نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال بوش اصفهان

مرکز تعمیر یخچال بوش Bosch برای سرویس و رفع مشکل انواع مدل‌ها در کلیه نقاط شهر اصفهان توسط بهترین تعمیرکار با شماره 09395484060 تماس بگیرید که در کمترین زمان ممکن تعمیرات یخچال فریزر شما را با بهترین کیفیت و قیمت خارج نمایندگی انجام می دهند. استفاده از خدمات این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 70% کاهش دهد.

تعمیر و سرویس بوش
تعمیر و سرویس بوش

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در اصفهان

سرویس و خدمات پس از فروش بر عهده نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان می‌باشد که اگر دارای گارانتی می‌باشد با دفترشان که نصب کرده اند، تماس بگیرین. ما یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال در اصفهان مطرح می باشیم که کلیه خدمات ما خارج از بحث نمایندگی می‌باشد.

این مرکز به کمک تجربه زیاد و داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیر یخچال بوش اصفهان، بهترین و باکیفیت ترین خدمات و سرویس را در کمترین زمان ممکن و با رعایت اصول استاندارد به شما همشهریان عزیز ارائه می دهد.

نکته: مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی بوش با بهترین تعمیرکار اقدام به سرویس و تعمیر می‌نماید همواره برای ارتباط با نمایندگی با شماره دفترشان ارتباط برقرار کنید.

مشکلات رایج یخچال فریزر بوش

از مشکلات رایج یخچال فریزر بوش که به کررات بابت آن ها با نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در اصفهان تماس گرفته میشود عبارت است از:

  • از کار افتادن یخساز یخچال.
  • درب به طور مکرر باز می شود.
  • از کار افتادن آبسرد کن یخچال.
  • خراب شدن قفل درب و بسته نشدن آن.
  • کویل های کندانسور نیاز به تمیز کردن دارند
  • پاره شدن یا کنده شدن لاستیک درب یخچال.
  • اتومات نبودن کارکرد یخچال و یکسره کار کردن آن.
  • سر و صدای بلند کمپرسور یخچال هنگام کار کردن موتور یخچال.
  • گرم بودن قسمت یخچال در حالی که قسمت فریزر به درستی کار می کند.

خدمات تعمیر و تعویض قطعات

موارد ذکر شده بخشی از ایرادات شایع یخچال فریزر بوش است که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان قابل تعمیر می‌باشد. همچینی در صورتی که بخشی از قطعات داخلی یخچال فریزر از کار می‌افتد تکنسین ما به منظور کاهش هزینه مشتری اقدام به تعمیر آن نموده اما اگر با تعمیر قطعه مشکل رفع نمی‌شود اقدام به تعویض قطعه با قطعه اصلی و اورجینل می نماید.

از جمله مواردی قابل تعمیر و تعویض یخچال بوش عبارت اند از:

  • یخساز
  • آبسردکن
  • قفل درب
  • لاستیک درب
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • فن کندانسور
  • فن کمپرسور
  • هیتر دیفراست
  • و…
علت خرابی متداول یخچال بوش
علت خرابی متداول یخچال بوش، علت مشکل و راه حل آموزش

دلیل مشکلات متداول یخچال بوش

 هر وسیله الکترونیکی پس از مدتی کار کردن ممکن است یکی از لوازم برقی و الکتریکی یا مکانیکی دچار مشکل شود یخچال فریزر بوش نیز از این قانون مستثنا  نیست. هنگامی که دستگاه شما خراب می‌شود بهترین کار صحبت با یک تکنسین نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان می‌باشد. بعضی از مشکلات یخچال بوش  و متداول که توسط شرکت ما تعمیر می‌شود عبارتند از :

خراب شدن برد پاور یخچال

نوسانات برق شهری باعث تخریب برد پاور یخچال میشود و یخچال کاملا از کار می افتد. برای تعمیر آن بهتر از با نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در اصفهان تماس بگیرد و از تعمیر آن را به کارشناسان مجرب ما بسپارید. به منظور پیشگیری از این اتفاق بهتر است از یک ترانس یا محافظ برای آن استفاده کنید.

اختلال در برق رسانی به یخچال

ممکن است هنگام جا به جایی و یا بر اثر پوسیدگی در قسمت سیم کشی یخچال برق رسانی به آن قطع شده باشد که برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در اصفهان تماس بگیرید. از دیگر مواردی که ممکن است برق رسانی به دستگاه را مختل کند خرابی پریز برق است که با تعمیر و یا اتصال به پریز دیگر مشکل حل خواهد شد.

کار کردن مداوم یخچال و بدون قطعی

از مشکلاتی که در بسیار از یخچال ها رخ میدهد و باید به سرعت نسبت به تعمیر آن اقدام کرد مداوم کار کردن یخچال میباشد. در صورت رفع نشدن این عیب مشکلات اساسی برای یخچال به وجود می آید.از جمله مواردی که باعث یکسره کار کردن یخچال عبارتند از:

  • محیط آشپزخانه خیلی گرم است.
  • درب یخچال به مدت طولانی باز گذاشته شده.
  •  یخچال بر روی دمای خیلی سرد تنظیم شده است.
  • چیزی در یخچال باعث مسدود شدن جریان هوای سرد در یخچال شده است.
  • لاستیک های کنار درب یخچال مشکل دارد و درب یخچال به خوبی بسته نمی شود.
  • ممکن است یکی از اجزای برف زدای یخچال مانند تایمر، هیتر و ترمیناتور دچار مشکل شده..

دلیل بوی نامطبوع داخل یخچال چیست؟

وجود بوی بد داخل یخچال از موارد آزار دهنده ای است که برای حل آن راه کار ساده ای وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. به طور معمول علت بوی نامطبوع داخل یخچال وجود مواد غذایی فاسد شده است که پس از خارج نمودن آن میبایست یخچال را از برق جدا کرده و قفسه های داخل را بیرون آورده سپس با آب صابون یا جوش شیر آن را شست و شو دهید تا بوی بد یخچال بوش برطرف شود.

علت سر و صدا و لرزش یخچال بوش

سرو صدای بلند یخچال بسیار آزار دهنده است و از طرفی ممکن است شما را برای سلامت دستگاه نگران کند. نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در اصفهان برای رفع این مشکل لیستی را از دلایلی که باعث صدای زیاد یخچال بوش می‌شود در اختیار شما قرار داده تا توسط این موارد بتوانید هنگام تماس گرفتن با نمایندگی شرح دقیقی از مشکل یخچال را به اپراتور ها بگویید.

  • تراز نبودن یخچال از اصلی ترین دلایل به وجود آمدن لرزش و صدای زیاد در یخچال میشود. این مورد نیاز به تعمیر ندارد و شما میتوانید با تراز کردن یخچال این مشکل را رفع نمایید.
  • شل شدن کمپرسور، رولر و سیم پیچ کندانسور میتواند از دلایل رایج لرزش و صدای بلند یخچال باشد.
  • سر و صدای زیاد یخچال می تواند به دلیل وجود مشکل در پره فن های کمپرسور و کندانسور باشد که با روغن کاری و یا تعویض فن می توان این مشکل را حل نمود تعمیر یخچال بوش در اصفهان .
  • موتور فن تبخیر کننده به علت استفاده طولانی مدت از یخچال ممکن است کهنه و یا خراب شده باشد و همین امر باعث ایجاد سر و صدا می شود که با تعمیر و یا تعویض آن مشکل حل میشود.

دلیل برفک زدن یخچال با فاصله زمانی کم چیست؟

تند تند برفک زدن یخچال دلایل متعددی دارد که عبارتند از:

  • خرابی سنسور یخچال باعث می شود که دمای داخل یخچال به درستی تنظیم نشود و گرما یا سرمای داخل آن به طور مناسب تنظیم نشود.
  • خرابی هیتر دیفراست که یخ و برفک را در یخچال مذاب می کند ممکن است باعث بوجود آمدن برفک زیاد در یخچال بوش شود. برای بررسی هیتر دیفراست باید مولتی متر هیتر را بررسی کنید. مولتی متر باید عددی بین 200 تا 400 را نشان دهد. اگر مولتی متر عددی بالا را نشان دهد یعنی هیتر را باید تعویض نمایید.
  • محل قرار گیری یخچال در این امر بسیار مهم است در صورت که محیط بیش از حد گرم باشد
  • در صورتی که لاستیک درب یخچال دچار پارگی و خرابی شده باشد و در یخچال به درستی چفت نشود باعث یخ زدن یخچال بوش می‌شود.

دلیل نشتی آب از زیر یخچال چیست؟

نشتی آب از یخچال از دیگر مواردی است که به سرعت باید تعمیر شود این موضوع علل متفاوتی می تواند داشته باشد که عبارتند از:

  • مهم ترین دلیل این اتفاق مسدود شدن لوله condensation است که باعث عدم تخلیه آب در ظرف زیر آن می شود.برای رفع آن باید  با یک وسیله که قابلیت خمیدگی دارد، موادی که باعث مسدود شدن لوله شده اند را خارج نمایید. دقت نمایید این وسیله نباید تیز باشد زیرا باعث آسیب رساندن به عایق یخچال خواهد شد.
  • درست بسته نشدن درب یخچال که علت آن میتواند لاستیک دور در باشد.

علت سرد نکردن یخچال بوش چیست؟

از دلایل سرد نشدن یخچال بوش که باعث گرم شدن داخل فضای یخچال می‌شود که باید یک به یک بررسی شود عبارتند از:

  1. تنظیم درجه دمای یخچال بوش
  2. خرابی المنت اواپراتور
  3. فن اواپراتور
  4. دمپر نیاز به بررسی دارد
  5. خرابی لاستیک درِ یخچال بوش
  6. سنسور دارای مشکل است
  7. قطعات دیفراست
  8. عدم عملکرد صحیح برد الکترونیکی یخچال
لیست ارور یخچال بوش
لیست ارور و کد خطا یخچال بوش با دلیا همراه با آموزش راح حل مشکل

ارور و خطای یخچال فریزر بوش و ساید بای ساید

 در این بخش انواع کد خطا و ارور یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش که توسط نمایندگی تعمیرات بوش در اصفهان را به صورت جامع، گردآوری کردیم. شما به راحتی می‌توانید با دانستن معنی هر پیغام بفهمید مشکل دستگاه از کدام قطعه می‌باشد. در اینجا به معرفی انواع کد خطا و ارور یخچال فریزر بوش و ساید بای ساید side by side و چگونگی عیب یابی و رفع تعمیر آن می‌پردازیم:

انواع کد خطا و ارور یخچال فریزر بوش Bosch

ردیفکد خطا دلیل خطا و مشکل
1کد خطای و ارور E01هرگاه این ارور روی صفحه نمایشگر یخچال بوش ظاهر شد یعنی سنسور دمای یخچال بوش شما دچار ایراد شده است و چراغ سبز در دیس پلی شروع به چشمک زدن نموده است ، یخچال بوش به خوبی کار نخواهد مرد یا هر چند دقیقه یکبار خاموش خواهد شد. می‌توانید کابل سنسور دما و سیم کشی های مربوطه یخچال فریزر بوش چک کنید و در صورت خراب بودن سنسور را یخچال بوش عوض کنید.
2کد خطای E02 و اروراین ارور یخچال فریزر بوش ناشی از خرابی سنسور هوای فریزر بوش است. این حسگر چرخه یخ زدایی یخچال را کنترل می‌کند تا روزانه ۲۰ دقیقه فعالیت کند. بهتر است ابتدا سیم کشی های متصل به سنسور دمای فریزر بوش را بررسی کنید و سپس در صورت نیازبه شماره تماس و تلفن تعمیرکار یخچال بوش در اصفهان تماس بگیرین
3کد خطای و ارور E03زمانی که سنسور دمای داخلی کشوی یخچال بوش خراب شده باشد این خطا و ارور یخچال فریزر بوش نمایان می شود برای عیب یابی یخچال فریزر بوش را خاموش کنید. کشو را از جای خود بیرون بیاورید و سیم ها و سوکت متصل به سنسور را چک نمایید. در صورت خرابی باید سنسور کشو را عوض کنید.
4کد خطای و ارور E05خرابی سنسور در قسمت دیفراست یخچال فریزر بوش با این کد خطا خود را نمایان می شود. گاهی این ارور باعث یخ زدایی نکردن یخچال بوش خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در اصفهان تماس برقرار نمایید.
5کد خطای E10این ارور یخچال بوش دلیل خرابی ماژول برد الکترونیک یخچال فریزر بوش است. ابتدا یخچال فریزر بوش را از برق بکشید و بگذارید مدتی خاموش باشد تا به اصطلاح ری استارت شود.
6کد خطای E11نمایان گر خرابی ماژول برد یخچال فریزر بوش می باشد. برای عیب یابی یخچال را چند دقیقه خاموش و دوباره روشن نمایید.
7کد خطای E15خراب بودن سنسور دمای محیط باعث ایجاد کد خطا می شود. که در صورت خرابی این سنسور یخچال فریزر بوش باید آن را عوض کنید برای عوض کردن به نمایندگی تعمیرات یخچال بوش اصفهان تماس بگیرید.
8کد خطای E20هنگامی که ارتباط ماژول صفحه دیجیتالی نمایشگر و برد کنترل یخچال بوش قطع شود ظاهر می شود. برای عیب یابی سیم های اتصال را چک نمایید.
8کد خطای F3اگر ارور و خطا یخچال فریزر بوش نمایان بشود دیفراست و یخ زدایی بیش از حد مجاز زمان برده است. باید المنت و دیفراست چک شود و در صورت خرابی تعمیر شود.
9کد خطای E21اگر ارتباط ماژول برد الکترونیکی یخساز با صفحه نمایشگر قطع شود این ارور و خطا در یخچال بوش نمایان می شود. سفت بودن سیم کشی و اتصالات اطمینان حاصل پیدا کنید. همچنین آب سردکن یخچال بوش را نیز چک کنید.
10کد خطای D1خرابی سنسور و حسگر دیفراست دلیل ایجاد این خطا است. اگر سنسور یخ زدایی خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند باید سریع این تعمیرات انجام شود.
11کد خطای R1زمانی است که سنسور یخچال خراب باشد این خطا در یخچال فریزر بوش نمایان می شود
12کد خطای  DRخراب بودن کلید درب یخچال باعث ایجاد این خطا می شود
جدول ارور و راه حل یخچال بوش

ارور و خطا در یخچال ساید بای ساید بوش

کارخانه بوش مدل یخچال ساید نیست تولید می‌نماید که از کیفیت بالایی برخوردار است. در این قسمت به ارور و خطا در یخچال ساید بای ساید بوش می پردازیم :

کد خطادلیل خطا و مشکل
F1این ارور و خطا یخچال ساید بوش بیانگر این است که سنسور فریزر ساید دارای ایراد است. برای عیب یابی مقدار مقاومت و سیم های متصل به سنسور را چک کنید.
RTنشان دهنده خرابی سنسور محیطی یخچال ساید بای ساید بوش می باشد.
EUکلید خاموش و روشن یخساز ساید بوش دچار خرابی می باشد. این ایراد را به راحتی با تعویض کلید می‌توانید حل نمایید.
ESاین ارور یخچال ساید بای ساید بوش، نمایان گر خرابی کلید یخ ریز و آبریز محفظه می باشد.
EGنشان دهنده معیوب بودن شیر برقی یخچال ساید بای ساید است.
EAموتور یخساز ساید بای ساید خراب می باشد. پس از چک کردن سیم های اتصال به موتور و خود موتور یخچال ساید می‌توانید موتور را عوض کرد.
A1برودت و سرد شدن یخچال ساید بوش پایین آمده است و قسمت فریزر بوش گرم شده است. اواپراتور، دیفراست و کمپرسور باید بررسی کرد.
EFاین ارور یخچال فریزر ساید بای ساید بوش هنگامی می باشد که سنسور آبشمار یخچال خراب شده و نیاز به تعمیر دارد. برای عیب یابی و رفع خرابی شیر برقی آب ورودی و فیلتر آب را بررسی نمایید و در صورت وجود مشکل سیستم شیر را به کلی عوض نمایید. برای تعمیر یخچال ساید بوش در اصفهان با ما همراه باشید.
DFکلید در فریزر ساید بوش خراب شده
ETکلید یخساز خراب می باشد و یخساز ساید بوش کار نخواهد کرد.
لیست ارور یخچال ساید بوش

برای حل مشکل با دانستن معنی کد خطا می‌توانید حل مشکلات لیست ارور یخچال بوش را انجام دهید.

تعمیر یخساز یخچال بوش اصفهان

تعمیرات یخساز یخچال بوش در منزل یکی از سرویس هایی است که می توانید از تعمیر لوازم خانگی در اصفهان همراه شوید. از این رو در صورتی که شما نیز با مشکل خرابی و یا کار نکردن یخساز مدل های مختلف یخچال بوش خود مواجه شده اید، می توانید با تعمیرگاه مجاز و مرکزی اصفهان تعمیر برای رفع مشکل یخچال فریزر بوش یا یخچال ساید بای ساید بوش خود تماس بگیرید.

نحوه فعال سازی یخساز یخچال بوش

یخساز یخچال ساید بوش نیز مانند سایر مدل ها برای فعال سازی و راه اندازی از یک اهرم یا دکمه مخصوص دارد که با باز کردن درب فریزر بوش و بررسی یخساز می توانید این دکمه را ببینید. در صورتی که اهرم مخصوص به سمت پایین آمده باشد و یا دکمه در حالت ON قرار گیرد، یخساز شما به درستی راه اندازی شده و می توانید از آن استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان سرویس توسط بهترین تعمیرکار با قیمت مناسب در منزل و محل Bosch refrigerator

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بوش در اصفهان

خدمات زیر با کیفیت بالا توسط نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بوش در اصفهان به شما عزیزان در صورت نیاز ارائه می­‌شود:

  • تعویض فیلتر ، کمپرسور ، فن کندانسور ، فن داخلی ، شیر برقی ، دمپر یخساز ، سنسور، ترموفیوز و زبانه درب بار
  • نشتی گیری اواپراتور
  • شارژگاز یخچال ساید بای ساید بوش در محل
  • تعویض و تعمیر برد الکترونیکی، برد اینورتر
  • شستشوی مدار گاز
  • سرویس سالیانه کندانسور
  • رگلاژ درب یخچال ساید بای ساید بوش

همواره با رعایت نکات نگهداری و مراقبت یخچال عمر بالا دستگاه خود را بالا ببرید.

عیب یابی یخچال ساید بای ساید بوش

متداول ترین خرابی که مشتریان مجموعه اصفهان تعمیر در ارتباط با تعمیرات ساید بای ساید بوش در اصفهان با ما در میان گذاشته اند نبود سرما و برودت در side by side می­ باشد و موارد زیر می باشد :

  • صدای زیاد یخچال در حین کار
  • کارکرد یکسره ساید بای ساید بوش
  • خرابی لاستیک دور درب ساید بوش
  • داغ کردن موتور دستگاه
  • عدم دیفراست یخچال فریزر
  • کار نکردن صحیح فن
  • روشن نشدن یخچال
  • کار نکردن موتور ساید بوش
  • عدم نمایش اطلاعات در صفحه دیجیتالی.
  • خرابی برد الکترونیکی ساید بوش
  • عمل نکردن سنسور ساید بای ساید بوش
هزینه و قیمت تعمیر یخچال اصفهان
هزینه و قیمت تعمیر یخچال اصفهان

هزینه تعمیر یخچال بوش در اصفهان

هزینه خدمات سرویس و قطعات تعمیر یکی از نکات مهم برای شما می‌باشد. هزینه اصولا بستگی به خدمات دریافتی، مدل دستگاه، دلیل خرابی و قطعات مصرفی می‌باشد همین دلیل باعث تغییر قیمت می‌باشد:

نکته: هزینه و قیمتی برای اجرت که در جدول زیر اعلام شده است و به طور میانگین می‌باشد برای اعلام دقیق تعرفه، می‌توانید هنگام تماس تکنسین مبلغ دقیق را مطلع شوید.امور مالی

امور مالی
خرابیاجرت خدمات
گاز یخچالشارژ گاز: 4/500/000 الی 9/500/000 ریال
رفع نشتی و وکیوم کامل: 1/500/000 ریال
اضافه کردن کندانسور ضمیمه: 1/500/000 الی 3/500/000 ریال
شستشوی کامل مدار: 450/000 ریال
تعویض فیلتر درایر: 400/000 ریال
ترموستات یخچالتعویض ترموستات: 1/900/000 الی 3/900/000 ریال
فن یخچالفن موتور: 1/500/000  الی 7/500/000 ریال
تعویض فن داخل معمولی: 1/900/000 الی 3/900/000 ریال
تعویض فن داخل سرامیکی: 6/500/000  الی 20/000/000 ریال
رگلاژ درب یخچالتعویض رگلاژ درب یخچال: 700/000 ریال
تعویض رگلاژ درب فریزر: 450/000 ریال
برد یخچالبا توجه به میزان خرابی و قطعات معیوب متغیر است.
تایمر یخچالتعویض تایمر: 2/500/000 الی 3/900/000 ریال
نوار درب یخچالتعویض لاستیک: 3/500/000 الی 9/900/000 ریال
لولای درب یخچاللولای بالا: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
تعویض لولای پایین: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
لولای وسط: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
رله اورلود کمپرسور یخچالتعویض رله اورلود: 1/400/000 الی 3/000/000 ریال
کمپرسور یخچالتعویض کمپرسور: 1/500/000 الی 2/500/000 ریال
شارژ گاز: 4/900/000 الی 8/500/000 ریال
قیمت کمپرسور: 14/000/000 الی 35/000/000 ریال
المنت یخچالتعویض المنت: 4/900/000 الی 7/500/000 ریال
سنسور دیفراست یخچالتعمیر و تعویض سنسور: 3/000/000 الی 6/500/000 ریال
تعویض قیلتر آب2.000.000 ریال
قیمت و هزینه تعمیر یخچال

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یخچال فریزر بوش به وب سایت کارخانه Bosch refrigerator-freezer یا برای خدمات مرکز پشتیبانی بوش اصفهان مراجعه نمایید.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان

1- هزینه تعمیر یخچال بوش چقدر است؟

هزینه های تعمیرات یخچال بوش  با توجه به نوع و میزان خرابی دستگاه و قطعات خرابی یا تعویضی که بر اساس تعرفه های استاندارد مشخص می شود که حدود 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد.

2- آیا سرویس و تعمیرات در محل و یا منزل انجام می‌شود؟

کلیه خدمات ما در محل و منزل شما انجام می‌شود که نیاز به جابجایی دستگاه نباشد و در زمان تعمیر و نبود هزینه انتقال صرفه جویی شود.

3- نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان کجاست؟

اگر یخچال فریزر خود دارای گارانتی  می‌باشد باید با نمایندگی ارتباط بگیرید و برای تعمیر و سرویس در شرکت ما خارج نمایندگی با شماره 09395484060 تماس بگیرید یا به آدرس اصفهان ، خیابان بزرگمهر خارج بحث نمایندگی مراجعه نمایید.

4- شماره تماس خدمات پس از فروش بوش اصفهان چیست؟

برای استفاده از خدمات سرویس نصب راه اندازی و گارانتی نمایندگی با شماره جایی که خرید کرده اید تماس بگیرین تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

5- بهترین تعمیرکار یخچال فریزر بوش

تکنسین حرفه ای یخچال بوش در اصفهان،  با سال‌ها تجربه، مجرب و دوره دیده در زمینه سرویس و تعمیرات مفتخر است مشکل دستگاه شما را در سراسر اصفهان در محل با ضمانتنامه تعمیر نماید.

جمع بندی

یخچال فریزر از وسایل حیاتی در زندگی امروزه می‌باشد. خرابی باعث فاسد مواد غذایی و استرس فراوان می‌شود که خلل در روند زندگی روزمره می‌شود. تکنسین به کلیه خرابی متداول یخچال مثل خنک نکردن، روشن نشدن، برفک زدن، نشت آب و …. می‌شود که حتما باید از بهترین تعمیرکار و متخصص از نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در اصفهان مراجعه کنید.

4.5/5 - (8 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت