نمایندگی اجاق گاز استیل البرز در اصفهان

نمایندگی اجاق گاز استیل البرز در اصفهان

نمایندگی اجاق گاز استیل البرز برای خرید اجاق صفحه ای ( توکار) شیشه یا استیل در شهر اصفهان با شماره 09199595819 تماس بگیرین. ضمنا میتوانید برای کسی اطلاعات بیشتر با درباره فر توکار، سینک، هود و شبرالات استیل البرز ما با همراه شوید.

انواع اجاق گاز توکار استیل البرز :

همه شما به خوبی می دانید که هر وسیله در انواع گوناگونی تولید می شود و به همین دلیل انواع اجاق گاز توکار هم وجود دارد که شما می توانید هریک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب نموده و در خانه خود نصب کنید. قبل از اینکه اجاق گاز خود را انتخاب کنید، باید بدانید که انواع اجاق گاز توکار دارای ویژگی هایی می باشد که شما با دقت در آنها می توانید بهترین نوعی را که می خواهید را انتخاب کنید.

انواع اجاق گاز توکار، مدل های متنوعی دارد که هریک از آنها زیبایی خاص خود را دارند و خانه شما را شیک تر می کنند. بیشترین ویژگی که در انواع اجاق گاز توکار وجود دارد این است که، مدرن هستند و فضای خالی آشپزخانه را بیشتر می کنند، به همین دلیل بسیاری از افرادی که آشپزخانه های کوچکی دارند از انواع اجاق گاز توکار برای آشپزخانه خود استفاده می کنند.

معرفی انواع اجاق گاز توکار :

همانطوری که بیان کردیم شما می توانید برای خانه خود انواع اجاق گاز توکار را انتخاب کنید تا خانه خود را شیک تر سازید. قبل از اینکه در مورد انواع اجاق گاز توکار صحبت کنیم برخی از ویژگی های اجاق گاز توکار را بیان می کنیم تا بتوانید بیشتر با آن آشنا شوید.

اجاق گازهایی که تو کار هستند اصولا به دو نوع برقی و گازی تولید می شوند که بیشترین مصارفی که در خانه از آنها می شود گازی می باشد. معمولا از این اجاق گازها برای استفاده در خانه 6 شعله آن را تهیه می کنند و در ادارات و… نوع دو شعله آن را مورد استفاده قرار می دهند. شما می تواننید برای تهیه انواع اجاق گاز توکار از استیل البرز خرید کنید، چرا که یان تولید کننده داخلی می باشد و بهترین کیفیت را ارائه می دهد.

انواع اجاق گاز توکار در جنس های استیل، سرامیکی و شیشه ای تولید می شوند که هریک از آنها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند در نمایندگی اجاق گاز استیل البرز در اصفهان می‌باشد و در ادامه به طور مفصل آنها را توضیح می دهیم.

۱- اجاق گاز استیل :

یکی از پرکاربردترین انواع اجاق گاز توکار، گاز استیل می باشد، که این مدل به تنهایی به دو دسته آجدار و ساده تقسیم می شود. بیشتر کسانی که می خواهند برای خانه خود از اجاق گاز توکار استفاده کنند ترجیح می دهند از جنس استلی آن استفاده کنند

جنس این اجاق گاز استیل می باشد و قدرت و تحمل گرما و فشار زیاد را تا حد خوبی دارد، به همین دلیل بیشتر خانم هایی که زیاد آشپزی می کنند از این مدل بیشتر استفاده می کنند. همچنین یکی دیگر از ویژگی های مثبت این اجاق گاز این است که به راحتی تمیز می شود.

۲- اجاق گاز شیشه ای :

یکی دیگر از انواع اجاق گاز توکار شیشه ای نمایندگی استیل البرز اصفهان می باشد، همانطور که از نام این اجاق گاز پیداست جنس آن شیشه می باشد، صفحه شیشه ای آن زیبایی زیادی به آشپزخانه می بخشد و تاثیر بسزایی در شیک شدن خانه دارد. شیشه ای که در آن به کار رفته است نشکن می باشد و در برابر حرارت و فشار بسیار مقاوم می باشد.

بسیاری از افراد بر این گمان هستند که اگر بر روی این صفحه زمانی که داغ است آب بریزید می شکند در اشتباه هستند، چرا که به قدری جنس آن عالی می باشد که به هیچ وجه نمی شکند، اما به طور کلی بیشتر خانم هایی که زیاد آشپزی می کنندجنس استیل را بیشتر می پسندند . ولی جنس شیشه ای با اینکه قدرت و تحمل زیادی در برابر حرارت و فشار دارد زیبایی بیشتری را به آشپزخانه می بخشد.

۳- اجاق گاز سرامیکی :

یکی دیگر از انواع اجاق گاز توکار که بسیار زیبا و خاص می باشد اجاق گاز سرامیکی است، این اجاق گاز صفحه های سرامیکی دارد و در برابر حرارت زیاد و فشار بالا تحمل زیادی دارد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این اجاق گاز این است که در برابر گرد و غبارهای موجود در هوا و سایش هایی که بر روی گاز صورت می گیرد بسیا مقاوم می باشد.

برای اینکه این مدل اجاق گاز توکار را زیباتر کنند مدل های شیشه ای و سرامیکی را با یکدیگر ترکیب می کنند تا زیبایی بیشتری داشته باشند.

مزایای انواع اجاق گاز توکار استیل البرز:

همانطوری که بیان کردیم انواع اجاق گاز توکار مانند استیل، شیشه ای و سرامیکی دارای مزیت هایی بودند و هریک از آنها ویژگی های خاصی داشتند. ولی باید بدانید که انواع اجاق گاز توکار در هر نوعی که باشند مزایای دارند که در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

  1. شما می توانید با استفاده از اجاق گاز توکار فضای بیشتری در آشپزخانه داشته باشید، در واقع یکی از مهمترین مزیت های اجاق گاز تو کار همین است. فضای زیری اجاق گاز را می تواند به عنوان کابینت مورد استفاده قرار دهید تا فضای بیشتری در آشپزخانه خود داشته باشید.
  2. یکی از بارزترین ویژگی و مزیت هایی که اجاق گازهای توکار دارند این است که به خانه و آشپزخانه زیبایی بیشتری می دهند.
  3. امکان تغییر مکان در این اجاق گازها بیشتر است و به راحتی می توان آنها را از قسمتی به قسمتی دیگر منتقل کرد.
  4. جنس آنها بسیار با کیفیت و ماندگار است و همچنین نسبت به اجاق گازهای دیگری که در بازار وجود دارد قیمت مناسب تری دارند.
  5. کارآیی و قدرتی که انواع اجاق گاز توکار دارند بسیار بالا می باشد و به همین دلیل دیگر در اکثر خانه ها از این اجاق گازها استفاده می شود.
  6. در بین انواع اجاق گاز توکار بیشتری مدلی که طرفدار دارد اجاق های استیل می باشند، چرا که زودتر تمیز می شود و همچنین تحمل فشار بالا و دما و حرارت زیاد را دارد.

در نتیجه همانطوری که بیان کردیم مزیت های اجاق گاز توکاراستیل البرز زیاد است و کسانی که می خواهند خانه ای زیبا و شیک داشته باشند می توانند از این مدل اجاق گاز استفاده کنند. استیل البرز یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع اجاق گاز توکار می باشد که با بهترین کیفیت اجاق گازهای خود را ارائه می دهد و شما می توانید از آنها خرید کنید و کمتر نیاز به تعمیر اجاق استیل البرز داشته باشین.

از دیگر خدمات ما تعمیرهود استیل البرز نیز می‌باشد.

آدرس فروشگاه اجاق گاز استیل البرز اصفهان

برای خرید اجاق گاز استیل البرز به آدرس اصفهان – خیابان مدرس مراجعه نمایید.

منبع: steelalborz.com

5/5 - (2 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت