نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

این مجموعه برای خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد که برای تعمیر اجاق گاز می توانید با شماره 09137512192 تماس حاصل فرمایید. با استفاده از خدمات و سرویس مجموعه اصفهان تعمیر، هزینه‌های تعمیر اجاق گاز خود را کاهش دهید.

نکته: اصفهان تعمیر به عنوان محموعه تعمیراتی اقدام به تعمیرات انجام میدهد همواره برای استفاده از خدمات نمایندگی کارخانه با خودشان تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

پس از خراب شدن اجاق گاز  اصلی ترین دغدغه انتخاب تعمیرکار معتبر برای انجام تعمیرات آن میباشد. اما با وجود نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان این دغدغه به طور کلی رفع خواهد شده.تمام کارشناسان این مجموعه از دانش فنی و مهارت بالایی در زمینه تعمیرات محصولات سامسونگ برخوردارند و برای اثبات این امر پس از تعمیرات دستگاه برگ گارانتی تعمیرات ارائه میدهند از این رو در صورتی که پس از تعمیر مشکلی اجاق گاز شما تکرار شود مسئولیت آن با تکنسین نمایندگی اجاق گاز سامسونگ میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره : 09137512192 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – لطفا فقط برای تعمیر تماس بگیرید در شهر اصفهان و حومهتماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در اصفهان

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان
نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

مراحل تماس تا رفع عیب اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

 

  1.  ابتدا با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.
  2.  هنگام تماس با اپراتور تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان،میتوانید از مشاوره رایگان بهرمند شوید و در صورت داشتن دانش فنی کافی، مشکل اجاق گاز خود را حل کنید.
  3. در صورتی که نتوانستید با مشاور مشکل اجاق گاز خود را برطرف کنید ظرف مدت  یک الی دو ساعت تکنسین متخصص  تعمیرکار اجاق گاز سامسونگ در اصفهان به محل شما اعزام میگردد تا تعمیر اجاق گاز سامسونگ در منزل یا محل کار شما انجام شود.
  4. توجه داشته باشید اجاق گاز سامسونگ در اصفهانتوسط کارشناسان ما در محل تعمیر می شود و نیاز به جا بجایی اجاق گاز به محل دیگری نمی باشد.
  5. پس از انجام تعمیرات و بررسی عملکرد دستگاه کارت گارانتی تعمیرات به شما ارائه میشود بنابراین نیاز به نگرانی در این زمینه نخواهید داشت.
  6. در نمایندگی سامسونگ تنها از قطعات اورجینال برای تعویض استفاده میشود تا از عمر مفید اجاق گاز کاسته نشود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

نکاتی مهم برای نگهداری از اجاق گاز سامسونگ :

  • اگر روغن و چربی و یا مواد غذایی که طبخ می شود بر روی اجاق گاز سامسونگ  ریخته شد و قصد داشتید آن را تمیز کنید میتوانید از جوش شیرین و نمک استفاده کنید به نحوی که جوش شیرین و نمک را در آب حل کنید بعد از آن وسط دستمالی لطیف ، اقدام به تمیز کردن محل مورد نظر کنید و با دستمال دیگر آن را خشک نمایید.
  • شیشه اجاق گاز سامسونگ را میتوان با دستمال مرطوب نرم یا روزنامه مرطوب پاک کرد فقط همیشه هنگام پاک کردن شیشه مراقب باشید شیشه خورد نشود چرا که بسیار حساس و ظریف است.
  • محل قرار گیری اجاق گاز امر بسیار مهمی است بنابراین باید توجه داشته باشید که اجاق گاز کنار پنجره قرار نگیرد زیرا که ممکن است بادی که از بیرون میوزد باعث خاموش شدن شعله و نشت گاز در خانه شود.
    همچنین از قرار دادن گاز کنار یخچال خودداری نمایید. وجود گاز کنار یخچال برای اجاق گاز ضرری ندارد اما گرمای تولید شده از اجاق گاز برای یخچال بسیار مضر میباشد.

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

بیشتر بخوانید:نمایندگی تعمیراتماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان
نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

7 دلیل برای انتخاب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

  1. استفاده از قطعات اورجینال.
  2. امکان هماهنگی با مشتری برای زمان تعمیرات.
  3. خدمات رسانی به تمام مناطق اصفهان و حومه.
  4. اعزام کارشناس به منزل شما در کمتر از یک ساعت.
  5. الویت در تعمیر قطعات برای کاهش هزینه های مشتری ،و بعد تعویض آن.
  6. کارشناسان ما پس از انجام تعمیرات و اطمینان از عملکرد دستگاه، کارت گارانتی 3 تا 12 ماه ارائه میدهند.
  7. تمام روند تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای انجام میشود و نیاز به جابه جایی دستگاه به محل دیگری نمیباشد.

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

مشکلات رایج اجاق گاز سامسونگ

از مشکلات رایج اجاق گاز سامسونگ که کارشناسان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان به کررات باآن ها مواجه هستند عبارت اند از:

روشن نماندن شعله اجاق گاز سامسونگ

  • در صورتی که تنها یکی از شعله های اجاق گاز شما روشن نشود این نوید وجود دارد که گاز شما نیاز به تعمیرات اساسی ندارد و ممکن است مشکل آن یک شعله کثیف بودن سرشعله باشد برای تشخیص آن باید به شعله توجه نمایید در صورتی که شعله گاز به جای آبی رنگ نارنجی بود نیاز به تمیز شدن دارد.
    برای تمیز کردن آن ابتدا بگذارید سرشعله کاملا خنک شود سپس سپس سرشعله را بردارید و با سرکه و مواد شوینده بخیسانید و پس از گذشت نیم ساعت تا یک ساعت آن را بشویید پاییه شعله را توسط یک حوله نم دارد با دقت تمیز نماییدو پس از تمیز و خشک کردن پایه و سرشعله، سرشعله را بر روی اجاق برگردانید.
    در صورتی که هنگام تمیز کردن اجاق با مشکل مواجه شدید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

نکته: از مواد شوینده اسیدی و بسیار قوی برای تمیز کردن شمعک‌ها و میله‌ها استفاده نکنید، زیرا ممکن است قطعات گاز خورده شده و از بین بروند.

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

  • ترموکوپل مولد جریان الکتریکی است و یک قطعه بسیار مهم از نظر ایمنی برای وسایل گازسوز می‌باشد. این قطعه در اجاق گاز‌های جدید مانند یک سیستم ایمنی و هشدار قوی عمل می‌کند.
    وقتی یکی از اجزای اجاق گاز کار خود را به درستی انجام نمی‌دهد، ترموکوپل جریان گاز را قطع کرده و مانع از روشن شدن شعله اجاق می‌شود.
    ولوم اجاق گاز را گرفته و برای چند ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید، اگر شعله روشن نماند، به معنای این است که ترموکوپل اجاق شما نیاز به تعمیر دارد.

  • علت روشن نماندن شعله اجاق گاز می‌تواند به خاطر جابه‌جایی الکترود‌های جرقه زن باشد در صورتی که الکترود های اجاق گاز جا به جا شده باشد و در مکان و موقیعیت مناسب خود قرار نداشته باشد اجاق روشن نمیشود. برای جا به جا کردن آن از خنک بودن اجاق گاز مطمئن شوید.

 

بیشتر بخوانید:نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در اصفهان

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان
نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

علت دود کردن شعله اجاق گاز سامسونگ

  • اگر اجاق گاز سامسونگ خود را تازه خرده اید و شعله آن دود میکند اصلا جای نگرانی نیست چرا که این دود به دلیل روغن های که هنگام ساخت اجاق استفاده شده است به وجود می آید. برای رفع این مشکل شعله گاز را روشن کنید و تا زمان پایان دود روی آن چیزی قرار ندهید.
  • دود کردن اجاق گاز های قدیمی هم میتواند به دلیل ریختن غذا و چربی روی سرشعله اجاق گاز باشد. همانطور که پیشتر ذکر شد میتوانید اجاق گاز را تمیز کنید.
  • در صورتی که ابتدا شاهد شعله زرد رنگ و سپس دود کردن گاز بودید دلیل آن کم بودن هوا در مخلوط است. برای رفع آن باید کمی صفحه مخلوط کن اجاق گاز خود را باز کنید.
  • از دیگر دلایل دود کردن شعله اجاق گاز میتوان به بالا بودن نسبت گاز به هوای موجود در اجاق اشاره کرد که برای رفع آن بایدمیزان گاز را کم کنید تا دود ناشی از زیاد بودن گاز بر طرف شود.

نمایندگی سامسونگ در اصفهان

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

علت جرقه نزدن اجاق گاز

  • در اجاق گاز های سری جدید مداری قرار داده شده تا از جرقه های ناخواسته جلوگیری کند در صورت فعال بودن این ویژگی اجازه جرقه زدن فندک اجاق گاز داده نمیشود.برای غیر فعال کردن این قفل به مدت ۳ ثانیه انگشت خود را بر روی کلید Lock نگه دارید. نشانگر قفل که در صفحه نمایش مشاهده می شود، خاموش شده و صدایی خواهید شنید. در صورتی که ویژگی قفل فعال شده اما با روش گفته شده مشکل حل نشد، حتما از دفترچه راهنما اجاق گاز استفاده کنید.
  • در صورتی که اولین بار است که پس از نصب میخواهید اجاق گاز را روشن کنید و جرقه نمیزند تمام گاز ها را باز کنید تاهوا از خطوط گاز خارج شود و گاز راهی برای خروج پیدا کند.
  • در صورتی که تمام شعله های گاز از کار افتاده اند و روشن نمیشودند اتصال اجاق گاز به جریان گاز را چک کنید. در صورت وجود مشکل با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.
  • رطوبت ناشی از تمیز کردن اجاق گاز و یا وجود نشتی می تواند نشانه های زیادی داشته باشد. به عنوان مثال مانع از روشن شدن شعله ها می شود، یا هنگامی که شعله ها روشن نیستند صدایی از آن ها خارج می شود. اجازه دهید رطوبت خشک شده و از بین برود. برای خشک کردن رطوبت از سشوار هم می توانید استفاده کنید.

برای مشاهده ارور های بیشتر به Samsung مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در اصفهان

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان
نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

کارت گارانتی اجاق گاز سامسونگ Samsung

در صورتی که اجاق گاز شما دچار اشکالات فنی شده است میتوانید با داشتن کارت گارانتی معتبر آن از همه خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان samsung بهرمند شوید. اما اگر به هر دلیلی برگه گارانتی معتبر سامسونگ شما گم شده و یا تاریخ انقضای آن به اتمام رسیده هم میتوانید از خدمات بی شمار مجموعه ما استفاده نمایید.

تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

هزینه تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان

هزینه های تعمیر اجاق گاز سامسونگ در اصفهان طبق مصوبه شرکت میباشد و نرخ تعمیرات ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی کنترل میشود. همچنین به منظور کاهش هزینه های شما تمام تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای صورت میگیرد و نیازی به حمل و نقل دستگاه به محل دیگری نمیباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه نمایید

شماره تماس نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ اصفهان

شماره تماس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان به شرح زیر می باشد برای اطلاعات بیشتر با شماره :09395484060 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – تماس بگیرید.

5/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت