نمایندگی فروش ماشین لباسشویی اسنوا اصفهان

نمایندگی فروش ماشین لباسشویی اسنوا اصفهان دارنده بهریتن لباسشویی های اتوماتیک میتوانند کمک حال شما در خانه باشند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی دوو در سطح کشور کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت محصولات لوازم خانگی اسنوا با تخفیف کارخانه

نمایندگی فروش ماشین لباسشویی اسنوا اصفهان

برای تعمیر و خرید لباسشویی اسنوا در اصفهان با شماره 1699 شماره چهار رقمی بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اصفهان با مجموعه اصفهان تعمیر شماره 09395484060 تماس بگیرین تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایید.

نکته : اصفهان تعمیر به عنوان بهترین تعمیرکارهای محصولات اسنوا در اصفهان با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی اسنوا میپردازد همواره برای ارتباط با نمایندگی اسنوا میتوانید با شماره های دفتر اسنوا تماس بر قرار کنید.

لباسشویی‌  که آمدند خیلی چیزها عوض شد؛ حتی کارگردان‌های سینما هم مجبور شدند سناریوی فیلم‌هایشان را تغییر بدهند. درواقع مرزهای نشان دادن زنان زجر کشیده فرسنگ‌ها جابه‌جا شد. تا پیش از آن در بیشتر فیلم‌ها یک زن وسط حیاطی نشسته بود، درحالی‌که لباس‌ها را با زجر و سختی می‌شست به بچه‌ها، زمین و زمان بد و بیراه می‌گفت و کلی صحنه‌های غم‌انگیز دیگر کنار همین تشت‌های رخت اتفاق می‌افتاد.

ماشین لباسشویی اسنوا

حالا نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان‌ها آمده‌اند؛ زنان و مردان فیلم‌ها هم نهایتا پشت میز ناهارخوری و درحال درست کردن سالاد غصه‌هایشان را می‌خورند. البته نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان‌ها فقط به زیرورو کردن زندگی‌ها در فیلم‌ها اکتفا نکرده‌اند و هرروز دارند ویژگی‌های جدیدی رو می‌کنند؛ نمونه‌اش همین نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان‌  با سیستم‌های جدیدی مثل آبکشی شرعی، شستشوی روزانه و… . در این مقاله به‌طور کامل درمورد نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان  اسنوا و ویژگی‌هایشان توضیح می‌دهیم.

جمع تمام سیستم‌های به‌روز شستشوی لباس اینجا جمع است

نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان روز اول با شستن لباس‌های کثیف حسابی از همه دلبری کردند ولی از آن‌جایی که به این مقدار قانع نبودند، پی ویژگی‌های خواستنی‌تری ‌گشتند. نمونه‌ی وطنی و باکیفیتش همین نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان‌  اسنوا که این روزها لیستی از ویژگی‌های کارآمد و جذاب را برای خریدارانش ردیف کرده است. بهتر است از این مقدمه‌ها بگذریم و برسیم به معرفی انواع نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان اسنوا. لباسشویی‌ اسنوا اصفهان‌  اسنوا در دو دسته‌ی کلی جای می‌گیرند:

  • سری هارمونی
  • سری واش این واش

هرکدام از این‌ها برای خودشان مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص و کاربردی دارند. درادامه از شباهت‌ها و تفاوت‌هایشان برایتان می‌گوییم تا هم دید بهتری به انواع لباسشویی‌ اسنوا اصفهان اسنوا پیدا کنید و هم با دانستن ویژگی‌های هر کدام بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

ویژگی‌های مشترک ماشین لباسشویی‌ اسنوا هارمونی و واش این واش اسنوا

تمام ماشین‌های لباسشویی‌ اسنوا اصفهان اسنوا کم‌مصرف هستند.

فرقی نمی‌کند یکی از لباسشویی‌ اسنوا اصفهان  سری واش این واش اسنوا را انتخاب کنید یا دست روی یکی از مدل‌های هارمونی بگذارید؛ درهرحال شما یک نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان کم‌مصرف به خانه خواهید برد.

ماشین‌های لباسشویی‌ اسنوا اصفهان اسنوا از ۳۵ تا ۴۹ درصد درمصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند و این برای یک وسیله‌ی خانگی پرمصرف یعنی خود خوشبختی.

به چهارده، پانزده روش متنوع لباس‌هایتان را بشویید.

لباسشویی‌ اسنوا اصفهان‌  اسنوا حواس‌شان به همه‌ی لباس‌ها است؛ از پرده و لباس‌های ضخیم و خیلی کثیف گرفته تا پارچه‌های نازک و لباس نوزاد و… . درواقع برای شستن هر کدام از این لباس‌ها برنامه‌ی جداگانه‌ای وجود دارد که شما باتوجه به شرایط می‌توانید بهترینش را انتخاب کنید.

ماشین‌های لباسشویی مدلهای هارمونی و واش این واش مجهز به تکنولوژی نانوسیلور هستند.

لباسشویی‌ اسنوا اصفهان‌  اسنوا هرچیزی را که بتواند لباس‌ها را تمیزتر و خوشبوتر تحویل دهد، به‌خدمت گرفته‌اند؛ یکی‌اش همین یون‌های نقره که در محفظه‌ی ماشین و هنگام شستشو آزاد می‌شوند و تا ۶۵۰ نوع از میکروب، قارچ، باکتری، ویروس و… را ازبین می‌برند.

به‌علاوه باعث افزایش عمر مفید دستگاه و کاهش مصرف انرژی هم می‌شوند.

سامانه‌ عیب‌یاب خودکار و عیب‌هایی که راه دررویی ندارند.

گاهی اتصالات آب یا برق نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان دچار مشکل می‌شود. بعضی وقت‌ها هم ممکن است در ماشین مشکلی پیدا کند یا لباس‌ها جایی گیر کنند. ماشین‌های لباسشویی‌ اسنوا اصفهان واش این واش و هارمونی اسنوا مجهز به سیستم عیب‌یابی خودکار هستند و می‌توانند تمام این مشکلات را ازطریق نمایش چند کد به اطلاع‌تان برسانند تا هرچه زودتر حل‌شان کنید و نگذارید کار به جاهای باریک برسد.

هفت دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی

یک صفحه نمایش LED شیک و مدرن

لباسشویی‌ اسنوا اصفهان  اسنوا یک صفحه نمایش LED دارند که هم زیبا و مدرن هستند و هم کار کردن با دستگاه را فوق‌العاده راحت‌تر می‌کنند.

طراحی درام الماسه و دست نوازشی که روی لباس‌های نازک و ظریف می‌کشد.

تا الان با شک و تردید لباس‌های ظریف و نازک را داخل لباسشویی‌ اسنوا اصفهان قرار می‌دادید؟ یا اصلا تا به‌حال جرات چنین کاری را نداشته‌اید؟ از حالا به‌بعد و با طراحی درام الماسه اسنوا، باخیال راحت لباس‌های حساس و نازک را داخل نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان قرار دهید و کوچکترین نگرانی‌ای بابت نخ‌کش شدن یا آسیب دیدن‌شان نداشته باشید.

حفره‌های الماس‌مانند لباسشویی‌ اسنوا اصفهان‌ هارمونی و واش این واش اسنوا محیطی شبیه شست‌وشوی بادست را شبیه‌سازی می‌کنند و سطح تماس مواد شوینده با لباس‌ها را نیز افزایش می‌دهند. همه‌ی این‌ها کیفیت شستشو را چند درجه جابه‌جا می‌کند.

سیستم شست‌وشوی سریع مجهز هستند.

سری واش این واش و هارمونی اسنوا لباس‌های روزانه و نه‌چندان کثیف را برایتان درعرض ۱۴ تا ۱۹ دقیقه می‌شویند و تمیز و لطیف بهتان برمی‌گردانند. برنامه‌ی شست‌وشوی سریع یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد پرمشغله است.

سیستم شروع شستشو با تاخیر اسنوا کمک می‌کند حتی وقتی که خانه نیستید لباس‌ها را بشویید.

نصف بیشتر روز را خانه نیستید و برای کارهای روزمره همیشه وقت کم می‌آورید؟ شستن لباس‌ها را از این به‌بعد از لیست کارهای عقب مانده خارج کنید. کافی است به نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان برنامه بدهید تا به‌محض رسیدن به خانه لباس‌ها را تمیز و ترگل ورگل تحویل‌تان بدهد.

ماشین‌های لباسشویی مدل هارمونی اسنوا چه ویژگی‌های برجسته‌ و منحصربه‌فردی دارند؟

تا این‌جا روی هر ویژگی و قابلیتی که دست گذاشتیم بین هر دو سری لباسشویی‌ اسنوا اصفهان هارمونی و واش این واش مشترک بود. اما حالا می‌خواهیم کمی درمورد ویژگی‌های خاص سری هارمونی توضیح دهیم:

فناوری شستشو با بخار و لباس‌های نرم و صافی که تحویل‌تان می‌دهد.

بخار حرارت بسیار بالاتری از آب داغ دارد و برهمین اساس خیلی بهتر و راحت‌تر به الیاف لباس نفوذ می‌کند و آلودگی‌ها، باکتری‌ها و ذره‌های ریز گرد و خاک را ازبین می‌برد.

ازطرفی فناوری شستشو با بخار کمک می‌کند لباس‌ها را نرم‌تر و با چین و چروک خیلی کم‌تری تحویل بگیرید. درواقع لباس‌ها بعد از خروج از فرایند شستشو با بخار خیلی راحت‌تر اتو می‌شوند.

لباس‌های نوزادان را هم بدون کوچک‌ترین تردیدی با کمک فناوری شستشو با بخار بشویید و بدون ذره‌های آلرژی‌زا از داخل دستگاه بیرون بیاورید.

هارمونی دیجیتال اینورتر و صرفه‌جویی باور نکردنی در مصرف برق

یکی از انواع لباسشویی‌ اسنوا اصفهان هارمونی با موتور اینورتر قوی، میزان چرخش و مصرف انرژی را براساس میزان لباس‌های شما تنظیم می‌کند. این تکنولوژی به‌خصوص برای خانواده‌های کم‌جمعیت، به‌شدت کاربردی و به‌صرفه است. باکمک این سیستم دیگر قرار نیست روزها صبر کنید تا ۷ کیلوگرم لباس چرک جمع شود. شما می‌توانید با کم‌ترین تعداد لباس، نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان را روشن کنید و از بابت مصرف انرژی خیال‌تان راحت باشد.

لباسشویی‌ واش این واش اسنوا چه ویژگی‌هایی دارند که در سری هارمونی دیده نمی‌شود؟

سری هارمونی با فناوری خاص و جذاب شستشو با بخار شناخته می‌شود. ولی سری واش این واش چه ویژگی‌های برجسته‌ای دارند که از هارمونی‌ها متمایزشان می‌کند؟

درب دوم برای ورود لباس‌های جامانده به محفظه‌ی لباسشویی‌ اسنوا اصفهان

کافی است دکمه‌ی استارت لباسشویی‌ اسنوا اصفهان را بزنید تا لباس‌های جامانده یکی‌یکی از گوشه وکنار خانه پیدایشان شود. ماشین‌های لباسشویی‌ اسنوا اصفهان واش این واش اسنوا این مشکل را با درب اضافه‌شان حل کرده‌اند و لباس‌های جامانده حتی بعد از شروع فرایند شستشو هم می‌توانند خودشان را به بقیه‌ی لباس‌ها برسانند.

موتور بدون تسمه و بدون لرزش دایرکت درایو

موتورهای لباسشویی‌ اسنوا اصفهان واش این واش از نوع دایرکت درایو هستند. تسمه‌ی این مدل حذف شده است و همین باعث می‌شود صدا و لرزش دستگاه به حداقل برسد.

آبکشی شرعی برای کسانی که هنوز کم‌ترین شکی به روش آبکشی لباس‌ها در نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان دارند.

جز آب کر هیچ نوعی از آبکشی را قبول ندارید و می‌خواهید خیال‌تان همه‌جوره بابت آبکشی لباس‌ها راحت باشد؟ لباس‌ها را بسپارید به سیستم آبکشی شرعی اسنوا. هنگام آبکشی آب از یک‌طرف وارد محفظه می‌شود، هم‌زمان سیستم تخلیه هم فعال است ولباس‌ها به شکل کاملا شرعی تمیز و آبکشی می‌شوند.

سیستم جت واش اسنوا، محلول‌های شوینده را تا آخرین قطره به لباس‌ها می‌خوراند.

در سری واش این واش اسنوا نازل‌های قدرتمندی طراحی شده‌اند که مواد شوینده را روی لباس‌ها اسپری می‌کنند. این سیستم باعث نفوذ بهتر مواد شوینده به الیاف لباس می‌شود و کیفیت شستشو را به‌مراتب بالاتر می‌برد.

در سری واش این واش یک برنامه‌ی جداگانه به شستشوی لباس کودکان اختصاص دارد.

لباس‌های ظریف کودکان باید طوری شسته شوند که هم آسیبی نبینند و هم بعدا با ایجاد حساسیت به پوست بچه‌ها آسیبی نرسانند. این برنامه‌ی مخصوص شستشوی لباس کودک، فکر همه‌ی این‌ها را کرده است.

بررسی تفاوت‌های ماشین‌های لباسشویی‌ اسنوا اصفهان سری هارمونی و واش این واش با یک حساب سرانگشتی

همان‌طور که متوجه شدید خیلی از ویژگی‌های کلیدی بین سری هارمونی و واش این واش مشترک هستند. این دو سری تفاوت‌هایی هم باهم دارند و انتخاب بین آن‌ها به نیازها و شرایط شما و خانواده‌تان برمی‌گردد. ممکن است برای یک خانواده سیستم شستشو با بخار سری هارمونی به‌شدت جلب توجه کند ولی برای عده‌ای دیگر سیستم آبکشی شرعی یا درب اضافه مناسب باشد.

بنابراین بهتر است لیستی از اولویت‌هایتان تهیه کنید و براساس آن یکی از مدل‌های واش این واش یا هارمونی را انتخاب کنید.

لینک های مفید کمپانی اسنوا :

حرف آخر اسنوا

تا چند سال پیش انتخاب نمایندگی فروش ماشین لباسشویی‌ اسنوا اصفهان خیلی راحت‌تر از حالا بود. درواقع شما گزینه‌ها‌ی خاصی نداشتید که بخواهید بین‌شان انتخاب کنید و لباسشویی‌ اسنوا اصفهان‌ هم همگی بلااستثنا لباس‌ها را می‌‍شستند و نیمه‌خشک تحویل می‌دادند. حالا اما داستان جور دیگری است

. همین ماشین‌های لباسشویی‌ اسنوا اصفهان اسنوای خودمان سیستم‌های خاص و پرکاربردی دارند که هرکدام‌شان به‌تنهایی می‌توانند یک انگیزه‌ی قوی برای خرید باشند. دراین مقاله سعی کردیم ماشین‌های لباسشویی‌ اسنوا اصفهان سری هارموی و واش این واش را به‌طور کامل بررسی کنیم، تفاوت‌ها و شباهت‌هایشان را برایتان بگوییم تا با دید باز و خیال راحت بتوانید یکی را انتخاب کنید و سال‌های سال لذتش را ببرید

4.8/5 - (5 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت