تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در اصفهان

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در اصفهان

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در اصفهان و تعمیر ساید بای ساید پاکشوما اصفهان زیر نظر بهترین تعمیرکاران سیار ودر محل پاکشوما در اصفهان لطفا برای صحبت با ما و مشاوره رایگان همراه شوید تا در اسرع وقت مشکل شما حل گردد.

 ( 09395484060 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر – عضو اتحادیه لوازم خانگی – با ارائه فاکتور )

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در اصفهان تخصص ماست با ما همراه شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما اصفهان و نمایندگی تعمیرات پاکشوما در اصفهان ومیتوانید کلیک کنید.

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در اصفهان

  1. زیر نظر بهترین تعمیرکاران
  2. خدمات پس از تعمیر
  3. استفاده از اجناس اصل
  4. تجربه تعمیرکاران
  5. ……

برای نمایندگی تعمیرات پاکشوما اصفهان کلیک کنید.

ساید بای ساید پاکشوما Pakshoma مدل SRP-5182HW با طراحی منحصربفرد و ظرفیت 24 فوت فضای کافی را جهت قرار دادن حجم بالایی از مواد غذایی تازه و منجمد در اختیار می گذارد. این دستگاه با بهره گیری از کمپرسور خطی کم صدا و رده انرژی A+ موجب 25 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. بر روی درب یخچال محفظه آبریز و یخ ساز تعبیه شده است که امکان دسترسی به آب و یخ مورد نیاز را بدون باز کردن درب یخچال فراهم می کند. سیستم قوی فیلتراسیون آب داخل یخچال املاح و آلودگی های موجود در آب لوله کشی را فیلتر نموده و هم چنین در صورت پایان یافتن عمر فیلترها می توان آن ها را به سهولت تعویض نمود.
پوشش روی درب ها کاملأ ضد لک می باشد که در اثر تماس با دست لک نمی گیرد. از طریق کنترل الکترونیکی تمام لمسی واقع بر روی درب دستگاه امکان تنظیم آسان دمای یخچال و فریزر، فعال نمودن عملکرد انجماد سریع، قابلیت یخ ساز و آبریز و هم چنین قفل تنظیمات را فراهم می کند. بر روی نمایش گر ال ای دی دستگاه می توان تمامی تنظیمات انجام شده را به صورت واضح و رنگی مشاهده نمود. بر روی درب ساید بای ساید دریچه ای به نام مینی بار تعبیه شده است. با این مینی بار زیبا می توانید بدون نیاز به باز کردن درب، نوشیدنی خود را بدون اتلاف دما، از طریق این دریچه بردارید.
سطوح داخلی ضد باکتری ساید بای ساید از ایجاد باکتری و قارچ در داخل محفظه یخچال و فریزر جلوگیری نموده و محیطی کاملأ بهداشتی و بدون باکتری را جهت نگهداری از مواد غذایی تازه فراهم می کند. به منظور هر چه زیباتر کردن داخل ساید بای ساید و هم چنین صرفه جویی در مصرف انرژی، در داخل محفظه دستگاه از لامپ های ال ای دی استفاده شده است. سیستم برفک زدایی هوشمند از برفک زدن محفظه داخلی یخچال و فریزر جلوگیری می نماید در نتیجه می توان همواره محیطی خنک و عاری از برفک را برای قرار دادن مواد غذایی مختلف تجربه نمود.
محفظه یخچال این ساید بای ساید مجهز به سه طبقه می باشد که از شیشه سکوریت ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی را در برابر ضربه دارند. این طبقات مانع از ریخته شدن غذاها و مایعات به طبقات پایین می شوند و به آسانی نیز تمیز می گردند. هم چنین دو محفظه مخصوص میوه و سبزیجات امکان قرار دادن میوه و سبزیجات را به صورت جداگانه فراهم می کنند. هم چنین قسمت فریزر دارای دو کشو و سه طبقه جهت قرار دادن مواد غذایی منجمد می باشد. از ویژگی های این ساید بای ساید می توان به سیستم خنک کننده دوگانه اشاره نمود. گاز مبرد داخل دستگاه سازگار با طبیعت و ازون می باشد.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی پاکشوما

5/5 - (2 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت