آژانس تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان تعمیر

تعمیرگاه تلویزیون ال جی LG اصفهان

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی LG

زندگی امروز بالاتر از بودن با بهترین  مدل دستگاه‌های برقی است، زندگی همراهی  از لمس علم و تکنولوژی در زمینه‌های مختلف، از تجربه کار با تلویزیون‌ها و موبایل‌ها، وسایل آشپزخانه ، انواع لوازم خانگی می باشد.

زندگی پیوسته در حرکت میباشد.  در نمایندگی ال جی در اصفهان با لوازم آشپزخانه، دستگاههای صوتی تصویری مثل تلویزیون  به شما کمک خواهد تا مشکلات خود را در این باب بر طرف نمایید که برای این کار می توانید با گلدیران تماس بگیرین چون نمایندگی با این شرکت می‌باشد.

مرکز تعمیرات ال جی در اصفهان ال جی با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع دستگاه ها در تمامی برند ها  از جمله یخچال ، تلویزیون ، ماشین لباسشویی ، ظرفشویی ، جاروبرقی، ماکروفر  با بهره گیری از تعمیرکار متخصص تعمیرات الجی، آمادگی دارد تعمیرات لوازم خانگی  شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد.

جهت دریافت خدمات ، سرویس و تعمیر ال جی در منزل و در تمام نقاط اصفهان ، فقط کافیست با شماره 09137512192 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، بهترین تعمیرکار ال جی LG جهت ارائه خدمت خارج از نمایندگی به مکان مدنظر اعزام شود.

    نکته  : تعمیرکار ما به عنوان تعمیرگاه الجی در اصفهان با بهترین تعمیرکار اقدام عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی ال جی می‌پردازد همواره می‌توانید برای ارتباط با ال جی با شماره های خود دفتر ال جی تماس برقرار کنید.

    ال جی اصفهان

    اگر برای کسب اطلاعات درباره محصولات ال جی LG خود به کمک نیاز دارید برای کسب اطلاعات بیشتر بیشتر با شماره 09137512192 تماس بگیرین متخصصان حرفه ای الجی LG می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند و راهنمایی نمایند.

    تعمیرات ال جی LG
    نمایندگی تعمیرات ال جی LG

    چرا اصفهان تعمیر برای سرویس و خدمات ال جی شهر اصفهان؟

    مرکز تعمیرات ال جی در شهر اصفهان تشکیل شده از تیم متخصص در دو بخش مکانیکی و برقی که اقدام به رفع مشکلات دستگاه در محل نموده است تا همشهریان عزیز در شهر اصفهان به راحتی بتوانند با شماره 09137512192 تماس با یا ثبت آنلاین راهنمایی دریافت کنید و در صورت نیاز در کوتاهترین زمان کارشناس به محل و منزل شما مراجعه کرده و دستگاه را تعمیر می کند.

    در صورتی که خرابی قابل ترمیم در محل باشد همانجا انجام می شود و اگر نیاز به بررسی با دستگاه های پیشرفته باشد به مرکز انتقال داده می شود.

    تکنسین متخصص

    داشتن تکنسین متخصص سامسونگ که با کلیه عیب های آن آشنا می‌باشد.

    سرعت در تعمیر

    در کمترین زمان ممکن اقدام به مشکل دستگاه شما برطرف می‌شود.

    هزینه مناسب

    بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به خدمات دریافتی می‌شود.

    ضمانت و گارانتی

    بعد از تعمیرات به دستگاه شما ضمانت در همان قطعه تعمیراتی، خواهد شد.

    چرا برترین خدمات پس از فروش ال جی هستیم؟

    • پشتیبانی
    • تماس با مشتری تا 60 دقیقه پس از ثبت اطلاعات
    • مراجعه کارشناسان در کوتاه ترین زمان به منزل
    • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
    • استفاده از قطعات اصلی و دارای ضمانت
    • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
    • بررسی کیفیت خدمات و نظرسنجی پس از انجام کار
    • رعایت نظافت و استفاده کامل از پروتکل های صحیح بهداشتی مقابله با کرونا

    متخصصان با تجربه

    تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

    گارانتی خدمات

    کاراباما بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی.

    سرعت در ارائه خدمات

    با توجه به اینکه تکنسین های کاراباما در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

    هزینه های منصفانه

    تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

    اولویت با تعمیر خدمات

    با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

    خدمات پس از فروش که با معادل انگلیسی after sales services نیز شناخته می شود، مدیریت، طرح ریزی و اجرای مجموعه اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد که با حجم عظیمی از مشتریان که از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند. از جمله خدمات ال جی (LG) که در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر لوازم خانگی ال جی و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد.

    نمایندگی ال جی در اصفهان
    نمایندگی ال جی در اصفهان

    نمایندگی ال جی اصفهان کاوه

    هر زمان با یکی از مشکلات معمول ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماکروفر، تلویزیون، کولرکازی، جاروبرقی، سولاردم و… الجی LG برخورد کردید با مشاوران نمایندگی ال جی کاوه اصفهان تماس حاصل بگیرید تا در اسرع وقت جهت تعمیر ماشین لباسشویی الجی LG شما اقدام گردد.

    مراحل تعمیر لوازم خانگی ال جی در شرکت اصفهان تعمیر

    1. ثبت درخواست تعمیر: اگر لوازم خانگی ال جی شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در اصفهان توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
    2. راهنمایی تلفنی: بهترین تعمیرکار محصولات ال جی ما در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
    3. تعمیر در منزل و در محل: اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و تعمیر، تعمیرکار تکنسین در محل شما حاضر خواهند شد.
    4. تعمیر سریع: چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
    5. استفاده از قطعات اصلی: تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از تلویزیون ال جی خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.
    6. قیمت و هزینه منصفانه: گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
    7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر: کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود دارای گارانتی می‌شود.
    8. لذت از دستگاه تعمیر شده : اکنون دستگاه ال جی شما درست شده است و می‌توانید برنامه های مورد علاقه خود را مشاهده نمایید.

    سوالات متداول درباره نمایندگی ال جی در اصفهان

    نمایندگی ال جی در اصفهان کجاست؟

    نمایندگی ال جی در اصفهان که فروش لوازم خانگی را انجام می داد برای عهده گلدیران بود که شرکت lg فروش انجام نمیدهد و برای تعمیر با گلدیران همراه شوید. برای تعمیر با بهترین تعمیرکار ال جی شرکت اصفهان تعمیر با شماره 09137512192 تماس بگیرین.

    شماره تماس نمایندگی ال جی در اصفهان چند است؟

    برای استفاده از خدمات و راهنمایی ال جی اصفهان می‌توانید با گلدایران با شماره   ۸۴۷۳۳ – ۰۲۱ دفتر مرکزی تماس بگیرین.

    آدرس نمایندگی ال جی اصفهان کجاست؟

    اگر شما در هر منطقه ال جی اصفهان خیابان کاوه، هشت بهشت، شیخ بهایی و… می ‌توانید به آدرس نمایندگی مراجعه نمایید.

    قیمت لوازم خانگی ال جی چقدرمی‌باشد؟

    قیمت محصولات ال جی بستگی به دستگاه انتخابی و مدل انتخابی و رنگ و امکانات آن می‌باشد دستگاه انتخابی شما می‌باشد اما به طور معمول از 100.000.000 ریال تا 2.000.000.000 ریال می‌باشد.

    شماره خدمات پس از فروش ال جی اصفهان چیست؟

    برای استفاده از خدمات پس از فروش ال جی شماره باید با جایی که خرید کرده این یا برای شما نصب کرده اند، تماس بگیرین و برای تعمیر توسط مجموعه ما 09137512192 تماس حاصل فرمایید.

    آدرس نمایندگی ال جی خیابان کاوه اصفهان کجاست؟

    نمایندگی ال جی کاوه اصفهان به آدرس اصفهان، خیابان کاوه قرار دارد که برای استفاده از خدمات نمایندگی حضوری دیدار داشته باشید و درخواست خودتان را با آنها مطرح نمایید.

    گارانتی ال جی در اصفهان به چه صورت می‌باشد؟

    اجناسی که از مجازی غیر قانونی وارد کشور شده است دارای گارانتی نیستند اگر از مجاری قانونی باشد توسط گلدیران می‌باشد.

    نمایندگی مجاز ال جی با ضمانت نامه گلدایران

    برای استفاده از خدمات و راهنمایی و ضمانت نامه های ال جی با پشتیبانی شرکت گلدیران و نمایندگی مجاز می‌توانید با شماره   ۸۴۷۳۳ – ۰۲۱ دفتر مرکزی تماس بگیرین.

    اطلاعات تماس مرکز تعمیر ال جی اصفهان

    • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
    • شماره تماس تعمیر: 09137512192 شرکت اصفهان تعمیر
    • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر
    • ایمیل: info@esfahantamir.com

    مقالات مرتبط

    4.3/5 - (3 امتیاز)
    اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
    برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

    دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت