فروش سینک در اصفهان

فروش سینک در اصفهان

فروش سینک در اصفهان، نمایندگی انحصاری بهترین برندها اخوان ، آلتون، کن ، استیل البرز ، بیمکث ، آلتون و… در اصفهان را میتوانید از ما تهیه کنید. برای خرید سینک ظرفشویی در اصفهان با ما همراه باشین.

فروش بدون واسطه از کارخانه در اصفهان 09199595819 ایرانپور

جشنواره تخفیف ده روزه

فروش سینک در اصفهان

فروش سینک در اصفهان ، بهترین مدل سینک، سینکی است که متناسب با فضا، نوع، سبک آشپزخانه و البته عمق ظرفشویی انتخاب و خریداری شود. این سینک ظرفشویی البته با استفاده از نظرات مشاوران شرکت نمایندگی‌های فروش می‌تواند به‌ بهترین نحو خریداری شود.

خرید سینک ظرفشویی در اصفهان

خرید سینک ظرفشویی در اصفهان را وقتی میخواهید تهیه کنید از فروشگاه سینگ ظرفشویی در اصفهان باید موارد زیر را در نظر بگیرین:

1 – ابعاد سینک

ابعاد سینک ظرفشویی را باید طوری انتخاب کنید که به راحتی با فضایی که در آشپزخانه تان در اختیار دارید هماهنگ شود. برخی از افراد تصور می کنند که باید بزرگترین سینک موجود در بازار را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند. اما این اشتباه است

در ابتدا باید ببینید چه اندازه ای از همه بیشتر برای شما کاربردی است و می توانید با استفاده از آن به راحتی کار کنید. و از فروش سینک در اصفهان استفاده کنید.

2- جنس سینک

سینک ظرفشویی از نظر جنس به سه دسته زیر تقسیم می شود: 

  • سینک ظرفشویی استیل
  • سینک ظرفشویی گرانیتی
  • سینک ظرفشویی سینک شیشه ای

سینک ظرفشویی استیل

این روزها سینک هایی که از جنس استیل ضد زنگ هستند به سبب ظاهر زیبا، مقرون به صرفه بودن، دوام و راحتی در تمیز کردن از بیشترین استقبال برخوردارند. مهمترین مسئله در مورد سینک استیل ضخامت ورق آن است. معمولاٌ سینک هایی که ضخامت ورق آن ها بیشتر باشد جزء سینک های با کیفیت محسوب شده و نسبت به فشار، فرورفتگی و خط و خش مقاوم ترند. برای فروش سینک در اصفهان با ما همراه باشین.

استیل بکار رفته در سینک باید استیل ناب و بدون آلیاژ باشد تا در معرض زنگ زدگی و تغییر رنگ قرار نگیرد ضخامت استیل بکار رفته در سینک بهتر است بالاتر باشد رنگ استیل سینک ممکن است براق یا مات باشد ،استیل براق ساده تر تمیز می شود و لکه های آب را کمتر نشان می دهد. خرید سینک ظرفشویی اصفهان همراه باشین.

سینک ظرفشویی شیشه ای

شیشه بکار رفته در سینک ظرفشویی شیشه ای، سکوریت نشکن بوده در واقع فقط قسمت سینی سینک از جنس شیشه است و لگن ها از جنس استیل می باشد ،سینک ظرفشویی شیشه ای فانتزی بوده و از نظر کاربرد در سطح پایین تری از سینک استیل قرار دارد. همواره خرید سینک در اصفهان با ما همراه باشین.

3- شکل ظاهری سینک

سینک ها از جهت شکل، اندازه، عمق، تعداد لگن ها و وسایل جانبی که ممکن است به همراه آن ها باشد متفاوت اند. برای خرید سینک در اصفهان از فروشگاه سینک ظرفشویی در اصفهان میتوانید تهیه کنید.

از نظر اندازه و تعداد لگن ها، سینکی را انتخاب کنید که متناسب با فضا و نوع کارکرد شما باشد. هرچه تعداد لگن های سینک ظرفشویی بیشتر باشد برای شستشوی همزمان مواد مختلف یا شستشو و آبکشی ظروف فضای بیشتری در اختیار شما خواهد بود. فروش سینک در اصفهان با ما همراه باشین.

عمق لگن های سینک باید هم با قد شما متناسب باشد و هم با عمق ظروف آشپزخانه شما. اگر از ظروف بزرگ و عمیق استفاده می کنید دقت کنید سینکی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید ظروف خود را در آن گذاشته و بشویید. اگر در اطراف سینک ظرفشویی خود فضای محدودی دارید، می توانید سینکی را انتخاب کنید که به برخی لوازم جانبی مانند جا صابونی یا محل قرار دادن وسایل شستشو مانند اسکاچ و … هم مجهز باشد.

4- روکار و توکار بودن سینک ها

سینک ظرفشویی در انواع روکار و توکار است. سینک های روکار همان طور که از اسمشان مشخص است بر روی میز یا کابینت نصب می شوند و قابل جا به جایی هستند. این سینک ها معمولاٌ به دیوار پیچ شده و دور آن ها با نوار فلزی یا چسب آکواریوم به کابینت متصل می شود. برای خرید سینک ظرفشویی در اصفهان با ما همراه باشین.

برای نصب سینک توکار، معمولاٌ داخل میز آشپزخانه سوراخ شده و سینک داخل آن ها جای می گیرد. این سینک ها نیاز به نصب و پرداخت هزینه جداگانه برای آن داشته اما عموماٌ ظاهر شکیل تر و متقاضیان بیشتری دارند

فروشگاه سینک ظرفشویی در اصفهان

فروشگاه سینک ظرفشویی در اصفهان با دارا بودن تنوع بالای جنس آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

نمایندگی سینک ظرفشویی در اصفهان

نمایندگی سینک ظرفشویی در اصفهان آماده فروش بهترین سینک ها بر طبق عقیده شما و نظره شما می باشد چون سینک ظرفشویی دارای مدل ها و طرح های متفاوتی هست که بسته به کارایی که شما در نظر دارین میتوانین مدل مورد نظر سینک ظرفشویی خود را در نمایندگی سینک ظرفشویی در اصفهان انتخاب کنید.

3.2/5 - (12 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت