کارخانه اسنوا اصفهان

کارخانه لوازم خانگی اسنوا اصفهان و رزومه آن را در این مقاله برای شما شرح خواهیم داد  کارخانه لوازم خانگی شرکت اسنوا اصفهان به همراه کارخانه لوازم خانگی حایر ، دوو و همچنین برند اجاق گاز تکنو زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب می باشند.

نکات مهم قبل خرید  در باب نگهداری و تعمیر اسنوا ( کلیک کنید ) که باید بخوانید.

برای ارتباط باکارخانه شماره ۴ رقمی ۱۶۹۹ بدون پیش شماره در ساعات اداری تماس بگیرین.

کارخانه لوازم خانگی اسنوا اصفهان

نام اصلی این شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیانمی باشد که مخفف آن اسنوا اصفهان میشود این کارخانه در سال 1384 شروع به تولید لوازم خانگی گرد درآن موقع هنوز کشورمان زیر تحریم های سنگین نبود و میشد با کارخانجات کره جنوبی همکاری کرد.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت محصولات لوازم خانگی اسنوا با تخفیف کارخانه

کارخانه اسنوا اصفهان

همچنن از جمله سوالاتی نظیر سوالات زیر ، مسایلی است که هر کسی قصد خرید لوازم خانگی اسنوا اصفهان را دارد می پرسد

مقالات مرتبط:

اسنوا

لوازم خانگی کارخانه اسنوا اصفهان خوبه ؟

در این مقاله سعی کردیم کل این مسایل را برای شما بر طرف سازیم و این سوالات از جمله لوازم خانگی کارخانه اسنوا اصفهان خوبه را پاسخ دهیم . پس تا اخر ان مقاله با ما همراه باشید

گروه صنعتی انتخاب تولید لوازم خانگی

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان بزرگ ترین کارخانه تولید لوازم خانگی با مارک های معروف و خوش ساخت زیر میباشد:

  • لوازم خانگی شرکت اسنوا اصفهان
  • لوازم خانگی دوو الکترونیک
  • تکنوگاز و بست

این کارخانه همگی با قرار داد با شرکت های کره ایی، خط تولید آن راه اندازی شد که متاسفانه به دلیل تحریم ها ادامه همکاری با برند کره ایی میسر نشد.

اجاق گاز و هود آلتون

محصولات اسنوا اصفهان ساخت کجاست ؟

اسنوا اصفهان ساخت کجاست؟ اسنوا اصفهان  تولید کشورمان ایران میباشد پس اگر سوال دارین اسنوا اصفهان ساخت کدام کشور است؟ جواب آن ایران عزیزمان می باشد .

آدرس کارخانه اسنوا اصفهان

آدرس کارخانه اسنوا اصفهان شهر اصفهان ، شهرک صنعتی مورچه خورت می باشد که همه در کارخانه جات دوو ، و تکنوگاز و حایر نیز در انجا می باشد.

لیست نمایندگی اسنوا اصفهان

لیست نمایندگی اسنوا اصفهان در کلیه شهرهای ایران عزیزمان آورده شده است با کلیک بر روی لینک های  زیر به لیست اسنوا اصفهان در شهرهای خودتان هدایت می شوید لطفا فقط با شماره همان صفحه تماس بگیرید.

لیست نمایندگی اسنوا اصفهان

اسنوا اصفهان فروش اقساطی

همان گونه که گفته شد اسنوا اصفهان در جشنواره های خود فروش اقساطی با وام با اقساط خوب محصولات اسنوا اصفهان را فروش می رساند

کارت اعتباری کارخانه اسنوا اصفهان

توسط کارت اعتباری اسنوا اصفهان شما میتوانید وام تهیه شده را در نمایندگی اسنوا اصفهان اقدام به خریداری محصولات اسنوا اصفهان کنید.

مارک دوو بهتره یا اسنوا اصفهان

کارخانه اسنوا اصفهان و یا دوو هر دو زیر مجموعه انتخاب میباشد وزیر یک مجموعه تولید می شود.  برای شرح تفاوت بین اسنوا اصفهان و دوو نیز میتوانید با ما همراه شوید پس در سوال اسنوا اصفهان بهتره یا دوو باید بگوییم هر دو عالی هستند. برای لباسشویی دوو بهتر است.

شرکت اسنوا اصفهان

شرکت اسنوا اصفهان در شهرک صنعتی مورچه خورت، خیابان ابوریحان سوم، گروه صنعتی انتخاب، ساختمان کوثر، طبقه دوم

بررسی کیفیت محصولات شرکت اسنوا اصفهان

بررسی کیفیت محصولات شرکت اسنوا اصفهان باید خدمتتان عرض کنم در محصولات برند ایرانی لوازم خانگی اسنوا اصفهان جز بهترین تولیدات می باشد.

به عنوان تعمیرکار میگویم که محصولات اسنوا اصفهان را اگر تهیه کنید پشیمان نخواهید شد زیر کیفیت بالایی برخوردار هستند..

نمایندگی تعمیرات اسنوا اصفهان در اصفهان

 
تلویزیون اسنوا خوبه
تلویزیون اسنوا اصفهان خوبه

تلویزیون اسنوا اصفهان خوبه ؟

برای سوال کیفیت تلویزیون های شرکت اسنوا اصفهان چطوره باید بگویم اکثر برد ها و لوازم الکتریکی که در ایران توانایی وتکنولوژی آن نمی باشد ساخت کشور دوست و برادر چین 🙂 می باشد.

پس درباره کیفیت تلویزیون های شرکت اسنوا اصفهان چطوره باید بگویم یکی از تولیدات برند اسنوا اصفهان بوده و اگر کنترل کیفی خوبی نداشته باشد مدیریت اسنوا اصفهان نام برند خود را خراب نمیکند. پس در تلویزیون های led و lcd ال ای دی و ال سی دی اسنوا اصفهان از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

یخچال اسنوا خوبه ؟

 

یخچال اسنوا اصفهان خوبه ؟

دیگر سوالی که همیشه خریداران می پرسند از یخچال شرکت اسنوا اصفهان راضی هستید؟ یخچال اسنوا اصفهان خوبه؟ باید بگویم ما هیچ نفعی از فروش اسنوا اصفهان نداریم پس دلیل نیست مطالب کذب بنویسیم.

از یخچال اسنوا اصفهان راضی هستید

یخچال فریزر اسنوا اصفهان و یخچال ساید بای ساید اسنوا اصفهان یکی از بهترین تولیدات کارخانه اسنوا اصفهان می باشد و از کیفیت بالایی برخودار است. میزان رضایت مردم از محصولات اسنوا اصفهان بسیار بالا بوده. کیفیت یخچال دوقلوی اسنوا اصفهان بسیار مطلوب است.

یخچال و فریزرهای شرکت اسنوا اصفهان در رنگهای مختلف و بر اساس درخواست مصرف کننده طراحی شده اند. کارخانه اسنوا اصفهان یخچال های خود را با گرید مصرف انرژی A و +A تولید کرده است.

لباسشویی اسنوا خوبه؟

لباسشویی شرکت اسنوا اصفهان خوبه؟

لباسشویی اسنوا اصفهان خوبه؟ نیز از دیگر سوالات کسانی می باشد که میخواهند از محصولات اسنوا اصفهان خریداری کنند. لازم به ذکر است یکی از تولیدات کارخانه اسنوا اصفهان ماشین لباسشویی اسنوا اصفهان می باشد و سابقه و تجربه زیادی برای تولید لباسشویی اسنوا اصفهان می باشد. پس برای سوال لباسشویی اسنوا اصفهان خوبه؟ باید بگویم بله عالیست.

کیفیت ماشین لباسشویی کارخانه اسنوا اصفهان

لباسشویی اسنوا اصفهان دارای ظرفیت های مختلفی از جمله:

  • لباسشویی شرکت اسنوا اصفهان 5 کیلویی
  • لباسشویی شرکت اسنوا اصفهان 6 کیلویی
  • لباسشویی شرکت اسنوا اصفهان 7 کیلویی
  • لباسشویی کارخانه اسنوا اصفهان 8 کیلویی
  • لباسشویی کارخانه اسنوا اصفهان 9 کیلویی

میباشد. ماشین لباسشویی کارخانه اسنوا اصفهان از موتورهای دایرکت درایو استفاده میکند که همین امر باعث کاهش صدا در حین کار و لرزش  پایین ماشین لباسشویی می شود.

از دیگر مزایای استفاده این موتور در لباسشویی های اسنوا اصفهان، باعث می شود  دور موتورهای 800 دور، 1000 دور، 1200 دور و 1400 باشد. 

 

معایب لباسشویی شرکت اسنوا اصفهان

معایب لباسشویی کارخانه اسنوا اصفهان را نمیتوان شمرد در ابتدا بدانید که وسیله شما 2 سال گارانتی دارد و اگر دستورات رعایت این محصول را در نظر بگیرین تا سالیان متمادی معایب و عیب های ماشین لباسشویی نمایان نخواهد شد البته اینکه عیب ندارد هم بی تاثیر نیست.

اجاق گاز اسنوا خوبه

اجاق گاز شرکت اسنوا اصفهان خوبه؟

اجاق گاز اسنوا اصفهان خوبه ؟ کیفیت اجاق گاز اسنوا اصفهان یا از اجاق گاز اسنوا اصفهان راضی هستید از دیگر سوالات می باشد باید خدمتتان اعلام شود تا کنون عیب ایرادی در باره اجاق گاز اسنوا اصفهان به گوش ما نرسیده اما از نظر امکانات باید تحقیقات بیشتر نمایید.

اجاق گاز آلتون خوبه؟

کیفیت کارخانه اجاق گاز کارخانه اسنوا اصفهان

اجاق گاز شرکت اسنوا اصفهان یکی از محصولات با کیفیت لوازم خانگی تولید کشور می باشد. درباره کیفیت اجاق گاز اسنوا اصفهان میتوان از تکنولوژی های روز دنیا در زمینه پخت و پز در تولید آن نام برد. اجاق گاز کارخانه اسنوا اصفهان با  سایر اجاق گازها خارجی از نظر کیفیت و کارایی ورضایت مشتریان  رقابت نزدیکی دارد.
 

جاروبرقی شرکت اسنوا اصفهان خوبه؟

کارخانه اسنوا اصفهان یکی از بروز ترین کارخانه جات تولید کننده لوازم خانگی منزل در کشورمان می باشد و همه نوع محصولات خانگی رو با کیفیتعالی در خط تولید دارا می باشد، در بین لوازم خانگی تولید این شرکت، جاروبرقی می باشد.

کیفیت جارو برقی شرکت اسنوا اصفهان

در این قسمت کیفیت اسنوا اصفهان را برای شما شرح میدهیم که از کیفیت عالی برخوردار است این جاروبرقی در کنار طراحی برور و عالی خود کارایی خوبی را دارا می باشد که توانسته توجه بسیاری از خانواده ها  به سوی خود جلب کند و فروش بالایی هم داشته باشد.

مشخصات جاروبرقی شرکت اسنوا اصفهان

مشخصات جاروبرقی شرکت  اسنوا اصفهان بدین شرح است که :

  • فیلتر خروجی HEPA
  • گنجایش 3.5 لیتر
  • نمودار مصرف انرژی A
  • فیلتر بهداشتی
  • کنترل روی دسته
  •  سیستم دیجیتال پیش فرض اکو (تمیز کننده تمام سطوح)

مدل های جاروبرقی اسنوا اصفهان

  • جاروبرقی کروپ مدل VCC-2260BH قدرت 2200
  • جاروبرقی اسنوا اصفهان SVC-20200H-BL-SI-WH-GR-RE
  • جاروبرقی 2200 وات اسنوا اصفهان Snowa Vacuum
  • جاروبرقی 2200 وات اسنوا اصفهان Snowa Vacuum
ظرفشویی اسنوا خوبه

 

 
  •  

کارخانه اسنوا اصفهان

در این مقاله سعی نمودیم رزومه کارخانه اسنوا اصفهان و یا همان شرکت اسنوا اصفهان را برای شما شرح دهیم. لازم به ذکر اسنوا اصفهان از محصولات اسنوا اصفهان میتوان گزینه های زیر را نام برد:

  1. تلویزیون شرکت اسنوا اصفهان
  2. اجاق گاز کارخانه اسنوا اصفهان
  3. ظرفشویی شرکت اسنوا اصفهان
  4. جارو برقی کارخانه اسنوا اصفهان
  5. یخچال شرکت اسنوا اصفهان
  6. یخچال کارخانه ساید بای ساید اسنوا اصفهان
  7. ماشین لباسشویی کارخانه اسنوا اصفهان

مارک اسنوا اصفهان مال کجاست

مارک اسنوا اصفهان مال کجاست در کشورمان تولید میشود و کارخانه ان در شهر اصفهان می باشد پس اگر سوال مارک اسنوا اصفهان مال کجاست برای شما پیش امد مال ایران میباشد.

قطعات شرکت اسنوا اصفهان مال کجاست

قطعات شرکت اسنوا اصفهان مال کجاست یا قطعات کارخانه اسنوا اصفهان ساخت کجاست بیشتر قطعاتی که در داخل کشور نمیتوان تولید کرد و کارخانه اسنوا اصفهان استفاده میکند از کشور چین میباشد لازم به ذکر است با وجود تحریم ها کلیه قطعات لوازم خانگی تولید کشور از کشور چین میباشد.

چون کارخانه جات اروپایی کار نمیکنند برای فروش قطعه اگر هم چیزی هست یا برند فیک روش خورده یا قاچاق می باشد اگر قاچاق باشد انقدر قیمتش بالا می رود که نمیتوان به عنوان جنس ایرانی فروخت  ( قطعات کارخانه اسنوا اصفهان ساخت کجاست ).

لوازم برقی شرکت اسنوا اصفهان ساخت کجاست

لوازم برقی شرکت اسنوا اصفهان ساخت کجاست که کارخانه اسنوا اصفهان در شهر اصفهان می باشد.

شماره تلفن شرکت اسنوا اصفهان اصفهان

برای شماره تلفن شرکت اسنوا اصفهان اصفهان , شماره تلفن شرکت اسنوا اصفهان مورچه خورت  با شماره 1699 میتوانید تماس بگیرین.

شرکت اسنوا

شرکت اسنوا تولید کننده انواع لوازم خانگی می باشد با کیفیت بسیار بالا

آدرس کارخانه اسنوا کجاست؟

کارخانه اسنوا در شهر اصفهان می باشد و در شهرک مورچه خورت می باشد.

اسنوا تحت لیسانس کدام کشور است؟

اسنوا تحت لیسانس کدام کشور است از جمله سوالاتی می باشد که میپرسند. اسنوا در ابتدا تحت لیسانس کشور کره جنوبی راه اندازی شد و بعد از تحت لیسانس آن کشور راه اندازی می شد که بعد از تحریم دیگر میسر نشد.

لینک های مرتبط

آدرس کارخانه اسنوا کجاست؟

آدرس کارخانه اسنوا اصفهان شهر اصفهان ، شهرک صنعتی مورچه خورت می باشد که همه در کارخانه جات دوو ، و تکنوگاز و حایر نیز در انجا می باشد.

قیمت محصولات شرکت اسنوا چقدر است؟

محصولات اسنوا توانسته بهترین قیمت را نسبت به کیفیت خیلی عالی که دارد، اعلام کند و با این قیمت روانه بازار کند.

کیفیت لوازم خانگی اسنوا؟

کیفیت محصولات اسنوااز کیفیت بسیار بالایی برخودار است و این محصولات یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، تلویزیون دارای عمر بالایی هستند.

3.5/5 - (11 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

36 دیدگاه دربارهٔ «کارخانه اسنوا اصفهان»

  1. سلام کشو ساید بای ساید اسنوا قسمت فریزر شکسته بهمراه طلق قسمت بار از داخل یخچال از کجا میتونم با قیمت مناسب تهیه کنم برای پونزده سال پیش هست سایدم

  2. سلام من از ۱۱ مهر تو جشنواره شرکت کردم وامم همون روز پرداخت شد واز حسابم اسنوا برداشت کرده ولی تا امروز خبری از یخچال فریزر (هایپر دسته مخفی سیلور دوقلو) بوده خبری نشده به نمایندگیش هم زنگ میزنیم مارو میپیچونن یه جورایی اقا قرار بر ۱۰ روز تا ۹۰ روز بوده الان ۱۰۰ روزه دیگه در ماه امثال من هر کدوم میانگین مثل من ۵۲ میلیون و۲۰۰ هزار تومنم بریزن میدونین چع سودی میبره اسنوا اونوقت جواب قانف کننده ای هم نمیدن مسخره کردین ملتو اگر میخواستم اینقدر معطل بشم خوب میرفتم یک فروشگاه لوازم منزل چکو میدادم بدون منت یخچال رو همان روز تحویل میگرفتم

  3. …..ماشین لباس شویی من اومد دو رنگ بدنش یک رنگ پنلش یک رنگ
    ……….

    1. سلام رنگ به صورت یکسره پاشیده میشه و در کل خرید اقساطی و غیر اقساطی نداریم کارتن پلمپ می باشد و اگر موردی باشد نیاز به گارانتی

  4. مادرم چند ماه پیش چکی از اسنوا شیراز خرید کرد بعد چکش بیستم بود پاس نشد و همون موقع کله حساباشو مسدود کردن بیست و یکم دو برابره پول تو حساب گذاشت که خودشون گفتن پاس میشه الان دو ماه گذشته چک هایه بعدی پاس شده اما همچنان چکه اولی بخاطره یک ساعت دیر شدنه واریزی پاس نشده و حسابهایی مادرم الان دو ماهه مسدوده خدا خوشش نمیاد مردم ازیت کنید هر روز میگه امروز می‌ره پاس میشه فردا می‌ره پاس میشه ولی خبری نیست.شیراز خرید کرده تلفنه اصفهان دادن.اگر رسیدگی نکنید مجبوریم شکایت کنیم.

  5. سلام وخسته نباشید
    مشتریانی که اقدام به خرید هر محصولی تلویزیون_ یخچال _ لباس شویی وهرنوع از تولیدات شرکت اسنو حتما مورد نیاز اضطراری بوده که سفارش دادند.برای دریافت محصول سه ماه باید صبر کنند.این به معنی بی اعتنایی به مشتریان میباشد . اگر از کشو اروپایی سفارش میدادند زودتر به دستشان میرسید.

  6. چند وقت پیش برای خرید 20 دستگاه 24 و 30 هزار به هر نمایندگی اسنوا مراجعه میکردیم اقساطی نمی‌دادید حالا که از گناوه نصف قیمت شما خریدیم پیام میدید

  7. سلام..توصیه میکنم به هیچ عنوان از برندی استفاده نکنید که بهتون خدمات درستی نده…و اگه استفاده کردین برای تعمیر حتما به شخصی زنگ بزنید که دوستانتون تایید میدن…
    من چند روز پیش یخچالم داشت کار میکرد جامیوه ای آب میداد… خیر سرم زنگ زدم نمایندگی اسنوا… 1699گروه انتخاب بدرد نخور ،،یه نفر فرستاد قطعه عوض کردن،،موتور یخچال رو دستی خاموش کرد..بعد از تعویض قطعه برد یخچال سوخته 1/800/000 تومان قیمتشه..بعد سه روز قبول دار نمیشن مقصر اون تعمیرکار نابلدشون بوده…این شرکت واقعا بی لیاقت و ناکارآمد هستش….امیدوارم دیر متوجه نشین

    1. یخچال های مدل ۸۱۰ال سی دی دارطرح قدیم اسنوا مفت گرانه
      متاسفانه به جای یکی تو فامیل ۷دستگاه به خاطرظاهرخریدیم خون دلی خوردیم که چه بگویم به در نمی خوره

  8. سلام به همه هموطنان عزیزم.
    توروخدا تورو به هر کس که میپرستید از شرکت اسنوا جنس نخرید من هم یخچال ساید خریدم الان دوساله دارم زنگ میزنم برای تعمیر یخچال حدود۱۳بار تاحالا سرویس کار فرستادن هنوز درست نشده .حالا میخوان یخچالم رو عوض کنن نه سرای ایرانی بهم یخچال میده نه نمایندگی اسنوا.
    تلویزیون هم خریدم کنترلش خیلی بد کار میکنه شرکت هم میگه باطریش رو در بیار جابه جا کن درست میشه.واقعا اجناسش افتضاحه

  9. ابان ماه من کولرخریدم زده بوددوازده سیصدالان اسنوامیگه شده بیس شش میلیون من ازکجابیارم دراسنواراگل بگیرن که گوه زیادی میخورن اونجانصف اقساطوواریزکردمهنوزکولربه دستمم نرسیده‌

  10. ………من عروسیمه چطور میتونم یخچال نداشته باشم..شما بیجا میکنید یخچالی ک نمیتونید تحویل بدید رو میفروشید..من نقدی خرید کردم چرا موقع کارت کشیدن زبون نداشتید گوه بخورید الان زبون درآوردید…………. و بانیش..۳ ماهه ۳۳ میلیون کارت کشیدم که تحویلم نشه واسه عروسیم…خسارت به درد ….. میخوره.خسارت براچیمه ……… یخچالی رو فروختید ک الان از تاریخ تحویلش گذشته و میگید هنوز تولید نشده..یه مشت … گذاشتید پشت تلفن ک جواب بدن ک بگن شرمنده؟؟شرمندگی میشه یخچال تو خونه؟؟؟از ته دلم نفرین میکنم ک هرکی از این پول میخوره بشه سرطان بیفته تو خونوادش و عزیزتریناش

    1. من هم دقیقا همین دردسر رو گرفتار شدم ۳ماهه یخچال خریدم نقد،میگت هنوز تولید نشده عروسیمه خونه گرفتم یه شهر دیگه هنوز یخچال ندارم،خدا لعنتشون کنه که انقدر ضرر میدن به مردم فقط هم ۴تا جوجه رو کردن آدم که زنگ بزنن بگن شرمنده خدا لعنتتون کنه جنس مردم رو تحویل بدید با این پولا معلوم چیکار میکنن که خط تولیدشون هنوز کار نمیکنه،رسما کلاهبرداریه با وعده ۱۵ روزه پول نقد میگیرن موقعه تحویل میگن شرمنده،یه مسئول یه مدیر دردسترس نیست که یه جواب درست بده

  11. یعنی فاتحه شرکت اسنوا رو باید خوند بدرد نخور کلاه بردار دزد بعد میگن چرا از کالای ایرانی حمایت نمی کنید ۳ماهه یخچال ساید خریدم نقدی کارت کشیدم گفتن ۱۵ اسفند تحویل میدن العان ۱۵فروردین رسید ۱۶۹۹هم اینقدر ضعیف هست که همیشه ۵۰نفر تو نوبت هستن و عملا پاسخ گو نیست نمایندگی هم رفتم می گن آمده تو انباره نمدونم چرا تحویل نمیدن

  12. سلام به همه خریدارهای گرامی
    برادران و خواهران عزیز،اسنوا یه شرکت غیر متعهد و بی مسئولیت در مقابل ما خریدارانیه که مدتهاست از تعهد تحویل کلای خریداری شدست،امیدوارم در سال جدید خدواند متعال پاسخ این همه حرص و جوش مارو بهشون بده
    من اون م قعی که خرید کردم دلار ۳۰ تومن بود،
    دلار خریده بودم کلی سود کرده بودم

  13. با سلام بنده 3قلم جنس خریدم به صورت نقدی ماشین لباسشویی و فر توکار ویخچال نمایندگی به من اعلام کرد یک هفته تا ده روز متاسفانه یخچال دو ماه هست تحویل ندادن هر بار با 1699تماس میگیرم یه تاریخ اعلام می‌کنه و زمانی رو که اعلام می‌کنه تماس میگیرم باز میگه آماده نشده و قرار هست دوماهه تحویل بشه خسته شدم از این دروغ
    لطفا این دروغها رو جمع کنید مردم اعصابشون خراب میشه

  14. سلام
    من یخچال ساید و تلویزیون اسنوا گرفتم. به نظر من کمی بیشتر بودجه اختصاص بدین و مارک بهتری بخرید. تلویزیون من بعد از ۲ سال خراب شده.

    1. ب سلام بعد از دو سسال هر دستگاهی امکان است خراب بشود. اگر قرار نبود دستاهی خراب بشود پس گارانتی اصلا چه معنایی میدهد

      1. سلام

        پاسخ شما به آقای جلال الدین احمدی باعث تاسف است.
        محصولات مشابه (که در حال حاضر فعالیت بسیار محدودی دارند) کیفیت بالاتری ارائه می دهند. به عنوان مثال (چون درک این موضوع سنگین است)، کالاهای مشابه پس از اتمام دوره گارانتی بعضاً مشکلات جزئی پیدا میکنند. غالب این مشکلات مربوط به قطعات مصرفی و ارزان قیمت است، نه قطعات اصلی و هزینه بر. ضمن اینکه قطعات اصلی را بیش از 24 ماه ضمانت میکنند.
        (اما سنگین بودن موضوع!) این فقط نشان دهنده کیفیت نیست، این نشان دهنده ی احترام به مصرف کننده (همان سرمایه اصلی شرکت ها) است.
        کیفیت با شعارهای زیبا (روی ما حساب کنید، خدمات پس از خرید و …) و تبلیغات جذاب قابل دستیابی نیست. اینکه بعد از مدت کوتاهی (غالباً پس از 24 ماه) قطعات اصلی مثل موتور، کمپرسور یا بورد دستگاه معیوب شود لازم است در خط تولید ریشه یابی و مرتفع گردد نه موجب درآمد زایی.
        پس واحد تضمین کیفیت چه میکند؟

        1. سلام هر دستگاهی بعد از دوسال که هیچ حتی بعد از دو روز استفاده هم می تواند خراب شود ( ساخت خدا هم که انسان باشد ممکن است بیمار شود چه برسی بنده خدا). همان برندهای مطرح دنیا مثل بوش و ال جی هم ممکن از بعد از دو روز خراب شود. ایا نشان دهنده این هست کل محصولات خراب است؟
          سوالی که جواب ندادید ( احتمالا به دلیل عدم درک موضوع به دلیل سنگینی برای شما) این بود که اگر قرار بود دستگاهی خراب نشود گارانتی چه معنایی می داد؟ اصلا گارانتی در خدمات یعنی چی؟

          غیر این آیا شما امار دستگاههای خراب کارخانه و مدت مصرف را دارید که حکم می دید. یکی از مشکلات کشور ما این است مردم بدون اطلاعات و آمار و از همه مهمتر علم و تخصص نظر می دهند. چون پسرخاله همکار دوست پسرعمو حرفی زد که نمی شود امار.
          برای کسب اطلاعات بیشتر در گوگل علم امار را جستجو کنید. در قدم بعدی از ذهن خوانی و تهمت و اهداف یه مجموعه دوری بگزینین

  15. سلام
    دوستان من هم ساید اسنوا و ماشین لباسشویی و …. خریدم اولا کارت‌های جشنواره را بیش از یکساله ندادن دوما بورد سایدم ۱۰ روزه خرابه ولی متاسفانه قطعه ندارن و فقط پز میدان گارانتی ۱۲ ساله و ….واقعا پشیمانم کردن از خرید اسنوا به از بی هم زنگ زدم و کسی جوابگو نیست فقط چند تا خانم کارشناس گرفتن تلفن جواب میدم و به قول خودشون شکایات را ثبت میکنن

    1. سلام منم تلویزیون خریداری کردم گفتن 20روزه تحویل میدیم ولی الان خبری نیست هر وقت زنگ میزنم باید 2ساعت پشت خط منتظر بمونم اسنوا شرکت خیلی مسخرفی هست اصلا خرید نکنید.. میگن وام 4درصد میدیم ولی دروغ میگن ..حساب کنی از 30درصدی بالا میره

  16. سلام وقت بخیر من از نمایندگی دوو یخچال دوقلو قسطی سفارش دادم زنگ زدم 1699 به من گفتن یک ماه تا ۶۰ روز آیا واقعا صحت داره .
    باسپاس واقعا نظرات دیدم ترسیدم

    1. بله منم خریدم الانم ۴۰روزه ارسال نکردن میگن سه ماه وقت میبره ارسالش واقعا شرکتی مزخرفیه یعنی چی اخه حالا من نقدی خریدم تلوزیون‍♀️‍♀️‍♀️

  17. سلام یه پیامی برام اومده شما درجشنواره مبلغ هشت میلیون به شما تعلق میکیردوبه حسااب شما واریز خواهد شد پس خبری ازش نشد .باتشکر

  18. باعرض سلام خدمت هم وطنان عزیز، بنده تقریبا مدت یه ماه پیش یه تلویزیون 55 خرید کردم و تا الان کالا تحویل ندادن به نمایندگی قائمشهر زنگ میزنم و کلی دروغ تحویل من میدن، خلاصه اینکه اگر تا فردا خبری نشه حتما دادگاه شکایت میکنم، من برای جام جهانی سفارش دادم الانم که مسابقات رو به پایانه خرید اقساط نکنید نقدی هم خواستید خرید کنید جنسو همونجا تحویل بگیرید وگرنه کلاه سرتون میره.

  19. والا بعد کلی دوندگی برای وام ۱۰۰ میلونی که طبق ادعای اسنوا اقساط ۶۰ ماهه بود.رفتیم بانک کلا گردن نگرفت با شکایت بازی خلاصه وام‌گرفتیم البته ۳۶ ماهه و همین کلی برنامه ریزی هامون بهم زد.بعد اونم دارین نزدیک به پرداخت اولین قسط میشیم هنوز کالاها رو‌تحویل ما ندادن فقط یه قلم ماشین لباس شویی دادن.سانبار .ساید و ماشین ظرفشویی مونده هنوز.
    آخه اونی که دنبال خرید اقساطی یه محصول ایرانی هست حتما نیازمنده دیگه .چرا کلاهبرداری میکنید بی وجدان ها

  20. با سلام.
    این شرکت از هر لحاظ بخوام بگم در پایین ترین رتبه قرار دارد.من از نمایندگی هایی که با این شرکت قرار داد دارند یه تلویزیون سفارش دادم با شرایط ۱۰ ماهه.کلی مدرک گرفت ازمون.و گفت توی انبار تلویزیون دارند تحویل میدهند.روز بعد که رفتیم تلویزیون و تحویل بگیریم بهانه روی بهانه اوردن.روز اول گفت مدرکتون مهر نداره.روز بعد گفت شناسنامه باید بیارین.روز اخرم گفت شرکت اصفهان تایید نمیکنه مدارکاتون رو .با اینکه چک صیادی فرهنگی به روز گرفتن .خلاصه مدارک بیخیال تلویزیون شدیم .
    جناب مدیرعامل بهتره طرف قردادهاتون و یه انالیز بکنید از لحاظ شهرت توی شهر

  21. من در تاریخ 16/12/1400 در محدوده زمانی جشنواره زمستانی یکدستگاه لباسشویی با هدیه 1500000 تومانی جشنواره خرید نقدی کردم که در تاریخ 31/1/1401 دستگاه تحویل و در تاریخ 1/2/1401 نصب گردید و بعد از نصب مشخص شد بدلیل اینکه تاریخ جشنواره تا 15/1/1401 بوده شامل نمی گردد از زمان خرید تاکنون همش درگیر این موضوع شدم ولی تاکنون نتیجه ای نگرفته ام اگر شرکت و نمایندگی فروش پاسخ مناسب ندهند به اتهام کلاه برداری از آنها شکایت رسمی خواه کرد

    1. جشنواره و تخفیف لطف فروشنده و تولید کننده است. وقتی خارج از زمان بندی جشنواره خریدی چرا باید جشنواره را دریافت کنید؟

  22. من تا بحال تجربه خرید مستقیم از شرکت اسنوا را نداشتم تا اینکه سه ماه پیش دو تا خرید کردم و تا به امروز اجناس را ارسال نکرده تا اینکه امروز (۲۸ مهر)با کارخانه تماس گرفتم گفتن که هنوز قطعات مورد نیاز وارد نشده من خرفم اینه که اگر تو خودت عرضه تولید ندارید اشتباه میکنی از مردم پول میگیری و جنس میفروشی قصد دارم به اتهام کلاهبرداری علیه شرکت و نمایندگی طرح دعوی نمایم و توصیه ام به هموطنان اینه که فریب تبلیغات رسانه ملی را نخورید که جنس ایرانی بخرید همش الکیه عرضه تولید ندارن

    1. من 11/11 امسال اجاق گاز بصورت نقدی تحویل 7 روزه خریداری کرده ام تا امروز 12/16 تحویل نداده اند . شماره تلفن 1699 هربار زنگ میزنم کلی غذر خواهی میکنه و میگه انشالله تا آخر هفته تحویل میدیم . سوال من اینه که اگر موجودی نداشتید چرا نقدی و تحویل 7 روزه فروختین. آیا غرامت این بد قولی را می پردازین ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت