تعمیر یخچال کنوود در اصفهان

تعمیر یخچال کنوود در اصفهان توسط تکنسیتن های آموزش دیده و مجرب در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در اصفهان انجام میشود. از این رو دیگر نگران تعمیرات محصولات کنوود در اصفهان نباشد چرا که کارشناسان ما همواره آماده خدمات رسانی به تمام مناطق اصفهان و حومه میباشند.

09137512192  مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر

یخچال فریزر کنوود از محصولات با کیفیت آمریکایی میباشد که بین ایرانیان هم از محبوبت بالایی برخوردار است. با توجه به پیچیدگی ساختار یخچال فریزر های کنوود بسیار مهم است که در صورت خراب شدن یک تعمیر کار متخصص برند کنوود آن را تعمیر کند چرا که اکثر تعمیرکاران غیر مجاز به ساختار این یخچال ها آشنایی کاملی ندارند.

تعمیر یخچال کنوود در اصفهان

از طرفی استفاده از قطعات غیر اصلی در این محصول ، نه تنها مشکل یخچال را برطرف نمیکند بلکه باعث ایجاد مشکل جدید برای آن میشود. از این رو باید دقت داشته باشید که تعمیرکار حتما از قطعات اصلی استفاده کند برای این منظور میتوانید به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در اصفهان مراجعه نمایید چرا که این مجموعه تنها از قطعات اورجینال شرکتی برای تعمیرات برند کنوود استفاده میکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09395484060 – مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر تماس حاصل فرمایید.

تعمیر یخچال در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در اصفهان

یکی از بهترین برندهای یخچال  که مورد استقبال مردم در کل جهان قرار گرفته است، یخچال کنوود است؛ اما این یخچال فریزر هم مانند تمامی یخچال فریزرها بعد از زمانی به تعمیرات نیاز پیدا میکند. یکی از موارد که در زمینه تعمیر یخچال فریزر کنوود در اصفهان وجود دارد، کمبود تعمیرگاه های مجاز برند است.

گارانتی تعمیر

مجموعه اصفهان تعمیر به صورت تخصصی و در مزل شما کار تعمیرات یخچال کنوود در اصفهان  را انجام می دهد.همچنین  شما ضمانت و گارانتی اورجینال بودن قطعات تعویضی را میدهد.

7 مشکل رایج و تعمیر یخچال فریزر

تعمیرکار متخصص

مجموعه اصفهان تعمیر تعمیرکاران کارکشته داریم که دوره های تخصصی و حرفه ایی تعمیرات یخچال کنوود در اصفهان را دیده اند و یخچال شما را بالاترین کارایی و تخصص سرویس میکنند.  ممکن است بعد از چندین سال یخچال کنوود استفاده می شود  مانند هر وسیله ایی و محصول دیگر خراب شود. برای تعمیر نیاز به یک فرد متخصص در این زمینه است که با داشتن تخصص کافی و قطعات اوریجینال به بررسی خرابی به وجود آمده بپردازد .

تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان

بررسی ارور های یخچال کنوود

در این بخش ارور های یخچال کنوود و علت به وجود آمدن آن را با هم بررسی میکینیم در صورتی که دانش فنی کافی ندارید از انجام دادن روش های توصیه شده جداٌ خودداری کنید و با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود تماس بگیرید.

  • ارور SY CE و SY CF در یخچال کنوود

این ارور به دلیل بالا بودن قدرت ارتباط میباشد.
سیم کشی های بین صفحه کنترل و رابط کنترل را بررسی کنید تا دچار اشکال نشده باشند.

  • ارور EF و SY EF در یخچال کنوود

در صورتی که مدار فن تبخیر یخچال معیوب باشد این ارور رخ میدهد.
سیم کشی بین صفحه کنترل و فن تبخیر را چک نمایید.

  • ارور DF در یخچال کنوود

این ارور به علت معیوب شدن مدار یخ زدای و یا فقدان آن میباشد.
ابتدا سیم کشی های مدار یخ زدایی و صفحه کنترل را بررسی نمایید در صورت وجود مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در اصفهان تماس بگیرید.

  • ارور SH در یخچال کنوود

این ارور به  د لیل کوتاه شدن سنسور فریزر در نمایشگر فریزر میباشد.
برای رفع این مشکل ابتدا سیم کشی بین رزیستور برقی (سنسور دما) و صفحه کنترل را بررسی کنید در صورت نبود مشکل میبایست رزیستور را تعویض نمایید.

 

  • علت ارور OP در یخچال کنوود

سنسور غذای تازه در نمایشگر غذای تازه (یخچال) کوتاه شده است.
برای رفع این مشکل نیز مثل روش قبل باید ابتدا سیم کشی بین رزیستور برقی (سنسور دما) و صفحه کنترل را بررسی کنید در صورت نبود مشکل میبایست رزیستور را تعویض نمایید.

  • علت SB 5B در یخچال کنوود

 ارور SB  در حالت سبت به وجود میاید.حالت سبت به صورتی است که بخش هایی از یخچال را از کار می اندازد و کنترل آن مطابق با رعایت سبت و تعطیلات مذهبی در جامعه یهودی ارتدوکس است. حالت سبت با فشردن و نگه داشتن دکمه “” در دمای فریزر و در دمای یخچال “” به مدت پنج ثانیه روشن و خاموش می شود.

ارور 5B  برای هشدار دمای بالا به دلایل سلامتی فعال میشود. اگر هشدار دمای بالا در طول این مدت به خاطر دری که باز مانده، فعال شود، هشدار حدود 10 دقیقه به صدا در خواهد آمد. سپس هشدار بطور اتوماتیک خاموش می شود و آیکون دمای بالای قرمزرنگ نمایش داده خواهد شد. حتی اگر در بسته باشد، آیکون دمای بالا همچنان نشان داده خواهد شد تا وقتی که حالت سبت خارج شود و آیکون صفر شود. یخچال معمولاً زمانی که در بسته می شود، بدون هیچگونه خطای سبت/ تعطیلات عمل می کند.

  • علت ارور 5y EF در یخچال کنوود

این ارور به دلیل معیوب شدن مدار فن تبخیر است.
برای این منظور باید سیم کشی بین صفحه کنترل و فن تبخیر کننده را بررسی کنید.

تعمیرات سامسونگ اصفهان

بخشی از مشکلات یخچال فریزر کنوود

در این مقاله بخشی از مشکلات یخچال فریزر کنوود که کارشناسان ما به کررا با آن مواجه میشوند را با هم بررسی میکنیم.

چرا یخچال کنوود به اندازه کافی خنک نمیشود؟

  1. این مشکل به دلایل مختلفی به وجود می آید ساده ترین این دلایل انتخاب نشدن درجه مناسب برای دمای یخچال میباشد.
    با توجه به فصل و دمای خانه باید درجه مناسبی برای یخچال انتخاب شود.
  2. دلیل بعدی که باعث رخ دادن این اتفاق میشود بیش از حد پر کردن یخچال میباشد.
    زیادی پر شدن خیچال باعث کم شدن هوای داخل یخچال میشود و با هر بار بازو بسته شدن هم این میزان هوا کمتر هم میشود.
    همچنین در صورتی که غذا های بزرگ را در یخچال قرار میدهید باید دقت داشته باشید سرما ساز های یخچال را مسدود نکند.
  3. نبود فاصله میان موتور یخچال و دیوار پشتی یباعث میشود به فن یخچال هوای کافی نرسد در نتیجه یخچال به قدر کافی خنک نشود.
  4. نشت گاز یخچال هم سبب خنک نشدن داخل آن میشود.

علت بوی نا مطبوع داخل یخچال کنوود چیست؟

علت بوی نا مطبوع داخل یخچال ممکن است وجود غذای فاسد داخل آن باشد اما ممکن است بعد از خارج کردن غذای فاسد همچنان یخچال بوی نامطبوعی داشته باشد در این حال باید تمام مواد غذایی را خارج کرده سسپس قفسه ها را بیرون آورده و با مواد شوینده مناسب شستوشو دهید.
پس از اتمام شستشو میتوانید برای اطمینان بیشتر یک فنجان سرکه و دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک پارچ آب داغ بریزید و مخلوط کنید سپس به وسیله یک آبپاش آن را به تمام قسمت های آبپاش اسپری کنید و با اسفنج تمیز کنید.

تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان

سرو صدا ولرزش یخچال کنوود

سرو صدای بلند یخچال بسیار آزار دهنده است و از طرفی ممکن است شما را برای سلامت دستگاه نگران کند. نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در اصفهان برای رفع این مشکل لیستی را از دلایلی که باعث صدای زیاد یخچال میشود در اختیار شما قرار داده تا توسط این موارد بتوانید هنگام تماس گرفتن با نمایندگی شرح دقیقی از مشکل یخچال را به اپراتور ها بگویید.

  • تراز نبودن یخچال از اصلی ترین دلایل به وجود آمدن لرزش و صدای زیاد در یخچال میشود. این مورد نیاز به تعمیر ندارد و شما میتوانید با تراز کردن یخچال این مشکل را رفع نمایید.
  • شل شدن کمپرسور، رولر و سیم پیچ کندانسور میتواند از دلایل رایج لرزش و صدای بلند یخچال باشد.
  • سر و صدای زیاد یخچال می تواند به دلیل وجود مشکل در پره فن های کمپرسور و کندانسور باشد که با روغن کاری و یا تعویض فن می توان این مشکل را حل نمود.
  • موتور فن تبخیر کننده به علت استفاده طولانی مدت از یخچال ممکن است کهنه و یا خراب شده باشد و همین امر باعث ایجاد سر و صدا می شود که با تعمیر و یا تعویض آن مشکل حل میشود.

تعمیر یخچال دوو اصفهان

هزینه تعمیر یخچال کنوود 

هزینه های تعمیر یخچال وایت هاوس در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در اصفهان طبق مصوبه شرکت میباشد و نرخ تعمیرات ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی کنترل میشود. همچنین به منظور کاهش هزینه های شما تمام تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای صورت میگیرد و نیازی به حمل و نقل دستگاه به محل دیگری نمیباشد.

کارت گارانتی یخچال 

در صورتی که یخچال شما دچار اشکال شده است میتوانید با داشتن کارت گارانتی معتبر آن از همه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در اصفهان بهره ببرید. اما اگر به هر دلیلی برگه گارانتی معتبر کنوود گم شده و یا تاریخ انقضای آن به اتمام رسیده هم میتوانید از خدمات بی شمار مجموعه ما استفاده نمایید.

تعمیر یخچال ال جی اصفهان

شماره تماس نمایندگی 

شماره تماس تعمیرات در نمایندگی یخچال فریزر کنوود در اصفهان به شرح زیر می باشد برای اطلاعات بیشتر با شماره :09395484060 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایتنمایندگی تعمیرات کنوود در اصفهان مراجعه نمایید.

تعمیر یخچال کنوود در اصفهان

یکی از خدمات مجموعه اصفهان تعمیر، تعمیر یخچال کنوود در اصفهان می باشد که برای امچام آن نیاز به سرویس کارانی مجرب می باشد . مجموعه اصفهان تعمیر با دارا بودن چنین تعمیرکار یخچال فریزر کنوود آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

نمایندگی ها :

  •  نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود در شاهین شهر,
  •  نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود در بهارستان,
  • نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود در سپاهان شهر,
  • نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود در فولادشهر,
  • نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود در  خمینی شهر,
  • نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود در نجف آباد,
  • نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود در مبارکه

 

5/5 - (6 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت