نمایندگی تعمیرات لباسشویی هایسنس در اصفهان

تعمیر لباسشویی هایسنس در اصفهان

تعمیر لباسشویی هایسنس در اصفهان را در این مقاله دنبال میکنیم لباسشویی هم مانندسایر وسایل برقی خانگی نیازمند سرویس و گاهاٌ تعمیرات است که میبایست در اسرع وقت مورد پیگیری قرار بگیرد. تیم اصفهان تعمیر با بهره گیری از مجرب ترین تعمیرکاران وسایل خانگی در شهر اصفهان آماده ارائه خدمات ماشین لباسشویی هایسنس در منزل شما میباشد. شما تنها با برقراری تماس با نمایندگی مجاز اصفهان تعمیر در سطح شهر اصفهان میتوانید از خدمات این مجموعه به صورت حضور در محل بهره ببرید.

شماره تماس: 09395484060 – مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر  با ارائه فاکتور برای اطمینان از حسن نیت ما

تعمیر لباسشویی در اصفهان
نمایندگی مجاز اصفهان تعمیر ، تعمیر لباسشویی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی هایسنس در اصفهان

از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز هایسنس در اصفهان تعمیر درنمایندگی تعمیرات لباسشویی هایسنس در اصفهان  میتواند به دریافت کارت گارانتی اشاره کرد که پس از تعمیر لباسشویی هایسنس کارت گارانتی 3 تا 12 ماه دریافت میشود و توسط این کارت گارانتی با توجه به نوع خدمات شما میتوانید از سرویس های رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

نمایندگی مجاز اصفهان تعمیر

با سپردن تعمیر ماشین لباسشویی خود به دست کارشناسان مجرب اصفهان تعمیر دیگر نیازی به نگرانی برای نوع تعمیر و قطعات استفاده شده برای تعمیر لوازم خانگی خود نباشید. زیرا که در مجموعه اصفهان تعمیر ، همواره تکنسین ها در حال آموزش اطلاعات روز دنیای تعمیرات لوازم خانگی میباشند.

همچنین در این مجموعه تنها از قطعات اصل و اورجینال استفاده میشود که این امر سبب میشود لباسشویی شما تا مدت ها بدون مشکل و نیاز به تعمیر مجدد کار کند و دچار مشکل نشود.

تعمیر لباسشویی هایسنس در اصفهان

از دیگر خدمات اصفهان تعمیر میتوان به سرویس سالیانه و نصب لباسشویی اشاره کرد همچنین اگر به تازگی منزل خود را جا به جا کرده اید اصفهان تعمیر میتواند به شما در نصب و راه اندازی اصولی لباسشویی تان کمک کند در این مقاله تعمیر لباسشویی هایسنس در اصفهان را دنبال میکنید.

رفع مشکلات لباسشویی هایسنس

طبیعی است که پس از گذشت مدت زمانی لوازم خانگی دچار مشکلات احتمالی شود. اما جای نگرانی وجود ندارد تیم اصفهان تعمیر با تکنسین حرفه ای خود به رفع هر نوع مشکلی میپردازد.

در اینجا به شایع ترین مشکلاتی که توسط کارشناسان ما عیب یابی و رفع میشود میپردازیم:

  • دستگاه پس از اتمام آبگیری ، عملیات دیگری آنجام نمیدهد.
  • وقتی ماشین لباسشویی خاموش است و شیر آب باز میشود، شروع بع آبگیری میکند.
  • آبگیری ماشین متوقف نمیشود و دائما در حال آبگیری است.
  • درحال کار دستگاه دچار نشتی شده و آب به بیرون میزند.
  • هیتر ماشین لباسشویی از کار افتاده و فقط با آب سرد کار میکند.
  • پس از آبگیری ، موتور ماشین برای شستن لباس ها روشن نمیشود.
  • بعد از شستوشوی لباس ها آب کثیف از دستگاه خارج نمیشود.
  • موتور پس از چند لحظه کار کردن متوقف میشود.
  • عملیات خشک کردن لباس انجام نمیشود به عبارتی دور تند ماشین کار نمیکند.
  • لرزش و حرکت کردن دستگاه هنگام شستن لباس.
  • صدای موتور ماشین لباسشویی به شدت بلند و آزار دهند است.
  • دیگ دستگاه نمیچرخد.
  • جمع شدن آب خارج از مخز در بدنه دستگاه
  • عمل نکردن دکمه های ماشین
  •  

در صورتی که با مشکلات فوق الذکر مواجه شدید قبل از انجام هیچ اقدام اساسی با نمایندگی مجاز اصفهان تعمیر تماس گرفته و مشکل خود را شرح دهید تا کمتر از یک ساعت کارشناس تیم ما به منزل شما اعزام شوند.

تعمیر لباسشویی هایسنس
نمایندگی مجاز اصفهان تعمیر

طریقه کار با ماشین لباسشویی هایسنس

قبل از این که دستگاه دچار مشکل شود باید از آن پیشگیری کرد از این رو ابتدا باید طریقه درست استفاده کردن با ماشین را به خوبی درک کرد تا با گذشت زمان و استفاده نادرست لباسشویی دچار خرابی نشود.

برای بهتر درک کردن منظور از خرابی دستگاه یک تعریف کوتاه وجود دارد، به طور کلی هر نوع تغیر در عملکرد دستگاه و مثل روز اول نبودن کارکرد آن میتوان گفت ماشین دچار خرابی شده و با بی توجهی به این موارد ممکن است مشکلات ماشین لباسشویی بیشتر و بزرگتر شود. به همین منظور قبل از استفاده از دستگاه میبایست دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه شود.

بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هایسنس در اصفهان

ارور ها و خطا های لباسشویی هایسنس

لباسشویی هایسنس برای اعلام مشکلات و جلوگیری از خرابی دستگاه از نشانه هایی استفاده میکند تا شما را متوجه پیش آمدن مشکل بکند. بنابراین همواره باید به ارور های دستگاه توجه کرده و برای رغع آن اقدام نمایید.

از جمله این خطا ها عبارتند از:

  • خطا برای عدم ورود آب به مخز دستگاه.
  • خطا برای مشکل پیش آمده در سنسور فشار ماشین.
  • خطا برای خراب شدن برد الکتریکی لباسشویی.
  • خطا برای سوختن برد دستگاه.
  • خطا برای از کار افتادن پمپ تخلیه ماشین لباس شویی.
  • خطا برای از کار افتادن میکروسوئیچ ماشین.

برای رفع موارد ذکر شده در بالا ، ابتدا دفترچه راهنما را مطالعه نمایید در صورتی که در این زمینه مهارت ندارید پیش از هر گونه اقدامی با نمایندگی مجاز اصفهان تعمیر تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی هایسنس
تعمیر لباسشویی هایسنس در اصفهان تعمیر

برد ماشین لباسشویی قلب آن است!

از مهمترین قطعات داخل ماشین لباسشویی هایسنس برد آن میباشد که به نوعی قلب دستگاه محسوب میشود و در صورتی که دچار مشکل شود ممکن است کل ماشین را از کار بیاندازد.

این قطعه تمام عملکرد دستگاه را کنترل میکند که با از کار افتادن آن طبیعتاٌ کار کل لباسشویی مختل میشود. با توجه به حیاتی بودن نقش این قطعه در عملکرد دستگاه ، تیم اصفهان تعمیر مقاله ای مختص به آن تولید کرده تا شما عزیزان با کارکرد آن بیشتر آشنا شوید و در صورت بروز مشکل بتوانید با داشتن مهارت کافی آن را حل کنید. برای مطالبه به لینک زیر مراجعه نمایید.

تعمیر برد الکتریکی لباسشویی

کارت گارانتی و خدمات پس از فروش انواع لباسشویی هایسنس

برای استفاده از خدمات پس از فروش محصولات هایسنس باید به تاریخ درج شده بر روی برگه گارانتی توجه داشت. در صورتی که تاریخ درج شده به پایان نرسیده باشد شما میتوانید از تمام خدمات موجود در برگ گارانتی به طور رایگان استفاده کنید.

همچنین شرکت موظف است تا زمان به پایان نرسیدن تاریخ برگ گارانتی تمام خدمات درج شده را برطرف نماید. اما در صورت تمام شدن تاریخ گارانتی میتوانید با نمایندگی مجاز اصفهان تعمیر تماس بگیرید و با قیمت منصفانه از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

نمایندگی مجاز اصفهان تعمیر در سطح شهر اصفهان آماده خدمات رسانی به مشتریان خود میباشد. با یک بار اعتماد به مجموعه ما صحت معتبر بودن تیم ما به شما ثابت خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در اصفهان

برند هایسنس از معتبرترین برند های لوازم خانگی میباشد از این رو انتخاب از این برند بسیار هوشمندانه میباشد. نکته ای مهم دیگر انتخاب کارشناس برای تعمیر و سرویس دستگاه است.

نمایندگی مجاز هایسنس دارای مجرب ترین تکنسین ها میباشد که دوره های آموزشی مخصوصی برای هر کدام از برند های ماشین لباسشویی و دیگر وسایل برقی خانگی را میگذرانند از این رو شما میتوانید به راحتی به نمایندگی هایسنس در اصفهان اعتماد کنید.

شرکت هایسنس

برای مشاهده محصولات بیشتر برند هایسنس میتوانید به وب سایت رسمی هایسنس مراجعه نمایید.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در اصفهان
نمایندگی مجازی تعمیرات لباسشویی هایسنس در اصفهان

 

کدام قطعات ماشین لباسشویی در نمایندگی هایسنس تعویض میشود؟

قدم اول بعد از عیب یابی ماشین لباسشویی هایسنس اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات میباشد که الویت متخصاصان این مجموعه ابتدا تعمیر قطعات میباشد که هزینه برای مشتری به حداقل برسد اما در صورتی که تعمیر قطعه مشکل را رفع نکند میبایست آن را تعویض نمود. شایان ذکر است که این مجموعه تنها از قطعات اورجینال و اصل استفاده میکند و پس از نصب قطعه آن را با روش های استاندارد تست میکند تا از عملکرد آن اطمینان حاصل شود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در اصفهان

برخی از قطعه هایی که توسط نمایندگی هایسنس اصفهان تعویض میشود عبارتند از :

• تسمه ها
• لاستیک دور درب
• دمپر
• سوئیچ فشاری
• پمپ تخلیه
• شناور و سوئیچ آن
• قفل درب و مجموعه آن
• تایمر
• برد الکترونیکی
و …

برند Hisense با تولید محصولات درجه یک و باکیفیت بالا، احترام به مشتریان خود را ثابت کرده. اما با وجود کیفیت خوب در تولیدات این شرکت ممکن است در هر یک از محصولات آن اعم از ماشین لباسشویی ، ماشین ظرف شویی ، اجاق گاز ، یخچال فریزر ، جاروبرقی و … مشکلاتی بوجود بیاید که این مشکلات توسط  تکنسین های با تجربه و حرفه ای نمایندگی مجاز Hisense در اصفهان قابل حل و پیگیری میباشد. تمام خدمات عیب یابی و تعمیر توسط این تیم با تجهیزات کامل سخت افزاری و نرم افزاری در محل مورد نظر شما حاضر خواهند شد و با دقت و سرعت عملیات تعمیر را انجام میدهند.

 

چرا نمایندگی مجاز هایسنس اصفهان؟

قیمت مناسب

همانطور که پیشتر ذکر شده تمام هزینه های تعمیرات ماشین لباسشویی هایسنس طبق مصوبه شرکت میباشد و نرخ تعمیرات در این مجموعه ثابت میباشد و توسط مراجع نظارتی مورد بررسی قرار میگیرد.

استفاده از قطعات اورجینال

در نمایندگی مجاز هایسنس اصفها فقط از قطعات اورجینال و درجه یک استفاده میشود.

گارانتی خدمات

تعمیرات در مجموعه تعمیرات هایسنس شامل گارانتی میباشد و در صورتی که بعد از تعمیر دستگاه دوباره با مشکل مواجه شود هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

سرعت خدمات رسانی

پس از تماس بانمایندگی مجاز هایسنس اصفهان در کمتر از یک ساعت تکنسین از نمایندگی نزدیک به محل شما اعزام میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نمایندگی تعمیرات هایسنس در اصفهان مراجعه فرماید.

نمایندگی ها :

  •  نمایندگی تعمیرات لباسشویی هایسنس در شاهین شهر 
  •  نمایندگی تعمیرات لباسشویی هایسنس در بهارستان
  • نمایندگی تعمیرات لباسشویی هایسنس در سپاهان شهر

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی هایسنس اصفهان کجاست؟

تعمیر لباسشویی هایسنس یکی از چند سرویس می باشد که مجموعه بزرگ اصفهان  تعمیر برای خدمات به همشهریان عزیز انجام میدهد که ب بهترین سرویس کاران صورت میگیرد.

آیا تعمیر لباسشویی هایسنس در محل و منزل شما انجام میگیرد؟

کلیه تعمیرات برای تعمیر لباسشویی هایسنس شما نیاز به جابجایی نمی باشد و همه در محل شما صورت میگیرد که این کار باعث جلوگیری از هزینه های اضافی به شما خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت