

موارد بالا نیاز به تعمیر کار باتجربه لباسشویی تی سی ال TCL  در اصفهان  تجربه دارد پس اگر اطلاعات فنی در این مورد ندارید از باز کردن لباسشویی خود داری نمایید نمایندگی ماشین لباسشویی تی سی ال در اصفهان .

نمایندگی شهرستان های شاهین شهر ، سپاهان شهر ، بهارستان اصفهان

برای اطلاع از موارد زیر در شهرستان های سپاهان شهر ، شاهین شهر ، بهارستان میتوانید با شماره 09395484060 همراه باشید.

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در شاهین شهر,
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در سپاهان شهر,
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در بهارستان,
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در خمینی شهر,
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در فولادشهر,
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در نجف آباد

تعمیرات لباسشویی تی سی ال اصفهان

نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال اصفهان کجاست؟

تعمیر لباسشویی تی سی ال TCL یکی از چند سرویس می باشد که مجموعه بزرگ اصفهان  تعمیر برای خدمات به همشهریان عزیز انجام میدهد که ب بهترین سرویس کاران صورت میگیرد.

آیا تعمیر تعمیر لباسشویی تی سی ال TCL در محل و منزل شما انجام میگیرد؟

کلیه تعمیرات برای تعمیر لباسشویی تی سی ال TCL اصفهان شما نیاز به جابجایی نمی باشد و همه در محل شما صورت میگیرد که این کار باعث جلوگیری از هزینه های اضافی به شما خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت