نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز کجاست؟

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی شیراز

برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز باید جایی که برای شما نصب راه اندازی کردند مراجعه و برای تعمیر تلویزیون ال جی کلیه نقاط شیراز زیر نظر شرکت ما همواره می‌توانید با شماره 09395484060 کارشناس فنی سرویس و تعمیر تلویزیون LG تماس بگیرین یا با ثبت درخواست آنلاین نمایید.

نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز کجاست؟

نمایندگی زیر نظر خود کارخانه کره جنوبی می‌باشد و همواره برای تعمیرات و سرویس بهترین انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز می‌باشد اگر مراحل عیب یابی و ترمیم به درستی انجام شوند که باید با خودشان تماس حاصل فرمایید. یعنی تعمیرکار به درستی تشخیص دهد که مشکلاتی همچون:

  • روشن نشدن
  • خاموش شدن
  • تصویر نداشتن تلویزیون ال جی
  • پرش تصویر
  • قطع شدن صدا یا تصویر LG
  • سیگنال نداشتن
  • پنل تلویزیون ال جی
  • افتادن خط در تصویر
  • تیره شدن قسمتی از تصویر
  • نصب تلویزیون الجی lg بر روی دیوار
  • نمایش یک یا چند نقطه سفید رنگ در تصویر
  • تعمیر و سرویس انواع ال ای دی در منزل
  • تعمیر ایرادات انواع مدل های ال سی دی
  • تعمیر بردهای تلویزیون به شکل الکترونیکی
  • برد الکترونیک
  • نصب راه اندازی دوباره

نکته : ما تعمیرات دستگاه به عنوان تعمیرگاه ال جی در شیراز با بهترین تعمیرکار اقدام عیب یابی و رفع مشکل لوازم خانگی ال جی می پردازد همواره برای ارتباط با نمایندگی میتوانید با شماره های دفتر ال جی تماس ب قرار کنید.

دقیقا ناشی از خرابی کدام قطعه هستند پس از آن قطعه یا قطعات آسیب دیده ترمیم می شوند. گاهی نیاز به تعویض اجزای تلویزیون است که در این صورت، قطعه جدید باید اورجینال باشد تا بتوان نسبت به عملکرد درست و بی نقص آن اطمینان کامل داشت. در ادامه نکاتی را در خصوص روند تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز به شما ارائه می دهیم که در مورد تلویزیون های دیگر برندها نیز قابل استفاده هستند.

پیشنهاد ما این است که برای اطمینان از ترمیم صحیح تلویزیون، تنها به تعمیرگاه های مجاز و معتبر مراجعه کنید. تیم تعمیرات تلویزیون در مرکز سخت افزار ایران این اطمینان را به شما می دهند که صفر تا صد عیب یابی و ترمیم انواع ال سی دی و ال ای دی برند ال جی را به حرفه ای ترین شکل انجام دهند لازم به ذکر است مقاله نکات نگهداری تلویزیون ال جی برای بالا بردن عمر دستگاهتان بخوانید.

خدمات نصب و تعمیر تلویزیون ال جی
نصب و تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

تعمیر تلویزیون ال جی LG در شیراز

تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز توسط شعب تعمیرات مجاز LG در اقصی نقاط این شهر انجام می شود. فرقی ندارد که ساکن کدام یک از مناطق شیراز هستید؛ در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر انواع تلویزیون های برند ال جی می توانید  با شماره 09395484060 تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

چرا ما برای سرویس و تعمیر تلویزیون ال جی در منزل شیراز؟

تعمیرکاران حرفه ای به خوبی می دانند که مشکل تلویزیون تلویزیون ال جی شما (اعم از LED، LCD، پلاسما و …)  چیست و چگونه آن را برطرف کنند، اما همیشه نمی توان تلویزیون ال جی را به تعمیرکار برد و جابجایی تلویزیون‌ها کار سختی است و حتی ممکن است آسیب بیشتری را به همراه داشته باشد، در نتیجه بهترین راه استفاده از تعمیرکار در محل است.

در راستای راحتی شما و رفع نیازهای روزانه شما خدمات نصب و تعمیر را در منزل توسط بهترین کارشناسان مجرب تعمیرات به شما ارائه می دهد، شما می توانید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید و از تعمیرکاران حرفه ای برای نصب و تعمیر آن استفاده کنید. انرژی و زمان خود را برای یافتن تعمیرگاه مناسب هدر نمی دهید و دیگر نیازی به صرف هزینه برای جابجایی و حمل تلویزیون به تعمیرگاه نخواهید داشت. با تعمیر تلویزیون در محل دیگر با مشکلاتی مانند شکستن تلویزیون، گم شدن برخی از قطعات و ضربه خوردن مواجه نمی‌شوید و شما می توانید روند تعمیر را خودتان نظارت کنید.

مزایای مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

مزیای مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در منزل عبارتند از :

  • تعمیر در کمترین زمان ممکن
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • مجهز به دستگاه های پیشرفته

در نهایت دستگاه تست شده و به شما تحویل داده می شود. گفتنی است به جهت افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده، پروسه تعمیر تخصصی تلویزیون lg در شیراز، با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود. کاربران کلیه تلویزیون‌های ال جی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه خرابی و اشکال در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

علت خرابی متداول تلویزیون ال جی با راه حل
علت خرابی متداول تلویزیون ال جی با راه حل

رفع تمامی مشکلات رایج در تلویزیون‌های ال جی

در این قسمت به مشکلات متداول تلویزیون ال جی و نحوه تعمیر و سرویس در شرکت شیراز تعمیر را بررسی میکنیم :  

خرابی متداول تلویزیون ال جی LG

1- تعمیر پاور تلویزیون ال جی

تعمیر پاور تلویزیون ال جی در شیراز  یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تی وی مانیتور است. این سرویس نیز، همچون سایر تعمیرات انجام شده در این مرکز، به منظور بهبود ساختار کلی دستگاه و بازیابی کیفیت نخستین آن انجام می پذیرد. تلویزیون هایی که پس از طی مرحله عیب یابی، وجود اشکال در منبع تغذیه آنها محرز گردد، به پارت تعمیر پاور تلویزیون تحویل داده می شوند تا تعمیرات مورد نیاز بر روی آنها پیاده گردد.

منبع های تغذیه دارای ساختار و عملکرد متفاوتی هستند که این تفاوت، به تبع در شیوه تعمیر هر یک از آنها نیز قابل مشاهده خواهد بود. اگر چه منابع تغدیه در انواع مختلفی طراحی و تولید می گردند لیکن در حال حاضر، غالب پاورهای بکار رفته در تلویزیون های ال جی از نوع کلیدی است. در منابع تغذيۀ کليدي، به کمک يک ترانزيستور، جريان عبوري از ترانس، هزاران بار در ثانيه قطع و وصل مي شود تا ولتاژ متناوب فرکانس بالا توليد مي شود. دارندگان تلویزیون های ال جی در شیراز  می توانند جهت تعمیر پاور تلویزیون ال جی خویش، به واحد تعمیرات تلویزیون ال جی مراجعه نمایند.

2- مشکل و پخش رنگ

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در تلویزیون‌های  ال جی پیش می آید مشکل رنگ تصویر است. این مشکل را می توان به اشکال مختلف مشاهده کرد مانند پخش شدن رنگ روی صفحه یعنی به حالت رنگین کمان، ظاهر شدن خطوط افقی یا عمودی بر روی LCD، بهم خوردگی رنگ، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی تصویر یا به هر نحوی که کیفیت تصویر نمایش داده شود.

رفع این مشکل بسیار پیچیده است و ممکن است به دلیل مشکل نور پس زمینه، منبع تغذیه، برد اصلی، برد اینورتر یا برد کنترلر باشد.

اگر تعمیرات ال جی توسط کارشناسان و متخصصان  ال جی انجام شود، ضمن بازگرداندن کیفیت اولیه محصول، لذت کار با یک محصول سالم و باکیفیت را دوباره تجربه می کنید. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر و مجهز به ابزارآلات پیشرفته تعمیر، فضایی را برای تعمیر و بازیابی کلیه قطعات آسیب دیده در منزل را ایجاد نموده است و شما می توانید در مخارج و زمان خود صرفه جویی نمائید و به خوبی لذت ببرید و از خدمات نهایت استفاده را ببرید.

3- چرا تلویزیون ال جی تصویر دارد اما صدا ندارد؟

مشکل تصویر داشتن اما صدا نداشتن تلویزیون ال جی به خرابی پنل این دستگاه اشاره دارد. پنل تلویزیون همه چیز تلویزیون است به گونه‌ای که 70 درصد از ارزش تلویزیون به پنل این دستگاه اختصاص دارد. درواقع منظور از پنل تلویزیون همان صفحه نمایش تلویزیون است که به لطف آن می‌توانید هر آنچه که دوست دارید را در تلویزیون تماشا کنید و لذت ببرید

از جمله خدمات ما تعمیر ال ای دی ال جی در شیراز می باشد. اکثر اوقات پنل تلویزیون به دلیل مشکلاتی مانند آبخوردگی تلویزیون یا افتادن آن و وارد شدن ضربه به این دستگاه خراب می‌شود. البته سوختن ترانزیستور و فلت‌های ارتباط دهنده از سایر دلایل خرابی پنل تلویزیون هستند. گاهی اوقات آسیب وارد شده به پنل تلویزیون به حدی است که امکان تعمیر پنل تلویزیون وجود ندارد و باید آن را تعویض کرد.

لازم است بدانید که گران‌ترین قطعه تلویزیون، پنل آن است از این‌رو خرابی آن می‌تواند خرج زیادی روی دست شما بگذارد. البته تکنسین‌های نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز تمام سعی خود را می‌کنند تا پنل تلویزیون را تعمیر کنند. بنابراین درصورتی که با هر یک از نشانه‌های خرابی پنل تلویزیون ال جی مواجه شدید با نمایندگی ال جی شیراز تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیر تلویزیون LED ال جی در شیراز به محل مورد نظر مراجعه کنند

5- چرا تلویزیون ال جی ناگهان خاموش می‌شود؟

خاموشی ناگهانی تلویزیون ال جی، یکی دیگر از مشکلات ناشی از خرابی برد پاور یا مین برد تلویزیون ال جی است. بنابراین نیاز به عیب‌یابی دقیقی دارد تا منشأ اصلی بروز این مشکل در تلویزیون مشخص شود. تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز  با عیب‌یابی دقیق و موشکافانه تلویزیون تشخیص خواهند داد که مین برد این دستگاه با مشکل روبه‌رو شده است یا برد پاور آن. به همین دلیل است که عیب‌یابی تلویزیون ال جی از حساسیت بالایی برخوردار است و نیاز به یک فرد باتجربه و متخصص دارد.

5- دلیل خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی چیست؟

مشکل روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون ال جی بیشتر در مدل‌های سری LN تلویزیون‌های ال جی دیده شده است. بروز این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد اما تجربه نشان داده است که رایج‌ترین دلیل بروز این مشکل خرابی مین برد یا برد پاور تلویزیون ال جی است. مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون وظیفه برقراری ارتباط بین اجزای مختلف تلویزیون را برعهده دارد.

به گونه‌ای که هر یک از درخواست‌های کاربر مانند روشن شدن تلویزیون یا تعویض کانال و خاموش شدن تلویزیون اول توسط مین برد تلویزیون بررسی شده و سپس به قطعه مورد نظر ارسال می‌شود. برای مثال زمانی که با فشردن دکمه پاور بر روی کنترل قصد دارید تلویزیون را روشن کنید، مین برد تلویزیون پیام روشن شدن تلویزیون را به برد پاور این دستگاه ارسال می‌کند. سپس تلویزیون روشن می‌شود. حالا تصور کنید که مین برد تلویزیون از کار بیافتد یا خراب شود. با این وجود نه تنها تلویزیون روشن نمی‌شود بلکه هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد. برای نمایندگی تعمیر ال جی در شیراز باید با نمایندگی همراه شوید و برای تعمیرات تلویزیون در شیراز تعمیر با همراه شوید.

6- تعمیر برد تیکان تلویزیون ال جی

برد تیکان بخشی از تلویزیون های امروزی است که طی همکاری با مین برد دستگاه، خصوصیاتی چون شدت رنگ و روشنایی تصاویر را شکل می دهد. این برد به عنوان بخشی از پنل شناخته می شود. بنابراین همان طور که عواملی چون آبخوردگی، اصابت ضربه، نوسانات برق شهری و نفوذ مایعات شیمیایی به درون تلویزیون باعث خرابی پنل می شود، کارایی برد تیکان را هم مختل می کند.

از طرفی فراموش نکنید که نحوه ی تعمیر برد تیکان تلویزیون ال جی بر روند کاری پنل سیستم موثر است. مراجعه به مراکز ناشناس تعمیراتی را کنسل کنید و با خیالی آسوده تعمیر پنل و برد تیکان تلویزیون های ال جی را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بسپارید.

7- چرا تلویزیون ال جی در حالت HDMI صدا ندارد؟

اگر پس از اتصال کابل HDMI به تلویزیون ال جی متوجه شدید که این دستگاه تصویر دارد اما صدا ندارد باید آن را ریستارت کنید. درصورتی که با ریستارت کردن تلویزیون، مشکل صدا نداشتن آن در این حالت برطرف نشد به احتمال زیاد از کابل HDMI غیر استاندارد استفاده کرده‌اید. توجه داشته باشید که اتصال کابل HDMI غیر اورجینال به تلویزیون، آسیب‌های جدی به مین برد این دستگاه وارد می‌کند. بنابراین بهتر است استفاده از کابل اورجینال و استاندارد برای اتصال به تلویزیون را جدی بگیرید.

8- نحوه تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی چگونه است؟

متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آب خوردگی، امکان تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی وجود ندارد. ضمن آنکه، در غالب موارد به دلیل بی‌توجهی کاربران، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض آن امکان امکان‌پذیر می‌گردد. (تعویض پنل تلویزیون نیز هزینه بالایی می‌طلبد –چیزی حدود 70درصد از هزینه خرید یک تلویزیون- از همین رو غالب کاربران، خرید یک تلویزیون نو را به تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون ترجیح می‌دهند).

آبخوردگی تلویزیون ال جی به هر دلیل که اتفاق بیفتد نخستین کار جهت تعمیر آن، خاموش کردن تلویزیون ، خودداری از روشن کردن مجدد آن و تحویل ان به یکی از مراکز تعمیرات تلویزیون ال جی است. بی‌توجهی به این مسئله و ادامه کار با دستگاه، تلویزیون را با اشکالاتی مواجه خواهد کرد که برخی از آنها عبارتند از:

  • ظاهر شدن خطوط رنگی عمودی در صفحه نمایش
  • مشاهده هاله نواری سفید رنگ بر روی تصویر
  • قطع شدن تصویر پس از مدت زمانی کوتاه با وجود شنیدن صدای تلویزیون
  • و …. .

9- تعمیر فلت تلویزیون ال جی به چگونه می‌باشد؟

خرابی فلت تلویزیون ال جی از آن دست ایراداتی است که همزمان با آبخوردگی تلویزیون اتفاق می‌افتد. به عبارتی دیگر یکی از خرابی‌های پیش آمده در صورت آبخوردگی تلویزیون، همین خرابی فلت‌های تلویزیون است که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند. با ورود مایعات به این بخش از دستگاه (که در نقش یک ماده رسانا ظاهر می شوند) پین های فلت‌های‌های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر، که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند، دچار اتصالی می‌شوند و عملکرد این بخش را دچار اختلال می‌سازند. در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت‌های تلویزیون به همین میزان باقی بماند.

تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز با ترمیم برد آدرس و فلت های آبخورده امکان‌پذیر خواهد بود. در غیراینصورت، یعنی در صورتی که خرابی پیش آمده به بخش‌های دیگر سرایت کرده باشد و منجر به خرابی خود فلت های، خطوط ارتباطی فلت های و آی سی پردازنده شود، تعمیر فلت تلویزیون دیگر امکان‌پذیر نیست و تنها راه باقی مانده تعویض فلت های پنل تلویزیون LED و LCD است.

10- تعویض پنل تلویزیون ال جی به چگونه است؟

تعویض پنل تلویزیون ال جی، در واقع آخرین راهکار پیشنهادیِ کارشناسان تعمیر، به آندسته از مراجعانی است که پنل شکسته شده و یا دچار آسیب جدی شده است. شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)، خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در پنل تلویزیون های led و lcd ال جی ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون را ضروری می سازند.)

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه رفع آنها در این حالت، تعویض پنل ال سی دی تلویزیون است که بهتر است توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز انجام گیرد.

.   55  

11- نحوه تعمیر برد تلویزیون ال جی به چگونه است؟

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون و روشن نشدن آن از مشکلات رایج تلویزیون‌های ال جی است که دلیل اصلی آن خرابی برد تلویزیون ال جی است. برد قطعه‌ای است که آن را با نام مین برد، مادربرد و برد اصلی تلویزیون نیز می‌شناسند و از آن جایی که نقش برقرارکننده ارتباط بین تمامی اجزا و قطعات تلویزیون را برعهده دارد، یکی از مهم‌ترین قطعات تلویزیون به شمار می‌رود که خرابی آن موجب از کار افتادن کامل تلویزیون می‌شود. تکنسین‌های نمایندگی ال جی با بررسی و عیب‌یابی تخصصی این قطعه، مشکلات آن را پیدا کرده و با تعمیرات تخصصی به برطرف کردن آن‌ها می‌پردازند.

12- تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون ال جی چگونه می‌باشد؟

بکلایت Backlight   تلویزیون LG یکی از اصلی ترین قطعه در دستگاه می باشد که اگر معیوب و یا خراب شود تلویزیون تصویر ندارد و صدا دارد و در بعضی از مدل ها باعث یک قسمت تصویر تلویزیون تاریکتر از قسمت های دیگر شود و یا اصلا دستگاه به عبارتی پروتیکت می‌کند و روشن نمی‌شود و روی چراغ چشمک زن باقی می‌ماند .باید بدانید تفاوت اصلی تلویزیون های ال سی دی LCD و ال ای دی LED در همین قطعه بکلایت است همواره می‌توانید برای تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی در شیراز با شماره دفتر تماس بگیرین.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی

در ارتباط با تلویزیون های پلاسما بد نیست بدایند که نوع پنل استفاده شده در این مدل از تلویزیون ها، پنلی با ساختار گازی است. بدین معنا که در تلویزیون های پلاسما، گاز نئون و زنون در داخل هزار سلول که هرکدام به منزله یک پیکسل هستند قرار میگیرند. اگرچه تلویزیون های پلاسما، نسبت به تلویزیون های LED کیفیت تصویر پایین تری دارند اما عمر پنل آنها نسبتاً بالاتر است شایع‌ترین اشکال پیش امده در تلویزیون های پلاسما ال جی، عدم وجود صدا یا تصویر در این دستگاه و گاه هر دو مورد به صورت همزمان است.

اشکال رایج دیگر وجود خطوط عمودی در تصویر است که عیب یابی و تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی را ضروری می سازد که بهترین گزینه نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز می‌باشد.

سرویس تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی ممکن است به دلایلی که در مطلب فوق به آن پرداختیم؛ دچار آسیب شود. سرویس این دستگاه توسط نمایندگی می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد. به کار بردن قطعات فابریک و اصل در تلویزیون ال جی می تواند از دیگر آسیب ها جلوگیری کند. این امر موجب شده تا بسیاری از افراد برای سرویس تلویزیون خود، به نمایندگی مجاز تلویزیون ال جی مراجعه کنند.

تعمیرات تلویزیون ال جی را به نمایندگی ال جی بسپارید !!!

برخوردار بودن از تکنسین‌های با تجربه و حرفه‌ای، تعمیرات تخصصی، کیفیت و سرعت بالا همه از ویژگی‌های نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی هستند. بنابراین اگر شما هم به دنبال مرکزی تخصصی هستید تا تعمیرات تلویزیون شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، بهترین گزینه برای شما تماس با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز است. علاوه‌بر این نمایندگی ال جی، ضمانت‌نامه‌‌ای معتبر را به شما ارائه می‌دهد تا از تعمیرات تخصصی تکنسین‌های این مرکز اطمینان حاصل کنید. اگر هم نیاز به تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز تعمیر را دارین با ما تماس بگیرین.

هزینه ی و قیمت تعمیرات تلویزیون ال جی شیراز

هزینه ی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز به موارد مختلفی چون نوع، سال ساخت، آرایش اجزای داخلی تلویزیون، کیفیت تصیر رزولیشن تلویزیون ال جی و نیز شدت خرابی موجود در آن بستگی دارد. در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت داشته باشد هم مسلما هزینه ی ترمیم و بازیابی تغییر و تحول خواهد داشت. بسیاری از مراکز تعمیراتی ناشناس و تعمیرکاران سودجو ممکن است شما را برای تعمیر تشویق کنند و تعویض قطعه ی معیوب را نادیده بگیرند.

نکته: لازم به ذکر است بنا به مورد دستگاه و مدل، و مشکلات و مباحث دیگر ممکن است قیمت متفاوت شود که می‌توانید از تعمیرکار تلویزیون ال جی بپرسید.

امور مالی
قطعات تلویزیوناجرت تعمیر
برد3,800,000 الی 5,500,000 ریال IRR
پنل4,000,000 الی 5,300,000 ریال IRR
پاور2,800,000 الی 3,900,000 ریال IRR
اسپیکر2,200,000 الی 3,200,000 ریال IRR
اتصالات1,000,000 ریال IRR
بک لایتبراساس قیمت روز قطعه متغیر است.
تنظیم نرم‌ افزار1,500,000 الی 2,000,000 ریال IRR
نصب و راه اندازی دوباره1,500,000 الی 3,000,000 ریال IRR
جدول هزینه تعمیر

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل و محل شیراز

جابجایی تلویزیون به جایی به دلیل حساسیت پنل تلویزیون خطراتی را به همراه دارد از این رو خدمات تعمیر تعمیرات تلویزیون ال جی در محل و منزل خود در شیراز با استقبال و رضایت مشتریان  متعددی مواجه شده است تا تلویزیون شما آسیبی نبیند. تکنسین های مجاز تلویزیون مجرب هستند و با تسلط کامل تلویزیون شما را در منزل تعمیر می کنند. اگر تلویزیون ال جی شما پس از بررسی نیاز به تعویض داشته باشد، با هماهنگی شما تعویض می شود که علاوه بر صرفه جویی در زمان، شما را از خرید قطعات تقلبی نجات داده و روند تعمیر را تسریع می کند.  

سوالات متداول

۱- نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز کجاست؟

نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز کلیه تعمیرات تلویزیون ال جی را انجام می دهد برای عهده نمایندگی میباشد که برای استفاده از خدمات آنها جایی که خرید کرده اید و نصب راه اندازی برای شما کرده اند هماهنگ شوید و پیش ما با شماره 09395484060 تماس بگیرین.

۲- آیا تعمیرات تلویزیون در محل و منزل انجام می گیرد؟

کلیه تعمیرات تلویزیون ال جی LG در منزل و محل شما صورت می گیرد تا در حین جابجایی باعث بیشتر شدن هزینه و یا صدمه به دستگاه شما رخ ندهد.

۳- از خرابی های آب خوردگی تلویزیون چه  می باشد؟

از خرابی‌های پیش آمده در صورت آب خوردگی تلویزیون، خرابی فلت‌های تلویزیون است که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند.

۴- آدرس و شماره تماس تعمیرکار سرویس تلویزیون ال جی شیراز چند است؟

برای استفاده از خدمات و راهنمایی تعمیر تلویزیون ال جی LG شیراز می‌توانید همواره با شماره 09395484060 تماس بگیرین یا به آدرس شیراز، خیابان امام خمینی تا مشکل دستگاه شما را برطرف کنند.

۵- چه مشکلات تلویزیون قابل حل می‌باشند؟

مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، خاموش شدن،تصویر نداشتن تلویزیون ال جی ،پرش تصویر، قطع شدن صدا یا تصویر LG، سیگنال نداشتن، پنل تلویزیون ال جی، افتادن خط در تصویر، تیره شدن قسمتی از تصویر، نمایش یک یا چند نقطه سفید رنگ در تصویر و… را کارشناس فنی و سرویس شیراز تعمیر حل ‌می‌کنند.

اطلاعات تماس نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز

  • تعمیر: 09395484060
  • آدرس: شیراز, خیابان امام خمینی
  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
  • ایمیل: info(at)esfahantamir(dot)com

نتیجه گیری:

تلویزیون ال جی دارای کیفیت بالا می‌باشد امام ممکن است بعد از مدتی کار کردن ممکن است مشکلات خاموش روشن شدن، تصویر، صدا، کانال یابی، اتصال اینترنت و… پیدا کند. بهترین تعمیرکار تلویزیون ال جی LG در شیراز می‌تواند بهترین راهنمایی را انجام دهد و مشکل شما را برطرف سازد.

3.7/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت