نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان

نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان توسط کارشناسان با تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی انجام میشود که در نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان گرد هم آمده اند تا دستیابی به تکنسین های مجرب تعمیر لباسشویی در اصفهان ، سپاهان شهر شاهین شهر و بهارستان راحت تر باشد.

با در نظر داشتن آمریکایی بودن برند فریجیدر و زیاد بودن قطعات غیر اصل این محصول به سختی میتوان به هر تعمیرکار غیر مجازی برای تعویض قطعات اعتماد کرد بنابراین برای اطمینان از استفاده از قطعات ارجینال باید به نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان مراجع نمایید زیرا در این مجموعه تنها از قطعات اصلی استفاده میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید هر لحظه با شماره 09137512192 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر تماس حاصل فرمایید.

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در اصفهان

نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان یک نمایندگی معتبر و مجاز میباشد که با بهرمندی از صدها کارشناس کارآزموده خدمات بیشماری ارائه میدهد از جمله این خدمات عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در اصفهان ، انجام سرویس های دوره ای با به روزترین تکنولوژی ها ، نصب اصولی دستگاه حتی برای بار چندم و … .

شایان ذکر است متخصصان مجموعه ما برای کاهش هزینه های مشتری ابتدا اقدام به تعمیر قطعات خراب شده میکنند در صورتی که با تعمیر آن مشکل حل نشود اقدام به تعویض قطعه با قطعات اصلی و درجه یک میکنند.

پس از پایان تعمیرات ،تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان عملکرد دستگاه را مورد سنجش قرار میدهیند در صورت رفع تمام مشکلات لباسشویی، به شما کارت گارانتی تعمیرات 3 تا 13 ماهه ارائه میکنند. تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در اصفهان

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان
تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان

کارت گارانتی ماشین لباسشویی فریجیدر frigidaire

در صورتی که لباسشوی فریجیدر شما دچار اشکالات فنی شده است میتوانید با داشتن کارت گارانتی معتبر آن از همه خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشوی فریجیدر در اصفهان frigidaire بهرمند شوید. اما اگر به هر دلیلی برگه گارانتی معتبر فریجیدر شما گم شده و یا تاریخ انقضای آن به اتمام رسیده هم میتوانید از خدمات بی شمار مجموعه ما استفاده نمایید.

هزینه تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان

هزینه های تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان طبق مصوبه شرکت میباشد و نرخ تعمیرات ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی کنترل میشود. همچنین به منظور کاهش هزینه های شما تمام تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای صورت میگیرد و نیازی به حمل و نقل دستگاه به محل دیگری نمیباشد.

20 علت رایج مراجعه مشتریان برای تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در اصفهان

20 علت رایج مراجعه مشتریان برای تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان به شرح زیر میباشد که با هم ورور میکنیم:

  1. تمیز نکردن لباس ها.
  2. پاره شدن تسمه موتور.
  3. نچرخیدن دیگ لباسشویی.
  4. وجود پیغام  های متعدد ارور .
  5. وارد نشدن آب به لباسشویی.
  6. قفل شدن درب ماشین لباسشویی.
  7. نشتی آب از زیر ماشین لباسشیویی.
  8. بسته نشدن درب ماشین بیاسشویی.
  9. تخلیه نشدن آب بعد از اتمام شستوشو.
  10. عمل نکردن تایمر شستوشوی لباسشویی.
  11. کار نکردن المنت دستگاه و گرم نشدن آب آن.
  12. دیده نشدن آب داخل دستگاه هنگام شستوشو.
  13. صدای بسیار زیاد به هنگام خشک کردن لباس ها.
  14. پارگی لاستیک دور درب لباسشویی و نشتی آب از آن.
  15. پیش نرفتن برنامه انتخاب شده و گیر کردن در یک مرحله.
  16. تکان های شدید دیگ لباسشویی از زمان استارت تا آخر کار.
  17. شستوشوی لباس ها بیشتر تر از زمان استاندارد طول میکشد.
  18. استارت نشدن ماشین لباسشویی و یا روشن نشدن نمایشگر.
  19. لباسشویی بلافاصله پس از شروع برنامه ای شستوشو خاموش میشود.
  20. خراب بودن پایه ها که موجب لرزش و تکان خوردن شدید ماشین لباسشویی میشود.

برای بررسی و رفع مشکلات ذکر شده شما میتوانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان تماس بگیرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در اصفهان

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان

رفع ارور های ماشین لباسشویی فریجیدر frigidaire

روش رفع برخی از رایج ترین ارور های ماشین لباسشویی فریجیدر را در این بخش آموزش داده ایم تا در صورت داشتن دانش فنی کافی اقدام رفع آن ها نمایید:

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان

علت ارور E11 در لباسشویی فریجیدر

علت این ارور طولانی شدن زمان پر شدن آب در لباسشویی است.

روش رفع این ارور

ابتدا شیر فلکه را بررسی نمایید تا بسته نباشد همچنین از قطع نبودن آب منطقع اطمینان حاصل کنید. شیر برقی دستگاه را چک کنید تا معیوب نباشد. انباشته شدن رسوب در فیلتر ورودی دستگاه نیز باعث جلوگیری از ورود آب میشود. شلنگ آب را بررسی نمایید که تا خوردگی نداشته باشد.
صفحه‌های ورودی روی مونتاژ شیر آب را بررسی کنید. اگر صفحه‌ها مسدود شده، به‌ جای تمیز کردن صفحه‌ها، مونتاژ دریچه ورودی آب را تعویض کنید. اگر از موارد را رفع نموده و مشکل حل نشد لباسشویی را خاموش نمایید و از برق جدا کنید و با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان تماس بگیرید ممکن است مشکل از سوختگی برد باشد.

علت ارور E24 E23 در لباسشویی فریجیدر

علت این ارور تخلیه نشدن آب از لباسشویی میباشد.

روش رفع این ارور

از سلامت رله پمپ تخلیه اطمینان حاصل نمایید در صورت خرابی باید صفحه کنترل الکترونیکی را جایگزین کنید. برای این منظور با تعمیرکاران مجاز تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان تماس بگیرید. سیم های ارتباطی را نیز چک کنید اگر مشکل از موارد بالا نبود ممکن است برد دستگاه دچار مشکل شده باشد برای رفع آن با نمایندگی تماس بگیرید.

علت ارور E13 در لباسشویی فریجیدر

علت این ارور نشتی آب در وان لباسشویی یا ورود آب به شلنگ هوا و یا خرابی سنسور فشار آب موجب نمایش این ارور میشود.

روش رفع این ارور

لباسشویی فریجیدر را از برق جدا نمایید و بررسی کنید وان ترک یا نشتی نداشته باشد همچنین چک نمایید از قسمت پایین وان واشر یا شیلنگ آب چکه نکند. اگر چکه یا نشتی مشاهده کردید باید وان را تعوض کنید.
اما در صورت عدم نشتی شلنگ هوا سنسور فشار آب را برای نشت هوا بررسی کنید در صورت وجود نشتی باید لنگ آب را تعویض نمایید اما اگر نشت هوا وجود نداشت سنسور فشار آب را تعویض کنید چرا که سطح آب در واشر قابل‌تشخیص نیست. در صورت نداشتن دانش فنی کافی با نمایندگی تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان

بیشتر بخوانید:نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی فریجیدر در اصفهان

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان
تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان

علت ارور E14 در لباسشویی فریجیدر

علت این ارور بسته نشدن دستگاه توزیع‌کننده

روش رفع این ارور

در برخی از مدل های لباسشویی فریجیدر دستگاه توزیع‌کننده دارای سوئیچ نی مغناطیسی که باید قفل شود چک نمایید که آهنربا در قسمت پایین قفل، در جای خود قرارگرفته است. در صورت درست کار نکردن این قسمت آهنربا را تعویض نمایید اگر به طور کلی معیوب است، سوئیچ نی را تعویض کنید. برای این کار از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

علت ارور E21 در لباسشویی فریجیدر

علت این ارور آهسته تخلیه شدن آب خروجی میباشد.

روش رفع این ارور

برای رفع این مشکل فیلتر های خروجی را بررسی نمایید در صورت مسدود بودن آن آب به سختی تخلیه میشود.واشر دستگاه را چک کنید، برای این امر واشر را از دستگاه جدا کرده و پمپ تخلیه را بررسی کنید تا گرفتگی نداشته باشد. اگر مسیر تخلیه گرفتگی نداشته باشد، پمپ تخلیه معیوب است و نیاز به تعویض دارد.

علت ارور E31 در لباسشویی فریجیدر

علت این ارور قطع شدن ارتباط سنسور فشار سطح آب و برد الکتریکی ماشین لباسشویی

روش رفع این ارور

واشر را جدا کرده و اتصالات سیم بین سنسور فشار آب و صفحه کنترل چک نمایید. اگر اتصالات سیم‌کشی مشکلی نداشته باشد، سنسور سطح آب میبایست عوض شود. این مشکل تنها در مدل های دارای صفحه دیجیتال رخ میدهد.

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات کولر گازی فریجیدر در اصفهان

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان
تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان

علت ارور E35 در لباسشویی فریجیدر

این ارور به دلیل مقدار آب ورودی بیش از حد است و آب از آن سرازیر میشود.

روش رفع این ارور

سنسور سطح آب را بررسی نمایید در صورت معیوب بودن باید آن را تعویض کنید.شیر برقی‌های آب ورودی را بررسی کنید که آیا آن‌ها آب را به ‌درستی قطع کرده‌اند یا خیر.در صورتی که قطع آب به‌ درستی انجام نمی‌شود، مونتاژ دریچه ورودی آب باید تعویض شود.
خرابی در هیدروستات هم می تواند باعث این ارور باشد. برد الکترونیکی ماشین لباسشویی باید نیز باید تست شود.این خطا فقط در مدل‌هایی با نمایشگر دیجیتال است.

علت ارور E44 و E43 در لباسشویی فریجیدر

این ارور به علت نقص مدار قفل درب است.

روش رفع این ارور

 اتصالات سیم‌کشی بین مونتاژ قفل درب و برد کنترل الکترونیکی را پس از باز کردن واشر  بررسی کنید. در صورتی که اتصالات مشکلی نداشته باند میبایست مونتاژ قفل درب شود. اگر مونتاژ قفل درب را تعویض کردید اما مشکل همچنان ادامه داشت، برد کنترل الکترونیکی را جایگزین کنید.

علت ارور E45 در لباسشویی فریجیدر

این ارور به علت خرابی صفحه کنترل است.

روش رفع این ارور

لباسشویی را 5 دقیقه از برق جدا کنید این عمل باعث ریست شدن دستگاه میشود مجددا آن را به برق متصل کنید اگر همچنان ارور وجود داشت میبایست برد کنترل را تعویض نمایید برای این کار میتوانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان

علت ارور E47 در لباسشویی فریجیدر

این ارور باز ماندن در لباسشویی را در هنگام روشن بودن نمایش میدهد.

روش رفع این ارور

ابتدا واشر دار را جدا نمایید و اتصالات سوئیچ در را بررسی کنید در صورتی که اتصالات مشکلی نداشت باید سوئیچ قفل در را تعویض کنید.

علت ارور E48 در لباسشویی فریجیدر

علت این ارور هم به خاطر کنترل درب لباسشویی میباشد.

روش رفع این ارور

برای حل این مشکل هم درست مثل ارور قبل باید واشر درب باز شود و از سلامت اتصالات سوئیچ درب اطمینان حاصل شود در صورت نبود مشکل در اتصالات ممکن است سوئیچ معیوب باشد و نیاز به تعوض داشته باشد.


  • علت ارور E52 در لباسشویی فریجیدر


این ارور به دلیل انتقال فشار سیگنال ناکافی از فشارسنج به موتور میباشد.

روش رفع این ارور

در این موقعیت باید اتصالات سیم را بین موتور و برد کنترل موتور چک نمایید در صورت معیوب بودن سیم ها آن ها را تعویض نمایید و اگر شکل شده ان آن ها را دوباره وصل کنید مقاومت را به وسیله اهم‌متر در درایو موتور بررسی كنید.
اگر میزان فشار بین 105 تا 130 نباشد، فشارسنج دچار مشکل شده است و  نیاز به تعویض موتور درایو میباشد. تاكومتر در موتور درایو ساخته ‌شده است و جداگانه قابل تعویض نیست. اگر مقاومت تاکومتر خوب است، برد کنترل موتور را تعویض کنید.
به دلیل پیچیده بودن این قطعه بهتر است توسط تعمیرکار متخصص تعمیر شود. از این رو شما میتوانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ال جی در اصفهان

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان
تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان

  • علت ارور E55 و E56 و E57 در لباسشویی فریجیدر


دلیل این ارور بالا بودن جریان در اینورتر و یا موتور میباشد همچینین در صورت بیش از حد معمول گرم شدن موتور لباسشویی این ارور ها نمایش داده میشودند.

روش رفع این ارور

واشر را جدا کنید و کمربند درایو را باز کنید. قرقره موتور را بچرخانید. در صورتی که آزادانه نمی‌چرخید موتور را باید تعویض کنید.
اما در صورتی که موتور به ‌راحتی می‌چرخید، درایو پهن را در پشت وان واشر بچرخانید تا بتوانید بلبرینگ چرخش را چک کنید. اگر قرقره آزادانه نچرخید، ممکن است لوله چرخش شکسته باشد. اگر چرخش به‌ صورت یکسان بود، مقاومت سیم ‌پیچ‌های موتور را بین 4 تا 6 اهم بررسی کنید. اگر موتور خراب است، آن را تعویض کنید؛ اما اگر موتور با صدا کار می‌کند، باید برد کنترل سرعت تعویض شود.


  • علت ارور E5A ، B ، C در لباسشویی فریجیدر


علت نمایش این ارور گرم شدن بیش از حد معمول صفحه کنترل موتور میباشد.

روش رفع این ارور

برای رفع این ارور باید صفحه کنترل موتور تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض شود زیرا دچار مشکل میباشد.


  • علت ارور E5D، E و F در ماشین لباسشویی فریجیدر


علت نمایش این ارور نبود ارتباط بین برد کنترل الکترونیکی و برد کنترل موتور میباشد.

روش رفع این ارور

دستگاه را از برق جدا کنید و اتصالات سیم بین برد کنترل الکترونیکی و برد کنترل موتور را بررسی کنید تا دچچار قطعی و یا شل شدگی نباشد.
در صورتی که مشکلی در اتصالات وجود نداشت صفحه کنترل موتور را باید تعویض کنید. اگر با تعویض این قطعه همچنان ارور متوقف نشده بود صفحه اصلی کنترل الکترونیکی تعویض نمایید.

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان

  • علت ارور E67 در لباسشویی فریجیدر


زمانی که منبع تغذیه نادرستی به ریزپردازنده در برد کنترل الکترونیکی برسد این ارور نمایش داده میشود.

روش رفع این ارور

دستگاه را ریست کنید به این صورت که 5 دقیقه از برق جدا کنید و مجددا متصل کنید در صورتی که ارور همچنان نمایش داده میشد میبایست واشر را جدا کرده و برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

  • علت ارور E75 در لباسشویی فریجیدر


این ارور به دلیل از کار افتادن مدار سنسور آب میباشد.

روش رفع این ارور

مقاومت سنسور آب را از طریق مدار سنسور دما چک کنید. در دمای اتاق باید حدود 50،000 اهم باشد. اگر سنسور خراب باشد باید مونتاژ شیر ورودی آب را عوض کنید. در غیر این صورت برد کنترل را تعویض کنید.

  • علت ارور EB1 در ماشین لباسشویی فریجیدر

این ارور در صورتی نمایش داده میشود که قدرت ورودی و فرکانس خارج از محدوده باشد.

روش رفع این ارور

فرکانس منبع تغذیه بررسی کنید. اگر طبیعی است و ارور همچنان نمایش داده میشود باید صفحه کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان

تعمیر لباسشویی فریجیدر در اصفهان
تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان

  • علت ارور EB2 در لباسشویی فریجیدر


اگر ولتاژ خط ورودی بیش از 130 ولت AC باشد این ارور نمایش داده میشود.

روش رفع این ارور

ولتاژ برق ساختمان را بررسی کنید در صورت بالا بودن ولتاژ با متخصص برق تماس بگیرد در صورت نرمال بودن ولتاژ برق باید صفحه کنترل الکترونیکی را تعویض نمایید.


  • علت ارور EB3  در ماشین لباسشویی فریجیدر


نمایش این ارور به این معنا است که ولتاژ خط ورودی، کمتر از 90 ولت AC است.

روش رفع این ارور

درست مثل روش قبلی باید ولتاژ برق ساختمان را بررسی کنید در صورت بالا بودن ولتاژ با متخصص برق تماس بگیرد در صورت نرمال بودن ولتاژ برق باید صفحه کنترل الکترونیکی را تعویض نمایید.


  • علت ارور EF1 در لباسشویی فریجیدر


این ارور به دلیل مسدود شدن پمپ تخلیه دستگاه میباشد.

روش رفع این ارور

پمپ تخلیه نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد برای این منظور میتوانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان تماس بگیرید.


  • علت ارور EF2 در لباسشویی فریجیدر


این ارور به علت جمع شدن لج در پایین لباسشویی میباشد.

روش رفع این ارور

میزان شوینده با راندمان بالا که استفاده می‌کنید را کاهش دهید.

در صورتی که اطلاعات فنی کافی ندایرید حتما با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان تماس بگیرید از از بروز مشکلات اساسی و خطرناک مثل برق گرفتگی آتش سوزی و … پیشگیری کرده باشید.

شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر اصفهان

شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در اصفهان به شرح زیر می باشد برای اطلاعات بیشتر با شماره :مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر یه سایت frigidaire مراجعه نمایید.

نمایندگی ها :

  •  نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در شاهین شهر 
  •  نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در بهارستان
  • نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر در سپاهان شهر
نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر اصفهان کجاست؟

تعمیر لباسشویی فریجیدر یکی از چند سرویس می باشد که مجموعه بزرگ اصفهان  تعمیر برای خدمات به همشهریان عزیز انجام میدهد که ب بهترین سرویس کاران صورت میگیرد.

آیا تعمیر لباسشویی فریجیدر در محل و منزل شما انجام میگیرد؟

کلیه تعمیرات برای تعمیر لباسشویی فریجیدر شما نیاز به جابجایی نمی باشد و همه در محل شما صورت میگیرد که این کار باعث جلوگیری از هزینه های اضافی به شما خواهد شد.

4/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت