گاز آلتون خوبه

گاز آلتون خوبه

گاز آلتون خوبه ؟ یا گاز آلتون ساخت کجاست ؟ دو سوالی هست که خانواده هایی که میخواهند جهیزیه بخرند یا اجاق گاز خود را نو کنند ، همیشه قبل از خرید و طی تماس از ما میپرسند .

در این مقاله سعی نمودیم دو سوال اجاق گاز آلتون خوبه ؟ و گاز آلتون یساخت چه کشوری می باشد را توضیح دهیم.

بیشتر بخوانید: مشاهده قیمت محصولات آلتون

مقاله زیر را نیز راجع به آلتون بخوانید

گاز آلتون ساخت کجاست ؟

اول سوال گاز آلتون ساخت کجاست ؟ شرکت تولیدی صنعتی البا گاز در سال  با برند تجاری آلتون و دامنه فعالیّت تولید  را رشد دهد.

  • اجاق گازهای مبله (فردار / بدون فر)
  • اجاق گازهای صفحه ای توکار
  • فرهای توکار (تمام برق / گاز و برق)
  • انواع هودهای خانگی

پا به عرصه تولید ملّی گذاشت

آدرس کارخانه اجاق گاز آلتون

کارخانه البا گاز در زمینی به مساحت هجده هزار متر مربع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند، در کیلومتر  جاده تهران فیروزکوه واقع شده است.

پس آلتون ساخت کشورمان ایران میباشد و آدرس کارخانه آلتون شهر دماوند کیلومتر ۶۰ شهر آمل است. کلیه قطعات اجاق گاز آلتون در ایران ساخته می شود.  برای لیست نمایندگی آلتون در سطح کشور کلیک کنید.

گاز آلتون ساخت کجاست

و برای سوال گاز آلتون خوبه باید بگوییم دربین تولیدات اجاق گاز در داخل کشور اجاق گاز آلتون ، جز بهترین تولید کنندگان اجاق گاز میباشد تقریبا جزء ۳ کارخانه برتر است.

از نظر ظاهری هم ، طراحان صنعتی شاغل در این کارخانه از ذوق و سلیقه بالایی برخوردار بوده و طرح های شیکی نسبت به بقیه کارخانجات را برای اجاق گاز طراحی می کنند که با مدل های روز خارجی از نظر ظاهر و کیفیت رقابت میکند.

گاز صفحه ای آلتون خوبه؟

یکی دیگر از سوالاتی که خانم هایی که قصد خرید اجاق گاز دارند این است که گاز صفحه ای آلتون خوبه؟ با طمینان میگویم در میان برندهای تولیدی درون کشور گاز صفحه ای آلتون یکی از بهترین تولید کنندگان گاز صفحه ای تولیدی کشور می باشد. اگر دو دل هستین شک نکنید که اجاق گاز آلتون بهترین انخاب شماست پشیمان نخواهید شد .

اگر سوال شما این است که گاز صفحه ای آلتون خوبه؟ بله یکی از بهترین و میتوان گفت بهترین تولیدکنندگان اجاق گاز صفحه ایی می باشد. در این مقاله اجاق گاز مبله توضیح داده شده است برای کیفین کیفیت اجاق گاز صفحه ای توکار آلتون اینجا کلیک کنید.

ویژگی های اجاق گاز آلتون

در زیر چند نمونه از ویژگی اجاق گاز آلتون را برای شما بررسی کرده ایم

 پوشش محفظه فر دارای لعاب آسان و تمیز شونده
پوشش محفظه فر دارای لعاب آسان و تمیز شونده

 پوشش محفظه فر دارای لعاب آسان و تمیز شونده

سطح داخلی فر های محصولات آلتون از فناوری نانو بهره می‌برد این سطح صیقلی و صافی ایجاد می‌کند و مانع از چسبیدن مواد غذایی و چربی ها به لایه داخلی فر می شود و با یک بار دستمال کشیدن به راحتی تمیز می شود

پنل کنترل لمسی
پنل کنترل لمسی

تکنولوژی مدتهاست که در کیفیت محصولات صنعتی هم نفوذ کرده است یکی از ویژگی ها وجود پنل کنترل لمسی در اجاق گاز می باشد این پنل علاوه بر زیبایی باعث سهولت در استفاده از محصولات هم میشود. صفحه ای که با داشتن رنگ بندی مناسب اعداد دمای فر ساعت و… را نشان می‌دهد و جایگزین دکمه های قدیمی شده است

فن آلتون
فن گردش هوا در محفظه فر

در مورد فن در محفظه فر استفاده از فن کافه شن باعث می‌شود دمای داخل فر یکنواخت شده و تمامی سطح غذا به طور یکنواخت و با ظاهری جذاب آماده سرو شود.

اجاق گاز صفحه ای آلتون

بیشتر بخوانید: نمایندگی فروش محصولات آلتون در اصفهان

مصرف انرژی

تمام محصولات التون دارای دارای گرید مصرف انرژی می باشد

 

شیشه دو جداره
شیشه دوجداره

تمیز کردن چربی ها بخاری ها که بر اثر استفاده از فر روی شیشه فر ایجاد می شود و تمیز کردن آن دشوار می باشد و به همین منظور در محصولات آلتون از دو لایه شیشه استفاده شده که مصرف کننده به راحتی با فشردن چند خار کوچک می‌تواند شیشه را از فرد جدا کند و شستشو نمایید و بعد به راحتی آن را نصب کنم

شیشه 3 جداره

شیشه سه جداره

تمیز کردن چربی ها و بخاری که در اثر استفاده از فر روی صفحه ایجاد می‌شود کار دشواری است به همین منظور در محصولات مدل D5i از سه شیشه استفاده شده است به راحتی با فشردن چندین خار کوچک می توان شیشه را از فر جدا کرد و شستشو نمود و دوباره آن را نصب کرد.

فندک-خودکار

فندک خودکار پشت شیر

فندک های خودکار پشت شیر  در اجاق گازهای فردار  التون جهت جلوگیری از وجود دکمه های اضافی بر روی شیرها فندک خودکار میکروسوئیچ تعبیه شده که باعث می شود با فشردن ولوم شیر ترانس شروع به جرقه زدن نماید و اجاق گاز روشن شود.

شعله-زمان-دار

شعله زمان دار

در اجاق گاز های آلتون برای یکی از شعله ها قابلیت زمان بندی وجود دارد شما می توانید غذای مورد نظر را بر روی شعله زمان دار قرار دهید و زبان مورد نظر را مشخص کنید و با خیال راحت به کارهای خودتان برسید

پایه

پایه استیل قابل تنظیم

پایه های اصلی اجاق گاز آلتون امکان تنظیم ارتفاع را نسبت به کف آشپزخانه را به ما می‌دهد

شبکه رویه چدنی

شبکه رویه چدنی

همیشه تمیز کردن صفحه رویه استیل اجاق گاز کار سختی است ولی در محصولات التون با استفاده از فرم لولایی که روی محصولات طراحی شده است دیگر نیاز به جابجایی چدن نمی باشد و به راحتی قابل تمیز شدن میباشد

جوجه-گردان

جوجه گردان

مرغ کامل بریان که با جوجه گردان داخل فر پخته می‌شود یکی از غذاهایی است که طرفداران زیادی دارد در محصولات آلتون دو عدد جوجه گردان نصب شده است که قابلیت پخت به طور همزمان را دارد.

ریل
ریل تلسکوپی

این ویژگی باعث شده تا مشتری در حین کار با فر کمترین میزان تماس دست با فر را داشته باشد. مسئله ای که برای بسیاری از خانم ها مهم است به همین منظور در طراحی محصول آن را لحاظ کرده‌ایم

بسته بندی در محصولات محصولات آلتون

در بسته‌بندی محصولات آلتون تمامی استانداردهای جهانی بسته‌بندی لحاظ شده است تمامی قطعات داخلی سرشعله شدن جوجه گردان با بسته بندی های مجزا از داخل محصول جایگذاری شده است

بسته بندی آلتون

سایز محصولات آلتون

سایز محصولات طراحی محصولات ا لتون بر اساس استانداردهای جهانی صورت گرفته و اندازه‌های محصولات بار نظر گرفتن سبک آشپزخانه های مدرن و راحتی مصرف کننده صورت گرفته است

سایز محصولات آلتون

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید تا به وب سایت کارخانه آلتون و نمایندگی های فروشش بروید.

اجاق گاز آلتون ساخت کجاست

این اطلاعاتی بود که در مورده گاز آلتون خوبه و گاز آلتون ساخت کجاست میتونستم در اختیارتون قرار دهم. باز هم از این که برای ادرس خرید و یا سوال برای خرید تماس نمیگیرد متشکریم.

گاز آلتون خوبه

گاز آلتون خوبه ؟ یا گاز آلتون ساخت کجاست ؟  را در این مقاله برای شما شرح دادیم. اجاق گاز التون از بهترین نوع اجاق گازهای تولیدی کشور می باشد که میتوانید از ان استفاده نمایید.

پیشنهاد میکنیم این مقاله اجاق گاز هم کلیک کنید و یه نگاه بیندازید

اجاق گاز آلتون ساخت چه کشوری است

اجاق گاز التون ساخت چه کشوری است    تعمیر یخچال در اصفهان ، تعمیر کولر گازی در اصفهان ، تعمیر اجاق گاز در اصفهان  ، تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان ، تعمیر پکیج در اصفهان ، تعمیر آبگرمکن  و نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون در اصفهان

قیمت اجاق گاز آلتون

  •  اجاق گاز آلتون خوبه؟
  •  اجاق گاز آلتون ساخت کجاست
  •  گاز آلتون ساخت کجاست
  • فر آلتون ساخت کجاست

فر آلتون ساخت کجاست

فر آلتون ساخت کجاست هم مشخصاتولیدی همان کارخانه می باشد دفعه بعد که با سوال اجاق گاز آلتون ساخت چه کشوری است روبرو شدید بگید کشور خودمان

کیفیت اجاق گاز صفحه ای آلتون

از دیگر سوالاتی که خانواده هایی که قصد خرید اجاق گاز صفحه ای دارند این است که کیفیت اجاق گاز صفحه ای آلتون چگونه است با اطمینان میگویم در میان برندهای تولیدی درون کشور کیفیت اجاق گاز صفحه ای آلتون از بهترین تولیدهای گاز صفحه ای کشور می باشد.

اگر سوال شما این است که کیفیت اجاق گاز صفحه ای آلتون خوبه؟ باید بگوییم بله یکی از بهترین هایاز نظر کیفیت اجاق گاز صفحه ایی آلتون می باشد.

گاز آلتون خوبه – گاز آلتون ساخت کجاست – مشاوره در مورد مشخصات و کیفیت اجاق گاز آلتون صفحه ای آلتون ویا ساخت چه کشوری است فر آلتون را در این م

مدل های دیگر

مدل طرح فر

مدل تخت

مدل محدب

مدل 4 شعله

نمایندگی اجاق گاز آلتون در اصفهان

آدرس نمایندگی آلتون ؟

نمایندگی فروش آلتون از جمله سوالاتی می باشد که کسانی که می خواهند اجاق گاز مبله یا رومیزی ، فر توکار ، هود خود را نو کنند و تهیه کنند می پرسند.

قیمت محصولات آلتون؟

محصولات آلتون توانسته بهترین قیمت را نسبت به کیفیت خیلی عالی که دارد، اعلام کند و با این قیمت روانه بازار کند.

3.9/5 - (30 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت