تعمیر اجاق گاز توکار اصفهان

تعمیر اجاق گاز صفحه ای اصفهان

این مجموعه برای خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز توکار اصفهان با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد که برای تعمیر اجاق گاز می توانید با شماره 09137512192 تماس حاصل فرمایید. با استفاده از خدمات و سرویس مجموعه اصفهان تعمیر، هزینه‌های تعمیر اجاق گاز خود را کاهش دهید و دارای گارنتی تعمیر شوید.

اجاق توکار

اجاق گاز از حیاطی ترین وسایل آشپزخانه به شمار میرود زیرا که حداقل بیشتر از دو بار در طول روز از آن استفاده میشود. از این رو خراب شدن آن میتواند معضلی بزرگ برای یک خانواده باشد.

پس از خراب شدن دستگاه اصلی ترین دغدغه انتخاب تعمیرکار معتبر برای انجام تعمیرات آن میباشد. اما با وجود نمایندگی تعمیرات اجاق گاز توکار در اصفهان این دغدغه به طور کلی رفع خواهد شده.

تعمیر اجاق گاز توکار

تعمیر اجاق گاز توکار در اصفهان

چرا که تمام کارشناسان این مجموعه از دانش فنی و مهارت بالایی در زمینه تعمیرات محصولات توکار برخوردارند و برای اثبات این امر پس از تعمیرات دستگاه برگ گارانتی تعمیرات ارائه میدهند از این رو در صورتی که پس از تعمیر مشکلی اجاق گاز شما تکرار شود مسئولیت آن با تکنسین نمایندگی اجاق گاز توکار میباشد.

بیشتر بخوانید : تعمیر اجاق گاز در اصفهان

6 دلیل برای انتخاب نمایندگی تعمیر اجاق گاز توکار در اصفهان

در این قسمت 6 دلیل برای مطمئن شدن شما از انتخاب نمایندگی تعمیر اجاق گاز توکار در اصفهان آماده کرده ایم که با هم بررسی میکنیم:

  1. اعزام کارشناس مجرب به محل شما در کمتر از یک ساعت.
  2. ارائه ضمانت تعمیر پس از تکمیل تعمیرات و بررسی عملکرد دستگاه.
  3. خدمات رسانی به تمام مناطق شهر اصفهان ، سپاهان شهر ، بهارستان ، شاهین شهر.
  4. تمام تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای انجام میشود.
  5. نیاز به جابه جایی برای تعمیرات وجود ندارد بنابراین هزینه حمل و نقل وجود ندارد.
  6. در این مجموعه تنها از قطعات اورجینال و درجه یک استفاده میشود.

مهم ترین مشکلات اجاق گاز

  • روشن نشدن شعله های اجاق
  • روشن نشدن فر اجاق گاز
  • زرد سوختن شعله های اجاق گاز
  • دودی شدن شعله
  • صدا زیاد شعله های اجاق گاز
  • بلندی غیر استاندارد شعله
  • ثابت نماندن درجه فر در دما تنظیم شده
  • ثابت نبودن شعله
  • بسته نشدن درب اجاق گاز یا درب فر
  • کم بودن حرارت شعله اجاق گاز

مشکلات رایج اجاق گاز توکار

مشکلات رایج اجاق گاز توکار که تکنسین های نمایندگی تعمیر اجاق گاز توکار در اصفهان با آن ها مواجه هستند عبارتنداز:

اجاق گاز بوی گاز میدهد:

در صورتی که اجاق گاز شما بوی گاز میدهد به این معناست که از جایی گاز نشتی داری برای رفع این مشکل با نمایندگی تماس بگیرید.

شعله صدای زیاد و وزش دارد:

این مشکل به دلیل زیاد بودن نسبت گاز به هوا در مخلوط کن است برای رفع آن باید میزان گاز را کم کرد.

فندکی اجاق گاز روشن مانده:

معمولا این مشکل بیشتر در اجاق گاز های صفحه شیشه ای به وجود میاید و دلیلا آن میتواند شکستن شیشه، عدم کارکرد صحیح صفحه دیجیتالی و یا مشکل در ترموکوبل باشد.

پیلوت خاموش میشود:

این مشکل به دو دلیل ممکن است اتفاق بیوفت یکی به دلیل مقدار زیاد گازی که به پیلوت میرسد برای رفع این مشکل باید تنظیمات آن را روی گزینه های توصیه شده در دفترچه راه نما قرار داد. دلیل دیگر این مشکل ورد هوای زیاد به داخل مخلوط کن است که برای رفع آن میتوان کمی صفحه محفظه را بست.

بلند بودن شعله گاز:

علت این مشکل میتواند زیاد بودن هوا و کم بودن گاز است که برای حل آن باید هوا و گاز را کم کرد.  نمایندگی تعمیرات اجاق گاز توکار

یکنواخت نبودن شعله گاز:

در صورتی که شعله گاز یکنواخت نباشد ممکن است ترموکوبل و یا ژیگلور آن خراب شده باشد برای رفع آن باید قطعه ترموکوبل و ژیگلور را چک کرده و اگر خراب بودن آن را تعویض کنید و در صورتی که هیچ کدام مشکل نداشن دلیل این مشکل از عدم تنظیم هوا بوده و باید به طور صحیح تنظیم شود.

شعله اجاق گاز دود میکند:

دلیل اصلی این مشکل زیاد بودن گازی است که در مخلوط گاز و هوا بوده و با کاهش میزان گاز این مشکل رفع خواهد شد.

مشعل های فوقانی روشن:

علت این مشکل مسدود شدن پیلوت برای رفع آن یک وسیله باریک پیلوت را تمیز کرده و راه آن را باز نمایید. اگر با تمیز کردن مشکل برطرف نشد باید آن را تعویض کنید.

تعمیر اجاق گاز اسنوا اصفهان

خدمات نمایندگی

اصلی ترین خدمات این مجموعه تعمیر اجاق گاز توکار در اصفهان تعمیر لوازم خانگی برند توکار میباشد که شامل تعمیر و یا تعویض قطعات داخلی و بیرونی دستگاه عیب یابی و رفع آن میباشد.

شایان ذکر است که کارشناسان نمایندگی تعمیر اجاق گاز توکار در اصفهان برای کاهش هزینه های مشتری ابتدا اقدام به تعمیر قطعات می نمایند در صورتی که با تعمیر مشکل حل نشود قطع را تعویض میکنند.

تعمیر اجاق توکار در اصفهان

سرویس های دوره ای از دیگر خدمات این مجموع میباشد. پیشنهاد میشود سرویس اجاق گاز توکار حداقل سالی یک مرتبه انجام شود تا از مشکلات احتمال پیشگیری شود و هزینه های شما نیز کاهش یابد. همچنین سرویس به موقع باعت بهبود عملکرد دستگاه میشود.

در صورتی که به تازگی از محصولات توکار خریداری کرده اید و یا منزل خود را جا به جا نموده اید و نیاز به نصب و راه اندازی مجدد دستگاه خود دارید میتوانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز توکار در اصفهان تماس بگیرید تا تکنسین های ما در کمتر از یک ساعت در محل شما اعزام شودند.

کارت گارانتی اجاق گاز توکار

در صورتی که اجاق گاز توکار شما دچار اشکال شده است میتوانید با داشتن کارت گارانتی معتبر آن از همه خدمات نمایندگی تعمیرات توکار  بهره ببرید. اما اگر به هر دلیلی برگه گارانتی معتبر توکار گم شده و یا تاریخ انقضای آن به اتمام رسیده هم میتوانید از خدمات بی شمار مجموعه ما استفاده نمایید.

هزینه تعمیرات

هزینه های تعمیرات اجاق گاز در نمایندگی توکار اصفهان طبق مصوبه شرکت میباشد و نرخ تعمیرات ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی کنترل میشود. همچنین به منظور کاهش هزینه های شما تمام تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای صورت میگیرد و نیازی به حمل و نقل دستگاه به محل دیگری نمیباشد.

شماره تماس تعمیرات در نمایندگی اجاق گاز توکار اصفهان

شماره تماس تعمیرات در نمایندگی اجاق گاز توکار اصفهان با شماره 09137512192 تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گاز توکار در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر اجاق گاز توکار در اصفهان با دارا بودن بهترین وفنی ترین سرویس کاران در اصفهان آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد.

قطعات اصلی اجاق توکار را کجا تهیه کنیم؟

تعمیرکاران اجاق گاز ما برای سرویس اجاق گاز از بهترین و اصلی ترین قطعات برای تعمیرات استفاده مینمایند

5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت