ارور یا خطای dL در لباسشویی ال جی LG

ارور یا خطای dL در لباسشویی ال جی LG

ارور dL  ماشین لباسشویی ال جی LG را در این مقاله برای شما بررسی میکنیم. این ارور یا خطا گاها ممکن است بر روی دستگاه شما پدیدار شود از این رو به بررسی این ارور dL  یا خطای dL  لباسشویی ال جی LG می پردازیم.

ارور یا خطای dL در لباسشویی ال جی LG

اگر کد خطای DL در ماشین لباسشویی ال‌ جی وجود داشته باشد، معمولاً شستشو را شروع نخواهد کرد: فرآیند از پر کردن دیگ فراتر نمی‌رود.

این ارور dL در لباسشویی ال جی مخفف Door Lock می باشد

ارور یا خطای dL در لباسشویی ال جی LG
ارور یا خطای dL در لباسشویی ال جی LG

خطای dL در لباسشویی ال جی به چه معناست؟

دلیل این ارورُ مشکلات بسته شدن درب آن است. درب ماشین لباسشویی

قفل نمی شود، بنابراین سیستم برنامه انتخاب شده را شروع نمی کند. این ممکن است به دلیل یکی از عوامل زیر باشد:

  • گیره در گیر کرده؛
  • قفل درب خراب است؛
  • برد کنترل الکترونیک آسیب دیده؛
  • درب به خوبی بسته نشده

شما چه باید کنید؟

برای ناپدید شدن خطای DL، باید چند مرحله ساده را انجام دهید. در برخی موارد، بهتر در تماس یک متخصص کمک بگیرین.

  • درب ماشین لباسشویی ال جی را چک کنید. لباس یا سایر مواد خارجی احتمالاً بین درب و دستگاه گیر کرده است.
  • یک راه اندازی مجدد سخت افزاری انجام دهید. ماشین لباسشویی را به مدت 10 دقیقه خاموش کنید، سپس دوباره روشن کنید و برنامه مورد نظر را انتخاب کنید.
  • مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده است. . سپس روی Start / Pause کلیک کنید. اگر درب در جای خود محکم شود، خطای DL ناپدید می شود و درام شروع به چرخش می کند.
  • قطعات قفل را بررسی کنید. ممکن است گیره گیر کرده باشد. برای این کار باید چفت را از تمیز کرده و در صورت گیرکردن آن را آزاد کنید.

چه زمانی نیاز به تعمیرکارلباسشویی ال جی است؟

اگر درب کامل بسته است و صفحه نمایش کد خطای DL را نشان می دهد، با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید. در صورتی که مشکل مربوط به خرابی برد کنترل، شکستگی سیم یا نقص قفل باشد، لازم است با یک متخصص تماس بگیرید. با این حال، گاهی اوقات می توانید خودتان این کار را انجام دهید.

مواردی که در بالا ذکر شد را انجام دهید در صورت رفع نشدن به تعمیرکار لباسشویی ال جی تماس بگیرین.

تعویض قفل درب لباسشویی ال جی
تعویض قفل درب لباسشویی ال جی

خرابی میکروسوپیچ

قطعه قفل درب یا میکروسوپیچ را بررسی کنید. شاید دلیل کد خطای DL در لباسشویی ال جی قفل درب باشد در این صورت تنها راه چاره تعویض قفل درب است زیرا این عنصر قابل تعمیر نیست.

میکروسوئیچ قطعه ای است که بر روی درب لباسشویی تعبیه شده است. به محض استارت لباسشویی برای شستشو، اولین قطعه‌ای که در مدار می‌آید؛ میکروسوییچ میباشد و اگر کوچکترین مشکلی داشته باشد دستگاه شروع به کار نمیکند.

برد الکترونیک
برد الکترونیک

برد الکترونیک

برد به دو دلیل از کار می افتد: به دلیل رطوبت یا به دلیل افزایش برق. بنابراین، هرگونه تلاش برای راه اندازی مجدد لباسشویی منجر به ظاهر شدن کد ارور DL روی صفحه لباسشویی ال جی می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

لازم به ذکر است اگر تخصص فنی ندارید دست به دستگاه نزنید و حتما به تعمیرکار حرفه ای لباسشویی ال جی LG دستگاه را بسپارید تا مشکل شما بیشتر نشود.

نتیجه‌گیری در مورد ارور ماشین لباسشویی ال جی LG

اگر در لباسشویی ال جی LG شما کد که متشکل از حروف انگلیسی می باشد نمایش داده می شود به معنی مشکلی در دستگاه شما می باشد که حتما باید رفع شود.

همانگونه که در بالانیز ذکر شد خطا ویا ارور نشان دهنده وجود ایرادی در ماشین لباسشویی ال جی LG شما می باشد. شما باید ارورُ کد یا خطا را رفع نمایید تا بتوانید به بهترین نحو از دستگاه خود استفاده کنید.

لیست ارور و خطای لباسشویی ال جی LG

نکته: هر گونه تشخیص اشتباه در خطای DL لباسشویی ال جی LG علاوه بر اینکه مشکل دستگاه شما حل نخواهد شد بلکه باعث ضربه زدن به قسمتهای دیگر نیز ممکن خواهد شد. در صورت رفع نشدن دستگاه حتما با تعمیرکار لباسشویی ال جیُ مشورت بگیرین.

ارور یا خطا در لباسشویی ال جی LG چیست؟

برد الکترونیکی در ماشین لباسشویی ال جی LG حکم مغز و هوش لباسشویی را دارا می باشد. وجود سنسور های زیاد می تواند مشکل دستگاه شما را تشخیص دهد

ارور OE ماشین لباسشویی ال جی LG به چه دلیلی است؟

ارور OE لباسشویی ال جی LG را به اینجا برای شما توضیح دادیم که دلیل این خطا چیست و راه حل بر طرف کرد آن به چه نحوی می باشد.

4.5/5 - (8 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت