نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر

نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر

تعمیر تلویزیون توشیبا Toshiba در کلیه نقاط خمینی شهر با بهترین قیمت و کیفیت توسط بهترین تعمیرکار 09137512192 تماس بگیرین یا درخواست تکنسین و مشاوره ثبت آنلاین نمایید.

تلویزیون‌ یکی از مرکزی ترین و البته شاید یکی از ضروری ترین دستگاه‌های منزل هستند. برخی از ما شنیدن دائمی صدای تلویزیون عادت کرده‌ایم و اگر تلویزیون روشن نباشد یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌هایمان را از دست داده ایم. خرابی این دستگاه باعث می شود که در تکاپو برای تعمیر آن باشیم.

نمایندگی تعمیر سرویس تلویزیون توشیبا در خمینی شهر

هر تلویزیون توشیبا Toshiba ممکن است به هزاران دلیل مختلف دچار اشکال شود، اما اگر در هنگام خرید تلویزیون توشیبا Toshiba به گارانتی معتبر محصول دقت کنید، کارتان در این مواقع خیلی راحت‌تر است.

نکته : خمینی شهر تعمیر به عنوان تعمیرگاه تلویزیون توشیبا در خمینی شهر با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی توشیبا Toshiba میپردازد همواره برای ارتباط با نمایندگی میتوانید با شماره های دفتر توشیبا مراجعه نمایید.

پادکست خدمات تعمیر تلویزیون توشیبا خمینی شهر

چرا ما برای تعمیر تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر؟

تلویزیون توشیبا وسیله ایی از الکترونیکی می‌باشد که تعمیر آن حتما نیاز به یک تکنسین با تجربه آشنا به وسایل صوتی تصویری می‌باشد تا با کمترین قیمت بتواند بهترین تعمیر را برای شما انجام دهد. تکنسین که حرفه ایی نباشد می‌تواند به شما خسارت بیشتری وارد نماید.

تنها توصیه ما این است برای سرویس و تعمیر حتما از مجموعه که دارای علم تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر داشته باشد، استفاده نمایید.

کارشناس فنی

تکنسین متخصص

داشتن تکنسین متخصص که با کلیه عیب های آن آشنا می‌باشد.

سرعت در تعمیر

در کمترین زمان ممکن اقدام به مشکل دستگاه شما برطرف می‌شود.

هزینه مناسب

بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به خدمات دریافتی می‌شود.

ضمانت و گارانتی

بعد از تعمیرات به دستگاه شما ضمانت در همان قطعه تعمیراتی، خواهد شد.

نحوه تماس و مراحل تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر

  1. ثبت درخواست تعمیر: تلویزیون توشیبا شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در خمینی شهر توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به صورت ثبت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. راهنمایی تلفنی: بهترین تعمیرکار تلویزیون توشیبا شرکت خمینی شهر تعمیر در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
  3. تعمیر در منزل و در محل: اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و سرویس، تعمیرکار در محل و منزل شما حاضر خواهند شد.
  4. تعمیر سریع: چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
  5. استفاده از قطعات اوریجینال: تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از دستگاه خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.
  6. قیمت و هزینه منصفانه: گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
  7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر: کلیه دستگاههای که توسط شرکت خمینی شهر تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود گارانتی تعمیر ۹۰ روزه دارا می‌باشد.
  8. لذت استفاده از دستگاه : دستگاه شما درست شده است و می‌توانید به صورت روز اول استفاده نمایید.
علت خرابی متداول تلویزیون توشیبا
علت خرابی متداول تلویزیون توشیبا

خرابی متداول و پرتکرار تلویزیون توشیبا

برخی از معمول ترین مشکلات مربوط به تلویزیون توشیبا که ممکن است برای هر تلویزیون توشیبای پیش بیاید را با دلیل برای شما ذکر می‌کنیم:

  • خاموش و روشن شدن دستگاه
  • مشکلات تصویر تلویزیون
  • ایرادات صدا
  • خرابی کنترل
  • عدم کاناال یابی
  • مشکلات اتصال به اینترنت
خرابی های متداول تلویزیون
روشن خاموش شدن بی دلیل تلویزیون
روشن خاموش شدن بی دلیل تلویزیون

مشکلات خاموش و روشن شدن تلویزیون توشیبا

مشکلاتی که باعث می‌شوند تلویزیون توشیبا در روشن خاموش شدن به درستی عمل نکند را در ادامه بررسی می‌نماییم.

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون توشیبا چیست؟

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون توشیبا ممکن است به عواملی مثل قطعی برق منزل، مشکل در منبع تغذیه، خرابی در برد الکترونیکی، دمای بالا، مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، تایمر خاموش شدن باشد.

در هر صورت، بهتر است اگر این مشکل مداوم باشد و مزاحمتی برای تماشای تلویزیون توشیبا شود، یک تعمیرکار نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر را جهت بررسی مشاوره بگیرین.

دلیل روشن نشدن تلویزیون توشیبا چیست؟

دکمه قرمز کنترل تلویزیون توشیبا را فشار می‌دهید و تلویزیون روشن نمی‌شود که از دلایل آن خرابی در منبع تغذیه، سیم برق، خرابی در قطعه‌های الکترونیکی، خطا در نرم افزار، خرابی کنترل می‌باشد.

خرابی متداول تصویر تلویزیون
خرابی متداول تصویر تلویزیون

خرابی متداول مربوط به تصویر

مشکلات تصویر غالبا می‌توانند به قطعه ماژول تلویزیون یا پنل که گرانترین قطعه تلویزیون هم هست برگردد. اما نگران نباشید با پیشرفت تکنولوژی تعمیرات تلویزیون توشیبا در خمینی شهر و افزایش دانش و مهارت تکنسین‌ها می‌توان این قطعه را با استفاده از بکلایت BACKLIGHT یا LED array تعمیر نمود.

دلیل دوتایی شده تصویر یا تکرار تصویر چیست؟

تکرار تصویر در تلویزیون توشیبا معمولاً به علت مشکلاتدر سیگنال ضعیف، خرابی در آنتن یا کابل، تداخل سیگنال، تنظیمات تلویزیون توشیبا، خرابی در قطعات داخلی می‌باشد.

دلیل مات شدن و بی کیفیت شدن تصویر در تلویزیون توشیبا چیست؟

تصاویر در صفحه نمایش به صورت مات شده و بیدون کیفیت پخش می‌شود که ممکن است به دلایل مثل کیفیت منبع ورودی، تنظیمات تلویزیون توشیبا، برد اصلی ال ای دی پنل نمایش، ماژول‌های تصویری T-con (تایمینگ کنترلر)، برد منبع تغذیه، کابل‌ها و اتصالات باشد. برای تشخیص دقیق خرابی و اصلاح آن، بهتر است به تکنسین مجرب به شرکت نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر مراجعه کنید.

چرا تلویزیون توشیبا صدا دارد اما تصویر ندارد؟

تلویزیون توشیبا را روشن می‌نمایید صدا از اسپیکر پخش می‌شود اما تصویری نمایش داده نمی‌شود به دلیل خرابی پخش از منبع خارجی، تنظیمات ورودی، مشکلات سیم‌ها یا کابل‌ها، مشکلات سخت افزاری و نرم‌افزاری، برد منبع تغذیه، برد صفحه نمایش و پنل (Panel) می‌باشد.

چرا در تلویزیون توشیبا خط افقی و یا عمودی افتاده است؟

در ابتدا باید اتصال کابل ها، مشکل در آنتن، تنظیمات تلویزیون توشیبا را بررسی کنید اگر مشکل حل نشد وجود خطوط عمودی یا افقی در تصویر تلویزیون توشیبا ممکن است به دلیل خرابی قطعات تایمینگ کنترلر (T-con): T-con، فلت کیبل (Flex cable)، برد منبع تغذیه، پنل نمایش است.

علت نقاط سفید یا سیاه در تلویزیون توشیبا چیست؟

تلویزیون توشیبا نقاط سفید یا سیاه دارد که دلایل پیکسل‌های مرده (Dead Pixels)، صفحه نمایش آسیب دیده، مشکل در پنل نمایش، مشکل در سیستم گرافیکی، کابل یا اتصالات نامناسب است.

چرا تلویزیون توشیبا پرش تصویر دارد؟

اگر تلویزیون توشیبا شما هنگام پخش تصویر، تصویر آن می‌پرد باید سیگنال، کابل HDMI، منبع ورودی، کارت تصوی، تنظیمات نرم‌افزاری بررسی شود.

توجه داشته باشید که این تنها چند نمونه از دلایل خرابی هستند و برای تشخیص دقیق خرابی و تعمیر بهتر است که به نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر صحبت کنید.

خرابی متداول پخش صدا تلویزیون
خرابی متداول پخش صدا تلویزیون

خرابی متداول تلویزیون توشیبا در صدا

تلویزیون توشیبا تصویر دارد و صدا ندارد موارد مثل بلندگوها، برد صدا، تنظیمات صد، کابل‌ها و اتصالات، ماژول‌های صدا ممکن است ایراد داشته باشد.

توصیه می‌شود قبل از هر اقدامی و صحبت با تعمیرکر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر، دستگاه را خاموش کنید و چند دقیقه صبر کنید. سپس دوباره آن را روشن کنید و تنظیمات صدا و اتصالات را بررسی کنید.

چرا صدای تلویزیون توشیبا نویز یا خش خش دارد؟

صدای تلویزیون توشیبا با نویز وخش خش پخش می‌شود به دلیل مشکل در سیگنال، تداخل الکترومغناطیسی، مشکل در بلندگوها می‌باشد.

دلیل کم و زیاد شدن صدا به صورت خودکار تلویزیون توشیبا چیست؟

مشکل صدا که به صورت خودکار کم و زیاد می‌‌شود به دلیل مشکل در ریموت کنترل، قطعات الکترونیکی، سیستم صوتی یا کنترلر تلویزیون توشیبا باشد.

کنترل تلویزیون
کنترل تلویزیون

مشکلات درباره کانال یابی، کنترل، شیشه

خرابی در تلویزیون توشیبا می‌باشد که ممکن است روی صدا و تصویر تاثیر زیادی نداشته باشد اما باعث اختلال در روند استفاده از دستگاه می‌شود:

چرا کنترل تلویزیون توشیبا کار نمی کند؟

خرابی کنترل تلویزیون توشیبا یا عدم کارکرد آن می‌تواند به دلایل مختلفی مثل باتری‌های ضعیف، مسدودی در خط دید کنترل، خرابی فنی، تداخل الکترومغناطیسی، مشکلات نرم‌افزاری باشد.

دلایل عدم کانال یابی تلویزیون توشیبا چه می‌باشد؟

آنتن یا کابل آنتن، تنظیمات منو، برد کانال‌یابی، درگاه آنتن، سیستم رقم‌گذاری و سیگنال ضعیف یا ناموجود می‌تواند باعث عدم کانال یابی تلویزیون توشیبا شود. در صورت نیاز از یک تعمیرکار نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر راهنمایی بخواهید.

تلویزیون توشیبا شیشه صفحه نمایش شکسته است

اگر صفحه نمایش تلویزیون توشیبا شما شکسته است، بهترین راه حل این است که صفحه نمایش را تعویض کنید. اما قبل از هر چیزی، باید مطمئن شوید که تامین قطعه یدکی مناسب و مطابق با مدل و سایز تلویزیون توشیبا شما امکان پذیر است. در صورتی که توانایی تعویض صفحه نمایش را ندارید یا قطعه یدکی مناسب در دسترس نیست، بهتر است خدمات یک تکنسین تخصصی تلویزیون توشیبا را درخواست کنید.

تلویزیون-به-اینترنت-وصل-نمی‌شود
تلویزیون-به-اینترنت-وصل-نمی‌شود

چرا تلویزیون توشیبا به وای فای یا اینترنت موبایل متصل نمی‌شود؟

تلویزیون توشیبا وقتی به اینترنت متصل نمی‌شود اتصال اینترنت، تنظیمات، آنتن وای‌فای (Wi-Fi Antenna)، ماژول Wi-Fi، برد شبکه (Network Board)، نرم‌افزار و درایورها را بررسی نمایید.

چرا موبایل به تلویزیون توشیبا وصل نمی‌شود؟

وجود خرابی کابل HDMI، پورت HDMI موبایل یا تلویزیون و تنظیمات نرم‌افزاری باعث عدم اتصال موبایل به تلویزیون توشیبا می‌باشد. اگر مشکلات قابل حل نبود با نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر مراجعه نمایید.

چرا تلویزیون توشیبا آب خورده و روشن نمی شود؟

وقتی تلویزیون توشیبا آب بخورد باعث خرابی در قطعات منابع تغذیه، قطعات الکترونیکی تصویر یا صوت، خرابی در کنترلر می‌شود بهتر است با نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر کمک بخواهید.

آیا تلویزیون توشیبا ضربه بخورد خراب می‌شود؟

بله، تلویزیون توشیبا می‌تواند به علت ضربه صفحه نمایش شکسته شود یا سیستم صوت، منبع تغزیه و اتصالات داخلی خراب شود. تعمیرکار تلویزیون توشیبا در خمینی شهر باید به رفع خرابی پنل شکسته نماید.

تعویض بک لایت تلویزیون اصفهان
تعویض بک لایت تلویزیون

بک لایت تلویزیون توشیبا چیست و چه وظایفی دارد؟

بک لایت تلویزیون توشیبا یا “Backlight”، چراغ‌های LED یا لامپ‌های CCFL (کاتد سرد فلورسنت) است که در پشت صفحه نمایش تلویزیون توشیبا قرار دارند. وظیفه اصلی بک لایت، روشنایی صفحه نمایش را تأمین کرده و تصویر را روشن کرده تا بتوان آن را بصورت مناسب مشاهده کرد. به عنوان یک عنصر اساسی در تلویزیون توشیبا‌های LED و LCD، بک لایت دارای وظایف زیر است:

علت خرابی بک لایت تلویزیون توشیبا چیست؟

بک لایت تلویزیون توشیبا شما دارای ایراد است برخی از این علل موارد زیر می‌باشد:

  • عمر مفید
  • خرابی قطعات
  • عیب در اتصالات
  • نوسانات ولتاژ
  • استفاده غیر مناسب
  • ضربه و صدمات.

آیا بک لایت تلویزیون توشیبا قابل تعمیر است؟

بله، بک لایت تلویزیون توشیبا در بیشتر موارد قابل تعمیر است. تعمیر بک لایت معمولاً شامل تعویض قطعات خراب شده مانند LED‌ها (در تلویزیون توشیبا‌های LED) یا لامپ‌های CCFL (در تلویزیون توشیبا‌های LCD) است. همچنین، بررسی و تعمیر اتصالات و قسمت‌های الکتریکی نیز ممکن است انجام شود. در مواردی که بک لایت به صورت یک واحد جداگانه قابل تعویض است، می‌توان آن را با بک لایت جدید جایگزین کرد که بهتر است توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر انجام پذیرد.

هزینه و قیمت تعمیرات تلویزیون توشیبا در خمینی شهر

هزینه ی تعمیرات تلویزیون توشیبا به موارد مختلفی چون نوع، سال ساخت، آرایش اجزای داخلی تلویزیون توشیبا، رزولیشن و نیز شدت خرابی موجود در آن بستگی دارد. در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت داشته باشد هم مسلما هزینه ی ترمیم و بازیابی تغییر و تحول خواهد داشت که تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر با بهترین قیمت صورت بگیرید.

نکته: لازم به ذکر است بنا به ایراد دستگاه و مدل، و مشکلات و مباحث دیگر ممکن است قیمت متفاوت شود که می‌توانید از تعمیرکار تلویزیون توشیبا در خمینی شهر هنگام تماس بپرسید.

امور مالی
قطعات تلویزیوناجرت تعمیر
برد3,800,000 الی 5,500,000 ریال IRR
پنل4,000,000 الی 5,300,000 ریال IRR
پاور2,800,000 الی 3,900,000 ریال IRR
اسپیکر2,200,000 الی 3,200,000 ریال IRR
اتصالات1,000,000 ریال IRR
بک لایتبراساس قیمت روز قطعه متغیر است.
تنظیم نرم‌ افزار1,500,000 الی 2,000,000 ریال IRR
نصب و راه اندازی دوباره1,500,000 الی 3,000,000 ریال IRR
جدول هزینه تعمیر

تعمیر تلویزیون توشیبا در منزل خمینی شهر

مرکز تعمیرات تلویزیون توشیبا در منزل خمینی شهر درشرکت مرکز تعمیر ما به خاطررفاه حال همشهریان عزیز کلیه تعمیرات زمینه تعمیر تلویزیون توشیبا در منزل و محل شما انجام می‌گیرد. به این صورت که تعمیرکار متخصص تلویزیون توشیبا به محل میروند از  قطعات و لوازم جانبی که دستگاه شما نیاز دارد را با خود می اورند که بتوانند در صورت ممکن سرویس را انجام می‌دهد.

از اهداف مجموعه خمینی شهر تعمیر ارائه سرویس بسیار پیشرفته در بخش تعمیر  تلویزیون توشیبا های ال ای دی led و ال سی دی lcd  کلیه برندهای بزرگ چون ال جی LG ، توشیبا Toshiba ، تی سی ال TCL ، سامسونگ sumsung، ایکس ویژون Xvision، سونی Sony و… در منزل شهر خمینی شهر می شود.

منبع: TOSHIBA

نتیجه گیری:

برند تلویزیون توشیبا شما هر چند با کیفیت هم باشد بعد از مدتی کار کردن ممکن است مشکلات خاموش روشن شدن، تصویر، صدا، کانال یابی، اتصال اینترنت و… پیدا کند. یک تعمیرکار حرفه ایی مناسب تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر می‌تواند بهترین راهنمایی را انجام دهد و مشکل شما را بر طرف سازد.

سوالات متداول

1- شماره تماس و آدرس تعمیر تلویزیون توشیبا خمینی شهر کجاست؟

شرکت تعمیر تلویزیون توشیبا در کلیه نقاط شهر خمینی شهربا شمارهع 09137512192 تماس بگیرین یا به آدرس به خمینی شهر، خیابان امام مراجعه نمایید.

2- چه مشکلات تلویزیون قابل حل می‌باشند؟

مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، خاموش شدن، تصویر نداشتن تلویزیون، پرش تصویر، قطع شدن صدا یا تصویر، سیگنال نداشتن، پنل تلویزیون ال جی، افتادن خط در تصویر، تیره شدن قسمتی از تصویر، نمایش یک یا چند نقطه سفید رنگ در تصویر و… می‌باشد.

3- هزینه تعمیر تلویزیون توشیبا چقدر است؟

هزینه و قیمت تعمیر بستگی به نوع خرابی تلویزیون توشیبا شما و قطعات تعویضی یا تعمیری می‌باشد اما حدودا بین 3- 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد برای اطلاعات دقیق باید با کارشناس فنی صحبت نمایید.

4- نمایندگی تلویزیون توشیبا خمینی شهر

نمایندگی توشیباعرضه کننده انواع تلویزیون با کیفیت مناسب به آدرس خمینی شهر خیابان امیرکبیرال ای دی و ال سی دی می‌باشد.

5– آیا تعمیرات تلویزیون توشیبا خمینی شهر در محل و منزل انجام می گیرد؟

کلیه تعمیرات تلویزیون توشیبا Toshiba در منزل و محل شما صورت می گیرد تا در حین جابجایی باعث بیشتر شدن هزینه و یا صدمه به دستگاه شما رخ ندهد.

اطلاعات تماس تعمیر تلویزیون توشیبا در خمینی شهر

  • زمان پاسخگویی: کلیه ساعات و روزهای هفته
  • شماره تماس تعمیر: 09137512192
  • آدرس: خمینی شهر، خیابان بزرگمهر
  • ایمیل: info(at)esfahantamir.com
4.3/5 - (6 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت