نمایندگی تعمیرات بوش اصفهان کجاست؟

اصفهان تعمیر » نمایندگی تعمیرات بوش اصفهان کجاست؟
نمایندگی تعمیر بوش اصفهان

مجموعه اصفهان تعمیر، با سالها سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بوش Bosch در ارائه خدمات با کیفیت و قیمت منصفانه در خدمت همشهریان در کلیه نقاط اصفهان است که برای هماهنگی با شماره تلفن 09395484060 تماس بگیرید یا درخواست ثبت آنلاین نمایید. شایان ذکر است که کلیه خدمات توسط بهترین تعمیرکار با گارانتی بعد از تعمیر خارج از بحث نمایندگی می‌باشد.

تعمیر و سرویس لوازم خانگی بوش
تعمیر و سرویس لوازم خانگی بوش

نمایندگی تعمیرات بوش اصفهان

برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات بوش در اصفهان باید جایی که خرید کرده اید یا برای شما نصب راه اندازی کردند تماس بگیرید و با کارشناسان صحبت نمایید. سرویس محصولات خانگی از قبیل یخچال ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و… در مجموعه اصفهان تعمیر زیر نظر بهترین تعمیرکار در محل و منزل شما خارج از نمایندگی انجام می‌شود. سرویس عبارت است از لوازم خانگی شامل:

  1. یخچال فریزر
  2. ماشین لباسشویی
  3. ماشین ظرفشویی
  4. اجاق گاز
  5. فر توکار
  6. و…
نمایندگی تعمیر یخچال بوش اصفهان
تعمیر یخچال بوش در اصفهان سرویس توسط بهترین تعمیرکار Bosch refrigerator

تعمیر یخچال فریزر بوش در اصفهان

اگر یخچال فریزر بوش شما خراب شده است و و مواد غذایی داخل هود را سرد نمی‌کند یا فریز نمی‌کند احتمالا نیاز به یک سرویس و حل مشکل می‌باشد. سیستم یخچال فریزر بوش به نحوی هست که باید توسط یک تعمیرکار متخصص اقدام به بازرسی شود.

مشکلات رایج یخچال فریزر بوش که نیاز به تعمیر دارد:

از مشکلاتی که معمول در یخچال فریزر اتفاق می‌افتد و نیاز به سرویس دارد که باید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان استفاده نمایید عبارتند از:

  • از کار افتادن یخساز
  • بسته نشدن درب
  • سرد نکردن
  • روشن نشدن
  • یکسره کار کردن موتور
  • فرسودگی و یا پارگی لاستیک دور درب
  • سر و صدای ناهنجار
  • گرم بودن یخچال و سرد بودن فریزر
  • برفک زدن و یخ زدن
  • و….

همچینی در صورتی که بخشی از قطعات داخلی یخچال فریزر از خراب شود تکنسین ما به منظور کاهش هزینه مشتری اقدام به تعمیر آن نموده اما اگر با تعمیر قطعه مشکل رفع نمی‌شود اقدام به تعویض قطعه با قطعه با کیفیت می نماید. لازم به ذکر می باشد تکنسین موظف هستند بعد از سرویس اقدام به گارانتی و ضمانت تعمیر نماید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات یخچال بوش اصفهان

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش اصفهان
تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی بوش اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اصفهان

ماشین لباسشویی در زندگی امروزه یکی از لوازم خانگی مهم می‌باشد و در صورت خرابی باعث خلل در زندگی روزمره می‌شود و در این صورت دنبال مرکز نمایندگی و پشتیبانی ماشین لباسشویی بوش در اصفهان تا سریعا اقدام به رفع خرابی نمایند.

باید برای سرویس از تعمیرکار کمک بخواهید که بهترین دوره ها و تخصص های لباسشویی بوش را پشت سر گذاشته اند و با مشاهده ارور یا مشکل دستگاه BOSCH در اصفهان متوجه عیب لباسشویی بوش شود و سریعا اقدام به تعمیرات با هزینه مناسب بکنند. پس با ما دیگر نگران هیچ کدام از موارد که بیان شد نباشید ما در همه حال یاور شما در مباحث تعمیراتی بوش خواهیم بود.

خرابی متداول در ماشین لباسشویی

بعضی از خرابی‌ها که ممکن است برای دستگاه شما هم رخ دهد شامل:

  • روشن نشدن
  • آبگیری نکردن
  • دیگ آب می گیرد و به عملکرد خود ادامه نمی دهد.
  • آبریزی و نشتی
  • گرم نشدن آب داخل مخزن
  • لرزش شدید
  • صدای زیاد در حال انجام کار
  • عدم تخلیه آب
  • خرابی برد کنترل
  • موتور
  • خرابی میکروسوئیچ درب
  • لاستیک دور درب
  • خشک نکردن لباس ها

بیشتر بخوانید: سرویس ماشین لباسشویی بوش اصفهان

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش اصفهان
تعمیر ماشین ظرفشویی بوش اصفهان bosch Dishwashers repair isfahan

ظرفشویی بوش

امروزه به دلیل شرایط زندگی یکی از وسایل پر کاربرد در هر خانه‌ای می‌باشد و خلل در روند درست آن باعث کلافگی می‌شود و باید زودتر مرتفع شود. ماشین ظرفشویی بوش یکی از لوازم خانگی تمام اتوماتیک برقی می باشد ، بنابراین کار تعمیرات و رفع خرابی آن باید توسط تعمیرکار تخصص فنی در پشتیبانی بوش شهر اصفهان انجام گیرد، البته در بسیاری از مواقع ممکن است ماشین ظرفشویی بوش نیاز به تعمیرات کلی نداشته باشد و با اندکی دانایی فنی بتوان مشکل آن را برطرف نمود.

بنابراین باید هنگام انتخاب تکنسین برای تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان دقت کافی داشته باشید و دستگاه خود را به دست هر تعمیرکار تازه کاری نسپارید زیرا باعث میشود علاوه بر حل نشدن مشکل، دستگاه دچار مشکلات اساسی تر شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان

چگونه بفهمیم ماشین ظرفشویی بوش نیاز به تعمیر دارد؟

بسیاری از قطعاتی که در ماشین ظرفشویی به کار می روند مصرفی هستند، به این معنا که بعد از گذشت مدت زمانهای مختلفی نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا خواهند کرد، بنابراین طبیعی است که بعد از مدت ها استفاده ماشین ظرفشویی بوش نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات مختلف پیدا کند.

برخی از مشکلات رایج در ماشین های ظرفشویی بوش که قطعا باعث می شود دستگاه نیاز به تعمیر داشته باشید به شرح زیر است:

  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی
  • تمیز نشدن ظروف
  • نشت آب ماشین ظرفشویی
  • بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی
  • باقی ماندن مواد غذایی روی ظروف بعد از پایان مرحله شستشو
  • بوی نامطبوع ظروف بعد از طی مراحل شستشو
  • کیفیت شستشوی پایین
  • کدر بودن ظروف بعد از شستشو
  • عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی

خدمات ماشین ظرفشویی بوش توسط چه کسانی انجام می‌شود؟

اگر که ماشین ظرفشویی بوش منزل شما خراب است که شما نمی توانید آن را حل کنید بهتر است به پرسنل و تعمیرکار حرفه ای بسپارید. در حال حاضر نمایندگی های بوش در سراسر کشور تعمیرات و سرویس انجام می‌دهد. برای این کار کافی است که درخواست تعمیر خود را با تماس کارشناسان برای دریافت اطلاعات فنی و مشکل دستگاه خود اطلاع دهید.

تعمیرات بوش در اصفهان توسط صد ها کارشناس مجرب و کارآزموده در واحد خدمات پس از فروش بوش انجام می‌شود. تکنسین ها در این مجموعه همواره در حال آموزش روش های جدید تعمیرات محصولات خانگی هستند از این رو شما همشهریان عزیز اصفهانی میتوانید بدون هیچ نگرانی تعمیرات لوازم خانگی بوش را دست تعمیرکاران مجموعه ما بسپارید.

قطعات لوازم خانگی بوش

با توجه به آلمانی بودن برند بوش ، قطعات محصولات این برند به ندرت یافت می‌شود از این رو اکثر تعمیرکاران بی تجربه از قطعات غیر اصلی برای تعمیرات این محصولات استفاده میکنند. اما در نمایندگی تعمیرات مرکزی لوازم خانگی بوش در اصفهان تنها از قطعات اصلی برای تعویض آن استفاده می‌شود.

گارانتی

ضمانت نامه یعنی اینکه اگر تعمیر و سرویس لوازم خانگی بوش انجام شد همان قسمتی که تعمیر یا تعویض می‌شود تا مشکل برطرف شود به مدت 90 روز باز هم خراب شد اقدام به تعمیر رایگان همان قسمت نمایند. این مسئله به خاطر این می‌باشد که بدانید ما در انجام تعمیرات محصولات خانگی بوش در اصفهان متخصص هستیم و هدف ما این است که رضایت شما را کسب نماییم.

نگهداری و مراقبت

در صورتی که به صورت دوره ای اقدام به سرویس ماشین ظرفشویی کرده و در نگهداری آن نهایت دقت را داشته باشید، امکان بروز نقص های پرهزینه یا آسیب به قطعات حساس و گرانقیمت آن کمتر می شود.

مناطق تحت پوشش تعمیر و سرویس

مناطق تحت پوشش برای تعمیرات بوش در اصفهان شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، شهرک سیمرغ، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌شهر، بهارستان

هزینه و قیمت تعمیر لوازم خانگی
هزینه و قیمت تعمیر لوازم خانگی سرویس توسط بهترین تعمیرکار با قیمت مناسب در منزل و محل

هزینه تعمیرات لوازم خانگی بوش

اجرت و قیمت سرویس لوازم خانگی بوش در اصفهان به موارد مختلفی چون نوع، سال ساخت، آرایش اجزای داخلی محصولات Bosch اعم از یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و مایکروویو و… نیز شدت خرابی موجود در آن بستگی دارد.

در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت داشته باشد هم مسلما هزینه ی ترمیم و بازیابی تغییر و تحول خواهد داشت. بسیاری از مراکز تعمیراتی ناشناس و تعمیرکاران سودجو ممکن است شما را برای تعمیر تشویق کنند و تعویض قطعه ی معیوب را نادیده بگیرند.

نکته: تعمیرکاران این مجموعه پس از عیب یابی دقیق دستگاه شما و براساس مواردی چون مدل دستگاه و قدیمی یا جدید بودن آن، میزان خرابی دستگاه، قطعه یا قطعات معیوب، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات، مدت زمان گارانتی و … هزینه های مربوط به تعمیرات  شما را مشخص خواهند کرد.

امور مالی
دستگاههزینه اجرت و قیمت تعمیر
یخچال فریزر2,500,000 الی 25,500,000 ریال IRR
ماشین لباسشویی1,500,000 الی 15,300,000 ریال IRR
ماشین ظرفشویی1,800,000 الی 14,900,000 ریال IRR
کولرگازی2,200,000 الی 15,200,000 ریال IRR
اجاق گاز1,200,000 الی 9,200,000 ریال IRR
ماکروفر2,800,000 الی 14,000,000 ریال IRR
تلویزیون2,000,000 الی 15,000,000 ریال IRR
جدول هزینه و قیمت تعمیر
تاریخچه کارخانه کمپانی بوش
تاریخچه کارخانه کمپانی بوش

کارخانه بوش

روبرت بوش گ‌ام‌ب‌ها یا به‌ طور خلاصه  بوش، یک شرکت فناوری و مهندسی چندملیتی آلمانی است. این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.

بوش در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. تا سال ۱۸۹۱ تعداد همکارانش در کارگاه وی به ۱۵ نفر رسید. این شرکت از طریق شبکه پیچیده‌ای از بیش از ۴۴۰ شرکت تابعه و نهاد منطقه ای، در بیش از ۶۰ کشور در سراسر جهان فعالیت می‌کند. از جمله شرکای فروش و خدمات، شبکه تولید، مهندسی و فروش جهانی Bosch تقریباً همه کشورهای جهان را پوشش می‌دهد. در ۱۲۵ مکان در سراسر جهان، بوش تقریباً ۶۴۵۰۰ کارمند در تحقیق و توسعه استخدام می‌کند.

از جمله محصولات تولیدی کارخانه بوش لوازم خانگی مثل یخچال فریزر بوش، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، اسپرسو ساز، اجاق گاز، فر توکار، قهوه ساز، چای ساز، پکیج دیواری بوش، آب میوه گیری ، پلوپز و کلیه محصولات توکار بوش می‌باشد.

جمع بندی

اگر لوازم خانگی بوش خراب شود کارهای خدماتی آشپزخانه و منزل باقی می ماند و دچار خلل در روند امور زندگی خواهد شد. در این مواقع نیاز است یک تعمیرکار با سرعت و دقت لازم اقدام به تعمیر لوازم خانگی بوش در اصفهان نماید. تکنسین باید دارای تخصص و علم کافی در مورد کلیه مشکلات و ارور کد خطا داشته باشد.

سوالات متداول نمایندگی تعمیرات بوش در اصفهان

نمایندگی تعمیر بوش در اصفهان کجاست؟

برای استفاده از خدمات نمایندگی و خرید قطعات باید به جایی که خرید کرده اید یا برای شما نصب کرده‌آند ارتباط برقرار نمایید. برای استفاده از تخصص تعمیرکار متخصص تعمیر لوازم خانگی بوش Bosch در کلیه نقاط شهر اصفهان توسط ما خارج از نمایندگی با شماره تلفن 09137512192 تماس بگیرید یا به آدرس اصفهان، خیابان کاشانی مراجعه نمایید.

آیا سرویس در منزل انجام می‌شود؟

کلیه خدمات سرویس و تعمیر در منزل و محل دستگاه انجام می‌شود که نیازی به جابجایی دستگاه نباشد.

هزینه و قیمت تعمیر چقدر است؟

اجرت بستگی به دستگاه خرابی، مدل و سال ساخت دارد همچنین از عوامل دیگر قطعه ای که مشکل دارد و قیمت تعویضی می‌باشد اما به طور میانگین 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد.

نحوه خدمات پس از فروش بوش اصفهان چگونه است؟

برای ارتباط با نمایندگی نصب راه اندازی لوازم خانگی بوش و یا سرویس و گارانتی دو ساله با فروشگاه بوش اصفهان که خرید کرده اید ارتباط برقرار کنید.

برای اطلاع کامل از محصولات بوش به وب سایت جهانی بوش خانه بوش مراجعه نمایید.

4.6/5 - (9 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت