تعمیر اسپلیت در اصفهان

تعمیر اسپلیت در اصفهان

تعمیر اسپلیت در اصفهان ، با همه گیر شدن وسایل سرمایشی اسپلیت در اصفهان  آژانس تعمیراتی اصفهان تعمیر برا آن شدن دپارتمان تعمیر اسپلیت را در اصفهان تعمیر بنا نماید برای کسب اطلاعات بیشتر و صحبت با کارشناسان ما با شماره 09137512192 ( مجموعه اصفهان تعمیر – تعمیرات )  تماس حاصل فرمایید تا مطالب مورد نیاز شما برای تعمیر اسپلیت در اصفهان بیان شود .

تعمیر اسپلیت در اصفهان

مجموعه ما با دارا بودن تعمیرکار اسپلیت در اصفهان  آماده خدمات دهی در زمینه تعمیرات اسپلیت به همشهریان عزیز می باشد. کلیه تعمیرات موظف به تعمیر اسپلیت با بهترین عملکرد باشد لازم به ذکر است تعمیرکاران اسپلیت دارای تخصص در ان زمینه میباشند.

هرکدام نزدیک به یک دهه در تعمیرات اسپلیت فعالیت کرده اند و همچنین خود مجموع اصفهان تعمیر هر شیش ماه یکبار سیستم ها جدید اسپلیت را  برای آنها توضیح میدهد تا با سیستهای روز اسپلیت نیز آشنایی کامل را داشته باشند بتوانند نیاز های تعمیرات اسپلیت در اصفهان را به نحوه عالی انجام دهند.

تعمیر کولر گازی اصفهان

تعمیر کولر گازی اصفهان

سرویس و تعمیر اسپلیت در اصفهان

از دیگر خدماتی که آژانس تعمیراتی اصفهان تعمیر به همشهریان عزیز در شهر اصفهان ارائه می دهد تعمیر مینی چیلر در اصفهان می باشد . تعمیر انواع مینی چیلر های خانگی و صنعتی در اصفهان توسط مجموعه اصفهان تعمیر صورت می گیرد. پس اگر :

  • مینی چیلر شما سرمای کافی را تولید نمیکند
  • یا زیادی سرد میکند

باید حتما گاز مینی چیلر شما سرویس شود و علت آن بررسی گردد .تعمیر کولر گازی یا اسپلیت با مینی چیلر به یک نحو می باشد و ساختار یکسانی داردزچون ممکن است خرابی از  ترموستات مینی چیلر شما باشد که خرابی ترموستات باعث خرابی مینی چیلر شده شده است لازم به دکر است مینی چیلر نباید در مکانها وسیع مورد استفاده و سرما زایی کند  و برای محل های کوچک می باشد.

تعمیر اسپلیت در اصفهان و سرویس کولر گاز در اصفهان  و یا تعمیر مینی چیلر در اصفهان در خدمت شما همشهریان عزیز در اصفهان هستیم.

نمایندگی تعمیرات اسپلیت در اصفهان

تعمیرات اسپلیت در اصفهان

نکته ایی که باید توجه داشته باشید این است که  اسپلیت ها هر چند مدت یکبار باید سرویس شوند  که می توانید برای سرویس اسپلیت در اصفهان خود با مجموعه تعمیراتی اصفهان تعمیر تماس بگیرید تا نیروی سرویس کار اسپلیت خود را جهت سرویس اسپلیت خود به محل  ارسال نماید. سرویس  توسط نیروی متخصص ما با هزینه منصفانه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: 8 دلیل احتمالی سرد نکردن کولرگازی

در صورتیکه شما اسپلیت خود را و کولر گازی خود را در وقتی که نیاز به سرویس و تعمیر دارند تعمیر نکنید احتمال اینکه بعدا باعث خرابی بیشتر شود و هزینه چند برابر برای تعمیر اسپلیت در اصفهان داشته باشید زیاد می باشد. کلیه قطعاتی که ما برای تعمیر اسپلیت استفاده می نماییم سعی مینماییم از قطعات اصلی خود ان برند استفاده شده باشد تا طول عمر اسپلیت در اصفهان باز بالا تر برود

تعمیر کولر گازی اصفهان

 

تعمیر کولر گازی اصفهان

تلفظ اسپلیت درست است یا اسپلیت ؟

کلمه Split یک واژه انگلیسی می باشده معنی  دو نیم کردن  یا چند پاره کردن به قسمتهای مساوی باشد در ایران برای نام کولرهای گازی استفاده شده است و رواج پیدا کرده است.
سال ها ی گذشته کولرگازی ها به مدل پنجره ای ساخته می شد می شد که به آن window air conditioner  نامیده می شده است ، با پیشرفت که در دنیای تکنولوژی رخ داده است  و صنعت تهویه هوا ، کولر هایی با نام Split air conditioner ساخته شد و وارد بازار شد که  این کولر های جدید دارای یک پنل داخلی با نام  (Indoor unit ) و یا پنل خارجی با نام  (Outdoor Unit) بوده است و از این رو  به آن SPLIT گفته می شود.

طریقه تلفظ split در زبان انگلیسی و دیکشنری اکسفوردبه نام /splît/ است. با توجه به پرنانسیشن Pronunciation این کلمه د رانگلیسی  می توان گفت تلفظ درست ” اس پِ لی ت ” اسپلیت است و تلفظ اسپِیلت کاملا غلط می باشد. از همان تلفظ اسئلیت هم نوشته می شود که باز هم غلط می باشد برای تعمیر اسپلیت در اصفهان با ما همراه باشید.
اسپلیت ها در کشور ما به دو دسته داکت اسپلیت که در کشورهای انگلیس زبان داکت تایپ ( DUCT TYPE ) و اسپلیت های کولرگازی ( SPLIT AIR CONDITIONER ) شناخته می شوند که توقع می رود شرکت ها و خریداران به روش صحیح تایپ آن دقت کنند.

بیشتر بخوانید : نکات و اصول استفاده از کولر گازی

تعمیر کولر گازی در اصفهان

اسپلیت یا اسپِیلت

شرکت های مختلفی از جمله سامسونگ، ال جی، توشیبا و … انواع مدل های این محصول پر کاربرد را تولید و به کاربران عرضه کرده اند.

انواع اسپلیت

به طور کلی در همه کارخانه های ساخت اسپلیت یا همان کولر گازی  دو نوع اسپلیت یا اسپلیت   یا کولر گازی ( تعمیر کولر گازی در اصفهان ) تولید و به بازارهای  کل دنیا عرضه می شود . داکت اسپلیت و کولر گازی نام این دو نوع هستند که تلفظ انگلیسی آنها به صورت ( DUCT TYPE ) و ( SPLIT AIR CONDITIONER ) می باشد.

برخی از این مدل ها  کولر گازی تنها باد سرد تولید می کنند و پخش می کنند  و برخی دیگر، علاوه بر خنک کردن محیط قادر به ایجاد و پخش کردن هوای گرم نیز می باشد. اسپلیت ها و یا کولرگازی ها به دلیل کیفیت هوای مطلوب چه سرد و چه گرم  و کارایی بالاتری که دارند، به خصوص مناطق  گرم و خشک  طرفداران بسیاری دارند.

به نحوی که  که این سالها شاهد افزایش خرید تعداد اسپلیت ها توسط مردم برای منازل، مغازه ها و شرکت های صنعتی و تجاری بوده ایم برای تعمیر اسپلیت در اصفهان با ما همراه باشید.

هر دو کولر گازی را میتوانید تهیه نمایید و هر دو دارای نمایندگی در کشورمان می باشد.

کولر گازی ها در ابتدا تنها یک مدل تولید می شدند که به آن window air conditioner  گفته شده است. با پیشرفت هایی که در  صنعت و تکنولوژی رخ داد، کولرهایی با نام Split air conditioner توسط شرکتهای های تولید کننده کولر گازی به بازار عرضه شد. این کولرها دارای یک پنل داخلی (Indoor unit ) و خارجی (Outdoor Unit) بوده است و دقیقا به همین دلیل، نام اسپلیت برای آنها انتخاب شده است.

مزایای استفاده اسپلیت (کولر گازی) تا کولر آبی

در فضای با رطوبت بالا میتواند کار کند

این نوع از سیستم‌های تهویه مطبوع ماندد اسپلیت و یا کولر گازی ، می‌تواند در مناطق شرجی به خوبی کار کنند. اما خب کولرهای آبی در مناطقی با آب و هوای شرجی و مرطوب دارند، نمیتوانند کار کنند از این رو در جتوب کشور این توع سیستمهای خنک کنده مورد استفاده قرار می گیرد.

نیازی به آب ندارد

این سیستم‌ها ماندد اسپلیت (کولر گازی)، بر خلاف کولر عادی، برای فعالیت و کار کردن نیازی به آب ندارند و از مصرف بی رویه اب جلوگیری میکند

نحوهٔ سرماسازی

چگونگی تولید سرما در همه وسایل سرماساز مثل یخچال و آب سردکن و کولرگازی از یک الگو استفاده می شود و مشابه می باشد. در سیستم کولر گازی یا همان اسپلیت مثل یخچال از تبدیل گاز به مایع به وسیله ایجاد و  افزایش فشارتا بتواند تولیدسرما بکند. تنها تفاوت بین یخچال . کولرگا‌زی را میتوان  کندانسور (رادیاتور) دانست.

ایزولاسیون هوای داخلی و خارجی

در این نوع سیستم‌ها، از یک سیال ثانویه، (برای مثال گاز R-134A) برای انتقال حرارت استفاده می‌شود، حال آنکه در کولرهای آبی، مستقیماً از هوا به عنوان سیال منتقل کنندهٔ حرارت استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید : تفاوت کولر گازی (اسپلیت) دیواری و زمینی (ایستاده)

تعمیر انواع اسپلیت و انواع کولر گازی در اصفهان

تعمیرات انواع اسپلیت در اصفهان

  • تعمیر اسپلیت در اصفهان
  • تعمیر اسپلیت ال جی  
  • تعمیراسپلیت سامسونگ 
  • تعمیر اسپلیت جنرال 
  • تعمیر اسپلیت مدیا 
  • تعمیر اسپلیت ایستاده
  • تعمیر اسپلیت اجنرال
  • تعمیر اسپلیت اسنوا
  • تعمیر اسپلیت ال جی اینورتر 
  • تعمیر اسپیلیت اجنرال
  • تعمیر اسپلیت بوش 
  • تعمیر اسپلیت بکو 

تعمیر اسپلیت در اصفهان

برای تعمیر ماشین لباسشویی و ماشین ظرف شویی و تعمیر پکیج در اصفهان نیز می توانید رو لینک ها کلیک کنید تا با دیگر خدمات مجموع اصفهان تعمیر آشنایی لازم را کسب نمایید هدف ما برای تعمیر اسپلیت در اصفهان جلب رضایت شما می باشد.

تا با بهترین نحو رضایت شما را ما حاصل کنیم و بزرگترین سرمایه یک مجموعه مشتریان راضی می باشد پس اگر از خدمات تعمیر اسپلیت در اصفهان  استفاده نمودید ما تمام تلاش را برای رضایت شما که از خدمات تعمیرات اسپلیت در اصفهان استفاده کرده اید می کنیم.

تعمیر کولر گازی در اصفهان

برای اموزی بیشتر راجب تعمیر کولر گازی به مقالات ترمیستور کولر گازی یا سنسور اسپیلت در اصفهان -بخش اول  و  ترمیستور کولر گازی – بخش دوم  ، کاهش باد کولر گازی مراجعه کنید.

نمایندگی شهرستانها:

  1. تعمیر اسپلیت در شاهین شهر
  2. تعمیر اسپلیت در بهارستان
  3. تعمیر اسپلیت در سپاهان شهر

 

5/5 - (5 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت