تعمیر تلویزیون در خمینی شهر

تعمیر تلویزیون خمینی‌ شهر

تعمیر تلویزیون در کلیه نقاط خمینی شهر با بهترین قیمت و کیفیت توسط بهترین تعمیرکار 09137512192 تماس بگیرین یا درخواست تکنسین و مشاورثبت آنلاین نمایید.

تلویزیون‌ یکی از مرکزی ترین و البته شاید یکی از ضروری ترین دستگاه‌های منزل هستند. برخی از ما شنیدن دائمی صدای تلویزیون عادت کرده‌ایم و اگر تلویزیون روشن نباشد یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌هایمان را از دست داده ایم. خرابی این دستگاه باعث می شود که در تکاپو برای تعمیر آن باشیم.

تعمیرو سرویس تلویزیون در خمینی شهر

هر تلویزیون ممکن است به هزاران دلیل مختلف دچار اشکال شود، اما اگر در هنگام خرید تلویزیون ;به گارانتی معتبر محصول دقت کنید، کارتان در این مواقع خیلی راحت‌تر است.

نکته : خمینی شهر تعمیر به عنوان تعمیرگاه تلویزیون در خمینی شهر با بهترین تعمیرکارعیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی می‌پردازد همواره برای ارتباط با نمایندگی میتوانید با شماره های دفتر مراجعه نمایید.

چرا ما برای تعمیر تلویزیون در شهر خمینی شهر؟

تلویزیون وسیله ایی از الکترونیکی می‌باشد که تعمیر آن حتما نیاز به یک تکنسین با تجربه آشنا به وسایل صوتی تصویری می‌باشد تا با کمترین قیمت بتواند بهترین تعمیر را برای شما انجام دهد. تکنسین که حرفه ایی نباشد می‌تواند به شما خسارت بیشتری وارد نماید.

  • تکنسین متخصص: داشتن تکنسین متخصص که با کلیه عیب های آن آشنا می‌باشد.
  • سرعت در تعمیر: در کمترین زمان ممکن اقدام به مشکل دستگاه شما برطرف می‌شود.
  • هزینه مناسب: بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به خدمات دریافتی می‌شود.
  • ضمانت و گارانتی: بعد از تعمیرات به دستگاه شما ضمانت در همان قطعه تعمیراتی، خواهد شد.

نحوه تماس و مراحل تعمیر تلویزیون در خمینی شهر

  1. ثبت درخواست تعمیر: تلویزیون شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در خمینی شهر توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به صورت ثبت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. راهنمایی تلفنی: بهترین تعمیرکار تلویزیون شرکت خمینی شهر تعمیر در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
  3. تعمیر در منزل و در محل: اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و سرویس، تعمیرکار در محل و منزل شما حاضر خواهند شد.
  4. تعمیر سریع: چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
  5. استفاده از قطعات اوریجینال: تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از دستگاه خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.
  6. قیمت و هزینه منصفانه: گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
  7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر: کلیه دستگاههای که توسط شرکت خمینی شهر تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود گارانتی تعمیر ۹۰ روزه دارا می‌باشد.
  8. لذت استفاده از دستگاه : دستگاه شما درست شده است و می‌توانید به صورت روز اول استفاده نمایید.
علت خرابی متداول تلویزیون با راه حل
علت خرابی متداول تلویزیون با راه حل

خرابی متداول و پرتکرار تلویزیون

برخی از معمول ترین مشکلات مربوط به تلویزیون که ممکن است برای هر تلویزیون ی پیش بیاید را با دلیل برای شما ذکر می‌کنیم لازم به ذکر است با رعایت نکات نگهداری عمر دستگاه خود را بالا ببرید.

  • خاموش و روشن شدن دستگاه
  • مشکلات تصویر تلویزیون
  • ایرادات صدا
  • خرابی کنترل
  • عدم کاناال یابی
  • مشکلات اتصال به اینترنت

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون چیست؟

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ممکن است به عواملی مثل قطعی برق منزل، مشکل در منبع تغذیه، خرابی در برد الکترونیکی، دمای بالا، مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، تایمر خاموش شدن باشد.

در هر صورت، بهتر است اگر این مشکل مداوم باشد و مزاحمتی برای تماشای تلویزیون شود، یک تعمیرکار تعمیر تلویزیون در خمینی شهر را جهت بررسی مشاوره بگیرین.

دلیل روشن نشدن تلویزیون چیست؟

دکمه قرمز کنترل تلویزیون را فشار می‌دهید و تلویزیون روشن نمی‌شود که از دلایل آن خرابی در منبع تغذیه، سیم برق، خرابی در قطعه‌های الکترونیکی، خطا در نرم افزار، خرابی کنترل می‌باشد.

دلیل دوتایی شده تصویر یا تکرار تصویر چیست؟

تکرار تصویر در تلویزیون معمولاً به علت مشکلاتدر سیگنال ضعیف، خرابی در آنتن یا کابل، تداخل سیگنال، تنظیمات تلویزیون ، خرابی در قطعات داخلی می‌باشد.

دلیل مات شدن و بی کیفیت شدن تصویر در تلویزیون چیست؟

تصاویر در صفحه نمایش به صورت مات شده و بیدون کیفیت پخش می‌شود که ممکن است به دلایل مثل کیفیت منبع ورودی، تنظیمات تلویزیون ، برد اصلی ال ای دی پنل نمایش، ماژول‌های تصویری T-con (تایمینگ کنترلر)، برد منبع تغذیه، کابل‌ها و اتصالات باشد. برای تشخیص دقیق خرابی و اصلاح آن، بهتر است به تکنسین مجرب به شرکت تعمیر تلویزیون در خمینی شهر مراجعه کنید.

چرا تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد؟

تلویزیون را روشن می‌نمایید صدا از اسپیکر پخش می‌شود اما تصویری نمایش داده نمی‌شود به دلیل خرابی پخش از منبع خارجی، تنظیمات ورودی، مشکلات سیم‌ها یا کابل‌ها، مشکلات سخت افزاری و نرم‌افزاری، برد منبع تغذیه، برد صفحه نمایش و پنل (Panel) می‌باشد.

چرا در تلویزیون خط افقی و یا عمودی افتاده است؟

در ابتدا باید اتصال کابل ها، مشکل در آنتن، تنظیمات تلویزیون را بررسی کنید اگر مشکل حل نشد وجود خطوط عمودی یا افقی در تصویر تلویزیون ممکن است به دلیل خرابی قطعات تایمینگ کنترلر (T-con): T-con، فلت کیبل (Flex cable)، برد منبع تغذیه، پنل نمایش است.

علت نقاط سفید یا سیاه در تلویزیون چیست؟

تلویزیون نقاط سفید یا سیاه دارد که دلایل پیکسل‌های مرده (Dead Pixels)، صفحه نمایش آسیب دیده، مشکل در پنل نمایش، مشکل در سیستم گرافیکی، کابل یا اتصالات نامناسب است.

چرا تلویزیون پرش تصویر دارد؟

اگر تلویزیون شما هنگام پخش تصویر، تصویر آن می‌پرد باید سیگنال، کابل HDMI، منبع ورودی، کارت تصوی، تنظیمات نرم‌افزاری بررسی شود.

توجه داشته باشید که این تنها چند نمونه از دلایل خرابی هستند و برای تشخیص دقیق خرابی و تعمیر بهتر است که به شرکت تعمیر تلویزیون در خمینی شهر صحبت کنید.

چرا صدای تلویزیون نویز یا خش خش دارد؟

صدای تلویزیون با نویز وخش خش پخش می‌شود به دلیل مشکل در سیگنال، تداخل الکترومغناطیسی، مشکل در بلندگوها می‌باشد.

دلیل کم و زیاد شدن صدا به صورت خودکار تلویزیون چیست؟

مشکل صدا که به صورت خودکار کم و زیاد می‌‌شود به دلیل مشکل در ریموت کنترل، قطعات الکترونیکی، سیستم صوتی یا کنترلر تلویزیون باشد.

چرا کنترل تلویزیون کار نمی کند؟

خرابی کنترل تلویزیون یا عدم کارکرد آن می‌تواند به دلایل مختلفی مثل باتری‌های ضعیف، مسدودی در خط دید کنترل، خرابی فنی، تداخل الکترومغناطیسی، مشکلات نرم‌افزاری باشد.

دلایل عدم کانال یابی تلویزیون چه می‌باشد؟

آنتن یا کابل آنتن، تنظیمات منو، برد کانال‌یابی، درگاه آنتن، سیستم رقم‌گذاری و سیگنال ضعیف یا ناموجود می‌تواند باعث عدم کانال یابی تلویزیون شود. در صورت نیاز از یک تعمیرکار تلویزیون در خمینی شهر راهنمایی بخواهید.

تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون در منزل
تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون

تلویزیون شیشه صفحه نمایش شکسته است

اگر صفحه نمایش تلویزیون شما شکسته است، بهترین راه حل این است که صفحه نمایش را تعویض کنید. اما قبل از هر چیزی، باید مطمئن شوید که تامین قطعه یدکی مناسب و مطابق با مدل و سایز تلویزیون شما امکان پذیر است. در صورتی که توانایی تعویض صفحه نمایش را ندارید یا قطعه یدکی مناسب در دسترس نیست، بهتر است خدمات یک تکنسین تخصصی تلویزیون را درخواست کنید.

چرا موبایل به تلویزیون وصل نمی‌شود؟

وجود خرابی کابل HDMI، پورت HDMI موبایل یا تلویزیون و تنظیمات نرم‌افزاری باعث عدم اتصال موبایل به تلویزیون می‌باشد. اگر مشکلات قابل حل نبود با شرکت تعمیر تلویزیون در خمینی شهر مراجعه نمایید.

چرا تلویزیون آب خورده و روشن نمی شود؟

وقتی تلویزیون آب بخورد باعث خرابی در قطعات منابع تغذیه، قطعات الکترونیکی تصویر یا صوت، خرابی در کنترلر می‌شود بهتر است با مرکز تعمیر تلویزیون در خمینی شهر کمک بخواهید.

آیا تلویزیون ضربه بخورد خراب می‌شود؟

بله، تلویزیون می‌تواند به علت ضربه صفحه نمایش شکسته شود یا سیستم صوت، منبع تغزیه و اتصالات داخلی خراب شود. تعمیرکار تلویزیون در خمینی شهر باید به رفع خرابی پنل شکسته نماید.

تلویزیون-به-اینترنت-وصل-نمی‌شود
تلویزیون-به-اینترنت-وصل-نمی‌شود

چرا تلویزیون به وای فای یا اینترنت موبایل متصل نمی‌شود؟

تلویزیون وقتی به اینترنت متصل نمی‌شود اتصال اینترنت، تنظیمات، آنتن وای‌فای (Wi-Fi Antenna)، ماژول Wi-Fi، برد شبکه (Network Board)، نرم‌افزار و درایورها را بررسی نمایید.

علت خرابی بک لایت تلویزیون چیست؟

بک لایت تلویزیون شما دارای ایراد است برخی از این علل موارد زیر می‌باشد:

  • عمر مفید
  • خرابی قطعات
  • عیب در اتصالات
  • نوسانات ولتاژ
  • استفاده غیر مناسب
  • ضربه و صدمات.

حتما برای تعمیر بک لایت تلویزیون در خمینی شهر حتما از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرین.

هزینه و قیمت تعمیرات تلویزیون در خمینی شهر

هزینه ی تعمیرات تلویزیون به موارد مختلفی چون نوع، سال ساخت، آرایش اجزای داخلی تلویزیون ، رزولیشن و نیز شدت خرابی موجود در آن بستگی دارد. در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت داشته باشد هم مسلما هزینه ی ترمیم و بازیابی تغییر و تحول خواهد داشت که تعمیر تلویزیون در خمینی شهر با بهترین قیمت صورت بگیرید.

نکته: لازم به ذکر است بنا به ایراد دستگاه و مدل، و مشکلات و مباحث دیگر ممکن است قیمت متفاوت شود که می‌توانید از تعمیرکار تلویزیون در خمینی شهر هنگام تماس بپرسید.

امور مالی
قطعات تلویزیوناجرت تعمیر
برد3,800,000 الی 5,500,000 ریال IRR
پنل4,000,000 الی 5,300,000 ریال IRR
پاور2,800,000 الی 3,900,000 ریال IRR
اسپیکر2,200,000 الی 3,200,000 ریال IRR
اتصالات1,000,000 ریال IRR
بک لایتبراساس قیمت روز قطعه متغیر است.
تنظیم نرم‌ افزار1,500,000 الی 2,000,000 ریال IRR
نصب و راه اندازی دوباره1,500,000 الی 3,000,000 ریال IRR
جدول هزینه تعمیر

تعمیر تلویزیون در منزل خمینی شهر

مرکز تعمیرات تلویزیون در منزل خمینی شهر درشرکت مرکز تعمیر ما به خاطررفاه حال همشهریان عزیز کلیه تعمیرات زمینه تعمیر تلویزیون در منزل و محل شما انجام می‌گیرد. به این صورت که تعمیرکار متخصص تلویزیون به محل میروند از  قطعات و لوازم جانبی که دستگاه شما نیاز دارد را با خود می اورند که بتوانند در صورت ممکن سرویس را انجام می‌دهد.

از اهداف مجموعه خمینی شهر تعمیر ارائه سرویس بسیار پیشرفته در بخش تعمیر  تلویزیون های ال ای دی led و ال سی دی lcd  کلیه برندهای بزرگ چون ال جی LG ، ، تی سی ال، سامسونگ، TCL، ایکس ویژون Xvision، سونی Sony و… در منزل شهر خمینی شهر می شود.

نتیجه گیری:

برند تلویزیون شما هر چند با کیفیت هم باشد بعد از مدتی کار کردن ممکن است مشکلات خاموش روشن شدن، تصویر، صدا، کانال یابی، اتصال اینترنت و… پیدا کند. یک تعمیرکار حرفه ایی مناسب تعمیر تلویزیون در خمینی شهر می‌تواند بهترین راهنمایی را انجام دهد و مشکل شما را بر طرف سازد.

سوالات متداول

1- شماره تماس و آدرس تعمیر تلویزیون خمینی شهر کجاست؟

شرکت ما در کلیه نقاط شهر خمینی شهربا شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به آدرس به خمینی شهر، خیابان امام مراجعه نمایید.

2- چه مشکلات تلویزیون قابل حل می‌باشند؟

مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، خاموش شدن، تصویر نداشتن تلویزیون، پرش تصویر، قطع شدن صدا یا تصویر، سیگنال نداشتن، پنل تلویزیون ال جی، افتادن خط در تصویر، تیره شدن قسمتی از تصویر، نمایش یک یا چند نقطه سفید رنگ در تصویر و… می‌باشد.

3- هزینه تعمیر تلویزیون چقدر است؟

هزینه و قیمت تعمیر بستگی به نوع خرابی تلویزیون شما و قطعات تعویضی یا تعمیری می‌باشد اما حدودا بین 3- 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد برای اطلاعات دقیق باید با کارشناس فنی صحبت نمایید.

4– آیا تعمیرات تلویزیون خمینی شهر در محل و منزل انجام می گیرد؟

کلیه تعمیرات تلویزیون در منزل و محل شما صورت می گیرد تا در حین جابجایی باعث بیشتر شدن هزینه و یا صدمه به دستگاه شما رخ ندهد.

اطلاعات تماس تعمیر تلویزیون در خمینی شهر

  • زمان پاسخگویی: کلیه ساعات و روزهای هفته
  • شماره تماس تعمیر: 09137512192
  • آدرس: خمینی شهر، خیابان امام
  • ایمیل: info(at)esfahantamir.com
4.4/5 - (5 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت