موتور یخچال اسنوا ساخت کجاست

موتور یخچال اسنوا ساخت کجاست یکی از سوالهاییست که کسانی که نیاز به تهیه یخچال اسنوا به هر دلیلی چه جهیزیه و یا دلیل دیگر می پرسند.

نکات مهم قبل خرید  در باب نگهداری و تعمیر یخچال اسنوا ( کلیک کنید ) که باید بخوانید.

معرفی کارخانه اسنوا

کارخانه اسنوا همچون برند های دوو و حایر و همچنین تکنوگاز زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب به آدرس اصفهان شهرک صنعتی مورچه خورت می باشد.

این کارخانه همگی با قرار داد با شرکت های کره ایی، خط تولید آن  در سال 1384راه اندازی شد که متاسفانه به دلیل تحریم ها با تغییر ریاست جمهوری، ادامه همکاری میسر نشد.

مقالات مرتبط:

موتور یخچال اسنوا ساخت کجاست ؟

یکی از سوالهایی که مردم می پرسند این است که موتور یخچال اسنوا ساخت کجاست ؟ موتور یخچال اسنوا در ابتدا ساخت کشور کره جنوبی بود که بعد از تحریمها اکثر چینی میباشند اما کیفیت بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانیم : لیست نمایندگی اسنوا در کل کشور

به موتور چینی یخچال اسنوا اعتماد کنیم ؟

به عنوان تعمیرکار اگر برند یخچال میخواهید خرید کنید و جنس ایرانی حمایت کنید پشیمان نخواهید شد. زیرا در ابتدا گارانتی دارد و  2 سال شما خیالتان راحت است بعد از آن هم مقاومت بالایی این موتور دارد و  تا سالهای متمادی خراب نمیشود نیاز به نگرانی نخواهد بود.

بیشتر مشکلات یخچال فریزر اسنوا بعد از چندین سال کار که در روز ما بر میخوریم قسمت های دیگر آن  مثل سرد گرم نکردن و …می باشد نه موتور یخچال فریزر اسنوا.

لازم به ذکر است اکنون با وضعیت تحریمها قطعات الکترونیکی مثل یخچال فریزر  غیر از کشور دوست و برادر چین 🙂 در بازار نخواهید دید اگرم کسی به شما گفت جنس ایرانیست و موتورش غیر  کشور چین می باشد بدانید صحت ندارد و همان اجناس چین میباشد شاید برند فیک بزنن روش اما تهش چین میباشد.

موتور یخچال اسنوا ساخت کجاست

چون موتور یخچال ساخت کشور دیگه به خاطر تحریم ( البته کاغذ پاره 🙂   ) اجار انتقال به ایران رو ندارند و شرکت تولید کننده موتور یخچال مثل المان به ایران ارسال نمیکنه چون زیر تحریم میره و ورشکست میشه اگر قاچاق بیاد قیمتش انقدر بالا میره که دیگه قابل خرید به قیمت جنس ایرانی نیست و قیمتش بالا میره و فروش نخواهد داشت در نتیجه تولید کننده هم نمیخواد جنسش گرون بشه که فروشش یخچال فریزر اسنواش بیاد پایین.

 

شرکت اسنوا شماره تلفن نمایندگی اسنوا

مرکز تماس شبانه روزی اسنوا

کارخانه اسنوا به غیر از ماشین یخچال ، یخچال فریزر ، تلویزیون ، اجاق گاز ، ماشین ظرفشویی و… نیز تولید می کند که یکی از بهترین محصولات تولیدی اسنوا در کشور می باشد ( موتور یخچال اسنوا ) .

برای مطالعه مقاله تعمیر یخچال در اصفهان و تعمیر اجاق گاز در اصفهان و  تعمیر کولر گازی در اصفهان کلیک کنید.

4.1/5 - (10 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

2 دیدگاه دربارهٔ «موتور یخچال اسنوا ساخت کجاست»

  1. سلام الان یک ماهه که ساید اسنوا گرفتیم وفروشنده به ماگفت که موتور ساید ساخت کشور کره است اما الان خوندم که قبلا بوده ودرحال حاضر همه چینی هستند چرا مدیر فروش باید به خریدار دروغ بگه ؟

    1. موتور های یخچال های ساید اسنوا ساخت کره هست فقط دوقلو هاش چینیه ولی موتور بی‌کیفیتی نیست که روش گارانتی دو ساله گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت