نمایندگی اجاق گاز پادیسان اصفهان

نمایندگی اجاق گاز پادیسان اصفهان

نمایندگی اجاق گاز پادیسان برای خرید انواع مدل های فردار ( مبله ) و صفحه ایی ( توکار) در شهر اصفهان به شماره 09021091012 فروش و برای تعمیر 09137512192 تماس بگیرین که سرویس خارج نمایندگی می‌باشد.

نمایندگی اجاق گاز پادیسان اصفهان

کارخانه پادیسان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان اجاق گاز در ایران می‌باشد که محصولات با قطعات کیفیت دار می‌باشند که برای خرید باید به فروشگاه اجاق گاز پادیسان مراجعه نمایید.

مدل ها:

  • اجاق گاز فردار ( مبله ) پادیسان
  • اجاق گاز صفحه ای ( توکار) پادیسان

اجاق گاز فردار ( مبله ) پادیسان

اجاق گاز مبله یا اجاق گاز ایستاده، اجاق گاز فردار، اجاق گاز بدون فر یا طرح فر (stove) نامهایی هستند که در بازار نشان دهنده مدلی از اجاق گاز ، بعلاوه یک فر یا کابین طرح فر در یک محصول واحد را دارد.  پیشنهاد ما برای افرادی که میخواهند با یک تیر، دو نشان را هدف بگیرند، خرید اجاق گاز مبله است. محصولی که دارای اجاق گاز و فر یا کابین یکجا باشد. در ادامه شما لیست تمامی اجاق گازهای مبله پادیسان را مشاهده می نمائید. اجاق گازهای مبله پادیسان در انواع مدل های فردار و بدون فر با امکانات، ظاهر و ویژگی های متنوع موجود میباشند.

  • اجاق گاز طرح فر B-5003-01
  • اجاق گاز طرح فر B-5003-02
  • اجاق گاز طرح فر B-5003-03
  • اجاق گاز طرح فر S-5003-01
  • اجاق گاز طرح فر S-5003-02
  • اجاق گاز طرح فر W-5003-01
  • اجاق گاز طرح فر W-5003-02
  • اجاق گاز فردار ۵۴۰۱
  • اجاق گاز فردار پامچال نما استیل
  • اجاق گاز فردار پامچال سفید

راهنمای خرید اجاق گاز مبله یا اجاق گاز فردار

اجاق گازهای مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای امکانات متفاوتی هستند.  پیشنهاد ما برای افرادی که میخواهند با یک تیر، دو نشان را هدف بگیرند، خرید اجاق گاز مبله است. محصولی که دارای اجاق گاز و فر یا کابین یکجا باشد. وسیله ای که دارای اجاق گاز و فر می باشد. برای کاهش هزینه ها و کارآمد بودن دستگاه باید برخی نکات را در حین خرید رعایت کنید. اگر می خواهید خرید اجاق گاز مبله را داشته باشید بهتر است از مدل های مختلف موجود در بازار دیدن کنید و بر اساس نکات گفته تصمیم خرید خود را نهایی کنید.

مدل ها

  • اجاق گاز فردار
  • اجاق گاز بدون فر یا طرح فر
فروشگاه اجاق گاز فردار  پادیسان اصفهان
فروشگاه اجاق گاز فردار پادیسان اصفهان

خرید اجاق گاز مبله فردار پادیسان

اگر بخواهیم دسته بندی کلی از اجاق گاز داشته باشیم باید عنوان کنیم که به دو دسته برقی و گازی تقسیم می شود. تنظیم حرارت اجاق هایی که با گاز کار می کنند آسان تر می باشد چرا که شعله را با چشم مشاهده می کنیم و توجه داشته باشید که مصرف انرژی کمتری نسبت به اجاق های برقی دارد.

مواردی که باید برای خرید اجاق پادیسان در نظر بگیرین:

1- جنس بدنه

از لحاظ تقسیم بندی جنس بدنه اجاق گاز به دو دسته استیل و لعابی تقسیم بندی می شود. در اجاق گازهای تمام استیل رویه و همچنین بدنه دستگاه از جنس استیل است که این قسمت در اجاق گازهای لعاب از جنس لعاب می باشد. در برخی از مدل ها دستگاه از جنس استیل بوده و بدنه دارای پوشش رنگ لعاب است. مزیت پوشش استیل این است که دارای عمر مفید بیشتر بوده و همچنین مقاومت دستگاه در برابر خوردگی بیشتر است و به راحتی تمیز می شود.

2- تعداد شعله

شما بسته به اندازه آشپزخانه و کابیت های خود می توانید دستگاه را انتخاب کنید. در این بین باید تعداد اعضای خانواده خود را نیز در نظر داشته باشید. کسانی که خانواده کم جمعیت هستند اجاق گازهای دو یا سه شعله کافی می باشد و نیازی به خرید انواع ۵ یا ۶ شعله نیست.

یکی از نکات مهمی که در حین خرید باید رعایت کنید توان حرارتی شعله پلوپز می باشد که مقدار آن بی ۳٫۸ تا ۴ کیلو وات می باشد. باید دقت کنید که مقدار آن از این کمتر نباشد. یکی از نکات مهم در حین خرید شعله وسطی دستگاه می باشد که توسط دو شیر گاز مجزا کنترل می شود. این امر باعث می شود تا کنترل شعله مرکزی و خارجی به صورت همزمان انجام شود. شما می توانید قبل از خرید به سراغ فروشگاه های معتبر رفته و از نزدیک اجاق گازها را مشاهده کنید و از امکانات آن باخبر شوید.

3- ترموکوپل

اجاق گازهای جدید از سیستم ترموکوپل استفاده می کنند که در صورت قطع شدن شعله به صورت خودکار جریان گاز را قطع می کنند. این امر از خطر پخش گاز و آتش سوزی جلوگیری می کند. در هنگام خرید دستگاه توجه داشته باشید که ایمنی دستگاه بسیار مهم است. حتما اجاق گازهایی را خریداری کنید که دارای ترموکوپل باشد.

4- صفحه نمایش و فندک اتوماتیک

فندک اتوماتیک یکی دیگر از امکاناتی است که در اجاق گاز وجود دارد که شما با چرخاندن ولوم و فشار آن به داخل به صورت اتوماتیک دستگاه را روشن می کنید و دیگر نیازی نیست که از فندک دستی استفاده کنید. یکی دیگر از امکاناتی که می بایست حین خرید به آن توجه کنید وجود صفحه نمایش برای تعیین زمان و فعال کردن هشدار دهنده اتمام پخت غذا می باشد. این امر به منظور اطلاع رسانی کاربر طراحی شده است. در برخی از مدل ها با توجه به امکانات موجود در آنها برای نمایش وضعیت فعال بودن جوجه گردان چراغی درون فر تعبیه شده است. پخت در یک زمان مشخص از دو نظر قابل توجه می باشد: جلوگیری از سوختن غذا و صرفه جویی در مصرف انرژی.

مشخصات فر اجاق گاز مبله

نحوه چیدمان وسایل و طبقات و سینی ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. ماهیت استفاده از فر برای پخت غذا در یک فضای بسته کاملا به درجه حرارت مشخص شده بستگی دارد. این کار باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی شده و زمان پخت را کاهش می دهد. در هنگام خرید بررسی کنید که درب دستگاه سالم باشد. معمولا اجاق گاز مبله بین کابین فر قرار می گیرد اما مدل های امروزی دارای دو یا تعداد بیشتری از کابین فر مجزا هستند که قابلیت استفاده به صورت همزمان را به شما می دهند. یکی از نکات مهم در هنگام خرید این موضوع می باشد که اجاق گازهای خوب دارای طبقات فر متحرک بوده و برای جا به جای آسان استفاده می شود. تعداد طبقات فر ، نحوه قرار گیری و یا حتی سینی دستگاه مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

به هر تعداد که فر دارای گنجایش بیشتری باشد به همان میزان امکان تهیه غذاهای مختلف برای مجالس مختلف وجود دارد. بهتر است برای استفاده از جوجه گردان فر ، ظرفیت دستگاه بالا باشد. شما می توانید برای مشاهده قیمت های اجاق گاز مبله به فروشگاه پادیسان برای خرید مراجعه کنید.

جنس شبکه

شبکه ها از جنس های مختلف هستند که مناسب ترین آنها می بایست از جنس میله ای با پوشش لعاب یا از جنس چدن باشند که هنگام گرم شدن آسیب نبینند. شبکه های چدنی و فولادی دارای استحکام بیشتری هستند و همچنین وزن بالاتر باعث تعادل در هنگام قرار گیری در یک سمت آنها می شود.

کیفیت و استاندارد پادیسان

توجه دارید که اجاق گاز یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه شما می باشد پس بهتر است در هنگام خرید دقت کنید که از درجه مصرف مناسبی برخوردار باشد و حتما از برندهای معتبر خریداری کنید. به نکات گفته شده در راهنمای خرید اجاق گاز مبله یا اجاق گاز فردار دقت کنید تا بتوانید خرید مناسب تری انجام دهید و کمتر نیاز به تعمیرات اجاق پادیسان داشته باشین.

ویژگی های اجاق گاز توکار مناسب : 

اجاق گاز توکار انواع گوناگونی دارد که هریک از آنها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. باید دقت داشته باشید که در انتخاب اجاق گاز توکار خانه خود چندین ویژگی و نکات مهم را بررسی کرده و بعد خرید خود را انجام دهید. در ادامه برخی از این ویژگی ها را بیان می کنیم. البته قابل ذکر است از آنجایی که پادیسان یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی می باشد بهترین اجناس و با کیفیت ترین ها را در بازار عرضه می کند که شما می توانید در اجاق گاز توکار منزل خود از پادیسان مطمئن باشید.

نمایندگی پادیسان اصفهان
نمایندگی پادیسان اصفهان

اجاق گاز صفحه ای ( توکار ) پادیسان

اجاق گاز صفحه ای یا اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز توکار و هاب (hob) نام های هستند که در بازار به نوع مدرن و جدیدی از اجاق گاز عنوان می‌شود. آشپزخانه‌های امروزی نسبت به گذشته کوچکتر و استفاده از وسایل با کمترین حجم ممکن را اجتناب ناپذیر کرده است. از این رو، استفاده از اجاق گازهای صفحه‌ای بسیار رواج یافته است. یک اجاق گاز صفحه‌ای استاندارد، علاوه بر اشغال حداقل فضای ممکن، باید باعث زیبایی آشپزخانه خانم‌های خانه‌دار شود.  در ادامه شما لیست تمامی اجاق گازهای صفحه ای پادیسان را مشاهده مینمائید.

صفحه ای شیشه

  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۰۱
  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۰۲
  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۰۳
  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۰۴
  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۰۵
  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۰۶
  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۱۲
  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۱۳
  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۱۴
  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۱۵

توکار استیل

  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۲۶
  • اجاق گاز صفحه ای ۵۹۲۸
  • پادنا
  • پارادایس استیل
  • پارمیدا
  • پاژن
  • پالاس استیل
  • پالم استیل
  • پاناکس استیل
  • پانیذ استیل

و لعابی و شیشه ای سکوریت و سرامیک موجود هستند.

ویژگی های اجاق گاز توکار مناسب

یک اجاق گاز توکار پادیسان خوب باید ویژگی های خاصی را داشته باشد که شما با دقت در آنها بتوانید مناسب بودن و نبودن آن را تشخیص دهید. برای اینکه شما به راحتی بتوانید در خرید خود تصمیم بگیرید در ادامه برخی از این ویژگی ها را بیان می کنیم.

1- تعداد و اندازه سر شعله

شعله های گاز پادیسان یکی از مهمترین ویژگی های گاز می باشد که باید بسیار در مدل آن دقت داشته باشید که تمامی سایزهای بزرگ و متوسط و کوچک را داشته باشد. تمام گازهای حتی آنهایی که توکار نیستند دارای پنج شعله می باشند. هرچه تعداد شعله های آن بیشتر باشد اجاق گاز توکار بزرگ تری بوده و فضای بیشتری را اشغال می کند. سر شعله های گاز معمولا یک عدد بزرگ، سه سایز متوسط و دو عدد کوچک می باشد که شما باید متناسب با حجم غذایی که می خواهید بپزید باید شعله را انتخاب کنید.

2- ترموکوپل

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید گاز صفحه ای پادیسان داشته باشد این ویژگی می باشد. ترموکوپل امنیت و ایمنی گاز را بسیار بالا می برد و وجود آن باعث می شود که اگر به دلیل وزش باد و یا سر رفتن مواد غذایی گاز خاموش شد، جریان گازی که در شعله ها قرار دارد قطع شود و در فضا منتشر نشود.

گازهای قدیمی دارای این ویژگی نمی باشند و به همین دلیل مشکلات بسیاری را به وجود آورده اند، ولی به تازگی در اجاق گاز توکار که تولید می شود این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های آن می باشد.

3- فندک

فندکی که در اجاق گاز توکار پادیسان به کار می رود معمولا به این صورت است که یک عدد می باشد و برای تمامی شعله ها استفاده می شود. ولی به تازگی فندک آن را در هر شعله به صورت جداگانه تنظیم کرده اند که این کار را بسیار راحت تر کرده است، یعنی شما با چرخاندن مهره ای که در هر شعله وجود دارد ی توانید آن شعله را روشن کنید.

4- نمایشگر دیجیتالی

همانطور که می دانیم پیشرفت تکنولوژی نه تنها برای سیستم های کامپیوتری و … می باشد بلکه در برخی از اجاق گازها هم می توانید این پیشرفت را مشاهده کنید. برخی از آنها دارای صفحه دیجیتالی می باشند که شما می توانید از طریق آن زمان و یا ساعت باقی مانده از پخت غذای خود را مشاهده کنید.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های این اجاق گازهای پادیسان این است که شما می توانید با تنظیم نمودن قفل کودک، آن را از دسترس کودکان دور نگه دارید تا خطری به وجود نیاورند.

البته باید بدانید که این ویژگی دیجیتالی بودن حمل بر این موضوع نمی باشد که اگر این ویژگی را نداشته باشد گاز مناسبی نیست بلکه اگر این ویژگی را داشته باشد می تواند گفت گاز بسیار مناسب و با کیفیتی می باشد.

5- تایمر

برخی از اجاق گازهایی که به تازگی تولید شده اند و مدرن می باشند دارای تایمر هستند، شما می توانید با چرخاندن آن و قرار دادن بر روز زمانی مشخص تعیین کنید که در آن زمان زنگ بزند تا به غذایی که روی شعله قرار داده اید سر بزنید.

با این قابلیتی که به تازگی بر روی برخی اجاق گازها به کار رفته است، دیگر هیچ نگرانی در مورد سوختن و یا ته گرفتن غذاها نداشته باشید. البته برخی از اجاق ها به گونه ای طراحی شده اند که هریک از شعله ها تایمر دارند و شا می توانید با تنظیم کردن آن بر روی زمان مشخصی آن را بدون اینکه خودتان در خانه باشید خاموش کنید.

این ویژگی ها بیشتر برای اجاق گاز توکار پادیسان می باشد که در بیشتر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های مهم اجاق گاز توکار این است که فضای زیر را خالی می کند و شما می توانید وسایل دیگر خود را از قبیل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کابینت و … را در آن جای دهید. البته بیشتر کابینت را در زیر اجاق گاز توکار قرار می دهند تا جلوه زیباتری داشته باشد.

6- صفحات روی سر شعله ها

یکی دیگر از نکاتی که در مورد اجاق گاز توکار باید بسیار به آن دقت داشته باشید، صفحات روی سر شعله ها می باشد شما با صفحه را انتخاب کنید که بسیار محکم باشد که به خوبی بتواند تحمل فشار و دمای بالا را داشته باشد.

گاهی اوقات امکان دارد غذاهایی را که بر روی گاز قرار می دهید تا بپزند زیاد باشند و یا اینکه شعله های آنها هم زیاد باشد، در این صوت شما باید گازی داشته باشید که صفحات آن باعث پخش یکسان و یکنواخت حرارتی شود که در شعله ها وجود دارد.

بنابراین جنس صفحه گاز پادیسان بسیار مهم است، که با کیفیت و مرغوب باشد تا به خوبی بتواند قابلیت تحمل فشار روی گاز و دمای بالای آن را داشته باشد.

تاریخچه کارخانه پادیسان

شركت تولیدی صنعتی پاديسان در سال ۱۳۶۴ با هدف توليد لوازم خانگي ، صادرات و واردات تاسيس گرديد. اين شركت ابتدا در منطقه سيمين دشت كرج واقع گرديده و با تولید ماشین لباسشویی فعالیت می نمود. در سال ۱۳۶۹ با توجه به ضرورت بازار مصرف ، تصميم به توليد انواع مختلف اجاق گاز نمود. در سال ۱۳۷۲ به دليل افزايش حجم توليد و گسترش محصولات، شركت اقدام به تغيير مكان و استقرار در منطقه فعلي (كيلومتر ۵۹ اتوبان تهران-قزوين) به مساحت ۳۰٫۰۰۰ متر مربع ، با ۱۸٫۰۰۰ متر مربع زير بنا نمود.

شركت پاديسان با بيش از ۱۰۰ نماينده فروش و بيش از ۳۰۰ سرويسكار مجاز در سراسر ایران آماده ارائه بهترين و جديدترين شبكه خدمات پس از فروش به هموطنان عزيز مي باشد.

کارخانه پادیسان با ارائه مدرن ترين اجاق گاز فردار خانگي، حضور خود را در عرصه نمايشگاه هاي ملي و بين المللي از جمله نمايشگاه‌های بين المللي تهران ، نمايشگاه‌های لوازم خانگي ، نمايشگاه‌ دبي و نمايشگاه استاندارد به اثبات رسانيده است. این مجموعه محصولات خود را علاوه بر داخل ایران به ساير نقاط جهان از جمله كشورهاي يمن ، عربستان ، حاشيه خليج فارس و كشورهاي آسیای میانه، اروپايي و آفريقايي صادر می نماید.

واحد طراحی و مهندسی شرکت آخرین و جدیدترین طرحهای روز دنیا را با استفاده از بهترین مهندسان طراح صنعتی کشور به محصول تبدیل می نماید. شركت تولیدی صنعتی پاديسان با همفكري و همياري مهندسين با تجربه و متخصصان خود موفق به كسب لوح های افتخار ملي و نشانهای بين المللي مختلفی گرديده است، كه مي توان به موارد ذیل اشاره نمود.

جمع بندی

شركت پادیسان توليد کننده لوازم خانگي و آشپزخانه از قبيل انواع اجاق گاز صفحه ای و رومیزی ، اجاق ایستاده مبله گاز فردار و طرح فر در مدل هاي مختلف ، انواع فر توكار برقی و برقی-گازی، انواع هود آشپزخانه شومينه اي و فلت و سینک ظرفشویی آشپزخانه مي باشد. این شرکت در تولید محصولات خود از بهترین مواد و قطعات با کیفیت بین المللی استفاده می نماید.

سوالات متداول

آدرس فروشگاه اجاق گاز پادیسان اصفهان کجاست؟

برای خرید محصولات اجاق گاز پادیسان اعم از اجاق گاز فردار و طرح فر پادیسان، اجاق گاز صفحه ای توکار به آدرس اصفهان، نبش خیابان آل خجند مراجعه نمایید.

محصولات پادیسان چه چیزهایی هستند؟

محصولات پادیسان شامل اجاق گاز صفحه ای و توکار، اجاق گاز فردار و طرح فر، فر توكار، انواع هود آشپزخانه و سینک ظرفشویی آشپزخانه مي باشد.

منبع: PADISAN


5/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت