نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان

نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان برای سرویس زیر نظر بهترین تعمیرکاران با داشتن سالها فعالیت در سرویس لوازم خانگی در خدمت همشهریان عزیز بر عهده انتخاب سرویس می‌باشد که بهترین گزینه برای تعمیر لوازم خانگی Snowa  می باشد برای تعمیر لوازم خانگی دارای گارانتی و استفاده از تکنسین کارخانه حتما با نمایندگی ارتباط برقرار نمایید.

جهت دریافت خدمات ، سرویس و تعمیر لوازم خانگی اسنوا در منزل و در تمام نقاط اصفهان ، فقط کافیست با شماره پشتیبانی سرویس به مشتری 09395484060 مجموعه اصفهان تعمیر تماس بگیرید یا درخواست رزرو تکنسین را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، بهترین تعمیرکار خارج از بحث نمایندگی جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

اسنوا

نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان کجاست؟

اگر لوازم خانگی اسنوا را در منزل دارید و یکی از این وسایل خراب شده است و نیاز به یک تعمیرکار دارید باید با نمایندگی انتخاب سرویس هماهنگ شوید که وظیفه سرویس را دارد. برای استفاده از خدمات پشتیبانی سرویس به مشتری توسط بهترین تعمیرکار خارج از نمایندگی ب ما همراه شوید. در تیم اصفهان تعمیر همتراز تخصص نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان از نظر فنی، برای رفاه حال همشهریان عزیز که لوازم خانگی با کیفیت اسنوا را دارا می باشد.

پادکست سرویس لوازم خانگی اسنوا:

تعمیر اسنوا اصفهان

ویدیو نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان:

چرا اصفهان تعمیر برای سرویس و خدمات اسنوا؟

مرکز تعمیرات اسنوا در شهر اصفهان تشکیل شده از تیم متخصص در دو بخش مکانیکی و برقی که اقدام به رفع مشکلات دستگاه در محل نموده است تا همشهریان عزیز در شهر اصفهان به راحتی بتوانند با راهنمایی دریافت کنید و درصورت نیاز در کوتاهترین زمان کارشناس به محل و منزل شما مراجعه کرده و دستگاه را تعمیر می کند.

نکته : مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه اسنوا توسط بهترین تعمیرکار اقدام به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی اسنوا می‌پردازد همواره برای ارتباط با نمایندگی میتوانید به دفاترشان مراجعه نمایید.

تکنسین متخصص

داشتن تکنسین متخصص که با کلیه عیب های آن آشنا می‌باشد.

سرعت در تعمیر

در کمترین زمان ممکن اقدام به مشکل دستگاه شما برطرف می‌شود.

هزینه مناسب

بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به خدمات دریافتی می‌شود.

ضمانت و گارانتی

بعد از تعمیرات به دستگاه شما ضمانت در همان قطعه تعمیراتی، خواهد شد.

نحوه تماس و مراحل تعمیر لوازم خانگی اسنوا در اصفهان

  1. ثبت درخواست تعمیر: اگر لوازم خانگی اسنوا شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در اصفهان توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09395484060 تماس بگیرین یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. راهنمایی تلفنی: بهترین تعمیرکارمحصولات اسنوا ما در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
  3. تعمیر در منزل و در محل: اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و تعمیر، تعمیرکارتکنسین در محل شما حاضر خواهند شد.
  4. تعمیر سریع: چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
  5. استفاده از قطعات اوریجینال: تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از لوازم خانگی اسنوا خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.
  6. قیمت و هزینه منصفانه: گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
  7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر: کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود دارای گارانتی می‌شود.
  8. لذت از دستگاه تعمیر شده : اکنون دستگاه اسنوا شما درست شده است و می‌توانید از دستگاه خود مانند روز اول استفاده نمایید.
نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان

تعمیر یخچال فریزر اسنوا در اصفهان

یخچال فریزر دستگاهی است که زندگی بدون این وسیله غیر ممکن است و در صورت خرابی باعث خراب شدن مواد غذایی شما می‌شود. در مرکز تعمیرات اسنوا پشتیبان، تعمیرات یخچال اسنوا به صورت تخصصی و توسط تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده انجام می شود. اگر خرابی برای یخچال اسنوا شما پیش آمده، شما می توانید از خدمات منحصر به فرد این مرکز بهره مند شوید.

برند اسنوا، امروزه یخچال فریزر، ساید بای ساید، دو قلو، یخچال تک، فریزر بالا یا فریزر پایین را تولید می کند. این برند ایرانی به علت تولید محصولات با کیفیت و ارائه ی قیمت های مناسب، توانسته جایگاه ویژه ای در بازار ایران پیدا کند. برند اسنوا معمولا محصولات خود را به مدت چند سال گارانتی می‌کند.

تعمیر یخچال فریزر اسنوا در اصفهان
تعمیر یخچال فریزر اسنوا در اصفهان

تعمیرکار یخچال فریزر اسنوا

در این مجموعه کارشناسان ما برای کاهش هزینه های مشتریان عزیز ابتدا اقدام به تعمیر قطعات خراب شده می کنند. در صورتی که مشکل با تعمیر قطعه برطرف نشد آن را با قطعه با کیفیت شرکتی تعویض می کنند.

بنابراین جای نگرانی از بابت قطعه استفاده شده وجود ندارد چرا که در این مجموعه تنها از بهترین قطعات برای تعمیرات استفاده می‌شود.

همواره برای تعمیر یخچال فریزر اسنوا در کلیه محلات اصفهان داخل منزل و محل شما می‌توانید با شماره 09395484060 تماس بگیرین.

چه مشکلات و خرابی یخچال فریزر اسنوا قابل تعمیر است؟

تعمير يخچال فریزر دارای بخش پشتيبانی می باشد. پشتيبانان این مرکز، وظيفه دارند تا تمامی سوال هايی را که ذهن شما را مشغول کرده است جواب دهند. در اين قسمت به سوال های رايج در رابطه با مشکلات ابجاد شده در یخچال فریزر اسنوا و عیب یابی آنها پرداخته می شود:

  • تعمیریخسازساید بای ساید
  • داغ کردن موتور یخچال 
  • خنک نکردن یا گرم شدن
  • اتومات نکردن
  • صدای ناهنجار
  • اب دادن یخچال
  • برفک زدن و یخ زدن
  • لاستیک دور درب
  • تعمیر مشکل روشن نشدن
  • آبسردکن
  • بر طرف کردن ارورهای یخچال فریزر
  • برد کنترل

کد خطا و رور یخچال فریزر اسنوا

در زیر لیستی ار ارورهای یخچال فریزر اسنوا اورده شده است این ارورها در صفحه دیجیتال هنگام مکل در دستگاه نمایش داده می‌شود که توسط برد کنترل الکترونیک ایجاد می‌شود.

ارور اسنوا: F1سرد نشدن اپراتور یخچال
ارور اسنوا: F2خرابی سنسور فریزر
ارور اسنوا: F3خرابی سنسور یخچال اسنوا
ارور اسنوا: F4خرابی سنسور اپراتور فریزر باعث این مشکل می‌شود
ارور اسنوا: F5 خرابی سنسور اپراتور یخچال تولید این ارور می‌کند
ارور اسنوا: F6خرابی در سنسور محیطی یخچال اسنوا
ارور اسنوا: F7 خرابی فن فریزر اسنوا
ارور اسنوا: F8از دلایل ایجاد این ارور خرابی فن فریزر می‌باشد
ارور اسنوا: F9خرابی هیتر فریزر اسنوا
ارور اسنوا: FAخرابی  هیتر یخچال اسنوا
ارور اسنوا: FBمعیوب بودن IC یخچال
ارورو خطا یخچال اسنوا

برای اطلاعات بیشتر مقاله علت کد ارور یخچال فریزر اسنوا را مطالعه فرمایید که بدانید مشکل و خرابی از کدام قطعه می‌باشد.

شارژ گاز یخچال اسنوا

در یخچالهای اولیه از گاز آمونیاک به عنوان گاز مبرد استفاده میشود، اما به علت عوارض ناگوار آن در تماس با بدن انسان، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلومینیم، و نیز خاصیت انفجاری اش ، رفته رفته گاز فریون به جای آن استفاده گشت.

در یخچالهای رایج امروز مانند یخچال فریزر اسنوا معمولا از فریون 12 با ترکیب CCI2F2 استفاده می‌شود؛ که گازی بی بو است و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی شود همچنین فریون قابل اشتعال نیست . همواره نمایندگی بهترین گزینه و آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در اصفهان می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اصفهان

لباس‌های کثیف شما انباشه شده و می‌خواهید آنها را توسط لباسشویی بشویید اما دستگاه به درستی کار نمی‌کند. این موضوع بسیار کلافه کننده می‌باشد و دنبال یک تکنسین متخصص برای رفع مشکل هستید. کلیه پرسنل و تعمیرکار اسنوا در شرکت اصفهان تعمیر دوره های مربوط به این برند را پشت سر گذرانده و سریعا متوجه عیب ماشین لباسشویی اسنوا شما می شوند.

نکته قابل توجه این می‌باشد که ارائه خدمات خوب باید از قطعات با کیفیت می‌باشد تا عمر ماشین لباسشویی اسنوا بالاتر برود و استفاده از قطعات فیک مجاز نمی باشد. برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اصفهان انتخاب سرویس بهترین گزینه می‌باشد.

هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا با بهترین قیمت باعث افزایش رضایت شما همشریان عزیز برای هم تراز بودن با نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان می‌باشد.

خرابی متداول ماشین لباسشویی اسنوا

  • دستگاه برق دارد ولی روشن نمی شود.
  • آبگیری نکردن لباسشویی
  • دیگ آب می گیرد و به عملکرد خود ادامه نمی دهد.
  • آبریزی ماشین لباسشویی
  • گرم نشدن آب داخل مخزن
  • لرزش شدید
  • صدای زیاد در حال انجام کار
  • عدم تخلیه آب
  • خرابی شیربرقی
  • خرابی و فروش برد الکترونیکی در اصفهان
  • موتور
  • خرابی میکروسوئیچ درب
  • لاستیک دور درب
  • خشک نکردن لباس ها

برای مشاوره رایگان با کارشناسان برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اصفهان با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل شما را برطرف سازند.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اصفهان
تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اصفهان

نکات مهم نگهداری لباسشویی اسنوا

قبل از بررسی شرایط نگهداری از ماشین لباسشویی اسنوا:

  1. ماشین لباسشویی را کنار شیر آب، چاه فاضلاب و پریز برق بگزارید.
  2. دستگاها به اندازه  ظرفیت پر کنید این کار به مخزن داخلی لباسشویی آسیب می زند.
  3. بسته به لباس های مورد نظر، برنامه مورد نظر لباسشویی را انتخاب کنید.
  4. بعد از شستن لباس های پرزدار فیلتر لباسشویی  تمیز نمایید.
  5. از پودر ماشین لباسشویی زیاد از حد استفاده نکنید کف زیاد از حد باعث آسیب دستگاه میشود.
  6. جرم گیری دوره ایی را انجام دهید

تعمیر اجاق گاز اسنوا در اصفهان

مجموعه اصفهان تعمیر برای تعمیر اجاق گاز اسنوا در اصفهان دهها سرویسکار دارا می باشد. مهم نیست که مدل اجاق اسنوا شما در اصفهان چی باشد تعمیر کاران اسنوا به همه مدل های اجاق گاز اسنوا آشنایی دارند.

شرکت انتخاب سرویس نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان می‌باشد. با خرید اجاق گاز اسنوا از فروشگاه های معتبر اسنوا، محصول خریداری شده توسط نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش اصفهان  یا همان گروه انتخاب گارانتی و خدمات پس از فروش نسبت به آن ارائه داده می‌شود که بهترین گزینه برای تعمیر می‌باشد. 

تعمیرات اجاق گاز اسنوا در اصفهان
تعمیرات اجاق گاز اسنوا در اصفهان

خرابی متداول اجاق گاز

  • یکسره شدن جرقه 
  • کم شدن حرارت فرگاز
  • خاموش شدن
  • مشکل ترموکوبل
  • شیشه

تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا در اصفهان

با وجود ماشین ظرفشویی باعث ده با ظرف شستن با دست خداحافظی کنید. در سبک امروزی زندگی زمان برای کنار ظرفشویی ایستادن و ظرف شستن وجود ندارد. ماشین‌های ظرفشویی جدید می‌توانند انواع ظرف‌های مختلف از قابلمه گرفته تا شیشه‌ و کریستال را به سرعت بشوید و آب بسیار کمتری نسبت به شستشو با دست مصرف کند. خرابی شدن این دستگاه باعث اتلاف وقت می‌شود و برای سرویس دنبال پشتیبانی مشتری نمایندگی تعمیر ظرفشویی اسنوا در اصفهان باشید. که برای استفاده از راهنمایی کارشناس ما زمان را رزرو نمایید.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی اسنوا

تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا در اصفهان
تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا در اصفهان

تعمیر تلویزیون اسنوا در اصفهان

 در واحد صوتی تصویر کلیه ی خدمات و سرویس دهی مربوط به تعمیر تلویزیون اسنوا در اصفهان را برای شما انجام میدهد و مشکل شما را در محل بر طرف می‌سازد.

کلیه خدمات تعمیر تلویزیون اسنوا شهر اصفهان و در مدل ال سی دی LCD و ال ای دی LED در اصفهان  و با پشتیبانی و سرویس دهی به مشتری در مجموعه اصفهان تعمیر صورت می‌گیرد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در اصفهان
تعمیرات تلویزیون اسنوا در اصفهان

واحد تعمیرات تلویزیون اسنوا در اصفهان آمادگی دارد تا در صورت هماهنگی شما همشهریان پرسنل و تعمیرکاران خود را به منزل شما اعزام نماید.

خرابی متداول تلویزیون اسنوا

  • عدم روشن شدن دستگاه
  • به هم ریختگی رنگ ها
  • ایجاد شدن خطوط افقی یا عمودی در تصاویر
  • ایجاد نقاط سیاه رنگ بر روی تصویر
  • دستگاه دارای صدا بوده اما تصویر ندارد
  • وجود تاخیر در صدای دستگاه
  • تلویزیون دیر روشن می شود.
  • ضربه خوردن
  • شیشه شکسته
  • تعمیر فلت 
  • خرابی پاور
  • بک لایت
  • مین برد

تعمیر ماکروفر اسنوا در اصفهان

در لوازم خانگی، دستگاه ماکروفر وظیفه گرم کردن مواد غذایی را دارد. هر چند برند اسنوا کیفیت بالایی دارد اما امکان دارد بعد از خراب شود که باید با تکنسین نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان صحبت نمایید.

رایج ترین ایرادات ماکروفر اسنوا ما مایکروویو اسنوا عبارتند از:

  • روشن نشدن مایکروفر
  • دیر گرم شدن غذا
  •  جرقه در مایکروفر
  • خاموش شدن
تعمیر مایکروویو اسنوا در اصفهان
تعمیرات مایکروویو اسنوا در اصفهان
قیمت هزینه تعمیرات لوازم خانگی

هزینه تعمیرات لوازم خانگی اسنوا

هزینه ی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در اصفهان به موارد مختلفی چون نوع، سال ساخت، آرایش اجزای داخلی محصولات اعم از یخچال فریر، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی و تلویزیون و… نیز شدت خرابی موجود در آن بستگی دارد.

در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت داشته باشد هم مسلما هزینه ی ترمیم و بازیابی تغییر و تحول خواهد داشت. بسیاری از مراکز تعمیراتی ناشناس و تعمیرکاران سودجو ممکن است شما را برای تعمیر تشویق کنند و تعویض قطعه ی معیوب را نادیده بگیرند.

نکته: تعمیرکاران این مجموعه پس از عیب یابی دقیق دستگاه شما و براساس مواردی چون مدل دستگاه و قدیمی یا جدید بودن آن، میزان خرابی دستگاه، قطعه یا قطعات معیوب، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات، مدت زمان گارانتی و … هزینه های مربوط به تعمیرات  شما را مشخص خواهند کرد.

دستگاههزینه اجرت و قیمت تعمیر
یخچال فریزر2,500,000 الی 25,500,000 ریال IRR
ماشین لباسشویی1,500,000 الی 15,300,000 ریال IRR
ماشین ظرفشویی1,800,000 الی 14,900,000 ریال IRR
کولرگازی2,200,000 الی 15,200,000 ریال IRR
اجاق گاز1,200,000 الی 9,200,000 ریال IRR
ماکروفر2,800,000 الی 14,000,000 ریال IRR
تلویزیون2,000,000 الی 15,000,000 ریال IRR
جدول هزینه و قیمت تعمیر
نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان
نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان

مناطق تحت پوشش تعمیر و سرویس در اصفهان

مناطق تحت پوشش برای تعمیرات اسنوا Snowa در اصفهان شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، شهرک سیمرغ، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات ما مراجعه نمایید.

سوالات متداول درباره نمایندگی اسنوا در اصفهان

پشتیبانی نمایندگی تعمیر اسنوا در اصفهان کجاست؟

برای سرویس در مراکز نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان برای عهده انتخاب سرویس بود که باید با آنها همراه شوید. برای تعمیر لوازم خانگی اسنوا با بهترین تکنسین فنی اسنوا شرکت اصفهان تعمیر با شماره تلفن 09395484060 تماس بگیرین یا به آدرس اصفهان، خیابان بزرگمهر مراجعه نمایید.

شماره تماس خدمات پس از فروش اسنوا در اصفهان چند است؟

برای استفاده از خدمات نمایندگی نصب راه اندازی اسنوا، سرویس و گارانتی می‌توانید با واحد انتخاب سرویس با شماره  1699 دفتر مرکزی تماس بگیرین.

قیمت تعمیر لوازم خانگی اسنوا چقدرمی‌باشد؟

قیمت تعمیر محصولات اسنوا بستگی به دستگاه و دلیل خرابی آن می‌باشد اما به طور معمول از 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد.

آیا سرویس در محل انجام می‌شود؟

خدمات در مجموعه اصفهان تعمیر برای لوازم خانگی در محل و منزل شما می‌باشد.

اطلاعات تماس مرکز تعمیر اسنوا اصفهان

  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته 7/24
  • شماره تلفن تعمیر: 09395484060 پشتیبانی سرویس به مشتری
  • آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر
  • ایمیل: info(@)esfahantamir(dot)com

سخن پایانی

اسنوا یکی از برندهای برتر تولیدات لوازم خانگی می‌باشد اما هر برندی ممکن است بعد از استفاده نیاز به سرویس داشته باشد. بهترین توصیه ما استفاده از خدمات نمایندگی می‌باشد و برای تعمیر در مجموعه اصفهان تعمیر خارج از بحث نمایندگی با متخصصین و سرویسکار می‌باشد.

در آخر از شما مشتریان گرامی درخواست داریم که دستگاهی که نیاز به سرویس دارد و تخصص لازم را ندارید، باز نکنید زیرا ممکن است باعث صدمه بیشتر به دستگاه شوید و هزینه تعمیرات شما بیشتر شود.

4.2/5 - (34 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

7 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان کجاست؟»

  1. با سلام
    تعمیرکاری در تبریز بعد جابجایی یخچال سایدباساید اسنوا اعلام برد دچار مشکل شده وبهد از دوساعت در روز تعطیلی در تاریخ 1402/03/14مدعی شده در تعمیرگاه مجاز نسبت به تعمیر وراه اندازی در اقدام واعلام داشته فیلتر آب ده ساله روی یخچال سایدباساید اسنوا نسب میکنم نظر شما برای ما راهگشا خواهد بود
    با احترام اسلام زاده

    1. سلام با خود کارخانه تماس حاصل فرمایید= به افراد متفرقه نسپارید

  2. سلام مایک یخچال فریزراسنواخریدم زمستان که هواسردمشه یخ نمی زندهواکه گرم باشدخوبه علتش چیست

  3. سلام وقتتون بخیر
    تلوزیون اسنوای ما حدود دو سال خریدم و الان بطور ناگهانی صفحه سیاه میشه اما به مراتب وخیلی کم چنین اتفاقی میوفته اما بعضی اوقات هم قفل میکنه و نه کانال عوض میشه نه کنترل کار میکنه
    میخواستم ببینم مشکلش چیه ؟
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت