نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بوش در اصفهان کجاست؟

این مجموعه برای خدمات تعمیرات اجاق گاز بوش با گارانتی معتبر به مشتریان در اصفهان ارائه می‌دهد که برای تعمیر اجاق گاز می توانید با شماره 09137512192 تماس حاصل فرمایید. با استفاده از خدمات و سرویس مجموعه اصفهان تعمیر، هزینه‌های تعمیر اجاق گاز خود را کاهش دهید بحث سرویس خارج از نمایندگی است..

نکته: اصفهان تعمیر به عنوان مجموعه تعمیراتی اقدام به تعمیرات با بهترین تعمیرکاران اقدام به سرویس انجام میدهد همواره برای استفاده از خدمات نمایندگی کارخانه با خودشان تماس حاصل فرمایید.

تعمیر اجاق گاز بوش در اصفهان

اجاق گاز بوش از وسایل اشپزخانه می باشد که اگر خراب شود کارههای خدماتی آشپزخانه باقی می ماند و نیاز است یک تعمیر کار با سرعت و دقت لازم اقدام به تعمیر نماید. از این رو کلیه تعمیر کاران اجاق گاز بوش مبحث سرعت و دقت را برای تعمیر اجاق گاز بوش در اصفهان را دارا می باشد.

در زیر به ویژگی های تعمیرکار می پردازیم و شما در حین تعمیرات اجاق گاز بوش در اصفهان تعمیر میتوانید چه انتظاراتی را از تعمیر کار اجاق گاز بوش در اصفهان داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بوش در اصفهان

چرا اصفهان تعمیر؟

سرعت حضور در محل : تعمیر کار اجاق گاز بوش در اصفهان تعمیر حتما باید بین یک یا دو ساعت بعد از تماس شما در محل حاظر شوند و اقدام به تعمیر اجاق در اصفهان کنند و رضایت شما را حاصل کنند. پس تعمیر کار اجاق از اصفهان تعمیر حتما سرعت حضور را دارد.

  1. قطعات فابریک اجاق گاز بوش : تعمیر کار اجاق گاز بوش باید در هر صورت اقدام به تعمیر قطعه خراب کند اما اگر نیاز شد قطعه ایی تعویض کند حتما از قطعات فابریک آن اجاق گاز بوش باید استفاده کنند و صاحب اجاق گاز بوش را در مورد همه مباحث که برای تعمیر پیش می رود در جریان بگزارد.  استفاده از قطعات فابریک اجاق گاز بوش باعث می شود اجاق گاز بوش زود نیاز به تعمیرات نداشته باشد .
  2. 2-تخصص به دانش سیستم اجاق : تعمیرکاران اجاق گاز بوش که در مجموعه اصفهان تعمیر همه دارای دو دهه سابقه درتعمیر اجاق گاز بوش در اصفهان می باشند و تخصص به سیستم اجاق را دارا می باشند و با گرفتن یک سری اطلاعات که سابق اجاق از خرابی اجاق گاز بوش میدهد تعمیر کار اجاق گاز بوش اصفهان تعمیر سریع اقدام به تعمی  اجاق گاز بوش میکند و از هزینه اضافی برای شما جلوگیری خواهد کرد.
  3. گارانتی تعمیرات اجاق گاز بوش: کلیه تعمیرات اجاق گاز بوش در اصفهان ماندد تعمیرات بقیه لوازم خانگی مانند تعمیر لباسشویی و تعمیر پکیج، تعمیر یخچال در اصفهان دارای گارانتی می باشد و این گارانتی اجاق گاز بوش در اصفهان تعمیر 90 روز می باشد یعنی اگر اجاق شما در این مدت نیاز به تعمیر در اصفهان داشت (همان قسمتی که تعمیر شده است) به صورت رایگان یکسال دیگر نیز تعمیر می شود .

مشکلات رایج با فر و اجاق گاز بوش  به شرح ذیل می باشد :

  1.  ولوم را پس از مدت زمان  مدید که نگه میداریم شعله روشن نمیشود.
  2.  فندک اجاق گاز بوش کار نمی کند و شعله روشن نمیکند.
  3.  در زمان طولانی شعله اجاق گاز بوش روشن میشود.
  4. فر اجاق  گرم نمیکند.
  5.  شیشه فر اجاق گاز بوشدر اثر سرما ویا گرما شکسته است.
  6.  شیشه اجاق گاز بوش شکسته است
  7.  صفحه دیجیتالی اجاق گاز بوش روشن نمیشود
  8.  برد الکترونیکی اجاق گاز بوش خراب شده و اجاق گاز بوش روشن نمیشود
  9.  ترموکوپل اجاق گاز بوش خراب است

معمولا قطعات مصرفی که نیاز به تعویض دارد برای تعمیر اجاق گاز بوش در اصفهانبوبین ، ترموکوپل ، استارتر ، سر شعله ها .. می باشد .

بیشتر بخوانید: تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان

علت خرابی متداول اجاق گاز با راه حل
علت خرابی متداول اجاق گاز با راه حل

راهنمای تعمیر اجاق گاز

گازها در هر نوعی که باشند، بین یک تا شش شعله دارند. هرچه تعداد شعله های آن ها بیشتر باشد، از نظر اندازه بزرگ تری برخوردار بوده و فضای بیشتری را در آشپزخانه شما اشغال می کنند. سر شعله های آن ها نیز معمولاٌ در سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک وجود دارد که متناسب با اندازه ظروف آشپزی و حجم غذا، می توان به دلخواه از هریک استفاده نمود. کیفیت و مواد بکار رفته در سر شعله ها بسیار اهمیت دارد زیرا تمام متعلقات حساس اجاق، در زیر همین قسمت تعبیه می شوند.

صفحات روی سرشعله ها

این صفحات که غالباً از جنس چدن ساخته می شوند، باعث پخش یکسان و یکنواخت حرارت می شوند. برخی صفحات هم از جنس مفتول بسیار محکم هستند که قابلیت تحمل فشار و دمای بالا را دارند.

فندک ها

در بسیاری از گازها یک فندک کلی برای تمام شعله ها و فر تعبیه شده است. در بعضی گازهای جدیدتر نیز برای هر شعله، فندک جداگانه ای در کنار آن قرار داده شده است. این ویژگی برای مواقعی که از یک شعله کمتر استفاده می کنید مفید است زیرا سیستم جرقه آن، کمتر مستهلک می شود.

ترموکوپل ها

ترموکوپل یکی از مهمترین قسمت هایی است که برای بالا رفتن ایمنی اجاق، در نظر گرفته شده است. این ویژگی سبب می شود در صورتی که گاز به دلیل وزش باد، سر رفتن مواد غذایی و … خاموش شود، جریان گاز نیز قطع شده و در فضا منتشر نشود. کیفیت ترموکوپل و میزان حساسیت آن از موارد بسیار مهم در انتخاب گاز است.لز کمترین موارد سرویس که به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بوش در اصفهان مراجعه شده است ترموکوبل می‌باشد.

تایمر

برخی اجاق گازها و فر ها از این قابلیت برخوردارند. این کلید ها معمولا بر روی صفحه کلید گاز قرار گرفته و می توان با چرخاندن آن و قرار دادن بر روی یک زمان مشخص، تعیین نمود که سر ساعت معینی زنگ بزند.
با استفاده از این قابلیت دیگر نگرانی درباره سوختن یا ته گرفتن غذاها یا خوراکی های داخل فر، وجود ندارد. در برخی گازها بعضی شعله ها هم تایمر داشته و فقط با تنظیم آن روشن می شوند. پس از اینکه تایمر به پایان زمان خود رسید، شعله گاز هم خاموش می شود که این ویژگی علاوه بر راحتی در پخت و پز، کاهش هزینه های مصرف انرژی را هم به دنبال دارد.

نمایشگر دیجیتالی

این ویژگی در اجاق های مدرن تعبیه شده که در واقع مکمل تایمر می باشد. بطور کلی وظیفه این نمایشگر، نشان دادن ساعت یا زمان باقی مانده پخت غذامی باشد.

موتور جوجه گردان

این موتور داخل محفظه فر اجاق ها تعبیه شده و می توان با استفاده از آن حتی مرغ کامل را هم به راحتی طبخ و بریان کرد.

محفظه گرمخانه

وجود چنین محفظه ای در اجاق ها یک ویژگی خوب محسوب می شود. در این محفظه می توان غذاهای پخته شده را تا زمان سرو شدن گرم نگه داشت. در صورت نیاز به سرویس به نمایندگی تعمیرات بوش مراجعه نمایید.

گریل

اجاق هایی که مجهز به گریل هستند می توانند بوسیله این قابلیت غذاها را گریل و برشته نمایند.

سیستم خود تمیزکننده حرارتی


این سیستم با بالا بردن زیاد دمای داخلی فر، چربی ها و آلودگی ها را به لایه نازکی از خاکستر تبدیل می کند که سپس پاک کردن آن ها با یک دستمال مرطوب بسیار آسان می شود. امروزه این سیستم ها با عناوین مختلفی مانند خود تمیز کن پیرولیتیک یا کاتالیزوری در بازار وجود دارند که اساس کار همه آن ها همان از بین بردن رسوبات مواد غذایی با استفاده از حرارت بسیار بالا است.
در سیستم های خود تمیزکن کاتالیزوری، رشته های کاتالیزوری آلودگی ها و چربی ها را به خود جذب می کنند. سپس این آلودگی ها با حرارت بسیار بالای ایجاد شده، از این رشته ها جدا می شود و شما قادر خواهید بود تاآنها را بطور کامل از اجاق خود جدا نمائید.

پایه های قابل تنظیم

پایه های بعضی از اجاق ها از نظر ارتفاع قابل تنظیم بوده که می توان متناسب با شیب آشپزخانه و قد خودمان آن ها را تغییر دهیم.

سبدهای قابل جا به جایی

این ویژگی برای خانه هایی که متراژ کمتری دارند بسیار مناسب است. در داخل فر بعضی از گازها قسمتی وجود دارد که برای استفاده بهینه از فضا می توان ظروف ادویه، روغن ها و … را داخل آن ها قرار داده و نگهداری کرد تا در مواقعی که برای طبخ غذا به آنها نیاز داریم، مورد استفاده قرار دهیم.

هزینه و قیمت تعمیرات اجاق گاز بوش 

سرویس کاران و کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر وقتی در محل مشتری بابت تعمیرات حضور پیدا میکنند سعی نموده هزینه منصفانه برای تعمیر دریافت کنند. قیمت مناسب را می‌توانید از نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بوش در اصفهان دریافت نمایید.

نکته: ممکن است قیمت بسته به مدل و نوع خدمات کمی تغییر کند که هنگام تماس تکنسین می توانید مطمئن شوید.

خدمات تعمیرات اجاق گازهزینه اجرت تعمیر اجاق گاز
تعویض ترانس اجاق800,000 الی 1,900,000 ریال IRR
تعویض سرشعله400,000 الی 1,100,000 ریال IRR
تعویض بوبین450,000 الی 700,000 ریال IRR
تعویض ترموکوپل450,000 الی 750,000 ریال IRR
تعویض چدن اجاق گاز1,300,000 الی 2,250,000 ریال IRR
تعویض تایمر2,950,000 الی 4,450,000 ریال IRR
تعویض ولوم300,000 الی 1,500,000 ریال IRR
تعویض ترموستات اجاق گاز1,850,000 الی 2,950,000 ریال IRR
تعویض کلید فندک300,000 الی 550,000 ریال IRR
تعویض شیشه950,000 ریال الی 3,950,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی 1,000,000 ریال IRR
لیست قیمت تعمیر اجاق گاز

اصفهان تعمیر با هدف خشنودی مشتری از الگوریتم مشتری مداری که استفاده میکند تا بهترین مبلغ که رضایت شما در ان باشد را دریافت میکند.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بوش در اصفهان
نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بوش در اصفهان

راهنما و شماره تماس تعمیر اجاق گاز بوش در منزل اصفهان

زمانی که اجاق گاز شما دچار مشکل شود بهترین راه برای رفع مشکل آن این است که در اولین فرصت با یک تعمیرات اجاق گاز  بوش در اصفهان با شماره 09137512192 تماس بگیرید، مجموعه اصفهان تعمیر با داشتن تعمیرکاران و سرویسکاران حرفه ای  که همه آن ها به علم روز تعمیر اجاق گاز  بوش در منزل مجهز هستند به محل مورد نظر اعزام می شوند تا در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را رفع کنند. 

افزایش طول عمر و کارایی دستگاه

برای اینکه طول عمر اجاق گاز بوش شما بیشتر شود  اینکه کمتر به تعمیرات اجاق گاز بوش در اصفهان و خمینی شهر  نیاز داشته باشید، میتوانید کارهای زیر را انجام دهید :

  • کلاهک های شعله اجاق گاز بوش خود را به طور منظم چک کنید
  • شعله پیوسته آبی رنگ باید باشد
  • وقتی شعله اجاق گاز بوش زرد یا نارنجی باشد باید تمیز شوند

سخن نهایی

هر چند اجاق گاز با کیفیت نیز هم باشد ممکن است بعد از مدتی نیاز به تعمیر داشته باشد. در این صورت نیاز به یک شرکت تعمیراتی لوازم خانگی برای تعمیر اجاق گاز بوش اصفهان در منزل می‌باشد. همچنین پیروی از نحوه مراقبت ازاجاق عمر دستگاه خود را بالا ببرین.

سوالات متداول درباره تعمیر اجاق بوش اصفهان

سرویس و تعمیر اجاق گاز بوش در اصفهان چگونه است؟

برای تعمیر کلیه اجاق گاز بوش با مدل های متفاوت می توانید با شماره تماس 09137512192 تماس بر قرار کنید تا بهترین تعمیرکار شما را راهنمایی کند.

هزینه و قیمت تعمیر اجاق چقدر است؟

هزینه تعمیر بسته به نوع تعمیر اجاق شما می‌باشد اما حدود مشکلات معمولی بین 3.500.000 ریال IRR تا 10.000.000 ریال IRR می‌باشد.

آیا تعمیر اجاق در محل انجام می شود؟

بله؛ کلیه تعمیرات در منزل و محل شما انجام می شود که نیاز به جابجایی وسیله نباشد و در هزینه شما صرفه جویی شود و دستگاه در هنگام جابجایی ضریه نبیند.

برای خرید قطعات اجاق گاز بوش در اصفهان کجا مراجعه کنیم؟

خرید قطعات اجاق گاز رزگاز به آدرس اصفهان، خیابان طالقانی روبروی اداره برق به فروشگاه قطعه فروشی مراجعه نمایید.

خرابی متداول اجاق گاز چه ایراداتی است؟

از جمله ایرادات اجاق گاز ‌می‌تواند روشن نشدن شعله، بوی گاز، جرقه نزدن فندک، خاموش شدن ناگهانی و گرم نشدن فرتوکار بوش می‌باشد.

5/5 - (2 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت