فروشگاه اجاق گاز در اصفهان

فروشگاه اجاق گاز در اصفهان

فروشگاه اجاق گاز در اصفهان در شهر اجاق شامل صدها نوع مدل اجاق گاز به قیمت و کیفیت مورد نظر شما با شماره 09021091012 تماس بگیرین.

ما به اندازه قدرت خرید اجاق گاز در اصفهان برای شما اجاق گاز مناسب داریم. برای مشاهده از دهها نوع از مدل های اجاق گاز ما در فروشگاه ما سری بزنید تا با انواع اجاق گازها با طرح ها و مدل های محتلف از نزدیک آشنا شوید.

فروشگاه اجاق گاز در اصفهان

فروشگاه شهر اجاق در اصفهان دارنده متنوع ترین اجاق گازها در شهر اصفهان اماده فروش اجاق گاز در اصفهان به کلیه همشهریان عزیزمان می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

خرید اجاق گاز 

خرید اجاق گاز در اصفهان ، اجاق گاز از مهمترین وسایل آشپزخانه می باشد که نمیتوان بدون ان در آشپزخانه پخت پز انجام داد  آشپزخانه که اجاق گاز مناسب نداشته باشد از ارزش و اعتباری فاقد است! امروزه  اجاق گازهای  متنوعی و بسیار گسترده ای در بازار به فروش می رسد و هر برندی نیز خود دارای چندین مدل با کارایی های متفاوتی دارد و هر برند و مارکی نیز برای محصولات خود از یکسری امکانات جانبی جذاب استفاده کرده است که همین امر سبب سردرگمی خریداران اجاق گازها گشته است. در زیر بعضی مسایل برای راهنمایی شما ذکر شده است :

همانطور که گفتیم اجاق گازها ( خرید اجاق گاز در اصفهان ) از تنوع مدلی بسیار بالایی در بازار فعلی دنیا برخوردار هستند که البته اگر بخواهیم آن ها را دسته بندی کنیم، تنها بایستی به سوخت مصرفی این گونه از لوازم مخصوص پخت و پز غذایی توجه داشته باشیم که در مرکز فروش اجاق گاز در اصفهان به ۲ دسته زیر تقسیم می شوند:

  1. محصولات گازی: نوع اول اجاق گازها که اتفاقا تاکنون در سراسر دنیا و بویژه کشورمان با استقبال کاملا بیشتری از سوی خریداران مواجه شده است، اجاق هایی با سوخت گازی هستند که امروزه دارای مدل های بیشماری از برندهای نامدار و گمنام جهانی شده اند. کار با این نوع از اجاق ها در مقایسه با محصولات الکتریکی آنان بسیار راحت تر است و به دلیل بهای کمتر مصرف گاز در داخل ایران نیز از نظر هزینه ای کاملا مقرون به صرفه تلقی می شوند.
  2. محصولات الکتریکی (اجاق های برقی): نوع دوم اجاق گازها آن دسته ای هستند که بصورت الکتریکی و با برق شهری کار می کنند. این دسته از اجاق ها نیز امروزه از تنوع مدلی مطلوبی در بازار برخوردار شده اند و بیشتر به دلیل وجود تجهیزات ایمنی برتر خود نسبت به مدل های گازی در بازار تبلیغ می شوند. ناگفته نماند با توجه به حجم کاری بالای مردم از اجاق های خود، استفاده از این نوع اجاق های گازی در ایران با توجه به بهای انرژی برق، خیلی توصیه نمی شود! در فروشگاه شهر اجاق در اصفهان .
خرید اجاق گاز در اصفهان
خرید اجاق گاز در اصفهان

نکات مهم هنگام خرید اجاق گاز در اصفهان

در زیر نگانی را که هنگام خرید اجاق گاز در اصفهان  در مرکز خرید اجاق گاز در اصفهان باید رعایت نمایید را برای شما ذکر میکنیم

انتخاب مدل:

نخستین نکته ای که برای خرید اجاق گاز باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب مدل است. در بازار امروز کشورمان شما می توانید به ۳ مدل کلی:

  • گازهای مبله (ایستاده)
  • گازهای توکار
  • گازهای رومیزی

مواجه شوید که برحسب میزان بزرگی و یا کوچکی فضا و همچنین حجم استفاده خود از این محصولات می توانید مناسب ترین مدل ممکنه را انتخاب نمایید. ناگفته نماند از گازهای رومیزی که دارای نهایتا سه شعله می توانند باشند، بیشتر برای محیط های کاری استفاده بعمل آورده می شود و میتوانید .

اندازه اجاق گاز :

مورد بعدی که توصیه می کنیم در خرید اجاق گاز مورد نظرتان به آن توجه کنید، اندازه و ابعاد کلی محصول است که باید در تناسب مناسبی با میزان فضای مدنظر شما در محیط آشپزخانه ای منزل و یا محل کارتان قرار داشته باشد. ناگفته نماند اندازه یک اجاق گاز در ارتباط مستقیمی با تعداد شعله های آن نیز قرار دارد.

جنس بدنه اجاق :

اصولا در ساخت اجاق گازهای ایستاده از دو

  • جنس استیل
  • استیل لعاب دار

استفاده می شود و در مدل های توکار از متریال های شیشه ای و استیل و همچنین در مدل های رومیزی نیز از دیگر خانواده فلزات بهره گیری بعمل می آید. یادتان باشد جنس بدنه محصول مورد نظرتان در تمیزی آسان، مقاومت در برابر ضربه و همچنین طول عمر آن نیز تاثیر مستقیم دارد؛ خصوصا اگر در شرایط محیطی مرطوب نظیر نواحی شمالی کشورمان زندگی می کنید ( خرید اجاق گاز در اصفهان ).

مشخصات فر:

اجاق گاز شما می توانید هم دارای فر باشد و هم فاقد آن باشد. اگر به دنبال محصولی فِردار می گردید، بهتر است نسبت به مشخصات این قسمت از اجاق گاز مورد علاقه تان نیز بی اعتنا نباشید و به مواردی از قبیل: تعداد طبقات، تعداد سینی های مخصوص فر، قابلیت جوجه گردان، نحوه تنظیم حرارت درونی آن، درب شیشه ای، قابلیت جوجه گردان و از همه مهمتر میزان گنجایش درونی فر توجه ویژه ای داشته باشید.

تعداد شعله:

از دیگر فاکتورهای حائز اهمیت دیگری که توصیه می کنیم در خرید یک اجاق گاز مناسب و باکیفیت که کمتر نیاز به تعمیر اجاق گاز در اصفهان داشته باشید باید به آن توجه کنید، تعداد شعله های آن است. برای این منظور توصیه می کنیم به حجم استفاده خود از اجاق و همچنین کم جمعیت و پر جمعیت بودن خانواده خودتان توجه داشته باشید.

ترموکوپل و فندک خودکار:

از جمله راحت ترین مواردی که نشان دهنده کیفیت بالای محصول انتخابی شما و همچنین استاندارد بودن آن است، برخورداری اجاق گاز از فندک خودکار و همچنین سیستم ایمنی ترموکوپل است که سبب می شود با خاموش شدن شعله های گاز بنا به هر دلیلی، جریان گاز از مبدا ورودی نیز قطع شود و خطر آتش سوزی ناشی از پخش گاز و همچنین گاز گرفتگی برای اعضای داخل خانه ایجاد نشود.

امکانات جانبی:

چراغ داخلی، صفحه نمایشگر، گرم کن، محل قرارگرفتن شعله پلوپز، جنس شبکه های رویین گاز که ظروف غذایی بر روی آن ها قرار داده می شوند، تایمر زمانی، وجود کشو یا دراور و دیگر مواردی از این قبیل جزئی از امکانات جانبی اجاق گازها بحساب آورده می شوند که البته وجود هر یک از این موارد بر روی قیمت فروش این نوع از وسایل مخصوص آشپزی نیز قطعا تاثیر گذار است.

قیمت اجاق گاز در اصفهان
قیمت اجاق گاز در اصفهان

قیمت اجاق گاز در اصفهان

قیمت اجاق گاز در اصفهان ،  قیمت اجاق گاز با توجه به مدل، نام برند، کیفیت ساختاری، مشخصات فنی و همچنین امکانات جانبی که برای آن در نظر گرفته شده است، تعیین می شود و در این میان شما به عنوان یک خریدار هوشمند باید به دنبال بهترین انتخاب ممکنه از میان صدها مدل اجاق برقی و گازی در مدل های مختلف برای خود و خانواده باشید.

فراموش نکنید محصول انتخابی شما حتما باید از کارت گرانتی و یا ضمانتنامه معتبر برخوردار باشد و در وهله نخست نیز از سوی تکنسین های شرکت مربوطه نصب و راه اندازی بشود تا همه چیز از همان ابتدا تضمین گردد ( قیمت اجاق گاز در اصفهان ).

قیمت اجاق گاز در اصفهان

فروشگاه شهر اجاق در اصفهان ( مرکز فروش اجاق گاز در اصفهان ) سعی نموده بهترین اجاق گازها را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. اگر دنبال قیمت اجاق گاز در اصفهان می باشد به فروشگاه اجاق گاز در اصفهان سر بزنید که قیمت از هر جا که شما فکر کنید ارزان تر میباشد.

فروشگاه شهراجاق با دارا بودن تنوع بالای برندهای اخوان، آلتون، استیل البرز، کن، داتیس، بیمکث، تکنو،آماده فروش می‌باشد.

دیگر محصولات ما سینک، فر توکار، هود می‌باشد.

 

5/5 - (6 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت