تعمیر اجاق گاز اسنوا اصفهان

نمایندگی تعمیر اجاق گاز اسنوا اصفهان

این مجموعه برای خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز اسنوا در کلیه نقاط شهر اصفهان با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد که می‌توانید با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا درخواست ثبت آنلاین نمایید. با استفاده از خدمات و سرویس مجموعه اصفهان تعمیر هزینه‌های تعمیر اجاق گاز خود را کاهش دهید.

اسنوا
اسنوا

نمایندگی تعمیر اجاق گاز اسنوا اصفهان

نمایندگی بعهده انتخاب سرویس است که برای استفاده از خدمات باید با آنها مراجعه نمایید. مجموعه اصفهان تعمیر با بیش از دو دهه تجربه و تخصص  و دارای تکنسینهای کار آزموده ، متعهد  که دوره های پیشرفته تعمیر اجاق گاز اسنوا را در اصفهان دیده اند در زمینه سرویس خدمت رسان همشهریان عزیز در اصفهانخارج از بحث نمایندگی می‌باشد.

نکته: اصفهان تعمیر به عنوان مجموعه تعمیراتی اقدام به تعمیرات با بهترین تعمیرکاران اقدام به سرویس انجام میدهد همواره برای استفاده از خدمات نمایندگی کارخانه با خودشان تماس حاصل فرمایید.

مراحل از تماس تا رفع عیب و تعمیر اجاق اسنوا

  1.  ابتدا با تعمیرگاه اجاق گاز اسنوا در شهر اصفهان با شماره 09137512192 تماس بگیرید یا ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  2.  در صورت تماس با اپراتور تعمیر اجاق گاز اسنوا اصفهان، مشاوره رایگان انجام می شود تا بتوان در همان پشت تلفن عیب و نقص اجاق گاز بر طرف گردد.
  3. اگر توسط تلفن و صحبت با کارشناس اجاق گاز اسنوا عیب و خرابی بر طرف نگردید ظرف مدت  یک الی دو ساعت تعمیرکار حرفه ایی و متخصص به محل شما اعزام میگردد  تا رفع مشکل را انجام دهد.
  4. توجه فرمایید تعمیرات همان در محل تعمیر می گردد و نیاز به جا بجایی اجاق گاز اسنوا نمی باشد.
  5. لوازم خانگی که ما اقدام به تعمیر نموده ایم شامل گارانتی تعمیرات می شود و شما نیاز به نگرانی در این زمینه نخواهید داشت.
  6. استفاده از قطعات اصلی برای اینکه عمر گازشما بالا رود استفاده می‌شود تا دیر تر نیاز به نمایندگی تعمیر اجاق گاز اسنوا در اصفهان داشته باشین.

چرا باید تعمیرات اجاق گاز و فرگاز اسنوا خود را به اصفهان تعمیر بسپارید؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر اجاق گاز و فرگاز زیر نظر مجموعه تعمیراتی  که دارای قابل اعتماد ترین سرویس کاران اجاق و فرگازرا دارا می باشد. مجموعه اصفهان تعمیر دهها سرویس کار دارا می باشد. مهم نیست که برند و مدل اجاق  هر مدلی باشد را سرویس خواهند کرد.

تعمیر کاران به همه مدل های اجاق گاز اسنوا آشنایی دارند.

  1. تعمیر کاران دوره دیده اجاق گاز اسنوا
  2. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال اسنوا
  3. جز برترین مجموعه تعمیراتی لوازم خانگی
  4. گارانتی تعمیرات اجاق اسنوا  
  5. قیمت مناسب برای تعمیر اجاق اسنوا  
  6. تجربه و تخصص بالا
  7. بر اورد هرینه قبل تعمیر اجاق اسنوا اصفهان
علت خرابی متداول اجاق گاز با راه حل
علت خرابی متداول اجاق گاز با راه حل

رایج‌ترین دلایل برای تعمیرات گاز اسنوا

باتوجه‌به اینکه اسنوا یک برند ایرانی است و بسیاری از هم‌وطنان در سراسر کشور از این برند استفاده می‌کنند، شرکت اصفهان تعمیر برای تعمیر گاز اسنوا را در فهرست خدمات خود قرار داده است. روزانه تماس‌ها و درخواست‌های متعددی برای تعمیر گاز اسنوا در تهران دریافت می‌کنیم که رایج‌ترین دلایل را در ادامه مطرح خواهیم کرد:

1- تعمیر گاز اسنوا به‌دلیل جرقه نزدن

اگر اجاق گاز اسنوا مدل رومینا یا سایر مدل‌ها جرقه نمی‌زند، احتمالا مشکلی در کلید یا ترانس جرقه به وجود آمده است. از طرفی قصد شدن سیم‌های اتصال باعث جرقه نزدن گاز اسنوا می‌شود. در چنین شرایطی تعمیر سیم‌ها و کلید جرقه پیشنهاد می‌شود. برای تعمیر قطعات اجاق گاز اسنوا حتما با تعمیر آنلاین تماس بگیرید.

2- روشن نشدن اجاق گاز برقی اسنوا

چنانچه اجاق گاز برقی اسنوا روشن نمی‌شود، در وهله اول باید جریان گاز را بررسی کنید. درصورت وجود جریان گاز، به بررسی سوراخ‌های مشعل یا پیلوت بپردازید. اگر سوراخ‌ها مسدود شده باشند، باید با یک برس کوچک اقدام به تمیز کردن سوراخ‌ها و اطراف شعله‌ها کنید. چنانچه با انجام این کارها باز هم مشکل دستگاهتان برطرف نشد، برای تعمیر اجاق گاز اسنوا با ما در تماس باشید.

3- زرد بودن شعله

شعله‌های گاز باید حدود ۲۰ میلی‌متر و به رنگ آبی باشند. زرد بودن شعله به‌معنای وجود رطوبت بالا است. همچنین درصورتی‌که مواد شوینده داخل سوراخ‌ها یا اطراف مشعل گیر کرده باشد، ممکن است شعله با رنگ زرد بسوزد. برای حل این مشکل باید اطراف شعله را با دقت تمیز کنید و بقایای ماده شوینده را از بین ببرید.

4- کم شدن شعله

کثیف بودن شعله اجاق گاز مهم‌ترین دلیل کاهش شعله آن است. همچنین اگر شعله را دقیقا سرجای خود قرار نداده باشید، شاهد کم شدن حرارت شعله خواهید بود. درصورت بررسی این موارد، اگر هنوز هم مشکل پابرجا بود، احتمالا ایراد از لوله‌های گازرسانی است. در چنین مواقعی، تعمیر گاز اسنوا را به متخصصان ما در تعمیر آنلاین بسپارید.

تعمیرات اجاق گاز اسنوا در اصفهان
تعمیرات اجاق گاز اسنوا در اصفهان

نکاتی مهم از نگهداری اجاق گاز اسنوا

  • اگر روغن و چربی و یا مواد غذایی که طبخ می شود بر روی اجاق گاز اسنوا ریخته شد و قصد داشتید آن را تمیز کنید میتوانید از جوش شیرین و نمک استفاده کنید به نحوی که جوش شیرین و نمک را در آب حل کنید بعد از ان اوسط دستمالی که زبر نباشد اقدام به تمیز کردن محل مورد نظر کنید و با دستمال دیگر آن را خشک نمایید.
  • شیشه اجاق گاز اسنوا را میتوان با دستمال مرطوب نرم یا روزنامه مرطوب پاک کرد فقط همیشه هنگام پاک کردن شیشه مراقب باشید شیشه خورد نشود.
  • همیشه اجاق گازی تهیه نمایید که دارای ترموکوبل باشد زیرا امنیت بالاتری دارد و باعث می‌شود به دلیلی  مایعات سر رفت باعث می شود گاز نشر پیدا نکند.
  • هنگام استفاده از اجاق گاز، مطمئن شوید که محیط دارای تهویه مناسب است. همچنین، اطمینان حاصل کنید که دود از پنجره‌ها و دریچه‌ها خارج می‌شود و هیچ گاز محروقه‌ای در داخل منزل باقی نمی‌ماند.
  • حتماً هنگام استفاده از اجاق گاز، حواس خود را به شعله‌ها و مواد قابل اشتعال در نزدیکی اجاق گاز جمع کنید. همچنین، مطمئن شوید که دستگیره پارچه ایی از شعله‌ها دور باشند.
how-much-does-stove-repair-service-cost
how-much-does-stove-repair-service-cost

هزینه و قیمت تعمیرات اجاق گاز 

سرویس کاران و کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر وقتی در محل مشتری بابت تعمیرات حضور پیدا میکنند سعی نموده هزینه منصفانه برای تعمیر دریافت کنند.

نکته: ممکن است قیمت بسته به مدل و نوع خدمات کمی تغییر کند که هنگام تماس تکنسین می توانید مطمئن شوید.

امور مالی
خدمات تعمیرات اجاق گازهزینه اجرت تعمیر اجاق گاز
تعویض ترانس اجاق800,000 الی 1,900,000 ریال IRR
تعویض سرشعله400,000 الی 1,100,000 ریال IRR
تعویض بوبین450,000 الی 700,000 ریال IRR
تعویض ترموکوپل450,000 الی 750,000 ریال IRR
تعویض چدن اجاق گاز1,300,000 الی 2,250,000 ریال IRR
تعویض تایمر2,950,000 الی 4,450,000 ریال IRR
تعویض ولوم300,000 الی 1,500,000 ریال IRR
تعویض ترموستات اجاق گاز1,850,000 الی 2,950,000 ریال IRR
تعویض کلید فندک300,000 الی 550,000 ریال IRR
تعویض شیشه950,000 ریال الی 3,950,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی 1,000,000 ریال IRR
لیست قیمت تعمیر اجاق گاز

محصولات اسنوا

لازم به ذکر است که شرکت اسنوا، سازنده این محصول  در تولید و عرضه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه مانند سرد کننده یخچال و وسایل شوینده ماشین لباسشویی، ظرفشویی و صوتی تصویری تلویزیون است که با توجه به عرضه تولیداتی با کیفیت و قیمت مناسب از محبوبیت خوبی بین مصرف‌کنندگان داخلی بهره می‌برد و نمایندگی تعمیرات اسنوا در اصفهان وظیفه سرویس و خدمات پس از فروش را دارا می باشد.

راهنما و مشاوره رایگان

شما میتوانید با مطرح کردن آن با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره رایگان بگیرید تا کارشناسان ما از طریف تماس اقدام به اشنا کردن شما به خرابی و یا تعمیر اجاق اسنوا در اصفهان نمایند و اگر نیاز شد تکنسین برای سرویس در منزل را برای شما به محل ارسال نمایند.

سخن نهایی

هر چند اجاق گاز با کیفیت نیز هم باشد ممکن است بعد از مدتی نیاز به تعمیر داشته باشد. در این صورت نیاز به یک شرکت تعمیراتی لوازم خانگی برای تعمیر اجاق گاز اسنوا اصفهان در منزل می‌باشد. همچنین پیروی از نحوه مراقبت ازاجاق عمر دستگاه خود را بالا ببرین.

سوالات متداول

سرویس و تعمیر اجاق گاز اسنوا در اصفهان چگونه است؟

برای تعمیر کلیه اجاق گاز اسنوا با مدل های متفاوت می توانید با شماره تماس 09137512192 تماس بر قرار کنید تا بهترین تعمیرکار شما را راهنمایی کند.

هزینه و قیمت تعمیر اجاق چقدر است؟

هزینه تعمیر بسته به نوع تعمیر اجاق شما می‌باشد اما حدود مشکلات معمولی بین 3.500.000 ریال IRR تا 10.000.000 ریال IRR می‌باشد.

آیا تعمیر اجاق در محل انجام می شود؟

بله؛ کلیه تعمیرات در منزل و محل شما انجام می شود که نیاز به جابجایی وسیله نباشد و در هزینه شما صرفه جویی شود و دستگاه در هنگام جابجایی ضریه نبیند.

برای خرید قطعات اجاق گاز اسنوا در اصفهان کجا مراجعه کنیم؟

خرید قطعات اجاق گاز اسنوا به آدرس اصفهان، خیابان طالقانی روبروی اداره برق به فروشگاه قطعه فروشی مراجعه نمایید.

خرابی متداول اجاق گاز چه ایراداتی است؟

از جمله ایرادات اجاق گاز ‌می‌تواند روشن نشدن شعله، بوی گاز، جرقه نزدن فندک، خاموش شدن ناگهانی و گرم نشدن فر می‌باشد.

نمایندگی اجاق گاز اسنوا اصفهان کجاست؟

برای خرید و استفاده از خدمات پس از فروش، نصب راه و اندازی گارانتی اجاق گاز اسنوا با شماره 1699 تماس بگیرین

اطلاعات تماس مرکز تعمیر اجاق گاز اسنوا در اصفهان

  • زمان پاسخگویی: کلیه ساعات و روزهای هفته
  • شماره تماس تعمیر: 09137512192
  • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر – خیابان کاشانی
  • ایمیل: info (at) esfahantamir.com
4.5/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت