نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان
نمایندگی تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان می توانید با نمایندگی تماس بگیرین و از خدمات ان استفاده کنید. برای تعمیر توسط بهترین تعمیرکار اصفهان تعمیر لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر ومطرح نمودن مشکل خرابی دستگاه با شماره ( 09137512192 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – عضو اتحادیه لوازم خانگی – با ارائه فاکتور ) تماس حاصل فرمایید. تعمیر ظرفشویی فریجیدر اصفهان برای تعمیر با ما همراه شوید و تماس بگیرید. اگر در منزلتان از ظرفشویی فریجیدر در اصفهان استفاده می کنید و اکنون ظرفشویی شما خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد و دنبال رفع عیب ظرفشویی در اصفهان و تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان میگردید با ما همراه باشید. ما اطلاعاتی که برای رفع اشکال باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم و نحوه رفع مشکل را با شما در میان خواهیم گذاشت. نکته: اصفهان تعمیر به عنوان تعمیرگاه ظرفشویی زیر نظر اتحادیه لوازم خانگی اقدام به تعمیرات لوازم خانگی ظرفشویی می کند همواره برای استفاده از خود ظرفشویی با شماره دفتر ظرفشویی تماس بگیرین.  
بیشتر بخوانید:نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان 

تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

 تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان
نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در اصفهان با بهربری از صد ها کارشناس آموزش دیده و با تجربه در سطح شهر اصفهان و حومه خدمات بیشماری ارائه میدهد از جمله این خدمات عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی فریجیدر در اصفهان ، انجام سرویس های دوره ای با به روزترین تکنولوژی ها ، نصب اصولی دستگاه حتی برای بار چندم و … میباشد.

ناگفته نماند تمام قطعات استفاده شده در این نمایندگی اورجینال میباشد و برای کاهش هزینه های مشتریان عزیز تکنسین های این مجموعه ابتدا اقدام به تعمیر قطعات می کنند در صورتی که با تعمیر مشکل حل نشود اقدام به تعویض قطعات میکنند.

همچنین در پایان تعمیرات ،تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان صحت عملکرد دستگاه را بررسی می کنند و در صورت رفع تمام مشکلات ظرفشویی فریجیدر، به شما کارت گارانتی تعمیرات 3 تا 13 ماهه ارائه میکنند.

10 نکات برای پیشگیری از خراب شدن ظرفشویی فیریجیدر

  1. دمای آب از نظر گرمایشی کنترل شود.
  2. قطعات شکسته دستگاه را تعوض نمایید.
  3. ماشین ظرفشویی رو بیش از اندازه پر نکنید.
  4. فیلتر دستگاه به صورت دوره ای تعویض شود.
  5. دریچه ماشین ظرفشویی را همواره تمیز نگه دارید.
  6. سختی آب محل زندگی خود را اندازه گیری نمایید.
  7. داخل ماشین ظرفشویی را مرتباٌ تمیز و گندزدایی کنید.
  8. درزگیرها و درپوش ماشین ظرفشویی را مرتباٌ تمیز کنید.
  9. سبد های مربوط به ظروف و قفسه ها را در صورت نیاز تعمیر کنید.
  10. برای شستشوی ظروف با توجه به نوع و جنس ظرف برنامه مناسب را انتخاب کنید.
بیشتر بخوابند: نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در اصفهان

تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان
نمایندگی رسمی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

مشکلات رایج ظرفشویی فریجیدر

از مشکلات رایج ظرفشویی فریجیدر که تکنسین نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در اصفهان با آن مواجه هستند عبارتند از:
  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی

روشن نشدن ماشین ظرفشویی میتواند دلایل متعددی داشته باشد از این رو تیم ای تی ما مقاله ای با این عنوان و روش های حل کردن این مشکل برای شما عزیزان آماده کرده که به کمک آن  میتوانید مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی فریجیدر رو برطرف کنید.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

  • تمیز نشدن ظروف پس از شستشو

اگر ظروف پس از شستشو به درستی تمیز نمیشود موارد زیر را بررسی نمایید:

عمده ترین دلیل تمیز نشدن ظروف ، استفاده از مواد شوینده نامرغوب و یا تاریخ مصرف گذشته و فاسد است. از دلایل دیگر این مشکل میتوان به چیدمان نادرست ظروف در سبد ماشین ظرفشویی اشاره کرد این امر باعث میشود آب به طور مناسب در سطح ظروف پاشیده نشود در نتیجه ظروف به درستی تمیز نمیشود. ظروف استیل و یا ظروفی که طرح های جنس خاص دارند برای شستن در ماشین ظرفشویی مناسب نمیباشد. مورد دیگری که باعث تمیز نشدن ظرف ها میشود استفاده بیش از اندازه و یا خیلی کم از مواد شوینده میباشد. اندازه مایع جلا دهنده در تمیزی ظرف ها اهمیت بالایی دارد بنابراین هنگام اضافه کردن آن دقت داشته باشد که به اندازه کافی استفاده شود. در صورتی که سوراخ آبفشان ظرفشویی مسدود شده باشد، آب با فشار مناسبی به ظرف ها پاشیده نمیشود بنابراین ظروف به درستی تمیز نمیشود. در آخر سختی آب منطقه را مورد بررسی قرار دهید اگر سختی آب زیاد باشد ظروف به درستی تمیز نمیشوند.

تعمیرات فریجیدر در اصفهان

نمایندگی خرید قرص ظرفشویی در اصفهان

تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

  • آب و یا کف از ماشین ظرفشویی فریجیدر نشتی میکند

اگر ظرفشویی نشتی آب داد: ابتدا شلنگ آب ورودی را بررسی نمایید اگر سوراخ یا پوسیده شده باشد باعث نشتی آب میشود. از تراز بودن ماشین ظرفشویی اطمنان حاصل نمایید چرا که در صورت تراز نبودن ظرفشویی امکان نشتی آب به وجود می آید. بست های پمپ ماشین ظرف شویی را چک کنید اگر بست ها خراب باشند باعث نشت آب میشوند. در صورت رفع نشدن این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در اصفهان تماس بگییرید. اگر ظرفشویی نشتی کف دارد: شما از مواد شوینده بسیار زیادی استفاده کرده اید همچنین ممکن است از مواد ضدعفونی کردن میوه به جای مواد ظرفشویی استفاده کرده باشید. این مشکل در صورتی ک موقع پر کردن مخزن مایع جلا سرریزی رخ داده باشد هم به وجود می آید.
  • ظروف پس از شستشو خشک نمیشوند

ممکن است این مشکل به دلیل انتخاب نادرست برنامه شستشو باشد آن را بررسی کنید. در صورت خرابی المنت و ترموستات ماشین ظرفشویی هماین مشکل رخ میدهد. معیوب بودن مخزن آبکشی و یا کلاهک شوینده نیز سبب خشک نشدن ظروف میشود. قبل از اتمام برنامه شستشو ظروف را از دستگاه خراج کرده اید. به میزان مایع جلا دقت کنید در صورت کم بود این مایع امکان دارد ظروف خشک نشده باقی بماند. در صورت رفع نشدن این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در اصفهان تماس بگییرید. بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریزر فریجیدر در اصفهان
تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان
نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

علت ارور های ماشین ظرفشویی فریجیدر

در این بخش علت ارور های ماشین ظرفشویی فریجیدر و روش حل این ارور ها را با هم بررشی میکنیم:
  • علت ارور I10 چیست

علت این ارور به وجود آمدن مشکل در کنترل کننده جریان ظرفشویی میباشد.

روش رفع ارور I10

برای رفع این مشکل باید کنترل کننده جریان را بررسی کنید در صورتی که دانش فنی کافی ندارید با نمایندگی فریجیدر تماس بگیرید.
  • علت ارور I20 و I50وIF0 و I40 چیست

در صورتی که پس از اتمام شستشو آب از داخل ظرفشویی فریجیدر تخلیه نشود این کد ارور نمایش داده میشود.

روش رفع ارور I20 و I50وIF0 و I40

برای رفع این ارور باید پمپ تخلیه دستگاه و سیم کشی ها و همچنین برد الکترونیک را بررسی نمایید و از عملکرد آن ها اطمینان حاصل کنید.
  • علت ارور I30 چیست

این ارور به دلیل نشتی آب از ظرفشویی نمایش داده میشود

روش رفع ارور I130

همانطور که پیشتر ذکر شد دلایل زیادی برای نشتی آب از ظرفشویی وجود دارد دلایل دیگری برای این ارور وجود دارد بنابراین : شناور کف ماشین ظرفشویی را بررسی کنید تا گیر نکرده باشد.واشر درب ماشین ظرفشویی را چک کنید تا پارگی نداشته باشد.
  • علت ارور I160 چیست

این ارور به دلیل معیوب شدن هیتر ظرفشویی میباشد.

روش رفع ارور I160

ابتدا المنت های موجود را بررسی کنید. ممکن است یک و یا تعدادی از المنت ها سوخته باشد و دچار خرابی هیتر شده باشد.در غیر این صورت سیم کشی ها را بررسی کنید تا جایی مشکلی نداشته باشد و در نهایت می توانید مدار الکترونیک هم برسی کنید.در صورتی که دانش فنی کافی ندارید با نمایندگی فریجیدر تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات کولر گازی فریجیدر در اصفهان
تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان
نمایندگی معتبر تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

کارت گارانتی ماشین ظرفشویی فریجیدر در اصفهان frigidaire

در صورتی که ظرفشوی فریجیدر  شما دچار اشکال شده است میتوانید با داشتن کارت گارانتی معتبر آن از همه خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در اصفهان frigidaire بهره ببرید. اما اگر به هر دلیلی برگه گارانتی معتبر فریجیدر گم شده و یا تاریخ انقضای آن به اتمام رسیده هم میتوانید از خدمات بی شمار مجموعه ما استفاده نمایید.

هزینه تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

هزینه های تعمیر ظرفشویی فریجیدر در اصفهان طبق مصوبه شرکت میباشد و نرخ تعمیرات ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی کنترل میشود. همچنین به منظور کاهش هزینه های شما تمام تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای صورت میگیرد و نیازی به حمل و نقل دستگاه به محل دیگری نمیباشد.

برای مشاهده سایت frigidaire کلیک کنید.

شماره تماس نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

شماره تماس تعمیرات در نمایندگی ظرفشویی فریجیدر اصفهان به شرح زیر می باشد برای اطلاعات بیشتر با شماره :09395484060 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – تماس بگیرید. برای مطالعه بیشتر به سایت رسمی نمایندگی تعمیرات فریجیدر در اصفهان مراجعه نمایید

نمایندگی ها :

  •  نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در شاهین شهر 
  •  نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در بهارستان
  • نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در سپاهان شهر
5/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت