فروشگاه اینترنتی ابزار آلات پراگ

شرکت پژوهشگران راد اندیش آرمان گستر (پراگ)

شرکت پژوهشگران راد اندیش آرمان گستر(( پراگ )) در زمینه واردات ابزار آلات صنعتی و ادوات فنی مجاز در قوانین جمهوری اسلامی ایران با چند دهه تجربه بازرگانی فعالیت می کند. گفتنی است این شرکت در ابتدا با نام تجاری  آرمان گستر فعالیت می کرد اما با ثبت شرکت به نام بازرگانی پراگ  فعالیت خود را بسیار گسترده کرد و هم اکنون به مدد تجربیات چند ساله و همچنین نوع آوری های متعدد و اخذ نمایندگی هایی از اروپا در خدمت صنعتگران و کارخانجات کشور عزیزمان ایران می باشد.

در زیر محصولات ارزشمند شرکت پراگ را بررسی می نماییم:

قیمت الماس تراشکاری

الماس تراشکاری ابزارهایی قابل تعویض  که دارای لبه با قابلیت برش ، برای براده برداری و برش کاری روی فلزات استفاده میشود تا بتوان فلزات را به طرح و شکل مورد نظر تبدیل نمود که شکل بسته به نوع کارایی که ما از آن فلز داریم متفاوت می باشد. الماس تراشکاری به انواع مختلف تقسیم میشود.

برای استفاده از ابزارهای براده برداری، اصطلاحا الحاقی (پیچی و یا گیره ایی ) اکثرا مشاهده می شود که صنعتگران قادر به شناسایی ابزار بر اساس خصوصیات علمی و مکتوب آن نمیباشد در حالی که با دیدن ابزار تمام خصوصیات آن را بیان میکند و این امر سبب شده بعضی از تراشکاران از ابزارهای غیر استاندارد استفاده کنند. لذا این انر دلیل شد که مقاله ایی در این زمینه منتشر نماییم.

باتوضیحاتی که در ادامه داده خواهد شد به سادگی قادر خواهید بود ار ابزارهای الحاقی استفاده کنید و با دیدن نام ویا کد ISO تیغچه و هولدر مورد نظر شکل ظاهری آنها دقیقا در ذهن مجسم و بصورت کاملا منطقی برای هر هولدر تیغچه و هر نوع تیغچه هولدر مورد نظر را انتخاب نمایید.

الماس تراشکاری چیست ؟

همانگونه که در بالا گفته شد اینسرت تراشکاری (الماس تراشکاری) برای براده برداری و برش کاری روی فلزات مورد استفاده قرار میگیرد که دارای انواع اینسرت تراشکاری (انواع الماس تراشکاری) میباشد.

  • الماس سرامیکی یا CBN سی بی ان
  • الماس برش
  • الماس تراشکاری
  • الماس کف تراشی
  • الماس گام زنی

برای اصلاع از قیمت الماس تراشکاری  همچنین خرید الماس تراشکاری میتوانید همواره به فروشگاه ما سر بزنید و از  تیغچه تراشکاری و همچنین  اینسرت تراشکاری  و یا اینسرت سندویک اطلاع حاصل فرمایید .

قیمت مته الماس

تولید مته سر الماس (قطر تا 212 میلی متر) در فشار تا 1.5 GPa و درجه حرارت تا 1250 درجه سانتی گراد می باشد. این تکنولوژی شامل سخت نمودن مته الماسه توسط حرارت الکتریکی در پوسته حرارتی و عایق الکتریکی در یک اتاق فولادی با فشار بالا برای 120 دقیقه است. چنین پخت فشار بالا یک روند نسبتا سریع است و تجهیزات را می توان بارها و بارها استفاده کرد. اتاق های فشار بالا فولادی از نوع سیلندر-پیستونی با قطر کاری تا 280 میلیمتر توسعه و تولید می شوند.

به این ترتیب، در تولید بیت با این معنی، ماده ماتریسی با الماس ممکن است روی سطح فلزی فشرده شود؛ به طور متناوب، امکان استفاده از یک پودر با الماس یا سوراخ برای پیوند الماس با استفاده از لحیم کاری یا روش های مکانیکی وجود دارد.

بیت با عناصر برش مدل که از الماس کربوناتا پلی کریستالی ساخته شدهاند ،  تولید می شود و خواص عملیاتی آنها تایید شده است. در حفاری بلوک سنگ مرمر تحت بار الکتریکی تا 50 کیلو ولت و در سرعت 355 دور در دقیقه، سرعت مکانیکی تا 20 متر بر ساعت به دست می آید. در تکنولوژی توسعه یافته، ویژگی های برش الماس کربناتا ممکن است حفظ شود، اما پایداری حرارتی سازگار با کامپوزیت های آلومینیوم سخت PCD است.

مته سر الماسه به اندازه کافی مناسب برای استفاده در سخت ترین شرایط حفاری هستند. ماتریکس فلزی سرامیکی قابلیت اتصال قطعات برش ساخته شده از کامپوزیت های الماس ASPK را فراهم می کند.که مقاوم در برابر سایش است. لازم به ذکر است این یک تکنولوژی صرفه جویی در انرژی می باشد که تاثیر مخرب زیست محیطی ندارد. ممکن است برای تولید پوشش های فلزی سرامیکی مقاوم در برابر خوردگی الماس با استفاده از لحیم کاری یا روش های مکانیکی بر پایه کامپوزیت های PCD با استحکام حرارتی متفاوت استفاده شود.

برای قیمت مته الماس و همچنین  خرید مته الماس با ما همراه باشید اگر دور از ما محل کار شما می باشد ما میتوانیم محصول مورد نظر شما را برایتان پست نماییم تا درسترسی شما به ابزار آلات برشی ما راحت باشد.

قیمت فرز انگشتی

فرز انگشتی یک ابزار برش می باشد که بیشترین کاربرد ان در فرزکاری صنعتی می باشد. فرز انگشتی الماس هم از لحاظ هندسه و نوع حفره ایی که ایجاد میکند و هم نوع کاربرد با مته متفاوت می باشد.

برای دیدن نقشه سایت و یخچال اصفهان و درباره اصفهان تعمیر و بلاگ کلیک نمایید.

فرز انگشتی

از فرز انگشتی برای تراشیدن یا برداشتن قسمتی از فلز استفاده می شود که این کار را با سرعت بالا و کیفیت مناسب انجام می دهد که این کار توسط دندانه های خشن فرز انگشتی صورت میگیرد.

فرق فرز انگشتی الماس با فرز انگشتی مته

مته تنها میتواند در جهت محور  چرخیده و سوراخکاری را انجام دهد اما فرز انگشتی در تمام جهت قابلیت چرخش و برش را دارا می باشد هر چند که برخی از ان ها نمیتوانند به سمت محور بچرخند.

خصوصیات انواع فرز انگشتی

از خصوصیات انواع فرز انگشتی میتوان به گزینه های زیر توجه نمود:

  • فرز انگشتی برش مرکزی
  • فرز انگشتی غیر برش مرکزی
  • تعداد شیار
  • زاویه مارپیچ
  • مواد تشکیل دهنده
  • پوشش و یا روکش مواد
  • و……

هر دسته ممکن است با کاربرد خاص و هندسه خاص نیز تقسیم گردد

فرز انگشتی بر اساس قطر فرز و اندازه بلندی آن به فروش می رود.

پرهای فرز انگشتی

همانگونه که در تصویر می بینید یکی  از مشخصه های فرز انگشتی تعداد پر فرزانگشتی ( flute mill end ) میباشد.

  • فرز انگشتی دو پر
  • فرز انگشتی سه پر
  • فرز انگشتی چهار پر
  • فرز انگشتی شش پر
  • فرز انگشتی هشت پر

یکی بهترین برندهای مجموعه پراگ ابزار برشی سه گل یا ماکینا تاکیم می باشد که فرز انگشتی و قیمت فرز انگشتی   نیز از این برند می باشد برای خرید فرز انگشتی و همچین قیمت آن با ما همراه باشید فرز .

خرید فرز انگشتی

قیمت دستگاه CNC تراش

کاربرد دستگاههای CNC (سی ان سی) در صنعت

امروزه با توجه به اينكه رشد سريع و نياز مبرم آن و كاربرد وسيع دستگاههاي تراش و يا فلز اندازه گيري دقيق اسپاركها و ديگر دستگاههاي ساخت كه خطوط توليد كارخانجات را تشكيل مي دهند و با توجه به اينكه امروزه به انواع سيستمهاي كنترل استاندارد مجهز شده و فرايندهاي ساهت با دقت و سرعتي بالا انجام مي پذيرد.

امروزه با پيشرفت در علم كامپيوترها دستگاههاي CNC متولد شده اند و در پيشرفت بيشتر صنايع قابل بهره برداري هستند ماشينهاي ابزار كنترل عددي به طور فزاينده اي در صنايع براده برداري وارد مي شوند دقت تكراري بالا كوتاه شدن مدت زمان كار و نياز كم به ابزارها از ديگر دلايل با ماشين هاي ابزار كنترل عددي است.

امروزه همه سازندگان ماشينهاي ابزار CNC خود را كاملاً مقيد به رعايت كامل استاندارد Din (ساختمان برنامه) و Din (موقعيت سيستم مختصات) نمي كنند. گاهي براي ساده تر شدن موارد ويژه كاربرد از علائم خاصي استفاده مي كنند كه فقط براي محدوده ويژه كاربرد اعتبار دارد.

N حرف اول كلمه انگليسي Numerical (عددي) و C حرف اول كلمه انگليسي Control (كنترل)NC يك مفهوم عمومي براي كنترل عددي است و به دستگاههائي اطلاق مي شود كه با نوار سوراخ شده كار مي كنند.CNC به كنترل عددي توسط كاكپيوتر اطلاق مي شود. پس همه CNCها يك NC نيز هستند ولي به عكس خير.

یکی از محصولات شرکت راد اندیش ارمان گستر دستگاه CNC تراش می باشد پس هر گاه نیاز به خرید دستگاه CNC تراش داشتید و یا اطلاع قیمت دستگاه CNC تراش میتوانید با تیم ما تماس بگیرید تا بهترین و پر کاربرد ترید را برای خرید دستگاه CNC تراش شما در نظر بگیرند پس با ما همراه باشید برای اطلاعات بیشتر.

قیمت قلاویز

ین دو وسیله ابزاری (  قلاویز و حدیده  ) ، برای رزوه کردن یا اصطلاحاٌ رزوه زدن استفاده می شود. بطوری که قلاویز برای رزوه کردن داخل قطعات استفاده می شود، که مشهورترین کار قلاویز مهره زنی است و حدیده برای رزوه کردن قسمت خارجی قطعات استفاده می شود، که به آن پیچ تراشی نیر اطلاق می کنند.
کاربرد این دو وسیله در صنعت بسیار زیاد می باشد، بطوری که بدون وجود این دو وسیله شاید قطعات صنعتی که بخواهند آن را چندین بار تعمیر کنند، ممکن نباید، مگر این که قطعه ای را نخواسته باشند مجدد تعمیر ویا به هر دلیلی مثل تعمیر و نگهداری و سرویس کنند که آن وقت از سیستم پرچ و کوپلینگ “بند و بست” و ولدینگ”جوشکاری” آنها را یکپارچه و بدون تعمیر بسازند.
امروزه هستند ادوات و موتورهایی که کاملاٌ پک بوده و با یک کیفیت بالا آن را تولید می کنند و با یک عمر مشخص آن را ارائه می دهند و پس از آن را ارائه می دهند و پس از آن تاریخ آن وسیله عملا غیر قابل استفاده تلقی می گردد.
و اما برگردیم به مطلب اصلی و توضیح در مورد هر یک از این دو وسیله :
هر دو این وسیله باید بر اساس یک اصلوب ساخته شوند، که آن اصلوب را استاندارد جهانی تعیین می کند و همه ابزار سازمانهای دنیا از این قوانین باید تبعیت کنند که در سراسر جهان این قطعات بتوانند مورد استفاده قرار گیند.
این دو وسیله در صنعت واقعاٌ لازم و ملزوم یکدیگر هستند، بطوریکه برای هر سایز قلاویز، همان سایز حدیده باید ساخته شود و بدین مفهوم که هر پیچ باید مهره اش هم ساخته شود، هر رزوه ایجاد شده روی یک شفت (میله) معکوس همان رزوه باید مهره ای ساخته و یا قطعه نر و ماده ای که بخواهند به یکدیگر بند وبست شوند باید رزوه های معادل هم داشته باشند و اگر کوچکترین اختلاف صدم و یا حتی میکرونی داشته باشند، دو قطعه رزوه شده به هم متصل نخواهند شد، بطوریکه پیچ M6 با گام (میلیمتر (0.75هرگز مهره سایز دیگری را قبول نمی کند، حتماً همین سایز و گام باید روی مهره تعبیه شده باشد.
و این مهم میّسر نخواهد شد، مگر با رعایت استاندارد همان کار در ساخت پیچ و مهره مربوطه، که ممکن است این استاندارد، DIN و یا استاندارد های دیگری باشد.

شرکت پراگ نمایندگی انحصاری شرکت سه گل یه همان ماکینا تاکیم میباشد قلاویز های شرکت پراگ مورد تایید بهترین تولید کنندگان دنیا و ایران شده است خرید قلاویز را میتوانید با ما تجربه کنید تا برای همیشه مشتری شرکت و مجموعه ما باشید کارایی قلاویز سه گل بالا می باشد برای قیمت قلاویز و خرید قلاویز با ما همراه باشید. قیمت انواع قلاویز
قیمت قلاویز دستی را از ما بپرسید.

 

قیمت قلاویز و خرید قلاویز

قیمت آچار فرانسه

آچار فرانسه ابزاری دستی می باشد با دهانه متحرک که قابلیت در برگرفتن انواع سایز پیچ و مهره و… برای باز و بسته را دارد. آچار فرانسه نامهای متفاوتی از جمله آچار انگلیسی ، آچار فرانسه ، آچار سوئدی و… گفته می شود.

آچار فرانسه ساخت کجاست؟

آچار فرانسه ابزار در سال ۱۸۴۲ توسط ریچارد کلابرن مهندس انگلیسی اختراع شد و از این رو در بسیاری از کشورهای اروپایی (مثل فرانسه، آلمان، اسپانیا وایتالیا) «آچار انگلیسی» نامیده می‌شود. در بعضی کشورها مانند دانمارک یا اسرائیل به آن «آچار سوئدی» می‌گویند؛ چرا که نخستین بار جان پتر جانسون در سال ۱۸۹۱ با بهبود در طراحی این آچار آن را به نام خود ثبت نمود. «آچار جانسون» نمونهٔ تکامل یافته‌تری از آچار اولیهٔ کلابرن بود. در بعضی کشورها مانند ایران، لهستان، مجارستان، اسلوونی و رومانی)  نیز آن را آچار فرانسه می‌گویند.

یکی در از محصولات شرکت پراگ ابزار دستی می باشد برای خرید آچار فرانسه و همچنین برای اطلاع قیمت آچار فرانسه این ابزار پر کاربرد صنعتگران عزیز میتوانید با ما همراه باشید تا متخصصین ما اطلاعات مورد نظر شما را در اختیارتون قرار دهند.

جذب رضایت مشتریان

مهمترین اعتبار و سرمایه ما مشتریان راضی می باشد که سعی بر حفظ و افزودن  به تعداد آنها را داریم.

شرکت پراگ با سابقه دو دهه فعالیت در خدمت صنعتگران ، کشور عزیزمان بوده است.

نمایندگی کمپانی های معتبر
شرکت پراگ مفتخر به نمایندگی انحصاری برترین کمپانی های دنیا برای خدمت رسانی به صنعت گران عزیز می باشد.

 قیمت دستگاه قلاویز دستی

 

   منبع: فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی

اگر نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی اسنوا در اصفهان دارید لوازم خانگی در اصفهان دارید کلیک نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت