تعمیر پکیج در اصفهان

تعمیر پکیج در اصفهان

تعمیر پکیج در اصفهان توسط بهترین متخصصین و سرویس کار پکیج برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09137512192 مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی و مشکل شما بر طرف شود. شما میتوانید با خواندن مقاله زیر بعضی از مشکلات پکیج خودتان را برطرف سازین.

نمایندگی تعمیر پکیج در اصفهان

تعمیر پکیج در اصفهان را تیم فنی ما توسط سرویس کار پکیج در اصفهان که سالهای زیادی تجربه تعمیر پکیج در اصفهان را بر عهده دارن انجام میدهد بنابراین برای استفاده از خدمات ما با شماره تلفن 09137512192 تماس برقرار نمایید تا کیفیت کار ما و با هزینه منصفانه که از ما دریافت میکند.

آموزش قدم قدم تعمیرات پکیج جهت عیب یابی و رفع عیب

اگر از پکیج دیواری  در منزل خود استفاده میکنید و اکنون دچار خللی در کارایی شده است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به صورت مرحله به مرحله خطاها و ایرادات پکیج خود را را متوجه شوید و تا رفع مشکل پکیج راهنمایی کنیم و آن را بر طرف سازیم . در ابتدای امر برای تشخیص ایرادی که برای پکیج اتفاق افتاده و  ان را حل کنید  باید بدانید پکیج خود شما  ساخته کدام یک از برند هایی است که در بازار موجود می باشد چون خطاهای هر برند متفاوت می باشد.

اگر پکیج دیواری شما دچار ایراد است و به دنبال مراکز تعمیر پکیج در اصفهان هستید پیشنهاد میکنم در وحله اول این مقاله را تا انتها بررسی کنید بی شک پس از خواندن این مقاله تعمیراتی توسط دپارتمان اصفهان تعمیر خواهید توانست بیشترین خطاهای پکیج منزلتان حل کنید. جالب اینست که نوع مطالبی ما به طریقی است که برای همه افراد قابل درک است حتی اگر که  دانش فنی نداشته باشند میتوانندبعد از مطالعه  با اطلاعاتی که ما بیان کردم مشکل پکیج خود را حل سازین.

بیشتر بخوانید: فروش قطعات و لوازم پکیج در اصفهان

قبل از استارت توضیحات این  را بگویم که  وارد وب سایتی هستین که سعی شده همه اطلاعات لازم را در اختیار دهد. اطلاعات و علمی که توسط چندین تعمیر کار خبره مجموعه اصفهان تعمیر تهیه شده است. برخلاف سایر مجموعه های آموزشی که در ارائه مطالب قطره چکانی عمل میکنند ما دانش خود را از تعمیر پکیج  بدون کم و کاستی در اختیاز شما قرار میدهیم.

  •  نکته 1: بیشترین اتفاقات و ایراداتی که در پکیج رخ می دهد در منزل و با دانش خودتان قابل حل است
  • نکته 2: اگر شما نتوانستید با علم خود یا بعد از مطالعه این مقاله پکیج خود را تعمیر نمایی در انتخاب افرادی که متخصص باشند دقت لازم را در نظر داشته باشید که بتوانید تعمیرکار و سرویسکاری باسابقه را انتخاب کنید که مبادا باعث شود ضربات و تعمیرات بیشتری پکیج نیازمند شود چون گاهاً تعمیر کاری که علم نداشته باشد باعث خرابی بیشتر میشود.

قطعات پکیج دیواری

قطعات پکیج دیواری در این قسمت باید قطعات پکیج دیواری را بشناسیم که بدانیم و کارایی آنها به چه صورت است تا بتوانیم ایراداتی که وابسته به آن قطعه است را مشخص کنیم و در صدد برطرف کردن این ایرادات باشیم:

برد کنترل

برد کنترل قطعه ایی است که به عنوان مغز اصلی پکیج معرفی می شود که همه گزارشات را از سنسورهای پکیج دریافت می کند و دستورات به سایر اجزای دیگر ارسال می‌کند

برد کنترل پکیج
برد کنترل پکیج

سنسور

سنسورها  گزارش‌هایی که واحدهای اجرایی انجام میدن را به برد کنترل میرسونه که سه قسمت هستند

سنسور پکیج
سنسور پکیج
قسمت های اصلی پکیج
  1. سنسورهای گاز پکیج
  2. سنسورهای آب پکیج
  3. سنسورهای برق پکیج

قطعات مکانیکی پکیج

قطعات مکانیکی پکیج همانگونه که از اسمش مشخص است این قطعات صرفاً کارهایی که به آنها محول شده را انجام می دهد و هیچ رابطه ای با برد کنترل ندارند و صرفاً کارهایی که بهشان گفته شده است را انجام می دهند

قطعات مکانیکی
قطعات مکانیکی

کد خطا و یا ارور پکیج چیست؟

کد خطا و یا ارور پکیج به علایم و اشکالی است که در صفحه نمایش پکیج نشان میدهد و  توسط برد الکترونیک شناسایی میشوند، ولی اگر بخواهیم  ساده تر با زبانه عامیانه  بررسی کنیم به شرح زیر است : مغز دستگاه پکیج دیواری برد الکترونیک  است و مانند مغز انسان روی بقیه اجزای دیگر توسط سنسورها نظارت میکنند، یعنی اگر قسمتی دچار مشکل شود توسط سنسور به برد الکترونیکی اطلاع داده می شود و برد الکترونیکی متوجه می شود کدام قسمت دارای مشکل است.

اگر پکیج شما دیجیتال است توسط یک سری حروف و اعداد لاتین روی نمایشگر پکیج نشان میدهد و اگر پکیج آنالوگ است توسط چراغهایی که روی پکیج تعبیه شده است مشخص میشود که ایراد پگیج از کجا می باشد.

ارور و خطاهای پکیج
ارور و خطاهای پکیج

کد خطا و یا ارور پکیج قرار دادی است که میتوان منظورمان را به افراد متخصص برسانیم و خودش یک نوع زبان تعمیراتی در هر وسیله دیجیتالی می باشد. پس قدم نخست از مراحل اولیه شناسایی و حل عیب در پکیج دیواری متوجه شدن ارور پکیج و یا خطای پیکج است.

خواندن خطا و ارور پکیج

همان گونه که در بالا هم اشاره شد  کد خطا و ارور پکیج های دیواری  توسط نمایش در صفحه دیجیتال و یا چشمک زدن چراغ با ما نشان داده می شود :

خطا و ارور پکیج های آنالوگ

در پکیج های آنالوگ و قدیمی کد خطا و یا ارور پکیج به صورت  چشمک زدن چراغ های سبز رنگ که روی پانل پکیج تعبیه شده است مشخص می شود که اعدادبر روی این پنل از عدد 30 تا 80  می باشد. تشخص و حل  ارور و خطا و پکیج  عیب یابی سختتر است نسبت به کد خطای  مدل دیجیتال

خطا و ارور پکیج های دیجیتال

خطا و ارور پکیج های آنالوگ به صورت کد بر روی صفحه دیجیتال پکیج نمایش داده می شود و خواندن آن خیلی راحتتر به پکیج آنالوگ می باشد.

مراحلی در تعمیر پکیج دیواری که در ابتدا باید بررسی شود

  • در ابتدا فشار بار پکیج دیواری را بررسی کنید و اگر متوجه شدید عقربه بار پکیج کمتر از یک است توسط شیر پرکن که در همه پکیج ها در بخش زیرین دستگاه پکیج تعبیه شده است این فلکه شیر به رنگ دردمشکی یا آبی است که با دیدن آن متوجه می شوید. شیر را باز کرده تا عقربه بار روی 105 امده و سپس دوباره آن را ببنیدین
  •  شیر ورودی گاز و کلیه شیرهای زیر پکیج باید باز شده باشند و قطعی در این رابطه نباشد
  • بررسی پریز برق که پکیج به آن متصل شده است که ایا اصلا برق وارد دستگاه می شود میتوانید یک سشوار در برق زده و ورودی برق به پیریز را چک کنید.
  • در زمستان حتما بررسی کنید که پکیج روی زمستان تنظیم شده باشند
  • اگر پکیج در فضای باز است  یک بار دودکش ان را برداشته و قرار دهید
  • دریچه های اطراف دودکش را بررسی کنی

نحوه نگهداری پکیج دیواری

برای بالا بردن عمر پکیج و نگهداری باید به چند مورد  توجه کنید :

  • نصب فیلتر پلی فسفات
  • و رسوب زدای
  • درجه آب گرم و رادیاتورها را هیچ وقت در انتهای اخر قرار ندهید
  • همیشه دما را کمتر از 60  زیرا آب در دمای بالاتر از 60 درجه رسوبات خود را آزاد میکند .
  •  محافظ برق الزامی میباشد
  • شستشوی مدار شوفاژ

آموزش هواگیری پکیج در تعمیر پکیج

آموزش هواگیری پکیج جز مواردی است که دارندگان پکیج دیواری باید انجام بدهند  زیرا یکی از دلیل های از خراب شدن پپکیج دیواری عدم هواگیری است .

هواگیری پکیج
هواگیری پکیج

به طور کلی پکیج دیواری جهت کارایی بالا به آب نیاز دارد که باید فشار مناسب داشته باشد این آب. کمپانی های تولید کننده پکیج دیواری برای اینکه دارنده از مقدار آب سیستم  پکیج با خبر شوند درون دیجیتال روی مانیتور پکیج دواری  اعدادی هستند  که دارنده پکیج از مقدار آب سیستم پکج باخبر باشد.

عیب یابی پکیج دیواری

عیب یابی پکیج دیواری مهمترین قسمت از تعمیر پکیج در اصفهان می باشد چون تا ما عیب را متوجه نشیم نمیتوانیم برای حل مشکل راح حل پیدا کنیم. لذا این قسمت از علم و توجه زیادی باد دارا باشد. به طور کلی و اتفاقایی که در سیستم گرمایشی این دستگاه اتفاق می افتد ما در سیستم پکیج های دیواری دو نوع عیب داریم  که در زیر بیان شده است:

  1. خرابی هایی که توسط برد الکترونیک قابل تشخص است و بوسیله کد خطا در صفحه نمایش  اعلام میشود . جهت تعمیر و رفع خرابی پکیج و عیب یابی  در این معایب قبل از هر مطلب باید به صفحه کدهای خطای  در دفترچه ان مراجعه کنید اگر ان دفترچه را ندارین ازداخل منو میتوانید دانلود کنید. در این فترچه علت بوجود امدن این خطا نمایش داده شده است
  2.  مشکلاتی در پکیج که هیچ گونه پیامی  نشان نمدهد اما عملکرد پکیج را مختل میکند و نمیزارد کار کنند.

مشکلات رایج پکیج و راه حل آن

طبق تجربه و تماس شما همشهریان عزیر نسبت به خرابی پکیج و نیاز به تعمیر پکیج در اصفهان یکسری خطاها و خرابی ها رایج هستند در زیر چند نمونه از این خرابی ها و راه حل آن را بیان نموده ایم.

  1. رادیاتورها گرمای ایجاد نمی کنند

رادیاتورهای شما گرما لازم را ایجاد نمیکند در ابتدا به هواگیری رادیاتورها  اقدام کند و سپس  تنظیم فشار بار پکیج زا بررسی نمایید . دلایل این خرابی یکی از موارد زیر می باشد

  • بسته بودن مسیر رفت و برگشت رادیاتورهای منزلتان. راه حل : باز کردن والو رفت و برگشت رادیاتورها
  • وجود هوا در درون سیستم راه حل راه حل: هواگیری کلیه رادیاتورها
  • عدم گردش پمپ راه حل : بررسی پمپ و پروانه آن
  • فشار بار دستگاه کم است. راه حل : بالا بردن فشار بار از طریق شیر پرکن
  • شیلنگ های رفت و برگشت برعکس بسته شده است. راه حل : جابجا کردن شیلنگ های زیر پکی
گرم نبودن رادیاتور
گرم نبودن رادیاتور

دلیل گرم نشدن آب پکیج

در ابتدا جهت تعمیر پکیج دیواری و  برطرف کردن عیب گرم نشدن آب پکیج باید در ابتدا   خطا پکیج را در یابید. به طور عادی گرم نشدن آب پکیج برای شما به معانی زیر تعبیه شود :

  1. سرد شدن کامل آب مصرفی پکیج
  2. نیمه گرم بودن آب
  3. تغییر دمای اب پکیج

هنگام سرد شدن آب پکیج 2 کار میتوانید انجام دهید

وقتی شیر آبگرم را باز میکنید هیچ تغییر مشاهده نمیکنید در این صورته سنسوری که میخواهد به برد الکترونیکی بگوید که آب گرم باز شده خراب شده است. این سنسور به دو صورت است

  • سنسور فلوسویچ
  • سنسور فلومتر

در پکیج های آنالوگ به این صورت است که  چشمک زدن جفت چراغ های این منظور می رساند که سنسور در وظیفه خود دچار مشکل است. عموما جهت تعمیر پکیج و رفع این خرابی شروع به تعویض فلوسویچ یا فلومتر کنید که بعد از این تعویض  90 درصد مشکل حل می شود.

به این صورت در مرحله اول  آب ورودی پکیج را ببندین و سپس شیلنگ آب زیر پکیج را بتابانید سپس این دو شیلنگ را به نحوه برعکس بسته و آب ورودی راباز کنید و یک شیر آب گرم را  باز کنید و سپس از چند بار که این قطع وصل را برعکس ببندین. به احتمال قوی با این کار مشکل فلوسویچ یا فلومتر بر طرف میشه.

دلیل رفع این خطا به این دلیل است که در اکثر وقت پروانه فلوسویچ و آهنربای فلومتر به خاطر اینه که به دلیل مصرف طولانی رسوب ایجاد شده است و دیگه جابجا نمی شود و نمی چرخد با این روش شما مسیر ورودی  برعکس شده است و اگر قفل شده باشد بر طرف می شود.

البته همیشه در نظر داشته باشین که در تعمیرات پکیج  در ابتدا متوجه شدن عیب و کد خطا دستگاه باشد تا خطا را متوجه نشویم نمیتوانیم مشکل را حل کنیم در پکیج انالوگ چراغ های چهل ، شصت ، هفتاد که به معنای وجود ایراد در پرشر  است و یا چراغ   هفتاد-هشتاد که به معنی وجود ایراد در بخش ایجاد شعله می باشد .

دلیل صدای پکیج دیواری چیست؟

یکی از مشکلاتی که عموما برای پکیج رخ میدهد تولید صدای ناهنجار از پکیج می باشد که ان صدا دلایلی میتواند داشته باشد که از جمله میتوان به :

  • خرابی روتور پمپ
  • کثیف بودن پروانه فن
  • تراز نبودن پکیج
  • رسوب داشتن مبدل حرارتی

است در ابتدا  جهت یافتن منبع تولید صدای پکیج باید با دقت فراوان  گوشتان را نزدیک پکیج ببرین تا متوجه بشوین صدا از کدام بخش پکیج تولید شده است.

خرابی روتور پمپ

در زمانهایی روتور پمپ (ویلو) به علل متفاوت خراب شده و هنگام چرخش باعث ایجاد صدای ناهنجار می‌شود، البته لازم بدونید این تولید صدا از  روتور اگر زود بررسی نشه به پمپ اسیب می زند.

کثیف بودن پروانه فن

از دلایل دیگر تولید صدای ناهنجار در پکیج کثیف شدن پروانه فن در پکیج است که میتونه باعث تولید صدای ناهنجار  در پکیج دیواری است کثیف شدن و مدت مدیدی خاک گرفتن پروانه فن  در پکیج دیواری ، از مهمترن دلایل صدای فن می باشد .

تراز نبودن پکیج

همیچنین از موارد دیگر کج بودن پکیج می باشد که باعث برخورد فن به قسمتهای دیگر نیز میتواند دلیل تولید صدا باشد.   برای برطرف کردن این مشکل پکیج را باز کرده و فن را نیز باز کنید و ان زا توسز اب بشورید .

رسوب داشتن مبدل حرارتی

در بعضی مواقع هم صدای تولیدی پکیج به دلیل   انباشته شدن رسوب آب داخل مبدل ها و مدار  در پکیج است  که حتما بایدرسوب زدایی انجام شود. نکته: گاهی هم شما صدای چرخش آب  رادیاتور را آزار دهنده میبینید که این صدا طبیعی است اما هنگام شب ازار دهنده است

دلیل صدای ناهنجار پکیج در حالت زمستانه

در زمستان که پکیج را در حالت زمستانه قرار داده اید در واقع علت اکثر صداهای تولیدی پکیج دیواری موارد زیر می باشد :

  • امکان دارد تمام شیرهای شوفاژ زیر پکیج باز نشده باشند
  • بررسی صافی برنجی که زیر پکیج قرار دارد  که نباید این صافی کثیف شده باشد
  • از دلایل دیگر خرابی روتور پمپ سیرکولاسیون
  • فنر سوپاپ بایپاس رسوبی شده است
  • شیر موتوریسوخته است
  • در مواردی هم کثیف شدن پروانه فن پکیج

سرد و گرم شدن آب پکیج

یکی ازدلایل موارد که در تعمیر پکیج ما به مرور یافت می شود  مشکل سرد و گرم دمای آب مصرفی است علل زیادی میتوان گفت که باعث سرد شدن اب گرم  آب مصرفی است

  • مبدل صفحه ای یا ثانویه رسوب گرفته است
  • فشار اب ورودی پکیج تنطیم نبوده و یا بسیار کم می باشد
  • فلوسوئیچ پکیج شما خراب شده است
  • سوئیچ هوا خراب شده است
  •  سنسور NTC خراب شده است و تشخیص اب گرم و سرد بودن برای پکیج میسر نیست
  • خرابی شعله پکیج
  •  سوپاپ بایپاس خراب شده است
سرد بودن اب پکیج

روشن نشدن شعله پکیج

روشن نشدن پکیج در منزل  گاها به معنا می باشد که پکیج در هنگام اب داغ را باز میکنیم روشن نمی‌شود که در این هنگام اب نیز برا ما داغ نمیشود. ولی در واقع هنگام روشن نشدن  شعله پکیج به این معنی است  پکیج در حالت تابستان و هم زمستان می‌باشد که در ادامه مقاله دلایل  اصلی روشن نشدن پکیج دیواری را بشرح مدهیم.

  • دلیل اصلی روشن نشدن شعله های  از کار افتادن هر پکیج دیواری پایین امدن فشار آب پکیج میباشد. فشار ایب باید یک نیم بار باشد. ( تعمیر پکیج در اصفهان ) برای ست کردن فشار اب پکیج باید شیری که در زیر پکیج قرار دارد را بچرخانید.
  • دومین دليل  امکان داردکیج روشن نشود باید شیر گاز ورودی را بررسی کنید. در غیر این صورت کد خطا را بررسی کند.

علت خاموش شدن پکیج چیست؟

یکی از دلایل مهم خاموش شدن  پکیج دیواری در برندهای ایران رادیاتور و بوتان که با آن برخورد می کنیم  کم شدن فشار بار پکیج است که فشار آب توسط پرشر سوئیچ آب مشخص می شود و این مشکل باعث خاموش شدن پکیج خواهد شد .

نکته :  عقربه فشار پکیج که در صفحه روبروی پکیج  قرار دارد باید روی عدد 105 بارباشد. برای فهمیدن علل روشن نبودن پکیج باید کد خطای پکیج را مشاهده  ولی عموما موارد به شرح زیر می باشد:

  • پایین بودن فشار اب پکیج
  • قطع شدن گاز ورودي  به پکیج
  • خراب شدن فلوسویچ
  • خراب شدن فلومتر
  • معیوب شدن  برد الکترونیک کنترل
  •  پمپ سیرکولاسیون خراب شده
  • خرابی  پرشر و فن
  • خرابی شعله

بالا بردن فشار بار پکیج

برای بالا بردن فشار بار پکیج اول باید قطعه ای به نام شیر پرکن را در پکیج پیدا کنید. معمولا  شیر پرکن در زیر پکیج قرار دارد. و برای دیدن شیر باید خم شوید و زیر پکیج یک پیچ که به رنگ سیاه و یا آبی هست می بینید.

  • ولوم شیر پرکن را در بر خلاف جهت عقربه های ساعت بگردانید تا  عدد روی 105 بار قرار بگیرد و سپس به جای قبلی بر گردانید.
  • حتما شیر پرکن بعد از برگشتن درجه بار به ۱.۵ حتما درجه را به جای خود برگذدانید چون باعث ریزش آب میشود.
  • در ساختمان های چند طبقه برای تنظیم بار شب این کار را انجام می هد.
  • اگر فشار پکیج بیشتر از 2 بار رفت از یکی از رادیاتورها کمی آب تخلیه کنید تا فشار نرمال شود.

قطعی برق

گاهی ممکن است جریان برق داخل پریز نیاید و این عمل باعث شود پکیج شما روشن نشود. برای تست دریز برق میتوانید یک وسیله مثل سشوار داخل دریز برق بزنید و تست کنید اآیا جریان برق برقرار است یا خیر؟

بررسی منبع انرژی پکیج

منبع انرژی پکیج های دیواری اصولا گاز می باشد  پس حتما بررسی کنید ایا گاز به پکیج می رسد و اصلا ایا شیرگاز باز می باشد یا خیر. باید بدانید دسته شیر باید در موازی شیر باشد شیر باشد.

نبود اکسیژن برای احتراق

در صورت خاموش و روشن پکیج از دلایل اصلی آن اکسیژن کافی جهت عمل احتراق به دستگاه نمی رسد برای برطرف کردن این مورد دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش باز کنید تا اکسیژن کافی به دستگاه برسد.

دلیل تکرار روشن و خاموش شدن پکیج

یک از مواردی  اصلی خاموش و روشن شدن پکیج  موارد زیر می باشد که باید حتما بررسی شودند و رفع اراد شود:

  • گاز  فشار لازم ندارد
  • گاها نبود  اکسیژن جهت ایجاد شعله باعث این ایراد است
  • عدم تنظیم میله یون تشخیص شعله
  • مبدل ثانویه  دارای رسوب است
  •  فنر سوپاپ بای پاس دارای رسوب است

مراحل سرویس پکیج دیواری

سرویس و تعمیر پکیج  که  میگوییم باید انجام شود شامل موارد زیر باشد:

  • سرویس های مدار گاز رسانی
  • سرویس مدار گرمایشی
  • سرویس مدار مصرفی

میباشد که باید انجام شود که در زیر این موارد را بررسی میکنیم

سرویس های مدار گاز رسانی

  • در مرحله اول محفظه شعله را باز کنید
  • توسط یک برس سیمی فین های مبدل را از وجود مواد زاید پاک کنید
  •  توسط یک فشار باد روی فلز برنر شعله استفاده کنید
  • میله یون  را با یک فرچه تمیز کنید
  • پکیج را روشن کنید و ابتدا شعله کوتاه را به روی  یک چهارم طول محفظه شعله ست کنید و قسمت شعله بزرگ بلند را به اندازه 304 طول محفظه ست کنید

سرویس مدار گرمایشی پکیج

  • آب که درون مدار گرمایشی است را تخلیه کنید
  • رسوب زدایی مبدل هارا انجام دهید.
  • پاک کردن توری صافی برنجی
  • برای تمیز کردن مسیر رادیاتور اب را به داخل رادیاتور باز کنید تا کل رون ان پاک شود
  • باد منبع انبساط را بررسی نمایید
  • سنسورها را باید بررسی کنید خراب نشده باشد

 تست و نحوه باد زدن منبع انبساط پکیج

اگر میخواهید متوجه شوید ایراد منبع انبساط پکیج به چه صورت است این بخش را مطالعه کنید این ایراد می تواند باد نداشتن و یا معیوب بودن منبع انبساط پکیج  باشد.

  • بالا رفتن فشار بار همزمان با بالا رفتن دما

وقتی متوجه شدین دما بالا رفته و فشار نیز بالا می رود باید سر منبع انبساط را باز کرده و  توسط فازمتر سوزن والف که در منبع انبساط قرار دارد را فشار دهید. اگر دیدید آب خارج می شود معنی این را میدهد که منبع انبساط خراب شده است به این معنا می باشد که دیافراگم درون منبع انبساط خراب  است و آب به سمت هوا میرود و حتما باید منبع انبساط عوض شود  ولی اگر نه اب و باد خارج نمی شود اقدام به باد زدن بکنیم. توجه داشته باشید هنگامی که منبع انبساط باد دارد ممکنه دلیل این اتفاق :

  1. مسدود شدن شیلنگ رابط منبع انبساط می باشد.
  2.  انبساط نسبت به ظرفیت پکیج بسیار کم می باشد.

تنظیم شعله پکیج دیواری

در این بخش تنظیم شعله پکیج دیواری یکی از مهمترین مسایلی که در  تعمیر پکیج در اصفهان حتما باید کارشناسان و تعمیرکاران در نظر بگیرند. یکی از چیزهایی که نشان زیاد بودن شعله گاز پکیج سرد و گرم بودن اب است و همچنین یکی از مسایل کوتاه بودن شعله پکیج دیواری  است سرد شدن  آب  و یا سرد بودن رادیاتورها است .

تنظیم شعله پکیج
تنظیم شعله پکیج

در مجموع شعله پکیج دیواری  خیلی مهم می باشد که برای این ست کردن پکیج باید موارد زیر را در نظر بگیرین

تنظیم شعله کوتاه پکیج

  • پکیج در حالت تابستانی باشد
  • درجه حرارت رو اخرین درجه گرما باشد یعنی اخرین توان
  • جلد محافظ را باز کنید تا شعله پکیج را ببینید
  • باید محافظ شیشه ای قسمت شیر ماژوله گاز را باز کنید
  • در ابتدا تنظیم شعله کوتاه را تنطیم کنید در مرحله بعد به تنظیم شعله بلند پکیجاقدام کنید .
  • برای تنظیم شعله کوتاه باید آبگرم را باز کنید
  • سپس از فیش های 24 ولت شیر ماژوله گاز را کشیده
  • سپس شعله کوتاه ما دیده میشود و با یک آچار تخت نمره 10 مهره برنجی شیر کنترل گاز را نگه دارین و توسط یک پیچ گوشتی چهارسو پیچ لاستیکی  را کم یا زیاد کننید . نکته: لازم است بدانید اندازه صحیح شعله کوتاه در پکیج یک سوم ارتفاع برنر تا مبدل است .

تنظیم شعله بلند پکیج دیواری

برای تنظیم شعله بلند در پکیج موارد زیر را دنبال کنید

  1. ابتدا باد فیش 24 ولت شیر ماژوله را سر جای خود قرار بدهین
  2. سپس  فیش شعله بلند دیده میشود  ( تعمیرات پکیج در اصفهان )
  3. برای ست کردن شعله بلند پکیج دیواری به صورتی که آچار تخت را ثابت نگهداشته  پیچ چهارسو را کاملا ثابت کنید تا تنظیم شعله کوتاه خراب نشود و
  4. با  چرخاندن پیچ برنجی که توسط آچار تخت نگه داشته ایم شعله بلند پکیج را تغییر می دهیم .

آموزش نحوه رسوب زدایی پکیج

اگر می خواهید رسوب زدایی پکیج را انجام دهید این بخث ما اموزش نحوه رسوب زدایی پکیج را برای شما قرار دادم. لازم به ذکر است نحوه رسوب زدایی پکیج دیواری به دو روش انجام میگیرد:

  1. رسوب زدایی ، معروف به رسوب زدایی دستی
  2. رسوب زدایی توسط پمپ مخصوص

رسوب زدایی توسط پمپ کامل تر و بهتر جرم زدایی پکیج  را انجام می دهد زیرا که ابتدا که پمپ اسید را می گرداند و چون اسید در یکجا نمی ماند به مبدل ضرر نمی رساند. در شستشوی پکیج توسط پمپ اول آب را داخل لوله ها می گردانیم و بعد اسید را به صورت کم کم اضافه می شود فرآیند جرم گیری عالی تر انجام می پذیرد.

در این روش سایز قسمت های پکیج نیز شستشو می شوند. نکته: پس از انجام شستشو توسط  اسید و با پمپ کلیه اورینگ ها باید تعویض گردند چون اسید ممکن است انها را بین برده باشد.

رسوب زدایی پکیج
رسوب زدایی پکیج

مراحل رسوب زدایی پکیج دیواری

برای شروع عمل رسوب زدایی مدار  توسط پمپ باید در نظر داشته باشید  حتما پکیج را در حالت زمستانی خاموش شده باشد. رادیاتورهای گرمایشی به صورت طبیعی تولید رسوب نمی کنند ولی در اکثر زمان ها به دلیل بی توجه ای نصاب پکیج در هنگام راه اندازی مسیر ها و لوله های رادیاتور را شستشو انجام نمی دهد.

براده ها و اشغال ها در لوله های نو باعث گیر کردن خاک ها و مواد زاید درون لوله ها می شود که به مرور رسوب ایجاد می‌شود در زمان نصب پکیج اقدام به آب انداختن و شستشوی مسیر رادیاتورها نمی کنند.

برای رسوب زدایی مدار شوفاژ باید شیلنگ های را باز نموده و  ورودی آب سرد را توسط یک مغزی تبدیل 102 به 304  داخل سر ان گذاشته و شیر آب را باز نمایید که یکبار از رفت تخلیه کنید و یکبار به لوله برگشت وصل کند و آب که با رسوب همراه است را از برگشت تخلیه کنید. رسوب زدایی پکیج

نحوه جلوگیری از یخ زدگی در پکیج دیواری

یخ زدگی پکیج دیواری یکی دیگر ازاتفاقاتی است که در پکیج هایی که بیرون هستند اتفاق میافتد  و در فصل زمستان هستیم. جهت پیشگیری از یخ زدگی پکیج درخواست میشود پیش از سرما نسبت به تزریق مقداری محلول ضد یخ به داخل مدار سیستم را انجام دهید. باید عایق کاری لوله و اتصالات پکیج حتما صورت پذیرد و یتوانید پکیج را برای جلوگیری از یخ زدگی داخل یک باکس یا جعبه قرار دهید.اما کار اصلی که باید حتما انجام دهید باید دستگاه پکیچ را  حتما روی حالت ضد یخ زدگی قرار دهید.

هزینه و قیمت تعمیر پکیج در اصفهان

هزینه تعمیر پکیج در اصفهان بستگی به خدماتی دارد که شما از تعمیر کار پکیج در اصفهان دریافت می کنید  انصافی که آن تعمیر کار پکیج در اصفهان و مجموعه مدیریتی تعمیرات پیکج در اصفهان دارد بستگی دارد.

از این رو ما تلاش میکنیم برای تعمیرات پکیج در اصفهان کمترین هزینه را برای کسی که تعمیر کار پکیج در اصفهان نیاز دارد را داشته باشد و انصاف را سرلوحه کار قرار داده تا بتوانیم از برکات رزق با رضایت و مشتری راضی گسترش کسب کار خود بپردازیم برای همین ما توصیه سرویس کار پیکج در اصفهان را از مجموعه خدماتی اصفهان تعمیر را برای شما داریم.

جدول هزینه تعمیرات پکیج در اصفهان

قطعات پکیجاجرت تعمیرات پکیج
شیر اطمینان1,400,000 الی 1,900,000 ریال IRR
مبدل حرارتی1,700,000 الی 2,200,000 ریال IRR
مبدل ثانویه معمولی1,500,000 الی 2,000,000 ریال IIR
پمپتعویض کامل با فلنج فلزی: 1,500,000 الی 2,000,000 ریال IRR
تعویض کامل با کاتالیست: 1,500,000 الی 2,000,000 ریال IRR
فن1,500,000 الی 2,200,000 ریال IRR
شیر کنترل کاملتعویض با تنظیم: 1,700,000 الی 2,200,000 ریال IRR
منبع انبساطتعویض: 2,000,000 الی 2,400,000 ریال IRR
شارژ: 1,000,000 ریال IRR
شیرپرکن اتوماتیکتعویض: 1,800,000 ریال IRR
شیر سه راه مکانیکی1,500,000 الی 2,200,000 ریال IRR
ترانس جرقهتعویض با یون: 1,300,000 ریال IRR
فلومتر یا فلوسوئیچ1800000 الی 2500000 ریال IRR
هواگیر1,000,000 ریال IRR
سنسور دود1,150,000 ریال IRR
ولوم‌ تنظیم دما و کنترل1,500,000 ریال IRR
محدود کننده جریان آب1,500,000 ریال IRR
فیوزهای کنترل400,000 ریال IRR
تنظیم فشار گاز1,000,000 الی 1,300,000 ریال IRR
سرویس کامل6700000 الی 7700000 ریال IRR
اسیدشوییپکیج تک مبدل: 2400000 الی 2800000 ریال IRR
پکیج دو مبدل: 3000000 الی 3800000 ریال IRR
نصب پکیج2800000 الی 3300000 ریال IRR
ایاب و ذهاب و کارشناسی1,200,000 الی 1,600,000 ریال IRR
قیمت و هزینه تعمیر پکیج

هزینه و قیمت تعمیر پکیج

در این قسمت بعضی از هزینه تعمیر پکیج اورده شده است

  • شیر سه راه مکانیکی1,500,000 الی 2,200,000 ریال IIR
  • ترانس جرقهتعویض با یون: 1,300,000 ریال IIR
  • فلومتر یا فلوسوئیچ1800000 الی 2500000 ریال IIR
  • هواگیر1,000,000 ریال IIR
  • سنسور دود1,150,000 ریال IIR
  • ولوم‌ تنظیم دما و کنترل1,500,000 ریال IIR
  • محدود کننده جریان آب1,500,000 ریال IIR
  • فیوزهای کنترل400,000 ریال IIR
  • تنظیم فشار گاز1,000,000 الی 1,300,000 ریال IIR
  • سرویس کامل6700000 الی 7700000 ریال IIR
  • اسیدشوییپکیج تک مبدل: 2400000 الی 2800000 ریال IIR
  • پکیج دو مبدل: 3000000 الی 3800000 ریال IIR
  • نصب پکیج2800000 الی 3300000 ریال IIR
  • ایاب و ذهاب و کارشناسی1,200,000 الی 1,600,000 ریال IIR

چرا شرکت اصفهان تعمیر برای تعمیر پکیج؟

در زیر به مواردی اشاره می‌شود که چرا برای تعمیر پکیج در اصفهان باید ما را انتخاب نمایید:

تعمیرات کلیه برندهای پکیج

در مجموعه کار تعمیرکار هر برندی با تخصص همان برند موجود ‌می‌باشد مارک هایی مانند فرولی، اریستون، شاپه، دمراد، مرکوری، مارس، گلدیران، بارلی، ایمرگاس، دئوترم، بارلی، بایماک، مگاترم، یونیکال، بوش، لورچ، ایران رادیاتور، بوتان و ایساتیس خدمات تعمیر و سرویس آن انجام می‌گیرد.

قطعات فابریک

برای تعمیر پکیج در اصفهان و یا هر شهری گاها نیاز می باشد قطعات پکیج تعویض شود لذا سرویس کار که از شرکت معتبر برای شما ارسال می شود اگر نیاز به تعویض قطعات شد از قطعات فابریک استفاده می کنند.

دانش بالا تعمیرکار پکیج

کلیه تعمیر کاران پکیج بوتان اصفهان تعمیر دارای تخصص و اطلاع از فناوری روز پکیج دارند تا بتوانند در کمترین زمان بهترین خدمات را به شما بدهند و مشکل شما را سریع حل کنند و تا جایی که ممکن می باشد کمترین هزینه برای تعمیرات پکیج در اصفهان را برای شما لحاظ شود.

گارانتی تعمیرات پکیج در اصفهان

وقتی از اصفهان تعمیر برای تعمیر پکیج در اصفهان حضور پیدا کنند تعمیرات شما شامل گارانتی تعمیر خواهد شد یعنی تا یکسال شما اگر همان قسمتی که برای شما تعمیر کنند، دوباره خراب شود شامل گارانتی تعمیرات پکیج در اصفهان خواهد شد. لذا این امر نشان از تخصص تعمیرکار پکیج در اصفهان در مجموعه ما خبر دارد. به تخصص و تعمیرات خود بسیار واقف هستند و برای همین این مدت گارانتی را برای شما در نظر گرفته اند.

رضایت مشتریان از مجموعه اصفهان تعمیر

بزرگترین سرمایه یک مجموعه تعمیراتی رضایت مشتریان از آن مجموعه تعمیراتی و سرویس کار تعمیراتی می باشد و اساس توجه ما بر رضایت شما می باشد تا رضایت شما حاصل شود. تعمیر پکیج در اصفهان

اطلاعات تماس نمایندگی شبانه روزی تعمیر پکیج در اصفهان

  • تعمیر: 09137512192
  • آدرس: اصفهان بزرگمهر
  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
  • ایمیل: info@esfahantamir.com

سوالات متداول تعمیر پکیج در اصفهان

  1. آیا تعمیر محصولات در مرکز تعمیر پکیج در اصفهان شامل گارانتی می شود؟ بله با تعمیر پکیج در مرکز تعمیرات پکیج اصفهان، می توانید از خدمات گارانتی محصول بهره مند شوید.
  2. آیا در مرکز تعمیر پکیج بوتان، از قطعات فابریک استفاده می شود؟ بله؛ در صورتی که نیاز به تعویض قطعات پکیج باشد؛ قطعات فابریک بر روی دستگاه نصب می شود.
  3. هزینه ی تعمیر پکیج در این نمایندگی چقدر است؟ هزینه ی تعمیر به عوامل بسیاری بستگی دارد اما نماینگی تعمیر پکیج در اصفهان، کمترین هزینه را برای تعمیر دستکاه در نظر می گیرد.
4.9/5 - (8 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

22 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر پکیج در اصفهان»

    1. سلام
      بستگی به نوع مدل وبرند پکیج شما دارد با پشتیبانی تماس بگیرین تا راهنمایی کنند

      1. ‌هزینه پکیج بوتان ،شامل سرویس دهی چ مقدار است؟؟
        مدل BN 324i

  1. سلام خدا قوت
    پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل E دارم ارور ۴۰ ۷۰ روشن میشه

  2. سلام
    برای اموزش تعمیرکار پکیج شدن در اصفهان باید چه مراحلی را پیش ببریم

    1. برای اموزش ابتدایی به فنی حرفه ایی اصفهان یا مراکز خصوصی اموزش پکیج در اصفهان مراجعه کنید و در ادامه پیش فنی کار مدتی زمان بگزارید به عنوان کاراموز

    1. سلام اگر اشنایی به امور تعمیرات دارین بله
      در غیر اینصورت به تعمیر کار با سابقه بسپارید

    1. مشکل از چند چیز میتواند باشد به تعمیر کار متخصص مراجعه کنید اگر اشنایی ندارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت