نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اصفهان

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اصفهان

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اصفهان . اصفهان تعمیر با تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک خدمت گزار و سرویس دهی به همشهریان عزیز و تعمیر جنرال الکتریک در اصفهان زا بر عهده دارد باشد که بتوانیم با خدمت رسانی نیازهای همشهریان عزیز را د تعمیرات بر اورده کنیم. ( 09395484060 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – عضو اتحادیه لوازم خانگی – با ارائه فاکتور )  تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اصفهان با همراه باشید.

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اصفهان

در مجموعه اصفهان تعمیر ما خدمات زیر و محصولات جنرال الکتریک انجام می دهیم

  • عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک اصفهان
  • عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک اصفهان
  • عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اصفهان
  • عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک اصفهان

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اصفهان

ارائه خدمات تخصصی لوازم خانگی جنرال الکتریک در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اصفهان  با کارت ضمانت تعمیرات 3 الی 12 ماهه انجام می شود. ضمنا ما به منظور رضایت بیشتر مشتریان جنرال الکتریک خدمات عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک اصفهان را در محل مشتری و در کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد تا تعمیرات تخصصی ما زیر نظر خود مشتری بوده و اطمینان قلبی مشتری را به همراه داشته باشد و در کنار این امر موضوع کاهش استهلاک و هزینه های مشتری نیز در نظر گرفته شود.

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک اصفهان

برای دریافت هر گونه اطلاعات بیشتر و یا پیوستن به لیست مشتریان وفادار مجموعه اصفهان تعمیر به منظور بهره مندی از تخفیف ها و برنامه های تعمیر و نگهداری لوازم خانگی جنرال الکتریک همین امروز با کارشناسان و متخصصین ما تماس گرفته و در هر کجای تهران که هستید از نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اصفهان مشاوره دریافت نمایید.

نمایندگی جنرال الکتریک اصفهان

نام شرکت جنرال الکتریک کم نامی نیست. این شرکت یکی از قوی ترین شرکت های تولید کننده لوام خانگی در آمریکا و جهان است. برای اولین بار که نام محصولات جنرال الکتریک بر سر زبان ها پیچید یعنی سال 1892 زمانی بود که این شرکت با ادغام شرکت ادیسون و مشارکت توماس هاستون راه اندازی شد.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک اصفهان

این شرکت آمریکایی الاصل در واقع شرکتی چنمد ملیتی  و خوشه ای است  که کارخانه اصلی آن در سکنکتدی در نیویورک واقع شده و دفتر اصل آن در کنیکت مستقر است. شرکت جنرال الکتریک آنقدر موفق بوده تا در بین بزرگترین شرکت های آمریکایی همواره قرار داشته باشد و در آخرین رده بندی شرکت های بزرگ و معتبر آمریکا در رده ششم قرار گرفته است.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اصفهان

هر چند شرکت لوازم خانگی جنرال الکتریک کار تولید خود را با تولید کامپیوتر آغاز کرد ولی خیلی زود وارد دنیای لوازم خانگی شد و با استفاده از تجارب قبلی و افراد متخصصی که در اختیار داشت موفق شد خیلی زود به عنوان برند اول لوازم خانگی آمریکا مبدل شود.

شرکت لوازم خانگی جنرال الکتریک با تکیه بر دانش فنی و نوآوری ها خاص و پیشرفته و همچنین الگوی محکم مشتری مداری و با استفاده از تکنیک های کاربردی برای تغییر نقاظ ضعف خود به نقاط قوت و پتانسیل های پیشرفت توانست دل مشتریان خود را به دست بیاورد.

5/5 - (2 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت