آژانس تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان تعمیر

تعمیر برد الکترونیک یخچال فریزر اسنوا در اصفهان

برد الکترونیک یخچال فریزر اسنوا اصفهان

اگر برد یخچال فریزر اسنوا در اصفهان نیاز دارید می توانید با همکاران ما در پشتیبانی تعمیر یخچال اسنوا در اصفهان با شماره تلفن 09395484060 تماس حاصل فرمایید.

برد کنترل الکترونیک یخچال فریزر اسنوا چیست؟

برد الکترونیک کنترل، مغز تمامی یخچال ‌ها و دیگر لوازم الکترونیکی است. اما این قطعه ی بسیار مهم و حساس بسته به دلایل مختلفی دچار خرابی می شود که باید به محض مشاهده نشانه ‌های خرابی، جهت تعمیرات آن دست به کار شد.

اگر برد کنترل خراب شود چه اتفاقی می‌افتد؟

 از جمله علائم خرابی این قطعه عبارت است از:

علت خراب شدن برد یخچال اسنوا چیست؟

برد یک قطعه الکترونیکی می‌باشد و بسیار حساس می‌باشد. عوامل مختلفی ممکن است باعث خرابی شوند عبارتند از:

  1. ایجاد مشکل در اتصالات فن، کمپرسور، موتور
  2. نوسانات برق
  3. آبخوردگی
  4. عمر بالا

هزینه تعمیر برد الکترونیک اسنوا چقدر است؟

 به طور کلی هزینه و قیمت تعمیر قطعات الکترونیک یخچال بالا می‌باشد اما هر چه میزان خرابی برد الکترونیکی یخچال بیشتر باشد؛ به تبع به عملیات زیادی برای رفع مشکل نیاز خواهد بود. در صورت وخیم بودن مشکل برد، امکان تعویض آن وجود دارد.

برد يخچال و فریزر اسنوا 810

همانگونه که گفته شد ه گاهی اوقات وجود اتصالی در برخی قسمت‌های یخچال شما می‌تواند باعث سوختن برد شود که برد یخچال فریزر اسنوا 810 نیز از این قانون مستثنی نیست. پس در این حالت قبل از اینکه بخواهید نسبت به تعویض یا تعمیر برد یخچال خود در اصفهان اقدام کنید لازم است با یک متخصص مشورت کنید و نسبت به رفع خرابی یخچال خود اقدام کنید.

تعمیرکار برد الکترونیک یخچال اسنوا در اصفهان

حال برای درخواست خدمات تعمیر برد کنترل یخچال اسنوا در محل و با قیمتی مناسب همین حالا با شماره تلفن 09395484060 تماس بگیرید و درخواست تکنسین را رزرو نمایید. . تا طبق زمان اعلام شده توسط شما تعمیرکار با تجربه و دانش فنی بالا از سوی اصفهان تعمیر اعزام شود.

فروش برد الکترونیک یخچال اسنوا در اصفهان

اگر برد الکترونیک هر مدلی از یخچال فریزر اسنوا مانند ساید بای ساید، 810، دوقلو، تک درب شما قابل تعمیر نباشد در این صورت باید اقدام به خرید این قطعه نمایید. اگر ساکن اصفهان هستید امکان استعلام قیمت به صورت تلفنی و مراجعه حضوری به آدرس اصفهان، خیابان بزرگمهر وجود دارد و در صورت خارج از هر اصفهان در هر جا از کشورمان ایران هستید با شماره تلفن دفتر ما ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول

برد الکترونیک یخچال چیست؟

برد الکترونیک کنترل، مغز تمامی یخچال ‌ها و دیگر لوازم الکترونیکی است. اما این قطعه ی بسیار مهم و حساس بسته به دلایل مختلفی دچار خرابی می شود که باید به محض مشاهده نشانه ‌های خرابی، جهت تعمیرات آن دست به کار شد.

اگر برد کنترل خراب شود چه اتفاقی می‌افتد؟

از جمله علائم خرابی یخچال کار نکردن یخچال می‌باشد که در نتیجه باعث خنک نکردن و گرم شدن فضای داخلی یخچال می‌شود.

نحوه خرید برد کنترل الکترونیک یخچال اسنوا به صورتی می‌باشد؟

اگر نیاز به برد هر مدلی از یخچال فریزر اسنوا مانند ساید بای ساید، 810، دوقلو، تک درب دارید برای خرید برد الکترونیک به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

جمع بندی

برد یخچال اسنوا از مهمترین قطعات در ساختار یخچال فریزر است که کمک می‌کند که کار کردن یخچال تحت کنترل باشند. در واقع این برد الکترونیکی یخچال اسنوا شما است که به عملکرد بهینه آن کمک می‌کند و باعث می‌شود تمام اجزا از جمله کمپرسور و فن‌ها بتوانند وظایف خود را به صورت کامل و دقیق انجام دهند. خرابی این قطعه باعث خلل در روند کار کردن و سرد کردن می‌شود که سریعا باید اقدام به تعمیر شود. در صورت اینکه برد امکان تعمیر نداشته باشد با تعویض شود و شما یک نمونه نو را خرید نمایید.

4.3/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت