تعمیر اجاق گاز صفحه ای در اصفهان

اصفهان تعمیر » تعمیر اجاق گاز صفحه ای در اصفهان
تعمیر اجاق گاز صفحه ای اصفهان

این مجموعه برای خدمات  تعمیر اجاق گاز صفحه ای در اصفهان با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد که برای تعمیر اجاق گاز می توانید با شماره 0913751219 تماس حاصل فرمایید. با استفاده از خدمات و سرویس مجموعه اصفهان تعمیر، هزینه‌های تعمیر اجاق گاز خود را کاهش دهید و دارای گارنتی تعمیر شوید.

اجاق گاز

اجاق گاز از حیاطی ترین وسایل آشپزخانه به شمار میرود زیرا که حداقل بیشتر از دو بار در طول روز از آن استفاده میشود. از این رو خراب شدن آن میتواند معضلی بزرگ برای یک خانواده باشد. از مدل های اجاق گاز صفحه ایی یا همان توکار می‌باشد.

پس از خراب شدن دستگاه اصلی ترین دغدغه انتخاب تعمیرکار معتبر برای انجام تعمیرات آن میباشد. اما با وجود نمایندگی تعمیرات اجاق گاز صفحه ای در اصفهان این دغدغه به طور کلی رفع خواهد شده.

چرا ما؟

چرا که تمام کارشناسان این مجموعه از دانش فنی و مهارت بالایی در زمینه تعمیرات اجاق گاز توکار برخوردارند و برای اثبات این امر پس از تعمیرات دستگاه برگ گارانتی تعمیرات ارائه میدهند از این رو در صورتی که پس از تعمیر مشکلی اجاق گاز شما تکرار شود دارای گارانتی می‌باشد.

  1. اعزام کارشناس مجرب به محل شما در کمتر از یک ساعت.
  2. ارائه ضمانت تعمیر پس از تکمیل تعمیرات و بررسی عملکرد دستگاه.
  3. خدمات رسانی به تمام مناطق شهر اصفهان ، سپاهان شهر ، بهارستان ، شاهین شهر.
  4. تمام تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای انجام میشود.
  5. نیاز به جابه جایی برای تعمیرات وجود ندارد بنابراین هزینه حمل و نقل وجود ندارد.
  6. در این مجموعه تنها از قطعات اورجینال و درجه یک استفاده میشود.
تعمیر اجاق گاز توکار
تعمیر اجاق گاز توکار

خرابی متداول اجاق گاز

در این قسمت یکسری از مشکلات که نیاز تعمیر اجاق گاز صفحه ای در اصفهان می‌باشد را در این قسمت برای شما اورده ایم:

چرا فندک الکتریکی گاز صفحه ای به درستی کار نمی کند؟

برای حل این مشکل باید فضای بین شعله و فندک را مورد بررسی قرار داد که امکان دارد بر روی آن ها جرم وجود دارد در نتیجه باید آنها را تمیز کرد. باید توجه داشته باشید برای جلوگیری از بروز این مشکل تمامی اجزای سرشعله نیز باید به درستی در جای خود قرار بگیرند.

دلیل یکنواخت نبودن سوختن شعله ها در اجاق گاز صفحه ای چیست؟

ممکن است به دلیل قرار نگرفتن صحیح اجزای سر شعله باشد که لازم است آن را به طور صحیح در جای خود بگذارید. در صورتی که جریان گاز وجود نداشته باشد یا جریان غیرطبیعی داشته باشد؟ باید به سراغ شیرمیانی رفته و از لحاظ جریان داشتن گاز آن را بررسی کنید همچنین این احتمال وجود دارد کپسول LPG خالی باشد.که در این صورت باید اقدام به بازکردن شیرمیانی وتعویض کردن کپسول نمایید.

محیطی که اجاق گاز قرار دارد بوی گاز به مشام می رسد؟

این مسئله خیلی مهم است در صورت بروز این مشکل شیلنگ گاز را بازرسی کنید ببینید آیا به درستی نصب شده است.در ضمن باید دید در محل نصب کپسول نشتی وجود دارد یا خیر.بنابراین باید در صورت لزوم شیلنگ گاز را تعویض نمایید و محل نصب کپسول را بازرسی فرمایید.

چرا ترموکل اجاق گاز صفحه ای به درستی کار نمی کند؟

ممکن است که مقداری دوده در بخش انتهایی ترموکل قرار گرفته شده باشد.که لازم است که برای حل این مشکل دوده ها و همچنین سر شعله هارا نیز پاک کنید. توجه : چنانچه با گاز صفحه ای خود مشکل دارید برای رفع عیب و خدمات از نمایندگی تعمیر اجاق گاز در اصفهان تعمیر بهره مند شوید .

چرا اجاق گاز کن جرقه نمی‌زند

در صورت جرقه نزدن دستگاه، از راهنمایی های زیر برای تعمیرات فرگاز کن در محل استفاده کنید:

ممکن است سوراخ جرقه اجاق گاز کن مسدود شده باشد این مورد را بررسی نمایید اگر اینگونه نبود باید موارد زیر توسط تعمیرگاه مجاز اجاق گاز کن بررسی شود:

  • ترانس جرقه
  • کلید یا ولوم جرقه
  • سیمها قطع است
  • چینی جرقه شکسته

قیمت تعمیرات اجاق گاز 

سرویس کاران و کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر وقتی در محل مشتری بابت تعمیرات حضور پیدا میکنند سعی نموده هزینه منصفانه برای تعمیر دریافت کنند.

نکته: ممکن است قیمت سرویس در مدل اجاق و نوع خدمات و قطعات مصرفی کمی تغییر کند که هنگام تماس تکنسین می توانید از قیمت دقیق مطمئن شوید.

امور مالی
خدمات تعمیرات اجاق گازهزینه اجرت تعمیر اجاق گاز
تعویض ترانس اجاق800,000 الی 1,900,000 ریال IRR
تعویض سرشعله400,000 الی 1,100,000 ریال IRR
تعویض بوبین450,000 الی 700,000 ریال IRR
تعویض ترموکوپل450,000 الی 750,000 ریال IRR
تعویض چدن اجاق گاز1,300,000 الی 2,250,000 ریال IRR
تعویض تایمر2,950,000 الی 4,450,000 ریال IRR
تعویض ولوم300,000 الی 1,500,000 ریال IRR
تعویض ترموستات اجاق گاز1,850,000 الی 2,950,000 ریال IRR
تعویض کلید فندک300,000 الی 550,000 ریال IRR
تعویض شیشه950,000 ریال الی 3,950,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی 1,000,000 ریال IRR
لیست قیمت تعمیر اجاق گاز

اصفهان تعمیر با هدف خشنودی مشتری از الگوریتم مشتری مداری که استفاده میکند تا بهترین مبلغ که رضایت شما در ان باشد را دریافت میکند.

تعمیر اجاق گاز صفحه ای در اصفهان

اصلی ترین خدمات این مجموعه تعمیر اجاق گاز صفحه ای در اصفهان تعمیر لوازم خانگی برند صفحه ای میباشد که شامل تعمیر و یا تعویض قطعات داخلی و بیرونی دستگاه عیب یابی و رفع آن میباشد.

شایان ذکر است که کارشناسان نمایندگی تعمیر اجاق گاز صفحه ای در اصفهان برای کاهش هزینه های مشتری ابتدا اقدام به تعمیر قطعات می نمایند در صورتی که با تعمیر مشکل حل نشود قطع را تعویض میکنند.

سرویس های دوره ای از دیگر خدمات این مجموع میباشد. پیشنهاد میشود سرویس اجاق گاز صفحه ای حداقل سالی یک مرتبه انجام شود تا از مشکلات احتمال پیشگیری شود و هزینه های شما نیز کاهش یابد. همچنین سرویس به موقع باعت بهبود عملکرد دستگاه میشود.

در صورتی که به تازگی از محصولات صفحه ای خریداری کرده اید و یا منزل خود را جا به جا نموده اید و نیاز به نصب و راه اندازی مجدد دستگاه خود دارید میتوانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز صفحه ای در اصفهان تماس بگیرید تا تکنسین های ما در کمتر از یک ساعت در محل شما اعزام شودند.

نمایندگی‌ها:

 نمایندگی تعمیرات اجاق گاز  صفحه ای در شاهین شهر، بهارستان، سپاهان شهر، فولادشهر، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر می‌باشد. برای برندهای آلتون، کن، اخوان، استیل البرز، داتیس، بیمکث و…

5/5 - (2 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت