خدمات پس از فروش ال جی در اصفهان کجاست؟

خدمات پس از فروش ال جی LG در نمایندگی

خدمات پس از فروش ال جی در اصفهان و سرویس زیر نظر بهترین تعمیرکاران ال جی در اصفهان با داشتن سالها فعالیت در تعمیرات ال جی در خدمت همشهریان عزیز در استان اصفهان باشد. بهترین گزینه برای تعمیر لوازم خانگی LG  می باشد برای تعمیر لوازم خانگی دارای گارانتی یا اگر از خدمات نمایندگی میخواهید استفاده کنید، حتما با نمایندگی باید با گلدیران تماس بگیرید.

متاسفانه چند سالیست که به خاطر شرایط کشور کارخانه ال جی اعلام کردند فعلا فروش ندارند و محصولات اکنون در بازار برای فروش از مجازی بدون بازرسی و فیک می باشد. از این رو ما نیز نمایندگی و فروش نداریم و نیستیم اگر نیاز به تعمیرکار متخصص که آشنا با محصولات ال جی می باشد با ما تماس بگیرین.

خدمات پس از فروش ال جی LG

خدمات پس از فروش ال جی در اصفهان یکی از مهمترین مسائلی که یک کارخانه باید به آن توجه نماید خدماتی است که بعد از فروش به مشتریان خود که لوازم آن را خریداری کرده است بدهد. کارخانه خوب ، کارخانه ایست که بعد از فروش همیار و همراه خریدار باشد. اگر نیاز به سرویس و تعمیر لوازم خانگی و خدمات پس از فروش ال جی در مجموعه اصفهان تعمیر دارید می‌توانید برای تعمیر با شماره 09137512192 تماس بگیرین تا اپراتور خارج از نمایندگی شما را راهنمایی نمایند.

از جمله خدماتی که کارخانه ال جی توسط گلدایران انجام میدهد می توان به موارد زیر اشاره نمود شایان ذکر است ما تعمیر خارج از بحث نمایندگی انجام می‌دهیم:

  • خدمات نصب و راه اندازی لوازم خانگی ال جی
  • گارانتی محصولات ال جی
  • برطرف نمودن مشکلات محصولات ال جی
  • تعویض دستگاه در شرایط خاص

با رعایت موارد بالا میتوان خدمات پس از فروش را به بهترین نحو انجام داد.

نکته: اصفهان تعمیر به عنوان تعمیرگاه ال جی در اصفهان با اخذ جواز به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی ال جی میپردازد همواره برای ارتباط با نمایندگی میتوانید با شماره های دفتر ال جی تماس بر قرار کنید.

 1- خدمات نصب و راه اندازی دستگاه

خدمات نصب و راه اندازی دستگاه هنگامی که شما یک وسیله مانند یخچال را میخرید باید حتما از طرف کارخانه آن را نصب و راه اندازی کنند که اگر موردی داشت در جلوی دیدگان خوده نماینده مورد تایید قرار بگیرد. چون اگر شما دستگاهی را خودتان به برق بزنید و خراب باشد نمیتوانید از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ال جی در اصفهان استفاده نمایید.

2- گارانتی

وقتی محصولی را میخرید دارای گارانتی می باشد محصولات اسنوا دارای 2 سال گارانتی کل در خدمات پس از فروش ال جی در اصفهان می باشد و موتور وسایل دارای 10 سال گارانتی می باشد که بعد از نصب راه اندازی توسط کارشناس کارخانه ال جی مهر می شود و قابل اعتبار می باشد.

3- تعمیر محصولات ال جی

اگر بعد از نصب و راه اندازی مشکلی برای یخچال، لباسشویی ، ظرفشویی و… پیش بیاید نمایندگی ال جی در اصفهان موظف به برطرف کردن آن می باشد تا رضایت شما حاصل شود.

4- تعویض دستگاه در شرایط خاص

درمواردی که دستگاه و محصولات ال جی می باشد شما میتوانید آن را تعویض کنید بدون هیچ قید و شرطی و از خدمات پس از فروش ال جی در اصفهان استفاده نمایید.

شماره تماس خدمات پس از فروش ال جی در اصفهان

برای دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان و نصب راه اندازی و خدمات گارانتی دستگاه به جایی که خرید کرده‌اید مراجعه و برای تعمیر لوازم خانگی در اصفهان تعمیر شماره 09137512192 تماس بگیرین تا اپراتور خارج از نمایندگی شما را راهنمایی نماید.

ویزگی های نمایندگی ال جی اصفهان:

  • گارانتی تعمیرات یخچال
  • سرعت عمل و حضور بالا
  • تجربه فراوان برای
  • دارای علم و فن برای
  • استفاده از قطعات فابریک
  • هزینه مناسب تعمیر یخچال فریزر ال جی
  • کارشناسان مختص هر برند
  • سرعت عمل و حضور بالا یخچال
نمایندگی ال جی اصفهان
ال جی اصفهان

نمایندگی ال جی اصفهان

نمایندگی ال جی اصفهان برای خدمات نصب راه اندازی و گارانتی و تعمیر محصولات لوازم خانگی ال جی اصفهان مانند یخچال فریزر ال جی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و ماکروفر و… می باشد توسط نمایندگی می‌باشد که حتما باید با نمایندگی هماهنگ شوید.

اطلاعات تماس مرکز تعمیر ال جی اصفهان

  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
  • شماره تماس تعمیر: 09137512192 شرکت اصفهان تعمیر
  • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر
  • ایمیل: info(@)esfahantamir(dot)com

سوالات متداول درباره نمایندگی ال جی در اصفهان

نمایندگی ال جی در اصفهان کجاست؟

نمایندگی ال جی در اصفهان که فروش لوازم خانگی را انجام می داد برای عهده گلدیران بود که شرکت lg فروش انجام نمی دهد و برای تعمیر با گلدیران همراه شوید. برای تعمیر با بهترین تعمیرکار ال جی شرکت اصفهان تعمیر با شماره 09137512192 تماس بگیرین.

آدرس نمایندگی ال جی اصفهان کجاست؟

اگر شما در هر منطقه ال جی اصفهان خیابان کاوه، هشت بهشت، شیخ بهایی و… می ‌توانید به آدرس نمایندگی مراجعه نمایید.

شماره خدمات پس از فروش ال جی اصفهان چیست؟

برای استفاده از خدمات پس از فروش ال جی شماره باید با جایی که خرید کرده این یا برای شما نصب کرده اند، تماس بگیرین و برای تعمیر توسط مجموعه ما 09137512192 تماس حاصل فرمایید.

گارانتی ال جی در اصفهان به چه صورت می‌باشد؟

اجناسی که از مجازی غیر قانونی وارد کشور شده است دارای گارانتی نیستند اگر از مجاری قانونی باشد توسط گلدیران می‌باشد.

نمایندگی مجاز ال جی با ضمانت نامه گلدیران

برای استفاده از خدمات و راهنمایی و ضمانت نامه های ال جی با پشتیبانی شرکت گلدیران و نمایندگی مجاز می‌توانید با شماره   ۸۴۷۳۳ – ۰۲۱ دفتر مرکزی تماس بگیرین.

مقالات مرتبط

منبع: کارخانه ال جی

5/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت