نمایندگی تعمیر اجاق گاز ال جی اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر و سرویس اجاق ال جی اصفهان

این مجموعه برای خدمات تعمیر اجاق گاز ال جی اصفهان با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد که برایسرویس می توانید با شماره 09137512192 تماس حاصل فرمایید که خدمات خارج از بحث نمایندگی باشد.

نمایندگی سرویس تعمیر اجاق گاز ال جی در اصفهان

مجموعه اصفهان تعمیر با بیش از دو دهه تجربه و تخصص  و دارای تکنسینهای کار آزموده ، متعهد  که دوره های پیشرفته تعمیر اجاق گاز ال جی را در اصفهان دیده اند در زمینه  تعمیرات اجاق گاز ال جی در اصفهان خدمت رسان همشهریان عزیز خارج از نمایندگی می‌باشد برای استفاده از خدمات نمایندگی با گلدیران تماس بگیرید.

انواع تعمیرات تخصصی تعمیر اجاق گاز ال جی در اصفهان را از مجموعه بزرگ ما بخواهید زیر را موظف هستیم بهترین خدمات و بهترین تعمیرات و سرویس اجاق گاز ال جی در اصفهان را در اختیار شما قرار دهیم تا موجبات رضایت شما از این خدمات فراهم گردد.

تعمیر اجاق گاز ال جی اصفهان

مراحل از تماس تا رفع عیب اجاق گاز ال جی در اصفهان

  1.  ابتدا با تعمیرگاه و نمایندگی مجاز اجاق گاز ال جی در اصفهان تماس بگیرید .
  2.  در صورت تماس با اپراتور تعمیر اجاق گاز ال جی اصفهان ، مشاوره رایگان انجام می شود تا بتوان در همان پشت تلفن عیب و نقص اجاق گاز بر طرف گردد.
  3. اگر توسط تلفن و صحبت با کارشناس اجاق گاز ال جی عیب و خرابی اجاق گاز ال جی در اصفهان بر طرف نگردید ظرف مدت  یک الی دو ساعت تکنسین متخصص  تعمیرکار اجاق گاز ال جی در اصفهان به محل شما اعزام می‌گردد  تا تعمیر اجاق گاز ال جی در اصفهان را انجام دهد.
  4. توجه فرمایید اجاق گاز ال جی در اصفهان همان در محل تعمیر می گردد و نیاز به جا بجایی اجاق گاز ال جی در اصفهان نمی باشد.
  5. گارانتی تعمیرات محصولات ال جی بعد از تعمیر وسیله خانگی که ما اقدام به تعمیر نموده اید شامل گارانتی تعمیرات می شود و شما نیاز به نگرانی در این زمینه نخواهید داشت.
  6. استفاده از قطعات اصلی ال جی برای اینکه عمر گاز ال جی شما بالا رود و دیر تر نیاز به تعمیر اجاق گاز ال جی در اصفهان داشته باشد.
نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی اصفهان

چرا باید تعمیرات اجاق گاز و فرگاز ال جی خود را به اصفهان تعمیر بسپارید؟

  1. تعمیرکاران دوره دیده
  2. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ال جی
  3. جز برترین مجموعه تعمیراتی لوازم خانگی
  4. گارانتی تعمیرات
  5. قیمت مناسب برای تعمیر اجاق ال جی  
  6. تجربه و تخصص بالا
  7. برآورد هزینه قبل تعمیر

بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی اصفهان

برخی از اشکالات رایج اجاق گاز ال جی

برای اینکه بتوانید تعمیر اجاق گاز ال جی خود راخودتان به راحتی در منزل انجام دهید، در ابتدا باید آن را عیب‌یابی کنید، برای اینکه با نحوه عیب‌یابی اجاق گاز ال جی آشنا شوید، باید با مشکلات و معایب عمومی اجاق گاز ال جی آشنا باشید تا در صورت بروز هرگونه خطا و مشکلی بدانید که عیب از کدام قطعه از اجاق گاز ال جی نشأت می‌گیرد، تا بتوانید برای تعمیر اجاق گاز ال جی خود اقدام کنید.

البته بهترین اقدام برای تعمیر اجاق گاز ال جی کمک گرفتن از یک تکنسین و متخصص کاربلد می باشد، زیرا کوچکترین خطا در تعمیر اجاق گاز ال جی ممکن است باعث بروز اتفاقات خطرناک و جبران ناپذیری شود، اما آشنایی با نحوه عیب یابی و تعمیر اجاق گاز ال جی باعث افزایش آگاهی شما عزیزان می شود که بهترین تعمیرکار در نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان می‌باشد..

روشن نشدن اجاق گاز ال جی 

روشن نشدن شعله اجاق گاز ال جی و فر آن یکی از مشکلات رایجی می باشد که معمولا برای تمامی اجاق گاز های ال جی پیش می آید، روشن نشدن فر و یا شعله به دلیل بروز خطا در برخی از قطعات اجاق گاز ال جی می باشد، که لازم است آن ها را بررسی کنید تا عیب اجاق مشخص شود و سپس اقدام به تعمیر آن کنید، برای اینکار باید سلامت قطعات زیر را بررسی کنید.

  • ولوم شیر گاز
  • سرشعله ها
  • کلید جرقه زن
  • ترانس جرقه زن
  • فندک
  • ترموکوپل
  • بوبین

ولوم شیر گاز – خرابی ولوم شیر گاز مانع از چرخیدن اهرم شیرگاز و باز شدن مسیر گاز میگردد و یا اینکه می‌تواند مسیر گاز را باز کند ولی توانایی کافی برای هل دادن شفت شیر گاز به جهت تحریک کامل بوبین را ندارد .

سرشعله ها – گرفتگی منافذ سرشعله ها و یا اینکه قرار نگرفتن کامل و صحیح سرشعله ها در جای خود مانع از رسیدن کامل شعله به ترموکوپل می گردد .

کلید جرقه زن – خرابی کلید جرقه زدن و یا وصل نبودن دوشاخه برق اجاق گاز ال جی به پریز برق مانع از عملکرد ترانس و ایجاد جرقه می گردد .

ترانس جرقه زدن – اگر برق اجاق گاز ال جی وصل و کلید جرقه زن سالم باشد ترانس جرقه زن خراب بوده که باید در صورت لزوم تعویض گردد .

فندک – اگر بعضی از سر شعله ها جرقه می‌خورد و بعضی از سر شعله ها خیر باید فندک آن سرشعله بررسی شود که یا فندک جرم گرفته و سرشعله جرم دارد که باید تمیز گردد و یا چینی فندک شکسته که باید تعویض گردد .

ترموکوپل – پس از ایجاد شعله و برخورد آن با ترموکوپل، ترموکوپل یونیزه شده و  جریان ضعیف الکتریسیته تولید میکند این جریان سبب ایجاد میدان مغناطیسی در سیم پیچ بوبین و در نهایت باز ماندن مسیر گاز می‌گردد پس به هر دلیلی مثلا جرم گرفتن یا آلودگی ترموکوپل شعله به درستی به ترموکوپل نرسیده و عمل یونیزه شدن به طور کامل صورت نمیگیرد و در نهایت بوبین عمل نکرده و شعله پایدار نمی‌ماند .

بوبین – ممکن است ترموکوپل سالم باشد ولی بخاطر خرابی بوبین مسیر گاز باز نماند که در این لحظه بوبین تعویض میگردد .

همه ی موارد گفته شده برای قسمت فر برای اجاق گاز فردار نیز صدق می کند .

نکاتی مهم از اجاق گاز ال جی در اصفهان :

  • اگر روغن و چربی و یا مواد غذایی که طبخ می شود بر روی اجاق گاز ال جی   ریخته شد و قصد داشتید آن را تمیز کنید میتوانید از جوش شیرین و نمک استفاده کنید به نحوی که جوش شیرین و نمک را در آب حل کنید بعد از ان اوسط دستمالی که زبر نباشد اقدام به تمیز کردن محل مورد نظر کنید و با دستمال دیگر آن را خشک نمایید.
  • شیشه اجاق گاز ال جی را میتوان با دستمال مرطوب نرم یا روزنامه مرطوب پاک کرد فقط همیشه هنگام پاک کردن شیشه مراقب باشید شیشه خورد نشود.
  • همیشه اجاق گازی تهیه نمایید که دارای ال جی باشد زیرا امنیت بالا تری دارد و باعث میشود به دلیلی  مایعات سر رفت باعث می شود گاز نشر پیدا نکند.

هزینه و قیمت تعمیرات اجاق گاز 

سرویس کاران و کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر وقتی در محل مشتری بابت تعمیرات حضور پیدا میکنند سعی نموده هزینه منصفانه برای تعمیر دریافت کنند.

نکته: ممکن است قیمت بسته به مدل و نوع خدمات کمی تغییر کند که هنگام تماس تکنسین می توانید مطمئن شوید.

خدمات تعمیرات اجاق گازهزینه اجرت تعمیر اجاق گاز
تعویض ترانس اجاق800,000 الی 1,900,000 ریال IRR
تعویض سرشعله400,000 الی 1,100,000 ریال IRR
تعویض بوبین450,000 الی 700,000 ریال IRR
تعویض ترموکوپل450,000 الی 750,000 ریال IRR
تعویض چدن اجاق گاز1,300,000 الی 2,250,000 ریال IRR
تعویض تایمر2,950,000 الی 4,450,000 ریال IRR
تعویض ولوم300,000 الی 1,500,000 ریال IRR
تعویض ترموستات اجاق گاز1,850,000 الی 2,950,000 ریال IRR
تعویض کلید فندک300,000 الی 550,000 ریال IRR
تعویض شیشه950,000 ریال الی 3,950,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی 1,000,000 ریال IRR
لیست قیمت تعمیر اجاق گاز

راهنما و شماره تماس تعمیر اجاق گاز الجی در منزل

زمانی که اجاق گاز شما دچار مشکل شود بهترین راه برای رفع مشکل آن این است که در اولین فرصت با یک مجموعه تعمیرات اجاق گاز الجی در اصفهان با شماره 09137512192 تماس بگیرید. مجموعه اصفهان تعمیر با داشتن تعمیرکاران و سرویسکاران حرفه ای  که همه آن ها به علم روز تعمیر اجاق گاز الجی در منزل مجهز هستند به محل مورد نظر اعزام می شوند تا در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را رفع کنند. 

تعمیرات ال جی در اصفهان

مشکلات متداول اجاق گاز و فرگاز ال جی:

  1. روشن نشدن شعله فر اجاق گاز الجی
  2. پخش کردن دود هنگام کار کردن شعله اجاق گاز ال جی
  3. خاموش بودن فر تو کار ال جی
  4. جرقه نزدن فندک اجاق ال جی  

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر کولرگازی ال جی در اصفهان

تعمیر اجاق گاز الجی در اصفهان

البته ممکن می باشد به دلایل دیگر  تیاز به تعمیر اجاق گاز الجی اصفهان باشد که شما میتوانید با مطرح کردن آن با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره رایگان بگیرید تا کارشناسان ما از طریف تماس اقدام به اشنا کردن شما به خرابی و یا تعمیر اجاق ال جی در اصفهان نمایند و اگر نیاز شد تعمیرکار اجاق ال جی در اصفهان را برای شما به محل ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که شرکت ال جی  ، سازنده این محصول  در تولید و عرضه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه است که با توجه به عرضه تولیداتی با کیفیت و قیمت مناسب از محبوبیت خوبی بین مصرف‌کنندگان داخلی بهره می‌برد و نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در اصفهان وظیفه تعمیرات اجاق ال جی در اصفهان را دارا می باشد.

مقالات بر مرتبط:

5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت