نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد کجاست؟

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی شهرکرد

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد کجاست؟ برای استفاده از این خدمات می توانید از جایی که خریده اید یا برای شما نصب راه اندازی کرده اند مراجعه نمایید. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سونی sony در شهرکرد سرویس تلویزیون شما را انجام می‌دهد همواره می‌توانید با شماره 09395484060 تماس بگیرین تا بهترین تعمیرکار شما را تلفنی راهنمایی و اقدام به تعمیر دستگاه شما نمایند.

تلویزیون‌ یکی از مرکزی ترین و البته شاید یکی از ضروری ترین دستگاه‌های منزل هستند. برخی از ما حتی به شنیدن دائمی صدای تلویزیون عادت کرده‌ایم و اگر گاهی تلویزیون روشن نباشد یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌هایمان را از دست داده ایم.

    نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد کجاست؟

    نمایندگی زیر نظر خود کارخانه می‌باشد و همواره برای تعمیرات و سرویس بهترین انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد می‌باشد اگر مراحل عیب یابی و ترمیم به درستی انجام شوند  یعنی تعمیرکار به درستی تشخیص دهد که مشکلاتی همچون:

    • رفع عیب خراب بودن تصویر
    • عیب یابی هاله رنگین کمانی
    • تعمیر سوختن پاور
    • برطرف کردن مشکل فقدان رنگ
    • عیب یابی نداشتن تصویر
    • صدا در ورودی IV تلویزیون سونی
    • بر طرف کردن خطهای پر نور سفید
    • تعمیر آی سی ایپرام
    • چشمک زدن ال ای دی جلو و روشن نشدن تلویزیون سونی
    • تعمیرات و عیب یابی داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال
    • تعمیرات قطع رنگ بعد از ۲ دقیقه
    • تعمیرات کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه
    • پنل شکسته تلویزیون
    • مشکل صدا و نویز دار بودن
    • تصویر داشتن و صدا نداشتن و برعکس
    • نصب تلویزیون سونی بر روی دیوار

    نکته : مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه سونی در شهرکرد با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی سونی می پردازد همواره برای ارتباط با نمایندگی میتوانید با شماره های دفتر سونی تماس بر قرار کنید.


    تعمیرات تلویزیون سونی sony در شهرکرد

    تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد توسط مرکز تعمیرات sony در اقصی نقاط این شهر انجام می شود فرقی ندارد که ساکن کدام یک از مناطق شهرکرد هستید؛ در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر انواع تلویزیون های برند سونی می توانید با شماره 09395484060تماس بگیرید.


    چرا شهرکرد تعمیر برای سرویس و خدمات؟

    تعمیرکاران حرفه ای به خوبی می دانند که مشکل تلویزیون تلویزیون سونی شما (اعم از LED، LCD، پلاسما و …)  چیست و چگونه آن را برطرف کنند، چون عیبانی دستگاه مهمترین اصل می‌باشد و با تجربه بسیار بالا در کمترین زمان دستگاه شما را تعمیر نمایید.

    تکنسین متخصص

    داشتن تکنسین متخصص تلویزیون سونی که با کلیه عیب های آن آشنا می‌باشد.

    سرعت در تعمیر

    در کمترین زمان ممکن اقدام به مشکل دستگاه شما برطرف می‌شود.

    هزینه مناسب

    بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به خدمات دریافتی می‌شود.

    ضمانت کتبی

    بعد از تعمیرات تلویزیون به شما ضمانت نامه و گارانتی کتبی ارائه خواهد شد.

    زمان مورد نیاز: 2 ساعت و 30 دقیقه

    مراحل تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد چگونه است؟

    1. ثبت درخواست تعمیر

      اگر دستگاه شما خراب شده است برای تعمیرات تلویزیون سونی در شهرکرد توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09395484060 تماس بگیرین یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.

    2. راهنمایی تلفنی

      بهترین تعمیرکارتلویزیون سونی ما در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.

    3. تعمیر در منزل و در محل:ا

      گر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و تعمیر، بهترین تعمیرکاران ما در محل شما حاضر خواهند شد.

    4. تعمیر سریع:

      ما می‌دانیم خرابی و نبود تلویزیون می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود مشکل تلویزیون سونی شما حل شود.

    5. استفاده از قطعات اوریجینال:

      تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از تلویزیون سونی خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.

    6. قیمت منصفانه:

      گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.

    7. ضمانتنامه تعمیر:

      کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، تعمیرو یا تعویض قطعه می‌شوند دارای گارانتی معتبربه صورت کتبی خواهد بود تا کمترین نگرانی را خواهید داشت.

    8. لذت از تماشای تلویزیون!

      اکنون تلویزیون سونی شما درست شده است و می‌توانید برنامه های مورد علاقه خود را مشاهده نمایید.


    منوی عیب یابی تلویزیون سونی

    ابتدا  تلویزیون س.می  را استندبای کرده و سپس دکمه display را بزنید. پس از زدن آن، عدد 5 و سپس مثبت ولوم را فشار دهید. در نهایت کلید پاور را بزنید تا تلویزیون روشن شود. یا می توانید دکمه های زیر را پشت سره هم فشار دهید:

    DISPLAY>5 > ( +VOL )>  POWER ON

    اعداد موجود در جدول عیب یاب تلویزیون سونی هر کدام نشانه چیزی هستند و معنای خاصی دارند. در اینجا عدد اول، تعداد چشمکها را نشان می دهد و عبارت مقابل آن معرف بخش یا قطعاتی است که در برخورد با آن تعداد چشمک باید به سراغ آن برویم. عدد آخر تعداد دفعاتی است که این چشمک نشان داده شده است.


    خرابی متداول تلویزیون سونی
    خرابی متداول تلویزیون سونی

    خرابی تلویزیون معمول تلویزیون سونی

    تلویزیون هم مانند هر دستگاهی از چندین قطعه و ارتباط بین از این قطعات کار می کند و در صورت خرابی یکی از این بخش ها تلویزیون به خوبی کار نخواهد کرد و مشکلاتی در تصویر و یا صدا پیش خواهد آمد. در این قسمت به بعضی قطعات و مشکلاتی که از این قطعات پیش می‌اید را جمع آوری کرده ایم.

    1- تعمیر بلندگو ( اسپیکر )

    اگر تلویزیون سونی صدا را پخش نمی کند ابتدا کابل های صدا و HDMI دستگاه را بررسی کرده و مطمئن شویم که اشکالی در کار آن ها وجود ندارد.  اگر همچنان مشکل صدا  پابرجا بود، ممکن است بلندگوهای دستگاه دچار ایراد شده باشند.

    برای تعمیر تلویزیون سونی با مشکل اسپیکر و عدم خروج صدا، احتملا سیگنال های صوتی به خوبی دریافت نشوند که این می تواند به دلیل ایراد در سیم انتقال صدا باشد. تلویزیون بدون تعویض تنها با تعمیر به شکل روز اول در خواهد آمد.

    2- تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

    اگر  نور و تصویر مشکل داشته باشد ایراد از بک لایت می‌باشد. اگر تصویر تیره یا روشن شود یا به هیچ تصویری نمایش داده نشود این قطعه خراب شده است. برای تعمیر بک لایت، باید:

    1. اول پنل باز شود. این کار نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد و کوچک ترین اشتباه، باعث آسیب دیدگی پنل  شود.
    2. در مرحله بعدی، لامپ های معیوب بک لایت ترمیم و یا تعویض خواهد شد.

    نکته:

    استفاده از قطعات اصلی و متخصص بودن تکنسین خیلی مهم می‌باشد حتما از تکنسین متخصص با تجربه و قطعات خوب کمک بگیرین.

     3- پاور

    دیر روشن شدن تلویزیون از موارد دیگر خرابی است که پاور آن سوخته و یا خرابی تراتزیستور می‌باشد.

    چشمک زدن چراغ ال ای دی تلویزیون و روشن نشدن دستگاه هم می تواند نشان دهنده خرابی پاور باشد.

    4- پنل یا شیشه تلویزیون سونی شکسته شده است

    تعمیر پنل و شیشه شکسته تلویزیون، عملاً ممکن نیست. شاید گاهی شکستگی های کوچک با چسب سر جای خود قرار بگیرند، اما دیده شدن رد چسب آزاردهنده خواهد بود. بنابراین تنها راهی که می ماند، تعویض آن است. قاب تلویزیون، صفحه نمایش را سر جای خود نگه می دارد و یکپارچگی و استحکام دستگاه را حفظ می کند. اگر قاب دستگاه شما دچار ایراد شده است، در اسرع وقت برای تعمیر قاب تلویزیون سونی اقدام کنید.

    5- تعمیر ورتیکال تلویزیون سونی

    در صورت بروز این مشکل، علائمی همچون:

    • خط نور افقی
    • کاهش ارتفاع تصویر
    • جمع شدن تصویر از بالا و پایین
    • پرش تصویر به سمت بالا و پایین
    • ایجاد خط در بالای تصویر
    • هاله نور در وسط تصویر و خطوط افقی در تصویر دیده می شوند

    . برای تعمیر ورتیکال تلویزیون سونی باید آی سی ورتیکال، دیود و خازن صافی تغذیه را بررسی نمود و در صورت امکان این قطعات تعویض کرد. گاهی مدار فلای بک ژنراتور هم نیاز به بررسی دارد.

    6- تعمیر تیونر

    قطع شدن مداوم تصویر و صدای تلویزیون ، معمولا ناز خرابی قطعه ای به نام تیونر است. خرابی یکی از سه ترانزیستور MOSFET، دوآل گیت، آی سی TDA5331، آی سی SDA3202، فیلترهای جدا کننده سه باند و فیلتر میان گذر خروجی تیونر، منجر به بروز باث خرابی این قطعه می شود.

    7- تعمیر مین برد

    مین برد یا مادربرد  Main board باصلی ترین بخش در  تلویزیون سونی می باشد. بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله:

    • ورودی صدا
    • ورودی تصویر
    • یو اس بی
    • HDMI
    • و …

    قرار می‌گیرد.

    8- خرابی مین برد تلویزیون سونی،

    عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون سونی وجود دارد. در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون سونی، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست.

    9- تعمیر پنل تلویزیون سونی

    مهم‌ترین قطعه تلویزیون پنل می‌باشد زیرا 80 درصد از قیمت تلویزیون هزینه تعمیر آن می‌شود اگر موارد زیر پر تلویزیون پیش آمده باشد مشکل از پنل تلویزیون سونی می‌باشد.

    • دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی تصویر تلویزیون سونی
    • رنگ غیرعادی تصویر
    • نمایش یک نقطه یا نقاط سفید در تصویر
    • بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سونی

    10- قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون سونی

    مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون  مشکل معمولا ناشی از خرابی برد پاور، آسیب دیدگی پنل، خرابی مین برد، از کار افتادن بک لایت و مشکلاتی شبیه این می‌باشد.

    11- دلیل چشمک زدن تلویزیون سونی چیست؟

    در بیشتر موارد امکان تعمیر چشمک زدن تلویزیون سونی وجود دارد؛ مگر این که پنل آسیب دیده باشد . خرابی بک لایت، پارگی یا خرابی کابل lvds و آسیب دیدگی پنل، مهم ترین دلایل بروز این مشکل به شمار می روند.

    12- تعمیر فلت تلویزیون سونی

    عمده‌ترین علت خرابی فلت‌ها آبخوردگی، استهلاک قطعات دستگاهو ضربه خوردن دستگاه و … می‌باشد که حتما بهترین تعمیرکار تلویزیون سونی در شهرکرد باید دستگاه را بازدید نماید.

    13- آبخوردگی تلویزیون سونی

    آبخوردگی تلویزیون سونی اگر رخ داد از  خاموش کردن تلویزیون و روشن کردن مجدد آن خوداری کنید و با یک تکنسین متخصص صحبت نمایید تا در اسرع وقت اقدام به موارد پیشگری کند..

    کنترل تلویزیون سونی
    کنترل تلویزیون سونی

    نحوه تست خرابی کنترل تلویزیون :

    یکی از مشکلات رایج دیگر خرابی کنترل و یا کارنکردن کنترل از راه دور تلویزیون می‌باشد. در مورد اینکه چرا کنترل معمولی تلویزیون سونی کار نمی‌کند:

    1. چک نمایید باطری کنترل تمام شده یا خیر؟
    2. در صورتیکه باطری کنترل تمام شده باید باطری را تعویض کنید.
    3. آیا فاصله مناسب کنترل تا تلویزیون را رعایت کردید ؟
    • برای اینکه کنترل بتواند فرمان بگیرد باید حد مجاز فاصله کنترل تا تلویزیون را رعایت کنید که به طور متوسط در مدل‌های مختلف این فاصله نباید از 3 الی 4 متر از تلویزیون بیشتر باشد.
    • چیزهایی که مانع از رسیدن امواج به چشمی تلوزیون می شود (مثل نور لامپ هالوژن) باید کنترل تلویزیون را از چنین مکانهایی دور کنید چون این نورها مانع انتقال فرمان کنترل به تلویزیون می شود.

    در ضمن لازم است کنترل را به این روش بررسی کنید :

    • دوربین موبایل را روشن کنید و به طرف چشمی کنترل (قسمت جلوی کنترل) بگیرید (به حالتی که انگار میخواهید از چشمی کنترل عکس یا فیلم بگیرید).
    • کلید‌های روی کنترل را بزنید و همزمان صفحه LCD موبایل را نگاه کنید اگر کنترل درست باشد کنترل سیگنال فرستاده و چشمک می‌زند (از جلوی چشمی کنترل نوری خارج می‌شود که در صفحه دوربین موبایل نشان داده خواهد شد) درغیر اینصورت کنترل ایراد دارد و باید تعویض شود باید درخواست تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد ثبت کنید تا مشکل پیگیری شود.

    14- چرا تلویزیون سونی به اینترنت  Wifi یا موبایل وصل نمی‌شود؟

    گاهی ممکن است برای وصل شدن wi-fi اینترنت به تلویزیون دچار مشکل شویم برای حل این موضوع ما به صورت خلاصه توضیحاتی را بیان می‌کنیم.

     راه حل مشکلات wifi  :

    • چک کنید که ایراد از اینترنت نباشد، به این منظور باید قبل از هرچیز چک کنید که آیا سایر دستگاه‌ها مثل موبایل، تبلت و… با استفاده از همان وای فای به اینترنت متصل می‌شود یا نه؟
    • در ادامه بررسی کنید که آیا فیلتر شکن بر روی هریک از دستگاه‌های جانبی متصل هست یا خیر؟
    • در غیر این صورت وارد گزینه شبکه بشوید تا چک شود که اتصال از کجا قطع شده است.

    نهایتا در صورتی که با همه این موارد ایراد رفع نشد توضیحات بیشتر را، در ویدیوی اتصال تلویزیون هوشمند سونی به اینترنت از طریق کابل شبکه مشاهده کنید.

     


    نکات مهم نگهداری تلویزیون Sony

    اگر می‌خواهید طول عمر دستگاه شما بالا برود نیاز است نکاتی مهم درباره نگهداری می‌باشد که باید رعایت شود:

    1. تمیز نمودن:

    تلویزیون سونی را با محلول شستشوی مناسب و لطیف تمیز کنید و از استفاده از محلول‌های قوی و که باعث خراش برو روی دستگاه می‌شود خودداری کنید. همچنین، از پارچه نرم و تمیز برای پاک کردن صفحه نمایش استفاده کنید.

    2. محافظت از تلویزیون:

    تلویزیون در محلی باید در محل مناسب قرار بگیرید. در جایی که از ضربه، گرد و غبار، نور مستقیم خورشید و رطوبت محافظت می‌کند.

    3. استفاده از محافظ صفحه نمایش:

    از مشکلات معمول تلویزیون شکستن صفحه نمایش می‌باشد. برای جلوگیری از برخورد وسیله ایی به صفحه نمایشر از محفاظ تلویزیون سونی استفاده نمایید. شکستن صفحه نمایش قابل تعمیر نمی‌باشد.

    مخصوصا اگر فرزند کوچک دارین حتما از محافظ صفحه نمایش استفاده کنین چون روزانه خیلی از خرابی پرتاب قطعه و بر خورد با صفحه می‌باشد.

    4. عدم قرار دادن تلویزیون در معرض گرما:

    جلوگیری از قرار دادن تلویزیون در نزدیکی منابع گرما مانند بخاری، رادیاتورها، آبگرمکن‌ها و دستگاه‌های تولید حرارتی مهم است. گرمای بیش از حد می‌تواند به قطعات داخلی تلویزیون آسیب برساند.

    5. خاموش کردن تلویزیون:

    هنگامی که از تلویزیون استفاده نمی‌کنید، آن را به طور کامل خاموش کنید و از حالت Standby خارج کنید. این در برخی مدل‌های سونی به معنای قطع شدن برق کامل است و به مصرف انرژی زائد جلوگیری می‌کند.

    ۶- محافط برق:

    به دلیل نوسانات برق ممکن است پاور تلویزیون بسوزد برای این مبحث حتما از یک محافط پریز برق با کیفیت استفاده نمایید.


    بهترین فاصله مشاهده تلوزیون چقدر باید باشد؟

    برای اینکه هم مطلوب‌ترین تصویر را بتوانیم ببینیم و هم به چشم‌ها آسیب نرسد، باید فاصله مناسب چشم تا تلویزیون را رعایت کنیم. این اندازه 2.5 تا 5 برابر قطر دستگاه است. در واقع با محاسبه این روش می‌توانید به استاندارد اینچ دستگاه برای فضای مورد نظرتان هم برسید. (یعنی برای متراژ و محیط شما تقریبا چه اینچ تلویزونی می‌تواند مناسب باشد)

    روش محاسبه :

    • اینچ را ضرب در 2/54 می‌کنیم تا تبدیل به سانتی متر شود .
    • سپس ضربدر 2.5 می‌کنیم که حداقل متراژ مناسب به دست می‌آید .
    • چنانچه ضربدر 5 کنیم حداکثر متراژ مناسب به دست می‌آید .

    هزینه و قیمت تعمیر تلویزیون در شهرکرد
    هزینه و قیمت تعمیر تلویزیون در شهرکرد

      هزینه ی و قیمت تعمیرات تلویزیون سونی شهرکرد

    هزینه ی تعمیرات تلویزیون سونی در شهرکرد به موارد مختلفی چون نوع، سال ساخت، آرایش اجزای داخلی تلویزیون، کیفیت تصویر رزولیشن تلویزیون سونی و نیز شدت خرابی موجود در آن بستگی دارد. در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت داشته باشد هم مسلما هزینه ی ترمیم و بازیابی تغییر و تحول خواهد داشت.

    بسیاری از مراکز تعمیراتی ناشناس و تعمیرکاران سودجو ممکن است شما را برای تعمیر تشویق کنند و تعویض قطعه ی معیوب را نادیده بگیرند. این مسئله می تواند در ابتدا هزینه ی بازیابی کارایی تلویزیون را کاهش دهد، اما کافی است مدت کوتاهی از تلویزیون استفاده کنید تا این بار شاهد خرابی های بیشتری در دستگاه باشید.

    باز خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد بهترین مرجع برای تعمیرات هستند که پس از عیب یابی ریزبینانه، عملکرد صحیح تک تک اجزای تلویزیون را در بالاترین سطح کیفی ممکن با تعمیر و یا تعویض قطعات از کار افتاده بازگردانی می کند.

    جدول هزینه خدمات

    نکته: لازم به ذکر است بنا به مورد دستگاه و مدل، و مشکلات و مباحث دیگر ممکن است قیمت متفاوت شود که می‌توانید از تعمیرکار تلویزیون سونی بپرسید.

    برد 3,800,000 الی 5,500,000 ریال IRR
    پنل 4,000,000 الی 5,300,000 ریال IRR
    پاور 2,800,000 الی 3,900,000 ریال IRR
    اسپیکر 2,200,000 الی 3,200,000 ریال IRR
    اتصالات 1,000,000 ریال IRR
    بک لایت تلویزیون سونی براساس قیمت روز قطعه متغیر است.
    تنظیم نرم‌ افزار 1,500,000 الی 2,000,000 ریال IRR
    نصب و راه اندازی دوباره 1,500,000 الی 3,000,000 ریال IRR
    هزینه تعمیر تلویزیون سونی

    قیمت تعمیر برد الکترونیک تلویزیون سونی

     

    هزینه تعمیر برد بستگی به نوع خرابی دارد و همچنین قسمت خرابی تاثیرگزار می‌باشد. اما به طور معمول

    • قیمت تعمیر برد کنترل  : 3,800,000 الی 5,500,000 ریال IRR
    • ایاب ذهاب : 500,000  ریال IRR

    قیمت تعمیر برد پاور تلویزیون سونی

    هزینه تعمیر پاور بستگی به نوع خرابی دارد و همچنین قسمت خرابی قطعه تاثیرگزار می‌باشد. اما به طور معمول

    • قیمت تعمیر برد کنترل  : 2,800,000 الی 3,900,000 ریال IRR
    • ایاب ذهاب : 500,000  ریال IRR

    هزینه تعمیر بکلابت یا پنل تلویزیون سونی

    هزینه ی تعمیرات تلویزیون سونی در شهرکرد به موارد مختلفی چون نوع، سال ساخت، آرایش اجزای داخلی تلویزیون، کیفیت تصویر رزولیشن تلویزیون سونی و نیز شدت خرابی موجود در آن بستگی دارد. در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت داشته باشد هم مسلما هزینه ی ترمیم و بازیابی تغییر و تحول خواهد داشت.

    بسیاری از مراکز تعمیراتی ناشناس و تعمیرکاران سودجو ممکن است شما را برای تعمیر تشویق کنند و تعویض قطعه ی معیوب را نادیده بگیرند. این مسئله می تواند در ابتدا هزینه ی بازیابی کارایی تلویزیون را کاهش دهد، اما کافی است مدت کوتاهی از تلویزیون استفاده کنید تا این بار شاهد خرابی های بیشتری در دستگاه باشید.

    باز خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد بهترین مرجع برای تعمیرات هستند که پس از عیب یابی ریزبینانه، عملکرد صحیح تک تک اجزای تلویزیون را در بالاترین سطح کیفی ممکن با تعمیر و یا تعویض قطعات از کار افتاده بازگردانی می کند.


    نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی
    نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی

    تعمیر تلویزیون سونی در محل و منزل شهرکرد

    زمانی که با مشکلی در تلویزیون مواجه می شوید، حمل کردن تلویزیون سونی به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی دغدغه ی بزرگی است. زیرا هم باید هزینه زیادی را برای جابجایی آن پرداخت کنید و هم زمان زیادی را از دست بدهید. برای اینکه  هم تلویزیون با سرعت و کیفیت بالایی تعمیر شود و هم مجبور به جابجایی و انتقال آن به مرکز تعمیرات تلویزیون در شهرکرد  نباشید، می‌توانید از سرویس تعمیرات تلویزیون سونی در محل استفاده کنید.

    بررسی و عیب یابی تلویزیون، تعمیر انواع ال سی دی، ال ای دی و سینما خانگی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل، اصلی ترین خدمات تعمیر تلویزیون سونی هستند که به دارندگان مدل های مختلف این محصول ارائه می شوند. ذکر میشود همیشه نمایندگی تعمیرات سونی در شهرکرد بهترین گزینه برای سرویس می‌باشد.


    سوالات متداول درباره نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد

    نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شهرکرد کجاست؟

    نمایندگی تعمیرات سونی در شهرکرد کلیه تعمیرات تلویزیون سونی را انجام می دهد برای عهده نمایندگی می‌باشد که برای استفاده از خدمات آنها جایی که خرید کرده اید و نصب راه اندازی براشما کرده اند هماهنگ شوید برای تعمیر با بهترین تعمیرکار ما با شماره 09395484060 تماس بگیرین.

    آیا تعمیرات تلویزیون سونی شهرکرد در محل و منزل انجام می گیرد؟

    کلیه تعمیرات تلویزیون سونی Sony در منزل و محل شما صورت می گیرد تا در حین جابجایی باعث بیشتر شدن هزینه و یا صدمه به دستگاه شما رخ ندهد.

    از خرابی های آب خوردگی تلویزیون چه  می باشد؟

    از خرابی‌های پیش آمده در صورت آبخوردگی تلویزیون، خرابی فلت‌های تلویزیون است که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند.

    شماره تماس تعمیرکار سرویس و تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد چند است؟

    برای استفاده از خدمات و راهنمایی بهترین تعمیر کار تلویزیون سونی Sony شهرکرد می‌توانید همواره با شماره 09395484060 تماس بگیرین تا مشکل دستگاه شما را به صورت تخصصی بر طرف کنند.

    آدرس تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سونی شهرکرد کجاست؟

    اگر شما در هر منطقه شهرکرد می ‌توانید به آدرس ما در شهرکرد تعمیر مراجعه نمایید.

    آیا تعمیر پنل تلویزیون یا شیشه تلویزیون سونی ممکن است؟

    بله; اما برای بررسی بیشتر پنل یا شیشه آن شکسته تلویزیون سونی برای سرویس و تعویض با شرکت تماس بگیرین.

    چه مشکلات تلویزیون قابل حل می‌باشند؟

    مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، خاموش شدن،تصویر نداشتن تلویزیون سونی ،پرش تصویر، قطع شدن صدا یا تصویر ، سیگنال نداشتن، پنل تلویزیون سونی، افتادن خط در تصویر، تیره شدن قسمتی از تصویر، نمایش یک یا چند نقطه سفید رنگ در تصویر و… را کارشناس فنی و سرویس شهرکرد تعمیر حل ‌می‌کنند.

    هزینه و قیمت تعمیر تلویزیون سونی چقدر می‌باشد؟

    هزینه و قیمت تعمیرات تلویزیون بستگی به دلیل خرابی می‌باشد که از تصویر ‌می باشد یا صدا یا دلایل دیگر که بهترین تعمیرکار تلویزیون سونی شهرکرد با اعلام مشکل بهترین قیمت را می‌دهد اما به طور معمول از 2.500.000 ریال تا 10.000.000 ریال می‌باشد.


    اطلاعات تماس تعمیر تلویزیون سونی شهرکرد

    • شماره تماس تعمیر: 09395484060 شرکت شهرکرد تعمیر
    • آدرس: شهرکرد خیابان امام
    • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
    • ایمیل: info@esfahantamir.com

    مقالات مرتبط

    4/5 - (4 امتیاز)
    اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
    برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

    2 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در شهرکرد کجاست؟»

    1. سلام مدل تلویزیون سونی ام KDL-46W700A ساخت مالزیه . چند مدتته که وقتی روشن میکنم . چند تا پرش داره و بعد کم کم خوب میشه . چرا ؟ و بعد بااینکه درست وصل به وای فای میشم ولی از من محتویات اینترنت و تازه سازی میخواد اما نمیشه و ارور 4057 میده . ایا برای رفعش کمکم میکنید . ضمنا اصلا تاامروز اپدیتش نکردم . ولی تازه گی خواستم اپدیت کنم . اما سایت سونی این سری مدل ها و غیره را دیگه اپدیتش و به اتمام رسونده . و در خاتمه دارم از شمال یعنی مازتدران ساری مزاحم تون میشم . امیدوارم در شهرمون میزبان قدم مبارکتون شوم . سلامت و شاد باشید . لطفا اگر جوابی است لطفا به ایمیلم ارسال بفرماید . تشکر

      1. سلام و درد
        تو شهرتون ساری یه تماس با یه تعمیرکار بر قرار کنید قطعا می تونن راهنمایتون کنن

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

    دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت