نمایندگی تعمیر اجاق گاز تاکنو اصفهان

اصفهان تعمیر » نمایندگی تعمیر اجاق گاز تاکنو اصفهان
نمایندگی تعمیر اجاق گاز تاکنو اصفهان

این مجموعه برای خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز اسنوا در کلیه نقاط شهر اصفهان با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد که می‌توانید با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا درخواست ثبت آنلاین نمایید.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز تاکنو اصفهان

مجموعه اصفهان تعمیر با بیش از دو دهه تجربه و تخصص  و دارای تکنسینهای کار آزموده ، متعهد  که دوره های پیشرفته تعمیر اجاق گاز تاکنو را در اصفهان دیده اند در زمینه حل خرابی خدمت رسان همشهریان عزیز در اصفهان در مبحث سرویس اصفهان می باشد . مفتخر هستیم با تعمیرات و هزینه مناسب تعمیرات رضایت شما را حاصل نماییم.

نکته: اصفهان تعمیر به عنوان محموعه تعمیراتی اقدام به تعمیرات انجام میدهد همواره برای استفاده از خدمات نمایندگی کارخانه با خودشان تماس حاصل فرمایید.

سرویس

انواع تعمیرات تخصصی را از مجموعه بزرگ ما بخواهید زیر را موظف هستیم بهترین خدمات و بهترین تعمیرات و سرویس اجاق گاز تاکنو در اصفهان را در اختیار شما قرار دهیم تا موجبات رضایت شما از این خدمات فراهم گردد.

مراحل از تماس تا رفع عیب اجاق گاز تاکنو

  1.  ابتدا با تعمیرگاه و نمایندگی مجاز اجاق گاز تاکنو در اصفهان با شماره 09137512192 تماس بگیرید .
  2.  در صورت تماس با اپراتور تعمیر اجاق گاز تاکنو اصفهان ، مشاوره رایگان انجام می شود تا بتوان در همان پشت تلفن عیب و نقص اجاق گاز بر طرف گردد.
  3. اگر توسط تلفن و صحبت با کارشناس اجاق گاز تاکنو عیب و خرابی اجاق گاز تاکنو در اصفهان بر طرف نگردید ظرف مدت  یک الی دو ساعت تکنسین متخصص  تعمیرکار اجاق گاز تاکنو ه محل شما اعزام میگردد  تا تعمیر اجاق گاز تاکنو در اصفهان را انجام دهد.
  4. توجه فرمایید اجاق گاز تاکنو در اصفهان همان در محل تعمیر می گردد و نیاز به جا بجایی اجاق گاز تاکنو در اصفهان نمی باشد.
  5. گارانتی تعمیرات محصولات تاکنو بعد از تعمیر وسیله خانگی که ما اقدام به تعمیر نموده اید شامل گارانتی تعمیرات می شود و شما نیاز به نگرانی در این زمینه نخواهید داشت.
  6. استفاده از قطعات اصلی تاکنو برای اینکه عمر گاز تاکنو شما بالا رود و دیر تر نیاز به تعمیر اجاق گاز تاکنو در اصفهان داشته باشد.

نکاتی مهم از نگهداری اجاق گاز :

  • اگر روغن و چربی و یا مواد غذایی که طبخ می شود بر روی اجاق گاز تاکنو   ریخته شد و قصد داشتید آن را تمیز کنید میتوانید از جوش شیرین و نمک استفاده کنید به نحوی که جوش شیرین و نمک را در آب حل کنید بعد از ان اوسط دستمالی که زبر نباشد اقدام به تمیز کردن محل مورد نظر کنید و با دستمال دیگر آن را خشک نمایید.
  • شیشه اجاق گاز تاکنو را میتوان با دستمال مرطوب نرم یا روزنامه مرطوب پاک کرد فقط همیشه هنگام پاک کردن شیشه مراقب باشید شیشه خورد نشود.
  • همیشه اجاق گازی تهیه نمایید که دارای تاکنو باشد زیرا امنیت بالا تری دارد و باعث میشود به دلیلی  مایعات سر رفت باعث می شود گاز نشر پیدا نکند.
علت خرابی متداول اجاق گاز با راه حل
علت خرابی متداول اجاق گاز با راه حل

ایرادات متدوال اجاق گاز تاکنو

عیب یابی اجاق گاز تاکنو را در این قسمت برای شما بررسی کردیم:

شعله‌ور شدن گاز

افزایش فشار اکسیژن یا گاز باعث بلند شدن بیش از حد شعله می‌شود. در چنین شرایطی تعمیرکار میزان هوا و گاز را بهینه کرده و به تعمیر اجاق گاز تاکنو می‌پردازد.

نرسیدن دمای فر به حد نرمال

چنانچه دمای فر در فرگاز به حد نرمال نرسد، تعمیرکار باید المنت گاز و سنسور دما را بررسی کند. در این شرایط درخواستتان را در تعمیر آنلاین ثبت کنید.

روشن نشدن شعله

روشن نشدن شعله در بسیاری از مواقع به‌دلیل کثیفی و جرم‌گرفتگی گاز است. ابتدا گاز را به‌خوبی تمیز کنید و لایه‌های چربی را از بزدایید تا مانند روز اول تمیز شود. درصورت ادامه‌دار شدن مشکل حتما درخواستتان را تعمیر آنلاین ثبت کنید.

دود کردن فر گاز

زمانی که میزان گاز بیشتر از هوا باشد، اجاق شروع به دود کردن می‌کند. برای رفع این مشکل تعمیرکار باید نازل‌های گاز را عوض کرده تا مقدار گاز کمتر شود.

برق‌گرفتگی بدنه

کلیه گازهایی که فندک دارند، ممکن است با برق‌گرفتگی بدنه مواجه شوند. تعمیرکار با تعمیر سیم ارت این مشکل را برطرف می‌کنند.

جرقه نزدن فندک اجاق گاز

قرارگیری اشتباه چدنی‌ها و سرشعله‌ها باعث جرقه نزدن گاز می‌شود. درغیراین‌صورت احتمالا مشکل از جرقه‌زن، سیم فندک یا ترانس خواهد بود که تعمیرکار باید آن را تعمیر کند.

هزینه و قیمت تعمیرات اجاق گاز

سرویس کاران و کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر وقتی در محل مشتری بابت تعمیرات حضور پیدا میکنند سعی نموده هزینه منصفانه برای تعمیر دریافت کنند.

نکته: ممکن است قیمت بسته به مدل و نوع خدمات کمی تغییر کند که هنگام تماس تکنسین می توانید مطمئن شوید.

خدمات تعمیرات اجاق گازهزینه اجرت تعمیر اجاق گاز
تعویض ترانس اجاق800,000 الی 1,900,000 ریال IRR
تعویض سرشعله400,000 الی 1,100,000 ریال IRR
تعویض بوبین450,000 الی 700,000 ریال IRR
تعویض ترموکوپل450,000 الی 750,000 ریال IRR
تعویض چدن اجاق گاز1,300,000 الی 2,250,000 ریال IRR
تعویض تایمر2,950,000 الی 4,450,000 ریال IRR
تعویض ولوم300,000 الی 1,500,000 ریال IRR
تعویض ترموستات اجاق گاز1,850,000 الی 2,950,000 ریال IRR
تعویض کلید فندک300,000 الی 550,000 ریال IRR
تعویض شیشه950,000 ریال الی 3,950,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی 1,000,000 ریال IRR
لیست قیمت تعمیر اجاق گاز
نمایندگی تعمیر اجاق گاز تاکنو اصفهان
نمایندگی تعمیر اجاق گاز تاکنو اصفهان

چرا باید تعمیرات اجاق گاز و فرگاز تاکنو خود را به اصفهان تعمیر بسپارید؟

  1. تعمیر کاران دوره دیده اجاق گاز تاکنو
  2. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال تاکنو
  3. جز برترین مجموعه تعمیراتی لوازم خانگی
  4. گارانتی تعمیرات اجاق تاکنو  
  5. قیمت مناسب برای تعمیر اجاق تاکنو  
  6. تجربه و تخصص بالا برای تعمیر اجاق گاز تاکنو اصفهان
  7. بر اورد هرینه قبل تعمیر اجاق تاکنو اصفهان

تعمیرگاه تخصصی

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر اجاق گاز و فرگاز تاکنو در اصفهان زیر نظر مجموعه تعمیراتی اصفهان تعمیر که دارای قابل اعتماد ترین سرویس کاران اجاق تاکنو و فرگاز تاکنو در اصفهان را دارا می باشد. مجموعه اصفهان تعمیر برای تعمیرات اجاق گاز تاکنو در اصفهان دهها سرویس کار اجاق تاکنو در اصفهان دارا می باشد. مهم نیست که برند و مدل اجاق تاکنو شما در اصفهان چی باشد تعمیر کاران تاکنو در اصفهان تعمیر به همه مدل های اجاق گاز تاکنو  آشنایی دارند.

مشکلات متداول اجاق گاز و فرگاز تاکنو در اصفهان که نیاز به تعمیر دارند :

  1. روشن نشدن شعله فر اجاق گاز 
  2. پخش کردن دود هنگام کار کردن شعله اجاق گاز تاکنو
  3. خاموش بودن فر تو کار 
  4. جرقه نزدن فندک اجاق تاکنو  

تعمیر اجاق گاز اسنوا

شماره تماس نمایندگی تعمیر اجاق گاز تاکنو در اصفهان

اگر نیاز به تعمیرات دارید و دنبال شماره تماس نمایندگی اجاق گاز تاکنو در اصفهان هستید با شماره 09137512192 می توانید تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گاز تاکنو در اصفهان

البته ممکن می باشد به دلایل دیگر  تیاز به تعمیر اجاق گاز تاکنو اصفهان باشد که شما میتوانید با مطرح کردن آن با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره رایگان بگیرید تا کارشناسان ما از طریف تماس اقدام به اشنا کردن شما به خرابی و یا تعمیر اجاق تاکنو در اصفهان نمایند و اگر نیاز شد تعمیر کار اجاق تاکنو در اصفهان را برای شما به محل ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که شرکت تاکنو  ، سازنده این محصول  در تولید و عرضه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه است که با توجه به عرضه تولیداتی با کیفیت و قیمت مناسب از محبوبیت خوبی بین مصرف‌کنندگان داخلی بهره می‌برد و نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تاکنو در اصفهان وظیفه تعمیرات اجاق تاکنو در اصفهان را دارا می باشد.

3.4/5 - (13 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت