تعویض فیلتر یخچال در اصفهان

تعویض فیلتر آب یخچال ساید در اصفهان

تعویض فیلتر یخچال اصفهان زیر نظر بهترین متخصصین  برای کسب اطلاعات بیشترو نحوه تعویض فیلتر یخچال اصفهان  می توانید با این شماره 09395484060 تماس بگیرید.

فیلترآب یخچال چیست؟

به طور کلی اکثر مدل های یخچال های ساید بای ساید از فیلتر آب مخصوص برخوردار هستند که کاربرد آنها جهت تمیز کردن آب مورد نیاز برای آبسردکن و یخساز می باشد. نوع و مدل فیلترهای به کار رفته در یخچال ها با توجه به نوع دستگاه متفاوت می باشد. اما می توان گفت که برای یخچال ها از فیلترهای داخلی یا بیرونی استفاده می شود.

از آنجایی که امروزی مدل های متنوعی از یخچال ها توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند، در زمینه استفاده از فیلترها نیز تنوع بیشتری صورت گرفته است. دقت داشته باشید که وظیفه این فیلترها در پاکسازی آب یخچال بسیار مهم بوده و در صورت نبود آنها مشکلات زیادی در استفاده از آب یخچال توسط مصرف کنندگان ایجاد می شود. از این رو این فیلترها باید در زمان مناسب تعویض شوند

تعویض فیلتر یخچال اصفهان

تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید برای حفظ کیفیت آب آشامیدنی امری ضروری است و باید در موعد مقرر اقدام به تعویض فیلتر آب یخچال خود نمایید.

ممکن است برای بسیاری از کاربران یخچال های ال جی، سامسونگ، اسنوا، دوو و سایر برندها به هنگام تعویض فیلتر یخچال ساید این پرسش ایجاد شود که محل قرارگیری این فیلتر کجاست و چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد. به طور کلی در مدل های مختلف یخچال ها، محل قرارگیری این فیلتر ممکن است اندکی متفاوت باشد اما نمی تواند از دو حالت خارج باشد.

فیلتر آب کجای یخچال می‌یاشد؟

در برخی از مدل های یخچال ساید، فیلتر آب در قسمت پشتی یخچال تعبیه شده است که معمولا به شکل کپسول بوده و هر گوشه آب محلی جهت نصب شلنگ ورودی و خروجی با فلش وجود دارد. در سایر مدل ها نیز این فیلتر در فضای داخلی نزدیک به سقف یخچال، درب یا در کنار جامیوه ای تعبیه گردیده است.

انواع فیلترهای یخچال ساید بای ساید

به طور کلی دو نوع فیلتر برای تعویض در یخچال وجود دارد:

  1. فیلتر داخلی یخچال: این فیلترها با توجه به مدل یخچال و نیز سال ساخت آن، در قسمت های مختلفی قرار دارند. در یخچال های ساید بای ساید این فیلتر اغلب در بالای سقف قرار گرفته است، اما برای بعضی دیگر از یخچال ها این فیلتر در کنار جا میوه ای تعبیه شده است.
  2. فیلتر بیرونی یخچال: فیلتر های خارجی به فیلتر هایی گفته می شود که در پشت یخچال قرار گرفته و میان محل ورود آب به یخچال و شیر آب قرار دارند. این فیلترها اغلب به دلیل اندازه بزرگی که دارند، قابل مشاهده هستند.

فیلترهای تصفیه آب یخچال ساید بای ساید موجود در بازار به شرح زیر می باشند:

  1. فیلتر طعم و رایحه
  2. فیلتر کلر و باکتری
  3. فیلتر نیترات
  4. فیلتر معدنی

چرا باید فیلتر آب یخچال ساید بای ساید خود را تعویض نماییم؟

ممکن است برای شما این پرسش ایجاد شود که علت تعویض فیلتر یخچال چیست یا اینکه عدم تعویض فیلتر ساید چه عوارضی به دنبال دارد؟ تعویض به موقع و باکیفیت فیلتر تصفیه آب یخچال می تواند:

  1. آب را معدنی کند.
  2. نیترات به آب بدهد.
  3. باعث آنتی باکتریال آب شود.
  4. از بو و طعم بد آب جلوگیری نماید.
  5. از بروز رسوب در مسیر آب پیشگیری نماید.
  6. مانع از خرابی یخساز یا آبسردکن شود.
  7.  و …

زمان تعویض فیلتر یخچال

خلوص و تمیزی آبی که می نوشید، تاثیر مستقیمی بر سلامت جسم شما دارد. امروزه سیستم های مختلفی برای فیلتراسیون و خالص سازی آب آشامیدنی در بازار موجود است و رایج ترین آنها سیستم فیلتراسیونی است که در یخچال ها تعبیه می شود. اکثر یخچال های مدرن که در دو دهه اخیر ساخته شده اند، دارای سیستم فیلتراسیون می باشند و یخ و آب را از طریق دیسپنسر واقع در روی در یخچال فراهم می کنند.

شش ماه یک مقدار متوسط است و می تواند برحسب میزان استفاده و جریان آب تغییر کند. عدم تعویض فیلتر آب یخچال به طور منظم، باعث می شود آلاینده های غیرجذب شونده و باکتری در فیلتر تجمع کرده و باعث ایجاد بو و طعم بد در آب شود. 

برندهای تعویض فیلتر یخچال

ساید بای ساید سامسونگ، ال جی LG، بوش، اسنوا، دوو، ویرپول، مابه، بلومبرگ، فریجیدر و…

نتیجه گیری

اکثر مدل های یخچال های ساید بای ساید از فیلتر آب مخصوص برخوردار هستند که کاربرد آنها جهت گرفتن مواد اضافی آب در آبسردکن و یخساز می باشد. نیاز است که این فیلتر بعد از مدتی تعویض شود مخصوصا در شهر اصفهان که آب بسیار املاح گچ دارد. برای تعمیر فیلتر آب یخچال در اصفهان در مدل های ساید بای ساید می‌توانید تماس بگیرین.

5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت