نمایندگی تعمیر سماور در اصفهان – برقی و گازی

تعمیر سماور در اصفهان

نمایندگی انواع تعمیر سماور برقی و گازی در اصفهان، زیر نظر بهترین تکنسین های اصفهان تعمیر می توانید به ما بسپارید تا بهترین خدمات را دریافت نمایید.

09395484060 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – در سراسر اصفهان

سماور

از گذشته‌های دور نوشیدن چای رسم مردم ایران و حتی دنیا بوده است. یکی از این روش‌های سنتی که از قدیم در ایران و کشورهایی مانند روسیه متداول بوده، استفاده از سماورهایی از نوع زغالی و نفتی و امروزه از نوع برقی و گازی ‌است.

انواع سماورهای برقی امروزه مهمان خانه‌ها و محل‌های کار اکثریت افراد در کشورمان است، به همین دلیل خرابی سماور برقی ممکن است برای شما زیاد اتفاق بیفتد.

ایرادات اساسی و تخصصی سماور برقی و سماور گازی حتما باید توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و کاربلد انجام گیرد تا در اسرع وقت بتوانند سرویس سماور برقی شما را انجام دهند و مانند روز اولش به شما تحویل دهند.

تعمیر سماور در اصفهان

اولین قدم بعد از به مشکل خوردن دستگاه پیدا کردن یه مرکز تعمیرات سماور در اصفهان مناسب است.مجموعه باید از تکنسین های با تجربه و با سابقه کاری بالا استفاده نماید که هر سه ماه دوره های آموزشی جدید را سپری کرده باشند و دوم اینکه با توجه وجود قطعات، با کیفیت های متفاوت در بازار، استفاده از بهترین قطعه موجب می شود تا عمر دستگاه بالاتر رفته و کم تر نیاز به عیب یابی سماور برقی پیدا شود.

بهترین خصوصیاتی که مجموعه خدمات سماور برقی ارائه می دهد به شرح زیر می باشد:

  • پذیرش سریع درب منزل
  • پیک رایگان برای تحویل و ارسال دستگاه
  • سرعت بالا در تعمیرات و تحویل فوری دستگاه ( ۲ تا ۵ روز کاری)
  • استفاده از قطعات با کیفیت و اصل
  • ضمانت  تعمیرات

تعمیر سماور برقی در اصفهان

مجموعه اصفهان تعمیر یکی از مجموعاتی است که تمام خدمات بالا را ارائه می دهد و در هنگام پیش آمدن مشکل برای تعمیر سماور گازی در اصفهان میتوانید با ما تماس بگیرید. تکنسین های متخصص در تعمیر سماور برقی در اصفهان به سرعت مشکل دستگاه شما را حل خواهند کرد.

تعمیر سماور گازی در اصفهان

از جمله خدمات ما تعمیر سماور گازی در اصفهان می باشد تا بتوانیم خدمات خود را برای امدل سماور گازی در اصفهان نیز ارائه دهیم و رضایت همشهریان عزیز را حاصل نماییم.

نمایندگی تعمیرات سماور در اصفهان
نمایندگی تعمیرات سماور برقی در اصفهان

مشکلات متداول در تعمیر سماور برقی و چگونگی رفع آن ها

نمایندگی تعمیر سماور برقی در اصفهان با سابقه چندین چند سال در تعمیرات سماور برقی و یا سماور گازی در اصفهان می توانید مراجعه نمایید.

– سرویس سماور برقی روشن نمی‌شود

مانند بسیاری از وسایل دیگر، در ابتدا باید پریز برق خود را به وسیله فازمتر، ولتمتر یا آومتر بررسی کنید. اگر مطمئن شدید که پریز سالم است، سپس باید دوشاخه و ورودی برق سماور را بررسی کنید تا پارگی یا خرابی در سیم وجود نداشته باشد.

اگر این موارد هم مشکلی نداشت باید آب داخل سماور را خالی کرده و سماور را پشت و رو کنید. سپس درپوش مربوطه را باز کرده و سیم‌های داخلی را رصد کنید تا در بخش فاز یا نول قطع شدگی وجود نداشته باشد. همچنین ممکن است با صحنه سوختگی سیم‌های داخلی سماور در این زمان مواجه شوید که مسلما باید سیم‌ها را در این حالت تعویض کنید تا سماور مجددا قابل استفاده باشد.

برای تعمیر سماور در اصفهان می توانید به مارجعه نمایید.

– در زمانی که سمار برقی را به برق می‌زنیم سماور روشن می‌شود در حالی که ترموستات خاموش است

معمولا این مسئله به دلیل تنظیم نبودن ترموستات اتفاق می‌افتد. به همین دلیل برای رفع آن باید ترموستات را تنظیم کرد. برای تنظیم ترموستات‌های ساده می‌توان ترموستات را روی حالت خاموش قرار داد، سپس با پیچ گوشتی، پیچی را که برای این کار تعبیه شده در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید.

به محض اینکه صدای تق شنیدید، از پیچاندن پیچ دست بکشید. اگر ترموستات شما فاقد پیچ تنظیم است، کار کمی مشکل‌تر خواهد بود. برای تنظیم باید خار ترموستات را از محور جدا کرده و ترموستات را بدون خار در حالت خاموش قرار داده، سپس آن را بچرخانید. به محض شنیدن صدای تق مانند خار را مجددا جا زده و سماور را آزمایش کنید.

– به تازگی المنت سماور را تعویض کردیم، ولی مجددا المنت دستگاه سوخت. علت چیست؟

اگر این اتفاق افتاده باشد، احتمال سوراخ شدن مخزن سماور و نشت آب (هر چند کم) وجود دارد. سماور را خالی کرده و به دقت دنبال نشتی گشته و به دنبال رفع آن باشید.

– برای پوشاندن سوراخ داخل مخزن سماور آیا می‌توان از چسب دوقلو استفاده کرد؟

شاید این کار رایج باشد، ولی اصلا اصولی و درست نیست و ممکن است باعث خرابی بیشتر دستگاه یا حتی آسیب به خود شما شود. برای برطرف کردن سوراخ مخزن سماور برقی بهترین روش قلع‌کاری است که آن هم توسط تعمیرکار سماور برقی در اصفهان ماهر انجام می‌شود.

– عیب یابی سماور برقی که کف آن آب می دهد

احتمال خرابی واشرهای المنت از رایج‌ترین حالات برای این ایراد است. مسلما با تعویض این واشرها شما می‌توانید مجددا از سماور خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که عدم توجه به این موضوع می‌تواند هم برای شما و هم برای سماور برقی‌تان آسیب‌زا باشد، پس این مسئله را جدی گرفته و در اسرع وقت برای رفع آن اقدام کنید.

– سماور برقی کاملا درست کار می‌کند، ولی لامپ آن روشن نمی‌شود

در ابتدا سماور را خالی کرده، پشت رو نموده و دریچه زیر آن را باز کنید. سپس به دنبال قطعی برق لامپ بگردید. اگر از سیم‌ها و اتصالات اطمینان پیدا کردید، احتمال سوختگی لامپ وجود دارد که در عیب یابی سماور برقی معمولا با تعویض آن این مشکل رفع می‌گردد.

برای تعمیر سماور برقی در اصفهان و همچنین تعمیر سماور گازی در اصفهان از جمله خدمات ما می باشد.

– قبل از اینکه آب سماور بجوشید، سماور خاموش می‌شود

مسلما این ایراد از ترموستات است. با تنظیم کردن ترموستات طبق آموزش داده شده در سوالات قبلی، این مشکل قابل رفع خواهد بود. البته غیر از این مورد این مسئله می‌تواند ناشی از خرابی در عایق‌های حرارتی سمار برقی شما نیز باشد که با تعویض آنها این مشکل قابل اصلاح است.

– لامپ خبر سماور برقی روشن می‌شود، ولی آب گرم نمی‌شود

در سرویس سماور برقی ابتدا باید به دنبال قطعی سیم در زیر سماور بگردید. اگر مشکل را در آنجا نیافتید، احتمال سوختن المنت وجود دارد. اگر المنت را به وسیله آومتر آزمایش کردید و خرابی آن مورد تایید واقع شد، باید نسبت به تعویض المنت اقدام کنید.

– بدنه سماور برقی برق دارد

مهمترین دلیل می‌تواند اتصال سیم‌های داخلی سماور به بدنه باشد که سریعا باید سماور را خاموش و آن را برطرف کرد. این مسئله می‌تواند ناشی از اتصال بین سیم‌ها، قطعات الکترونیکی، لامپ، المنت و غیره باشد. به همین دلیل تک به تک قطعات باید وارسی شوند.

برای تعمیر سماور در اصفهان می توانید با ما همراه شوید.

نکات مهم و کلیدی برای نگهداری صحیح از سماور برقی

• علت عمده خرابی در سماورهای برقی سقوط آن از روی کابینت است. این مسئله متاسفانه علاوه بر خسارت به سماور و شکستگی آن، منجربه خطراتی مانند سوختگی و برق‌گرفتگی می‌‍شود، به همین دلیل باید نکات ایمنی را در مورد سماور برقی به دقت رعایت کنید.

• در صورت امکان حتما سماور برقی خود را به وسیله یک سیم به سیم ارت منزل خود وصل کنید.

• در صورت ضرب‌خوردگی یا پارگی در سیم برق سماور برقی خود حتما نسبت به تعمیر یا تعویض سیم یا دوشاخه آن اقدام کنید.

• همیشه به یاد داشته باشید که به علت سرریز شدن آب در زمان جوشیدن آب، حتما سماور را کاملا پر نکنید و فضای خالی مناسب برای این مسئله در نظر بگیرید.

• وجود هرگونه اتصالی را به دقت و با سرعت بررسی کرده و نسبت به تعمیر آن یا توسط خودتان یا توسط تعمیرکاران اصفهان تعمیر اقدام کنید.

• با توجه به اینکه المنت سماور برقی در انتهای سماور تعبیه شده‌‍است، در نتیجه حرارت زیر سماور برقی زیاد خواهد بود. لذا از قرار دادن اجسامی از جنس پارچه، پلاستیک، چوب و غیره در زیر سماور جدا خوددداری کنید.

برای تعمیر سماور برقی در اصفهان می توانید با ما همراه شوید.

اصفهان تعمیر مشاور شما در تعمیرات سماور برقی در اصفهان

گروه اصفهان تعمیر متشکل از کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای و تحصیل‌کرده است که با دانش روز و ایرادات کلیه لوازم خانگی آشنایی لازم را دارند، به همین دلیل می‌توانند تعمیر وسایل برقی خانگی و حتی صنعتی شما را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت انجام دهند.

علت این امر این است که گروه اصفهان تعمیر تا آنجا که مقدور باشد قطعات لوازم خانگی شما را از جمله سماور برقی تعمیر کرده و در صورتی که دیگر چاره‌ای نباشد، نسبت به تعویض قطعات اقدام می‌کند. لیست زیر تعداد اندکی از برندهای مطرح موجود در بازار ایران است که تیم حرفه‌ای اصفهان تعمیر اشراف کامل روی تعمیر آنها دارد.

برای تعمیر سماور گازی در اصفهان می توانید با ما همراه شوید.

نمایندگی تعمیرات سماور چه مدل هایی را تعمیر میکند؟

نمایندگی تعمیرات سماور برقی در اصفهان کلیه مدل های سماور برقی و سماور گازی در اصفهان را تعمیر می نمایید.

تعمیر سماور در اصفهان کجاست؟

مجموعه اصفهان تعمیر با دارا بودن تکنسین هایی در زمینه تعمیر سماور در اصفهان کلیه خدمات تعمیراتی این وسیله آشپزخانه را انجام می دهد.

4.4/5 - (12 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت