آژانس تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان تعمیر

نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان

نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان برای سرویس زیر نظر بهترین تعمیرکاران با داشتن سالها فعالیت در سرویس ال جی در خدمت همشهریان عزیز در استان اصفهان باشد که بهترین گزینه برای تعمیر لوازم خانگی LG  می باشد برای تعمیر لوازم خانگی دارای گارانتی حتما با نمایندگی گلدایران باید ارتباط بر قرار کنید خدمات ما خارج از بحث نمایندگی ‌می باشد.

ال جی در اصفهان

خدمات نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان

جهت دریافت خدمات ، سرویس و تعمیر ال جی در منزل و در تمام نقاط اصفهان ، فقط کافیست با شماره 09137512192 مجموعه اصفهان تعمیر تماس بگیرید یا به صورت آنلاین ثبت در خواست نمایید تا در سریعترین زمان ممکن، بهترین تعمیرکار ال جی LG جهت ارائه خدمت خارج از بحث نمایدگی به مکان مدنظر اعزام شود.

متاسفانه چند سالیست که به خاطرشرایط کشور کارخانه ال جی اعلام کردند نمایندگی ال جی در ایران نداریم و محصولات اکنون در بازار تماما قاچاق می باشد. از این رو ما نیز نمایندگی و فروش نداریم و نیستیم اگر نیاز به تعمیرکار متخصص که آشنا با محصولات ال جی می باشد با ما تماس بگیرین.

ال جی اصفهان

نکته  : تعمیرکار ما به عنوان تعمیرگاه الجی در اصفهان با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی الجی میپردازد همواره میتوانید برای ارتباط با ال جی با شماره های خود دفتر ال جی تماس برقرار کنید.

چرا ما برای سرویس در اصفهان؟

مرکز تعمیرات ال جی در شهراصفهان تشکیل شده از تیم متخصص در دو بخش مکانیکی و برقی که اقدام به رفع مشکلات دستگاه در محل نموده است تا همشهریان عزیز در شهر اصفهان براحتی بتوانند با شماره 09137512192 تماس با یا ثبت آنلاین راهنمایی دریافت کنید . درصورت نیازدر کوتاهترین زمان کارشناس به محل و منزل شما خارج از نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان مراجعه کرده و دستگاه را تعمیرمی کند.

دقت داشته باشید که تعمیرکار حتما از قطعات اصلی استفاده کند برای این منظور می‌توانید به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در اصفهان مراجعه نمایید چرا که این مجموعه تنها از قطعات اورجینال شرکتی برای تعمیرات استفاده می‌کند.

کارشناس فنی

چرا اصفهان تعمیر برای سرویس و خدمات ال جی شهر اصفهان؟

مرکز تعمیرات ال جی در شهراصفهان تشکیل شده از تیم متخصص در دو بخش مکانیکی و برقی که اقدام به رفع مشکلات دستگاه در محل نموده است تا همشهریان عزیز در شهر اصفهان براحتی بتوانند در کوتاهترین زمان مشکل یکی از دستگاههای برند الجی را بر طرف سازند.

تکنسین متخصص

داشتن تکنسین متخصص هر برند که با کلیه عیب های آن آشنا می‌باشد و با دیدن مشکل بتواند سریع عیب را تشخیص دهد.

سرعت در تعمیر

در کمترین زمان ممکن اقدام به مشکل دستگاه شما برطرف می‌شود چون نبود وسیله خانگی بسیار سخت می‌باشد.

هزینه مناسب

بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به خدمات دریافتی می‌شود تا رضایت شما درزمینه هزینه فراهم شود.

ضمانت و گارانتی

ضمانتنامه بعد از تعمیرات به دستگاه شما در همان قطعه تعمیراتی داده خواهد شد. در صورت نیاز بدون دریافت هزینه به مدت 90 روز رایگان انجام شود.

مراحل تعمیر لوازم خانگی ال جی در شرکت اصفهان تعمیر

  1. ثبت درخواست تعمیر:
    اگر لوازم خانگی ال جی مثل یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون، ماکروفر و سولاردم، جاروبرقی، کولرگازی ال جی و… شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در اصفهان توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. راهنمایی تلفنی:
    بهترین تعمیرکارمحصولات ال جی LG ما در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
  3. تعمیر در منزل و در محل:
    اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و تعمیر، تعمیرکارتکنسین در محل شما حاضر خواهند شد.
  4. تعمیر سریع:
    چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
  5. استفاده از قطعات اوریجینال:
    تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از لوازم خانگی ال جی خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه، از بهترین قطعه استفاده می‌شود.
  6. قیمت و هزینه منصفانه:
    گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
  7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر:
    کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود دارای گارانتی 90 روزه دارد.
  8. لذت از دستگاه تعمیر شده :
    اکنون دستگاه ال جی شما درست شده است و می‌توانید از دستگاه خود مانند روز اول استفاده نمایید.
"<yoastmark

تعمیر یخچال فریزر ال جی در اصفهان

سیستم یخچال فریزر ال جی به گونه ای می باشد که برای تعمیر و سرویس، می‌بایست از تخصص یک تعمیرکار با تجربه استفاده نمایید و از سپردن تعمیرات یخچال فریزر به تعمیرکاران غیر مجاز که تخصصی از سیستم و کارایی یخچال فریزر LG ندارند، بپرهیزد. نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان با ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر همراه شما خواهند بود.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال ال جی اصفهان

بهترین تعمیرکار یخچال فریزر ال جی

در این مجموعه کارشناسان ما برای کاهش هزینه های مشتریان عزیز ابتدا اقدام به تعمیر قطعات خراب شده می کنند. در صورتی که مشکل با تعمیر قطعه برطرف نشد آن را با قطعه با کیفیت شرکتی تعویض می کنند.

بنابراین جای نگرانی از بابت قطعه استفاده شده وجود ندارد چرا که در این مجموعه تنها از بهترین قطعات برای تعمیرات استفاده می‌شود.

همواره برای تعمیر یخچال فریزر ال جی یا یخچال ساید بای ساید ال جی در اصفهان در منزل و محل شما می توانید با شماره 09137512192 تماس بگیرین.

چه مشکلات و خرابی یخچال ال جی قابل تعمیر است؟

تعمير يخچال فریزر ال جی دارای بخش پشتيبانی می باشد. پشتيبانان این مرکز، وظيفه دارند تا تمامی سوال هايی را که ذهن شما را مشغول کرده است جواب دهند. در اين قسمت به سوال های رايج در رابطه با مشکلات ابجاد شده در یخچال فریزر LG و عیب یابی آنها پرداخته می شود:

  • تعمیریخسازساید بای ساید
  • داغ کردن موتور یخچال 
  • تعمیر خنک نکردن
  • اتومات نکردن
  • صدای ناهنجار
  • برفک زدن و یخ زدن
  • لاستیک دور درب
  • تعمیر مشکل روشن نشدن
  • آبسردکن
  • بر طرف کردن ارورهای یخچال فریزر

کد خطا و ارور یخچال فریزر ال جی

در قسمت از به  ارور یخچال ال جی به کدخطاهای این وسیله میپرزدازیم و به علت کدخطا و نحوه رفع عیب آن و برطرف کردن این مشکل رسیدگی میکردیم. اگر اشنایی به این عیوب ندارین میتوانین از یک تکنسین حرفه ای ال جی استفاده می کنیم

ارور CO : خطاي ارتباطیارور IS : خطاي سنسور يخساز
ارور R2 : خطاي سنسور يخچالارور SS: خطاي سنسور مخزن آب
ارور gF : خطای فشار آب ورودیارور FF: خطای فن فریزر
ارور RdH : خطای المنت دیفراست یخچالارور FdH : خطای المنت دیفراست فریزر
ارور Fds: خطای سنسور دیفراست فریزرارور HS : خطای سنسور رطوبت
ارور OFF: آف نمایشگاهیارور CF: خطای فن کندانسور
ارور RT: خطاي سنسور محيطارور FS: خطای سنسور فریزر
ارور IF: خطای فن یخسازارور It: خطاي كيت يخساز
کد خطا و رور یخچال فریزر ال جی

شارژ گاز یخچال ال جی

در یخچالهای اولیه از گاز آمونیاک به عنوان گاز مبرد استفاده میشود، اما به علت عوارض ناگوار آن در تماس با بدن انسان، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلومینیم، و نیز خاصیت انفجاری اش ، رفته رفته گاز فریون به جای آن استفاده گشت.

در یخچالهای رایج امروز مانند یخچال فریزر الجی در اصفهان معمولا از فریون 12 با ترکیب CCI2F2 استفاده میشود؛ که گازی بی بو است و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی شود همچنین فریون قابل اشتعال نیست . همواره نمایندگی بهترین گزینه و آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در نمایندکی تعمیرات ال جی در اصفهان می باشد.

تعمیرماشین لباسشویی ال جی در اصفهان

تعمیرکاران ما با خضور برای تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان در محل نگرانی جا به جایی لباسشویی به تعمیرگاه را برای شما رفع می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات سرویس را به بهترین نحو برای شما انجام می‌دهند. تمامی سرویس های مربوط به تعمیر لباسشویی در محل، با بالاترین سطح کیفیت ارائه می شود.

هزینه تعمیر لباسشویی با بهترین قیمت باعث افزایش رضایت شما همشریان عزیز برای همتراز بودن با نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان می‌باشد.

خرابی متداول ماشین لباسشویی ال جی

  • دستگاه برق دارد ولی روشن نمی شود.
  • آبگیری نکردن لباسشویی
  • دیگ آب می گیرد و به عملکرد خود ادامه نمی دهد.
  • آبریزی ماشین لباسشویی
  • گرم نشدن آب داخل مخزن
  • لرزش شدید
  • صدای زیاد در حال انجام کار
  • عدم تخلیه آب
  • خرابی شیربرقی
  • خرابی برد کنترل
  • موتور
  • خرابی میکروسوئیچ درب
  • لاستیک دور درب
  • خشک نکردن لباس ها

برای مشاوره رایگان با کارشناسان برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل شما را برطرف سازند.

شرایط نگه داری از ماشین لباسشویی ال جی

قبل از بررسی شرایط نگهداری از ماشین لباسشویی ال جی  از نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در اصفهان به چک کردن موارد زیر می پردازیم: شرایط نگهداری از ماشین لباسشویی ال جی:

  1. ماشین لباسشویی را کنار شیر آب، چاه فاضلاب و پریز برق بگزارید.
  2. ماشین لباسشویی ال جی را به اندازه  ظرفیت پر کنید این کار به مخزن داخلی لباسشویی آسیب می زند.
  3. بسته به لباس های مورد نظر، برنامه مورد نظر لباسشویی را انتخاب کنید.
  4. بعد از شستن لباس های پرزدار فیلتر لباسشویی  تمیز نمایید.
  5. از پودر ماشین لباسشویی زیاد از حد استفاده نکنید کف زیاد از حد باعث آسیب دستگاه میشود.

سرویس ماشین لباسشویی ال جی چگونه از بروز خرابی این دستگاه جلوگیری خواهد کرد؟

پیشگیری همواره بهتر از درمان است، سرویس ماشین لباسشویی هم دقیقا بر همین اصل دلالت دارد، چرا که از نیازمندی شما به خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی جلوگیری خواهد کرد، اما بسیاری از افراد الزامی بر انجام این کار نمی دانند، اگر شما هم از این افراد هستید در ادامه همراه ما باشید:

  • قطعات ماشین لباسشویی هرگز به این شکل نیستند که ناگهان خراب شوند و آهسته آهسته این اتفاق خواهد افتاد، اما اگر در مراحل ابتدایی جلوی آن گرفته شود دیگر نیازی به هزینه زیاد نخواهد بود؛ تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی اصفهان در زمان سرویس دستگاه شما تمامی ان موارد را مورد بررسی قرار خواهد داد.
  • دومین نکته این است که ماشیین لباسشویی خود نیاز به نظافت دارد، و اگر نظافت آن در دستور کار قرار نگیرد ممکن است با خرابی مواجه شود.
  • علاوه بر همه این ها دستگاه های مختف راه استفاده های مختلفی دارند که ممکن است شما آن ها را ندانید، اما وقتی تکنسین نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان به منزل شما مراجعه می کند این موارد را برای شما شرح می دهد.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در اصفهان

نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان با بهره بری از صد ها کارشناس آموزش دیده و با تجربه در سطح شهر اصفهان و حومه خدمات بیشماری ارائه میدهد از جمله این خدمات عیب یابی و انجام سرویس های دوره ای با به روزترین تکنولوژی ها ، نصب اصولی دستگاه حتی برای بار چندم و … می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در اصفهان
تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در اصفهان

خرابی متداول ماشین ظرفشویی ال جی

  • روشن نشدن دستگاه
  • عدم تخلیه ماشین ظرفشویی الجی
  • خرابی شیربرقی
  • خرابی برد کنترل
  • تعمیر المنت
  • ظرفشویی قادر به تمیز کردن ظروف نیست.
  • درب ظرفشویی بسته نمی شود.
  • آبریزی زیر
  • آب دستگاه تخلیه نمی شود.
  • بدنه دستگاه برق دارد.
  • ارور روی صفحه نمایش

نکات مهم نگهداری ظرفشویی ال جی LG

  1. دمای آب از نظر گرمایشی کنترل شود.
  2. قطعات شکسته دستگاه ال جی را تعوض نمایید.
  3. پر نکردن زیاد ماشین ظرفشویی
  4. تعویض فیلتر دستگاه به صورت دوره ای
  5. دریچه ماشین ظرفشویی را همواره تمیز نگه دارید.
  6. سختی آب محل زندگی خود را اندازه گیری نمایید.
  7. داخل ماشین ظرفشویی را مرتباٌ تمیز و گندزدایی کنید.
  8. استفاده از نمک و جرم گیر
  9. درزگیرها و درپوش ماشین ظرفشویی الجی را مرتباٌ تمیز کنید.
  10. سبد های مربوط به ظروف و قفسه ها را در صورت نیاز تعمیر کنید.
  11. انتخاب برنامه مناسب برای شستشوی ظروف با توجه به نوع و جنس ظرف

برای مشاوره رایگان با کارشناسان برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در اصفهان با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل شما را برطرف سازند.

 تعمیرات ماکروفر و سولاردم ال جی اصفهان

علل خرابی و ایرادات مایکروفر ال جی بسیار متعدد می باشند و هر کدام دلیل متفاوتی دارد، این ایرادات در اغلب موارد قابل رفع بوده و با استفاده از تجربه تعمیرکاران مجموعه اصفهان تعمیر در برخی موارد قطعات تعمیر و در برخی دیگر از موارد قطعات تعویض در تعمیر سولاردم ال جی در اصفهان می شود. از بیشترین خرابی هایی که در هنگام تعمیر ماکروفر ال جی در اصفهان با آن مواجه شده ایم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خرابی متداول مایکروویو ال جی

  • گرم نکردن غذا
  • نچخیدن سینی
  • صدای زیاد حین کار کردن
  • جرقه زدن ماکروفر ال جی
  • روشن نشدن دستگاه
  • احساس بوی سوختگی
  • داغ شدن بیش از حد بدنه
  • برق داشتن بدنه دستگاه
  • کار نکردن کلیدهای دستگاه
  • و…..
تعمیر ماکروفر در اصفهان
تعمیر ماکروفر در اصفهان

برای مشاوره رایگان با کارشناسان برای تعمیر ماکروفر ال جی در اصفهان با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل شما را برطرف سازند.

مشکلات رایج ماکروفر ال جی

از مشکلات رایج نیاز به تعمیر ماکروفر ال جی اصفهان که تکنسین های متخصص  به دفعات با آن ها مواجه هستند لیستی تهیه کرده ایم که در اختیار شما قرار میدهیم این مشکلات عبارتند از:

چرا ماکروفر یا سولاردم ال جی گرم نمی‌شود؟

ممکن است دلیل این اتفاق استفاده از ظروف فلزی یا ظروفی با دارای تزئینات آب‌کاری شده بوسیله فلزات هستند.

دلیل دود کردن ماکروفر چیست؟

ابتدا از تمیز بودن داخل یخچال و انتخاب برنامه مناسب اطمینان حاصل نمایید و در صورتی که دود بوی غیر عادی غیر از بوی غذا میدهد با نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی در اصفهان تماس بگیرید.

چرا ماکروفر ال جی روشن نمی‌شود؟

از اتصالات برقی مایکروویو ال جی یا سولاردم ال جی اطمینان حاصل کنید. در صورتی که تجربه ای اول شما از استفاده از ماکروفر ال جی است به دفترچه راهنما مراجع نماید.

تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

تعمیرگاه تلویزیون ال جی LG اصفهان با برخورداری از تخصص و تجربه و سابقه ی طولانی (بیش از ۵۰ سال ) در زمینه سرویس و خدمات صوتی و تصویری در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.
در راستاي رفاه حال شما مشتريان عزیز تعمیرگاه تلویزیون ال جی اصفهان  این امکان را فراهم کرده که تا در کوتاه ترین زمان ممکن با اعزام متخصصین مجرب و مجاز خود برای تعمیر ال ای دی ال جی (LED)،  تعمیر تلویزیون ال سی دی ال جی (LCD)، پلاسما ال جی، تلويزيون‌هاي هوشمند smart، انواع ساندبار و سینمای خانگی و نیز کارهای نصب تلویزیون به دیوار به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

نمایندگی ال جی LG اصفهان
نمایندگی ال جی LG اصفهان

خرابی معمول و پرتکرار تلویزیون ال جی LG:

  • عدم روشن شدن دستگاه
  • به هم ریختگی رنگ ها
  • ایجاد شدن خطوط افقی یا عمودی در تصاویر
  • ایجاد نقاط سیاه رنگ بر روی تصویر
  • دستگاه دارای صدا بوده اما تصویر ندارد
  • وجود تاخیر در صدای دستگاه
  • تلویزیون دیر روشن می شود.
  • تعمیر تلویزیون ال جی ضربه خورده
  • شیشه شکسته
  • تعمیر فلت 
  • خرابی پاور
  • بک لایت
  • مین برد

برای مشاوره رایگان با کارشناسان برای تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل شما را برطرف سازند.

"<yoastmark

نمایندگی تعمیر ال جی LG در اصفهان

این خدمات بر عهده نمایندگی‌ می‌باشد که بر عهده گلدایران می‌باشد که تعمیرات لوازم خانگی ال جی LG مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، ماکروفر، جاروبرقی، سولاردم و کولرگازی می‌باشد کلیه خدمات ما خارج از بحث نمایندگی می‌باشد.

تعمیرات لوازم خانگی الجی با ارائه بهترین خدمات، سرویس الگو قرار دادن اصول مشتری مداری نمایندگی، توسط تعمیرکاران مجرب و متعهد نمایندگی اصفهان تعمیر انجام میگردد. اصفهان تعمیر با استفاده از قطعات فابریک به تعمیر لوازم خانگی ال جی اصفهان شما عزیزان در خانه و محل کار شما میپردازد.

قیمت هزینه تعمیرات ال جی
قیمت هزینه تعمیرات ال جی

هزینه تعمیرات لوازم خانگی ال جی

هزینه ی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در اصفهان به موارد مختلفی چون نوع، سال ساخت، آرایش اجزای داخلی محصولات LG اعم از یخچال فریر، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی و تلویزیون و… نیز شدت خرابی موجود در آن بستگی دارد.

در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت داشته باشد هم مسلما هزینه ی ترمیم و بازیابی تغییر و تحول خواهد داشت. بسیاری از مراکز تعمیراتی ناشناس و تعمیرکاران سودجو ممکن است شما را برای تعمیر تشویق کنند و تعویض قطعه ی معیوب را نادیده بگیرند.

نکته: تعمیرکاران این مجموعه پس از عیب یابی دقیق دستگاه شما و براساس مواردی چون مدل دستگاه و قدیمی یا جدید بودن آن، میزان خرابی دستگاه، قطعه یا قطعات معیوب، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات، مدت زمان گارانتی و … هزینه های مربوط به تعمیرات  شما را مشخص خواهند کرد.

امور مالی
دستگاههزینه و قیمت تعمیر
یخچال فریزر2,500,000 الی 25,500,000 ریال IRR
ماشین لباسشویی1,500,000 الی 15,300,000 ریال IRR
ماشین ظرفشویی1,800,000 الی 14,900,000 ریال IRR
کولرگازی2,200,000 الی 15,200,000 ریال IRR
اجاق گاز1,200,000 الی 9,200,000 ریال IRR
ماکروفر2,800,000 الی 14,000,000 ریال IRR
تلویزیون2,000,000 الی 15,000,000 ریال IRR
جدول هزینه و قیمت تعمیر لوازم خانگی الجی

مناطق تحت پوشش تعمیر و سرویس الجی

مناطق تحت پوشش برای تعمیرات LG در اصفهان شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، شهرک سیمرغ، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات با Agency home appliances LG Repair Service in Isfahan شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین.

LG اصفهان ال جی
LG اصفهان ال جی

سخن پایانی

ال جی یکی از برندهای برتر تولیدات لوازم خانگی می‌باشد اما هر برندی ممکن است بعد از استفاده نیاز به سرویس داشته باشد. بهترین توصیه ما استفاده از خدمات نمایندگی می‌باشد و برای تعمیر در مجموعه اصفهان تعمیرخارج از بحث نمایندگی با متخصصین و سرویسکاربا تجربه می‌توانید با ما شماره 09137512192 مشاوره لازم را کسب نمایید.

در آخر از شما مشتریان گرامی درخواست داریم که دستگاهی که نیاز به تعمیرات و تخصص لازم را ندارید، باز نکنید زیرا ممکن است باعث صدمه بیشتر به دستگاه شوید و هزینه تعمیرات شما بیشتر شود.

منبع: ال جی LG

سوالات متداول درباره نمایندگی ال جی در اصفهان

نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان که فروش لوازم خانگی را انجام می داد برای عهده گلدیران بود برای تعمیر با بهترین تعمیرکار ال جی شرکت اصفهان تعمیر با شماره 09137512192 خارج از بحث نمایندگی تماس بگیرین.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ال جی چند است؟

برای استفاده از خدمات و راهنمایی ال جی اصفهان می‌توانید با گلدایران با شماره   ۸۴۷۳۳ – ۰۲۱ دفتر مرکزی تماس بگیرین.

آدرس نمایندگی تعمیر ال جی اصفهان کجاست؟

اگر شما در هر منطقه ال جی اصفهان خیابان کاوه، هشت بهشت، شیخ بهایی و… می ‌توانید به آدرس نمایندگی مراجعه نمایید.

قیمت تعمیر لوازم خانگی ال جی چقدرمی‌باشد؟

قیمت تعمیر محصولات ال جی بستگی به دستگاهو دلیل خرابی آن می‌باشد اما به طور معمول از 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد.

شماره خدمات پس از فروش ال جی اصفهان چیست؟

برای استفاده از خدمات پس از فروش ال جی شماره باید با جایی که خرید کرده این یا برای شما نصب کرده اند، تماس بگیرین و برای تعمیر توسط مجموعه ما 09137512192 تماس حاصل فرمایید.

گارانتی تعمیر ال جی در اصفهان به چه صورت می‌باشد؟

لوازم خانگی که تعمیر می‌شود در باب همان قطعه تعمیراتی اگر مجدد خراب شود به مدت ۹۰ روز دارای گارانتی تعمیر می‌باشد.

نمایندگی مجاز ال جی با ضمانت نامه گلدایران

برای استفاده از خدمات و راهنمایی و ضمانت نامه های ال جی با پشتیبانی شرکت گلدیران و نمایندگی مجاز می‌توانید با شماره   ۸۴۷۳۳ – ۰۲۱ دفتر مرکزی تماس بگیرین.

اطلاعات تماس مرکز تعمیر ال جی LG اصفهان

  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
  • شماره تماس تعمیر: 09137512192 شرکت اصفهان تعمیر
  • آدرس دفتر: اصفهان خیابان بزرگمهر و خیابان کاشانی
  • ایمیل: info@esfahantamir.com
4.6/5 - (9 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

2 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان کجاست؟»

  1. با سلام از کنار در ماشین لباسشویی ال جی آب میاد بیرون. کل آشپزخانه ما رو خیس شده علت چیه؟

    1. سلام احتمالا لاستیک دور درب ماشین لباسشویی شما خراب شده است. می توانید برای فیکس کردنش با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت